Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Dezmembreaza cineva motor de dominator pe langa cluj? Ma intereseaza pentru inceput culbutori.

Care din ei te intereseaza? admisie evacuare?

» Post actualizat in 24 May 2015 09:17

 

 

 

 

 

Pentru anii de febricatie 1988-1998 am eu.

Nu sunt din Cluj.

Piesa o pot trimite prin curier daca esti interesat.

 

Chiar asa...Dezmembreaza cineva Dominator pe langa Cluj? Si eu sunt interesat de blocul de lumini, mai exact,contactele butoanelor de la faza scurta-lunga si semnalizare...

Editat de moto.consumabile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nicio relevanta.

 

 

Din nou, nicio relevanta.

 

Verificarea se face numai la cald, numai cu motorul vertical si numai dupa ce e oprit si tinut drept aproximativ jumatate de minut ca sa se scurga putin. Asa se face la Dominator.

 

 

Daca tu vrei sa faci ca la Dacie, treaba ta.

 

Eu stiu ca ai citit manualul cu verif ulei,dar gindeste-te ca asta a facut-o japonezu ca "baieteii" care vad joja goala, sa nu arunce la viteza vreo 3 litrii de ulei in motor crezind ca uleiul s-o fi evaporat,dar daca verifici la rece "ca la Dacie"si vezi ca pe joja e plin pina sus sau intre nivele si tu te grabesti sa-i pu-i sau sa-i scoti ulei,treaba ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca ai citit manualul cu verif ulei,dar gindeste-te ca asta a facut-o japonezu ca "baieteii" care vad joja goala, sa nu arunce la viteza vreo 3 litrii de ulei in motor crezind ca uleiul s-o fi evaporat,dar daca verifici la rece "ca la Dacie"si vezi ca pe joja e plin pina sus sau intre nivele si tu te grabesti sa-i pu-i sau sa-i scoti ulei,treaba ta

 

Motoru asta e facut de japonezi. Aia citesc manualu si il respecta :) Si la verificari, si la service si la ulei.

 

 

Iti propun un test: imediat dupa schimbul de ulei + filtru (bagi cat scrie la manual, nu dupa ureche), verifica fix cum vrei tu nivelul: la cald, la rece, cu motoru drept sau pe cric sau ... cum ti-am zis eu. Daca ai un model NX, SLR sau FMX de 650, numai metoda data de mine iti va indica nivelul maxim pe joja - restul vor fi masuratori apoximative.

 

Daca faci asta, probabil vei intelege ca e cel mai bine sa respecti manualul.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scos cam 300 g ulei apoi mers cu motorul si masurat dupa metoda Switch la sub 1 min dupa oprire, nivelul cam 3 sferturi din maxim. Corespondent la rece o gradatie pe varful jojei! :) Sunt curios daca la urmatorul drum rezultatul ramane constant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca in urma masuratorii efectuate de tine lasai motorul o saptamana intr-un loc insorit, vara, ai fi observat ca dupa o saptamana nu aveai nici urma de ulei pe joja! Mai putin timp daca foloseai ulei 5w-x.

 

Lasand tehnicalitati din astea la o parte, cum va mai merg domi-urile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu merge super,mai ales ca i-am reglat si jocul la supape.

Am luat ulei si filtru pe care vreau sa-l schimb zilele astea.

Maine e posibil sa plec cu el la Focsani,dar inca stau in dubiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da de ce intrebi cum mai merg?

ti-e dor sa dai niste pedale ca la Baisoara?

cu benzina buna, porneste si merge f bine, numa ca ma termina psihic ploile astea

ma mananca niste ture prin Apuseni,,,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasand tehnicalitati din astea la o parte, cum va mai merg domi-urile?

https://www.facebook.com/suciu.calin.1/media_set?set=a.1096018887078928.1073741955.100000124824079&type=1&pnref=story

:) Numa rade! Zau, incaltata cu gume cross isi face treaba intr-un mare fel!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Galen,imi parea cunoscut Domi-ul tau..

Te am in lista de FB.

Eu sunt Eugen Wakasaki.

Am fost pana la urma la Focsani.Primul drum lung cu el,cam 400 de km.

Carburatie reglata cu motor cald,strans surub aer pana balbaie,desfacut juma' de tura.

Consum 4 %,mers 110 - 120,putin 140 - 150,ca ma oprisem la o tigare si trecuse autocarul cu copii de mine.

