Cavaleru Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 k76 se descurca foarte bine pe asflat. pe noroi merge mai bine ca tourance, pe nisip e ok, pe drumuri pietruite e bun. cel mai importatn e ca pe asfalt ud are aderenta foarte buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 din cauza asta i-mi tot zic unii ca am pus cauciucul fata pe dos dar pana nu le arat sageata nu e chip sa inteleaga ca asa trebuie sa stea ... tot K60 am si eu, sunt OK dar se cam "papa" pe asfalt, pe viitor cred ca merg pe un K76. Dupa 10k km inca mai am profil satisfacator pe mijloc la K60u meu. mersi de raspuns m-am linistit din cate am vazut pe site la heidenau k76 sunt la street... sunt bune de ceva pe iarba, noroi, nisip, drumuri pietruite..etc? sau mergi 99% pe asfalt? Eu m-am dat pe niste carari pietruite cu Tourance-uri aproape slick (ce aproape, deja slick) si nu am avut greturi decat la modificari bruste de sarcina (frana brusca si accelerare bruca. In nisip sau pe noroi (pamant moale) ajuta ENORM crampoanele. Nu se poate sa fie mai rau cu K76 mai intreb o chestie... e cazul sa echilibrez rotile? acum in fata are ceva greutati puse pe spite... ramane sa aflu daca este vre-un loc in oras unde sa faca cineva asa ceva... numai bine Nu le echilibra. Eu am mers lejer 140 fara sa simt vibratii afara e ale motorului. Directia e stabila la 120 pe curbe. Vorbim tot de K60uri. k76 se descurca foarte bine pe asflat. pe noroi merge mai bine ca tourance, pe nisip e ok, pe drumuri pietruite e bun. cel mai importatn e ca pe asfalt ud are aderenta foarte buna K60 e mai bun la toate capitolele mai putin aderenta pe asfalt, unde K76ele il face fara discutie. Mesaj completat Noh bun, suntem vreo 5 pt cric central. Acu vine intrebarea: cine are cum sa duca un domi la Cluj, la baietii de la HeavyDuties (ceva incinta pe langa Real), ca sa vada oamenii cum sta treaba la motoretele astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 da si mai e si diferenta de durata de viata, aproape dubla pt k76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Crashbar mare (motor + carene; vreo 50-80e): si eu vreau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 k76 se descurca foarte bine pe asflat. pe noroi merge mai bine ca tourance, pe nisip e ok, pe drumuri pietruite e bun. cel mai importatn e ca pe asfalt ud are aderenta foarte buna aia e important Cavalere. pe langa asfalt uscat, sa aiba aderenta foarte buna pe asfalt ud. acolo e faza la curba la dreapta sa nu scapi sub tir la viteza mica...pe nisip, pe forestiere nu e chiar atat de important sa se ''lipeasca'', cauciucul sa ai aderenta. acolo e vorba de manevrabilitate si echilibru. nu cred ca o sa ajunga cineva dintre toureri sa mearga atat de tare pe drum forestier incat sa conteze marca de guma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Dupa 10k km inca mai am profil satisfacator pe mijloc la K60u meu. Eu m-am dat pe niste carari pietruite cu Tourance-uri aproape slick (ce aproape, deja slick) si nu am avut greturi decat la modificari bruste de sarcina (frana brusca si accelerare bruca. In nisip sau pe noroi (pamant moale) ajuta ENORM crampoanele. Nu se poate sa fie mai rau cu K76 Nu le echilibra. Eu am mers lejer 140 fara sa simt vibratii afara e ale motorului. Directia e stabila la 120 pe curbe. Vorbim tot de K60uri. K60 e mai bun la toate capitolele mai putin aderenta pe asfalt, unde K76ele il face fara discutie. Mesaj completat Noh bun, suntem vreo 5 pt cric central. Acu vine intrebarea: cine are cum sa duca un domi la Cluj, la baietii de la HeavyDuties (ceva incinta pe langa Real), ca sa vada oamenii cum sta treaba la motoretele astea? Salut, Am vorbit si eu cu baietii de la HeavyDuties pentru crash bar (cel cu protectie si la carene )si tot asa mi au spus ca au nevoie de motocicleta si cum nu pot sa ajung mi au spus ca daca au vreun dominator pe la ei o sa ma anunte . Pretul 50euro . Daca se hataraste cineva sa faca un drum pana acolo sa dea un semn . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 aia e important Cavalere. pe langa asfalt uscat, sa aiba aderenta foarte buna pe asfalt ud. acolo e faza la curba la dreapta sa nu scapi sub tir la viteza mica...pe nisip, pe forestiere nu e chiar atat de important sa se ''lipeasca'', cauciucul sa ai aderenta. acolo e vorba de manevrabilitate si echilibru. nu cred ca o sa ajunga cineva dintre toureri sa mearga atat de tare pe drum forestier incat sa conteze marca de guma. eu de exmpluc can mi-am laut caucioce aveam de ales intre k76 si karoo T si cum k76-ele nu era in stoc, am luat Karoo-ul, care spun cu mana pe inima ce e un cauciuc incredibil. m-am dat pe curbe mai tare decat cu cauciucurile de strada care le aveam inainte. aderenata este excelenta in toate conditiile, chiar si pe zapada impinge cu o vehementa rar intalnita. iar secretul unei vieti cat mai lungi este o presiune de maxim 1.6 Atm lucru care ajuta si la o aderenta mai buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 treceti ma pe lista pt cric central si crashbar mare. domi 98. Mesaj completat Updated; incerc sa strang o lista pentru ca baietii care fac piesele ar prefera sa faca 10 bucati odata decat cate o bucata pe luna. Parbriz (pret sub 40-50e): freerider; dragos11, sacal Crashbar mic (doar la motor jos; vreo 40-60e): switch Crashbar mare (motor + carene; vreo 50-80e): sacal Cric central (vreo 40e): switch, EmilianRKS, sacal Suporti laterali (vreo 50e): sacal Cutii (vreo 100e bucata): Mesaj completat de unde cumpar un set fata spate de camere? aaaa si un cauciuc fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 incearca k60 la heindeau.ro la fel si camera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 (editat) nu cred ca o presiune mica ajuta la o durata de viata mai lunga. cauciucul va avea pata de contact solul mai mare dar din cauza deformarii se va incalzi rau. acum, alta patanie: dupa 2 zile de stat domiul sta la 1000 la relanti, urcand la 1100-1200 dupa incalzire. asta dupa ce inainte statea voios la 1500 +/-, la cald si rece. am umblat la surubul de reglaj al relantiului dar acum la coborarea din ture, dupa accelerare, zaboveste putin la 2000 rpm si coboara mai incet pana la 1500. sfaturi, pareri?? eu de exmpluc can mi-am laut caucioce aveam de ales intre k76 si karoo T si cum k76-ele nu era in stoc, am luat Karoo-ul, care spun cu mana pe inima ce e un cauciuc incredibil. m-am dat pe curbe mai tare decat cu cauciucurile de strada care le aveam inainte. aderenata este excelenta in toate conditiile, chiar si pe zapada impinge cu o vehementa rar intalnita. iar secretul unei vieti cat mai lungi este o presiune de maxim 1.6 Atm lucru care ajuta si la o aderenta mai buna Editat Iulie 16, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 are careva un filtru aer nou de vanzare? sau vreun magazin cu el pe stoc. dominatoristii din buc au o intalnire ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 nu cred ca o presiune mica ajuta la o durata de viata mai lunga. cauciucul va avea pata de contact solul mai mare dar din cauza deformarii se va incalzi rau. e stesta de cineva care e deja la al 3-lea set de Karoo. pastrand o pata mica de contact cauciucul se uzeaza mult mai rapid. daca pata e mai mare uzura scade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 @sacal: incearca la dilly, sau la kronau. Nu suntem inca atat de elitisti ca sa avem o intalnire saptamanala bucuresteana. Domi e un workhorse, nu o mobra de Dorobanti @Cavaleru: asa o fi. Eu tot nu cred ca "strada + Karoo=love de durata". parerea mea, ca doar suntem o tara libera Am avut esecuri cu Domi pe iarba uda si namol din ala cleios incaltat cu Tourance-uri dar nu as trece la Karoo. Numai "rontaitul" ala pe strada, mai mare ca la K60-uri, m-ar enerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 sa stii ca asa cum tin eu Karoo-ul nu-l aud. K60-ul este muuuuult mai zgomotos. cam 10.000km scot din karoo T. avantajul este ca ai tractiune pe orice teren cu tourance e periculos in noroi. nu are grip. k76 are mai mult grip in noroi pt ca are santurile dintre crampoane mai mari si mai intalte decat la tourence. oricum in namol cleios care se lipeste de roata nici pe Karoo nu faci mare treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 eu stiam ca frecarea e mai mare daca e mai putin aer in roata, deci se uzeaza mai repede. aderenta scade cu cat e mai umflat. dar daca e cu mult sub limita minima de presiune in roata, o sa ai mari surprize chiar si in curbele care nu necesita concentrare maxima. cu alte cuvinte, baga aer cat a spus producatorul, pana mai e gratis datul la pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 eu propun sa facem o intalnire saptamanale de domi-uri. mai schimbam o idee, un sfat, o piesa... sa zicem vinerea, la academia militara? mai vorbim si de crashbarurile alea din cluj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 (editat) Salutare baieti! Mi-am achizitionat si eu un set de K60 pe care inca nu le-am montat ca mai trag putin de alea vechi la asfalt... Pt domi72, ca intreba.... am luat prin comanda la heidenau si mi-au sosit in doua zile. 400 cauciucurile si 30 transportul. Acum despre domi-ul meu. Am o chestiune ciudata. La rece vitezele se schimba brici insa dupa o perioada de circa 6km am probleme cu schimbul din prima intr-a doua si din a treia intr-a doua(in sensul ca nu intra decat fortat insa nu la fiecare schimbare ci..asa...parca ciclic). Uneori cand bag in prima caraie urat. Am incercat testul de ambreiaj marca Switch adica la 3200-3400 ture intr-a cincia am accelerat brusc. Dupa cateva secunde in care se forta sa urce a urcat bine in ture si tragea ok ceea ce am inteles ca arata o stare ok a discurilor de ambreaij. Aveti idee ce ar putea fi. Cineva zicea de pinionul de-a doua de la cutie.. ??!!?? O sa-l duc oricum la un service dar pana atunci as vrea sa stiu cam cati bani sa ma fac ca nu-i mai am.... Spor! Editat Iulie 17, 2010 de gabriell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 Salutare baieti! Mi-am achizitionat si eu un set de K60 pe care inca nu le-am montat ca mai trag putin de alea vechi la asfalt... Pt domi72, ca intreba.... am luat prin comanda la heidenau si mi-au sosit in doua zile. 400 cauciucurile si 30 transportul. Acum despre domi-ul meu. Am o chestiune ciudata. La rece vitezele se schimba brici insa dupa o perioada de circa 6km am probleme cu schimbul din prima intr-a doua si din a treia intr-a doua(in sensul ca nu intra decat fortat insa nu la fiecare schimbare ci..asa...parca ciclic). Uneori cand bag in prima caraie urat. Am incercat testul de ambreiaj marca Switch adica la 3200-3400 ture intr-a cincia am accelerat brusc. Dupa cateva secunde in care se forta sa urce a urcat bine in ture si tragea ok ceea ce am inteles ca arata o stare ok a discurilor de ambreaij. Aveti idee ce ar putea fi. Cineva zicea de pinionul de-a doua de la cutie.. ??!!?? O sa-l duc oricum la un service dar pana atunci as vrea sa stiu cam cati bani sa ma fac ca nu-i mai am.... Spor! salut deci sa inteleg ca preturile de pe site sunt gresite? sau ti-au facut reducere? ca pe site asa scrie la preturi: 120/90 - 17 68T K60 Ron:246.48 + 90/90 - 21 54T K60 front Ron:178.48 ------------------- 424.96 cat despre schimbatul de viteze.... ce ulei ai in motor? cand l-ai schimbat ultima data? si de cand sau dupa ce eveniment a inceput sa faca figuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 eu propun sa facem o intalnire saptamanale de domi-uri.mai schimbam o idee, un sfat, o piesa... sa zicem vinerea, la academia militara? mai vorbim si de crashbarurile alea din cluj... ahhhhh,,,,,,,,,de as avea un model,,,,,,,,as face singur,,,,atat crashbar, cat si cric,,,,,,, asa,,,,,,parca mi-e cam tarsala,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 (editat) salut deci sa inteleg ca preturile de pe site sunt gresite? sau ti-au facut reducere? ca pe site asa scrie la preturi: 120/90 - 17 68T K60 Ron:246.48 + 90/90 - 21 54T K60 front Ron:178.48 ------------------- 424.96 cat despre schimbatul de viteze.... ce ulei ai in motor? cand l-ai schimbat ultima data? si de cand sau dupa ce eveniment a inceput sa faca figuri? Mda. Eu am luat cauciucurile acum maxim doua saptamani si erau inca pe preturile vechi. Ce m-a deranjat este ca am comandat cauciuc fatza k60 m+s