Vizitator ALINU Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Imi spuneti si mie va rog cum scot eu bujia la un dominator?Ce cheie imi trebuie?Am incercat cu tubulare si cheie de bujie normala si n-am resutisa ajung...e o pozitie de..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Imi spuneti si mie va rog cum scot eu bujia la un dominator?Ce cheie imi trebuie? eu am luat din piata de la rusi cheie pentru drujba, e subtire in "carne" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Imi spuneti si mie va rog cum scot eu bujia la un dominator?Ce cheie imi trebuie?Am incercat cu tubulare si cheie de bujie normala si n-am resutisa ajung...e o pozitie de..... cheie tubulara subtire in carne de 18 , in cazul meu nu am gasit asa ceva iar cea din trusa nici nu am vazut cum arata asa ca am facut una dintr-o teava bagata fortat pe o bujie "moarta" si usurel cu ciocanul am aduso la forma la care am vrut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Imi spuneti si mie va rog cum scot eu bujia la un dominator?Ce cheie imi trebuie?Am incercat cu tubulare si cheie de bujie normala si n-am resutisa ajung...e o pozitie de..... eu am gasit la un magazin de suruburi, echipamente industriale...etc trusa de chei din tabla ambutisata (intreaba si ft probabil gasesti) sunt subtiri si intra acolo unde ai nevoie (si cum au zis si mai sus "colegii" iti trebuie cheia de 18 ) in alta ordine de idei.. am promis acum ceva timp (cu cateva pagini in urma) ca pun poze echipat si cu genuncherele (la remarca cuiva ca sunt scurte ) asa ca, in sfarsit, acum ca am ceva piele pe genunchi, cat sa pot sa le port, impartasesc si cu voi momente din iesala de azi : deci in concluzie nu sunt prea scurte intra in cizme cam 4-5 cm. numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Pardon, acel clasic e ser79ban nu-i copyright-ul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 .si inca ceva, sunt sterse de pe bascula semnele de centrare a intinzatorului (de fapt era un sticker din care nu a mai ramas mare lucru), imi puteti spune pozitia acestora la motocicletele voastre? Te uiti prin decupajul oval prin care intra axul si pe elementul de aluminiu din interior vei observa niste marcaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Te uiti prin decupajul oval prin care intra axul si pe elementul de aluminiu din interior vei observa niste marcaje. de acord, dar pe bascula, deasupra decupajului oval ar trebui sa fie un semn pe care sa il aliniez cu cele de pe intinzator, corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 de acord, dar pe bascula, deasupra decupajului oval ar trebui sa fie un semn pe care sa il aliniez cu cele de pe intinzator, corect? Nu exista asa ceva. Folosesti marginile "gaurii ovale" (care e mai mult dreptunghiulara decat ovala ) si gradatiile de pe intinzatoare pentru a te asigura ca e intins simetric pe ambele parti. In rest, faci jocul cum scrie la carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
polizoru' Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Salutare tuturor, am rugamintea daca poate sa-mi spuna cineva cum pot da calamina jos de pe piston,valve. am incercat cu solutie de curatat aragazul si nu zic ca nu merge dar dureaza o vesnicie si mai si miroase nasol=toxic. Doi la mana: in cartea de service, legat de arcurile supapelor zice arcul exterior limita 35mm si cel interior 34mm . la mine toate arcurile interioare au 33,5mm e musai sa le schimb? trei la mana :cum dau jos garnitura de hartie de pe corpul cilindrului care la dezansamblare a ramas jumate pe blocul motor si juma pe corpul cilindrului desigur fara sa deteriorez suprafata de contact patru la mana: pe axul cu came e componenta decompresorului (punctat pe poza) Intrebarea este acea piesa la mine are un joc de aprox 1-2mm in toate felurile ,e normal ? multam tuturor celor care ma pot ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Miroase a motor omorat. Ia manualul de service (nu owner's manual) de la domi 88-89 (motorul e identic) si verifica tolerantele conform tabelelor de acolo. Stiu clar ca sunt date acolo ceva valori pentru jocuri si dimensiuni ale pieselor din capac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Salutare, cautand informatii