A meritat drumul,mai ales ca fi-miu a adus cupa castigatoare acasa.

Ulei nu a piscat,vroiam sa-i fac schimbul inainte,dar il schimb zilele astea...

post-74306-0-59921200-1433278159_thumb.jpg

post-74306-0-43320500-1433278208_thumb.jpg

post-74306-0-67643100-1433278262_thumb.jpg

post-74306-0-96119800-1433278337_thumb.jpg

post-74306-0-64564700-1433278377_thumb.jpg

post-74306-0-58803900-1433278402_thumb.jpg

post-74306-0-08435000-1433278429_thumb.jpg

post-74306-0-22617300-1433278490_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutara in toamna asta pregatesc un poriect scrambler si am decis ca domi intra cel mai perfect in peisaj datorita bugetului stabilit pentru motoreta + RK + custom-ul de riguare ! Vreau sa ma documentez de unde as putea sa iau piese gen piston segmenti ambreiaj ca sa fac un RK complet (cat ar costa in principiu toata distractia) si daca sunt oameni capabili sa faca o treaba ca la carte nu de mantuiala ca mai bine ma bag eu sa o cioplesc ! Ma intereseaza doar pe parte mecanica cine imi poate desface motorul si reface stiind ce face ! Cunoasteti in bucuresti un service serios de la care sa nu plec dezamagit nici despre manopera nici despre pret ?

 

Asta a fost prima parte, acum a doua de ce domi 650 scrambler ? Pentru ca desi ador offroad-ul si eu de mic copil m-am indragostit de motociclism prin prisma motoretelor de motocross, sunt mic de statura nu cred ca inaltimea mea sare de 1,70-1,73 si as vrea un aspect retro cu insertii moderne pe o motocicleta fiabila durabila si cu aspect de cross ! Am oscilat intre transalp si domi insa un scrambler se vede mai bine monocilindru ! Ce intrebari mai am eu, vreau sa i micsorez garda la sol ca sa o pot cuprinde cel putin cu o talpa intreaga pe sol sa i scot carnele si tot ce tine de ele si sa o cioplesc in chip de scrambler printr-o sea usoara un rezervor care sa se preteze la acest proiect si un cadru de aluminiu pentru sea ! Am inteles ca intampina dificultati la calareala in 2, Credeti ca daca l-as usura cat de cat de ce are el plastice si ce mai are acolo (fara top case si bagaj suplimentar ) suporta 2 persoane gen eu la 75 kg si femeia de 50 ? Eu o gandesc logic si zic ca ar trebui sa se descurce mai usor fat de cum ar fi el original, de acea vreau sa schimb tot in el cel putin piston segmenti ambeiaj si consumabilele (ulei/filtre/placute)

 

Ataez si o poza ca sa vedeti cam despre ce ar fi vorba pentru ca nu stiu cati stiu de curentul scrambler !

 

 

post-89415-0-69830500-1434233831_thumb.jpg

post-89415-0-58532600-1434233832_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutara in toamna asta pregatesc un poriect scrambler si am decis ca domi intra cel mai perfect in peisaj datorita bugetului stabilit pentru motoreta + RK + custom-ul de riguare ! Vreau sa ma documentez de unde as putea sa iau piese gen piston segmenti ambreiaj ca sa fac un RK complet (cat ar costa in principiu toata distractia) si daca sunt oameni capabili sa faca o treaba ca la carte nu de mantuiala ca mai bine ma bag eu sa o cioplesc ! Ma intereseaza doar pe parte mecanica cine imi poate desface motorul si reface stiind ce face ! Cunoasteti in bucuresti un service serios de la care sa nu plec dezamagit nici despre manopera nici despre pret ?

 

Asta a fost prima parte, acum a doua de ce domi 650 scrambler ? Pentru ca desi ador offroad-ul si eu de mic copil m-am indragostit de motociclism prin prisma motoretelor de motocross, sunt mic de statura nu cred ca inaltimea mea sare de 1,70-1,73 si as vrea un aspect retro cu insertii moderne pe o motocicleta fiabila durabila si cu aspect de cross ! Am oscilat intre transalp si domi insa un scrambler se vede mai bine monocilindru ! Ce intrebari mai am eu, vreau sa i micsorez garda la sol ca sa o pot cuprinde cel putin cu o talpa intreaga pe sol sa i scot carnele si tot ce tine de ele si sa o cioplesc in chip de scrambler printr-o sea usoara un rezervor care sa se preteze la acest proiect si un cadru de aluminiu pentru sea ! Am inteles ca intampina dificultati la calareala in 2, Credeti ca daca l-as usura cat de cat de ce are el plastice si ce mai are acolo (fara top case si bagaj suplimentar ) suporta 2 persoane gen eu la 75 kg si femeia de 50 ? Eu o gandesc logic si zic ca ar trebui sa se descurce mai usor fat de cum ar fi el original, de acea vreau sa schimb tot in el cel putin piston segmenti ambeiaj si consumabilele (ulei/filtre/placute)