si mi-au dat m+c. Mie imi placea mai mult profilul de la cel m+s. Uleiul.... hm. L-am schimbat de curand. Inainte am avut motul 300V full sintetic , dubluester 10W40 , acum (2 saptamani) am pus 15W50. O fi de la asta??? Editat Iulie 18, 2010 de gabriell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 (editat) eu propun sa facem o intalnire saptamanale de domi-uri.mai schimbam o idee, un sfat, o piesa... sa zicem vinerea, la academia militara? mai vorbim si de crashbarurile alea din cluj... Pai hai sa discutam despre intalnirea saptamanala acum, cu ocazia intalnirii anuale! Te bagi? Uite detalii in semnatura mea. Mesaj completat Salutare baieti! Mi-am achizitionat si eu un set de K60 pe care inca nu le-am montat ca mai trag putin de alea vechi la asfalt... Pt domi72, ca intreba.... am luat prin comanda la heidenau si mi-au sosit in doua zile. 400 cauciucurile si 30 transportul. Acum despre domi-ul meu. Am o chestiune ciudata. La rece vitezele se schimba brici insa dupa o perioada de circa 6km am probleme cu schimbul din prima intr-a doua si din a treia intr-a doua(in sensul ca nu intra decat fortat insa nu la fiecare schimbare ci..asa...parca ciclic). Uneori cand bag in prima caraie urat. Am incercat testul de ambreiaj marca Switch adica la 3200-3400 ture intr-a cincia am accelerat brusc. Dupa cateva secunde in care se forta sa urce a urcat bine in ture si tragea ok ceea ce am inteles ca arata o stare ok a discurilor de ambreaij. Aveti idee ce ar putea fi. Cineva zicea de pinionul de-a doua de la cutie.. ??!!?? O sa-l duc oricum la un service dar pana atunci as vrea sa stiu cam cati bani sa ma fac ca nu-i mai am.... Spor! Merci de info. Oricat s-ar fi scumpit (din cauza de TVA), tot va trebui sa-mi cumpar saptamana viitoare. Cand o sa vrei sa le schimbi, o sa-ti pot recomanda un service de roti moto. Cat despre problema ta la cutie... testul pe care l-ai facut iti indica daca patineaza sau nu ambreiajul. Insa in cazul tau pare a fi o uzura a ambreiajului (nu neaparat la discuri). Un mecanic e in masura sa iti spuna mai multe. Mai stiu un Domi cu o problema asemanatoare, insa iti spun sigur ca schimbatul uleiului nu a rezolvat-o (atata timp cat este vorba despre un defect). Mesaj completat ahhhhh,,,,,,,,,de as avea un model,,,,,,,,as face singur,,,,atat crashbar, cat si cric,,,,,,,asa,,,,,,parca mi-e cam tarsala,,,,, O sa ai ocazia sa vezi model (self-made) cu ocazia intalnirii nationale. Acolo vei putea studia pe indelete crashbar-ul si suporturile laterale de bagaje facute de FreeRider Editat Iulie 18, 2010 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 Pai hai sa discutam despre intalnirea saptamanala acum, cu ocazia intalnirii anuale! Te bagi? Uite detalii in semnatura mea. Mesaj completat o sa fiu la panoniaring cu rosbk, altfel veneam eu sigur... intre timp eu tot zic ca se poate face o mica adunare vinerea dupa amiaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 Salut. INCA dezmembrez dominator, urgenta nevoie de bani, preturi "urgente". link aici /index.php?showtopic=536520 Detalii la 0751185194 Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 Salutare tuturor, Iata si cateva modele de tricouri dupa cum am promis. Am avut timp doar de 5 modele. Daca nu plac nimanui mai lucram si mai venim cu cateva. Iata si linkul : http://s989.photobucket.com/albums/af16/scoobydooro/ . Fiecare model are poza pentru sigla fata si spate si un numar atasat de la 1 la 5. Ce ziceti supunem la vot daca va place ceva ? Astept critici Toate cele bune. P.S. Nu ezitati sa aruncati cu pietre in mine daca nu am facut treaba buna P.S.2 Se supune la vot si in cealalta parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 (editat) Astept critici Daca nu te superi...niste pareri: Cea cu stema aia parca ar fi sigla unei echipe de fotbal... Cealalta (1) mai interesanta, dar as mai simplifica-o. Adica sa nu fie foarte incarcata de prea multe elemente (fara motocicleta, spre exemplu, ar fi mult mai faina). Doar pareri... sa nu te superi Spor! Editat Iulie 18, 2010 de gabriell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.