despre lanturi am primit de la un amic urmatorul link, sper sa fie de folos atat incepatorilor cat si celor mai avansati dintre voi: "Facts you should know about motorcycle chains" In alta ordine de idei, ce recomandati ca producator de pinioane - ce parere aveti de JT? (am gasit in jur de 160 RON perechea - e ok pretul?) Am de gand sa le schimb pana in primavara (atat pinioanele cat si lantul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 (editat) Link-ul ala e reclama pe fatza la RK si X-Ring-uri. Recomand lant DID sau RK si pinioane de care-or fi. JT am si eu, sunt ok daca iti aduci aminte sa ai grija de lant din cand in cand. Editat Septembrie 27, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 salutare m-am decis sa fac un pas interesant, si astfel vand dominatorul... poate e cineva interesat, sau stie pe cineva care stie pe cineva care are un prieten care ar fi interesat... detalii in semnatura. ps: Domi e in aceeasi stare in care era si asta vara, nu a patit nimic inafara de un schimb de ulei si filtru intre timp numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 ce pas interesant? KTM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Suspectez ceva touring sau sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 eu un SLR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 cu tot respectul pt SLR-isti, trecerea asta ar fi un downgrade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 (editat) Terminati cu prostiile! Omu' vrea un Transplant! Dar imi pare rau pentru el, ca uite ce pierde (apus de soare cu dedicatie, in Piatra Craiului): Editat Septembrie 28, 2010 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 cu tot respectul pt SLR-isti, trecerea asta ar fi un downgrade. poate se referea la SLR Mc Laren Mercedes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 cu tot respectul pt SLR-isti, trecerea asta ar fi un downgrade. nu stiu ce stii tu despre SLR dar eu daca nu as avea Dominatorul sincer as vrea un SLR, mi se pare mult mai manevrabil si de multe ori zic ca arata si mult mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViruSS Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Eu votez pentru naked. De viitoarea motocicleta a omului vorbesc. No. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Eu votez pentru naked.De viitoarea motocicleta a omului vorbesc. No. na bine acum dupa ce am vorbit si eu cu el normal ca tot asa votez si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 mama ce activitate v-am dat ce sa zic ... switch in primul rand avea dreptate sa suspecteze ceva, dar in bugetul meu nu gasesc un touring care sa imi convina (exclud transplantul) iar in final poate ca viruss are dreptate, un naked m-ar atrage cel mai mult, am mai vazut si pe youtube sv-uri pe stanci deocamdata incerc sa vand domi, si apoi o sa ma decid... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 (editat) mama ce activitate v-am dat ce sa zic ... switch in primul rand avea dreptate sa suspecteze ceva, dar in bugetul meu nu gasesc un touring care sa imi convina (exclud transplantul) iar in final poate ca viruss are dreptate, un naked m-ar atrage cel mai mult, am mai vazut si pe youtube sv-uri pe stanci deocamdata incerc sa vand domi, si apoi o sa ma decid... numai bine Uite, pentru tine ca esti oradean, arunca o privire aici (la alt oradean, om serios de altfel): http://www.motoidea.ro/ Iti poate aduce - dupa ce verifica personal in prealabil si apoi iti povesteste tot - orice gasesti prin Italia. Daca nu-ti convine, nu dai banii... Cu alte cuvinte, ai garantia ca omul isi da interesul (atunci cand merge sa vada mobra pentru tine), altfel nu isi recupereaza banii. Editat Septembrie 28, 2010 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Terminati cu prostiile! Omu' vrea un Transplant! Dar imi pare rau pentru el, ca uite ce pierde (apus de soare cu dedicatie, in Piatra Craiului): Asta cam asa e... daca pe cer asa scrie... asta trebuie sa facem! Cand vad poza asta ma gandesc: "ce bine e sa ai un soft tarrre". Fotografia de plecare banuiesc ca era un zid... si a mai fost usor retusata... Te dai mare ca ai una faina? Defapt tu ai... trei, fete faine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.