 

Ataez si o poza ca sa vedeti cam despre ce ar fi vorba pentru ca nu stiu cati stiu de curentul scrambler !

Obtii o chestie buna pentru oras si plimbari scurte, sper ca est constient. Elimini orice posibilitate de a putea cara bagaje altfel decat la nevasta in rucsac. Chiar si asa domi este un monocilindru tipic cu toate tarele astora (tractor pe asfalt), incat merita in opinia mea utilizat exclusiv in teren, adica mesteci in cutie de inebunesti, n-ai final ca lumea (90-100 max LA CONFORT) si culmea din cauza porcariei de decompresor centrifugal nu trage nici foarte de jos. Daca tot esti pus pe "sculptat", eu iti recomand transalp , macar ai putere destula, elasticitate si final cum trebuie. Sa nu uit, domi in stare buna greu sa gasesti, daca ramai totusi calat pe idea asta, neaparat unul rulat afara cu max 40-50k km reali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Acum ceva timp mi-am cumparat un kit de furtune de frana pentru Dominatorul din 1998, de la HEL. La furtunul fata, am inel banjo spre etrier, iar la celalalt capat am terminatie mama cu filet interior 3/8-24 UNF. In pompa frana fata se intra cu surub banjo M10x1mm , ca si in etrier (ma insel cumva ?). Nu prea gasesc adaptoare de la 3/8-24 UNF la M10x1mm.

Sa tai furtunul si sa-i pun un banjo 20 grade ? asa cred ca ar fi cel mai simplu, dar cine mufeaza furtune?
As vrea sa arate ca aici: /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1121169
Ce am acum arata asa:

2hq5qmt.jpg

 

http://tinypic.com/r/25zlbh1/8

Editat de naminator2003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi Dominatoristi,

Am cumparat un disc de frana spate pentru un Transalp, dar se pare ca nu prea pusca. Ar trebui sa aibe 240mm diametru si are 220mm. Mi s-a sugerat ca ar fi de Dominator. Poate careveva dintre voi sa-mi confirme?

 

post-30-0-35588300-1434533476_thumb.jpgpost-30-0-56780200-1434533423_thumb.jpgpost-30-0-33252700-1434533440_thumb.jpgpost-30-0-33252700-1434533440_thumb.jpgpost-30-0-16235100-1434533459_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Acum ceva timp mi-am cumparat un kit de furtune de frana pentru Dominatorul din 1998, de la HEL. La furtunul fata, am inel banjo spre etrier, iar la celalalt capat am terminatie mama cu filet interior 3/8-24 UNF. In pompa frana fata se intra cu surub banjo M10x1mm , ca si in etrier (ma insel cumva ?). Nu prea gasesc adaptoare de la 3/8-24 UNF la M10x1mm.

Sa tai furtunul si sa-i pun un banjo 20 grade ? asa cred ca ar fi cel mai simplu, dar cine mufeaza furtune?

As vrea sa arate ca aici: /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1121169

Ce am acum arata asa:

2hq5qmt.jpg

 

http://tinypic.com/r/25zlbh1/8

furtunuri poti sertiza la ateliere de confectionat furtunuri hidraulice

sa vezi ce mi-o fur de la specialistii in gramatica pt repetitie,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi Dominatoristi,

Am cumparat un disc de frana spate pentru un Transalp, dar se pare ca nu prea pusca. Ar trebui sa aibe 240mm diametru si are 220mm. Mi s-a sugerat ca ar fi de Dominator. Poate careveva dintre voi sa-mi confirme?

post-15231-0-44394400-1434564405_thumb.jpgpost-15231-0-44024300-1434564420_thumb.jpgpost-15231-0-55996400-1434564444_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi Dominatoristi,

Am cumparat un disc de frana spate pentru un Transalp, dar se pare ca nu prea pusca. Ar trebui sa aibe 240mm diametru si are 220mm. Mi s-a sugerat ca ar fi de Dominator. Poate careveva dintre voi sa-mi confirme?

 

attachicon.gifIMG_20150617_083119.jpgattachicon.gifIMG_20150617_082958.jpgattachicon.gifIMG_20150617_083044.jpgattachicon.gifIMG_20150617_083044.jpgattachicon.gifIMG_20150617_083102.jpg

am masurat discul, diametrul fiind de 220 mm

nu stiu insa daca potrivesc prinderile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am masurat discul, diametrul fiind de 220 mm

nu stiu insa daca potrivesc prinderile

 

Mda... dupa pozele puse de Emilian se pare ca nu e de Dominator. Ce drac de disc mi-or fi trimis astia? Pe etichete scrie Transalp....

 

 

post-30-0-69114700-1434608002_thumb.jpgpost-30-0-31733900-1434608016_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... dupa pozele puse de Emilian se pare ca nu e de Dominator. Ce drac de disc mi-or fi trimis astia? Pe etichete scrie Transalp....

 

 

attachicon.gifIMG_20150617_083142.jpgattachicon.gifIMG_20150617_083159.jpg

xlv600v este primul model dc nu ma insel. Si avea tambur pe spate, probabil ca de la tambur au trecut la discul de dominator (ca diametru) si apoi au elaborat unul propriu. Doar ca sigur nu se potriveste la dominator pentru motivul ca la domi gaurile sunt mai mari (suruburi mai solide, cuplul ala de tractor izbit tot la 4 timpi). Trimite-l inapoi! ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost si eu bou ca nu am verificat imediat. L-am luat mai demult de la o firma din Germania si l-am aruncat intr-un colt in garaj. Acum ca am avut nevoie de el, mi-am dat seama ca e mai mic. Le-am scris alora ca placutele se potrivesc si discul nu. Le-am trimis si pozele, sa vedem ce o sa raspunda, daca o sa mai raspunda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Dragii mei & dragele mele,

 

Recunosc din prima, voi fi putin off-topic, insa nu chiar de tot :) Pe data de 18.07.2015 organizez un concurs de anduranta ecvestra in Snagov, la Centrul de Echitatie si Hipoterapie "Poveste cu Cai" (pe care il detinem, de altfel), cu probe care vor acoperi distante de 15km (amatori) si 30, 40, 60 si 80km in aceeasi zi. Detalii despre toata povestea cu cai gasiti aici: www.PovesteCuCai.ro (loc in care motociclistii sunt intotdeauna bineveniti; prietenii stiu de ce ;) )

 

Pe scurt, acest concurs va fi primul organizat in zona de sud a Romaniei si, ca orice inceput, va fi rezultatul efortului unor entuziasti care isi doresc sa promoveze aceasta disciplina ecvestra in aceasta zona a tarii, ceea ce inseamna ca se va concretiza ca urmare a unor investitii (de bani si timp) care nu se intentioneaza a fi recuperate.

 

Traseele pe care se vor desfasura competitiile sunt planificate astfel incat vor traversa paduri, campuri, atat pe malul diferitelor lacuri salbatice (cu fauna si flora deosebita), dar vor traversa si anumite lacuri.

 

Ceea ce vreau sa va rog pe voi (si ma adresez in mod special celor din vecinatatea localitatii Snagov, fie ca sunt prahoveni, damboviteni, ilfoveni, bucuresteni etc) este sa va ganditi si sa-mi spuneti - cat mai curand - daca ma puteti ajuta in calitate de voluntari pe parcursul desfasurarii probelor, conform programului competitional pe care il puteti consulta aici.

 

Voluntarii vor avea joburi foarte simple de indeplinit, respectiv am nevoie de:

 

1) 3 perechi a cate doi voluntari care sa asiste la traversarea carosabilului de catre competitori (mai exact calaret calare pe cal), in 3 puncte distincte; asta inseamna ca o data la 1-2-3 ore (pe parcursul a aproximativ 5-6 ore) vor traversa grupuri de competitori (estimez ca maxim 10-15 competitori/grup, nu neaparat grup compact) care vor trebui asistati la traversarea carosabilului (cel mai probabil impreuna cu cate un reprezentat al Politiei Locale).

 

2) Una sau doua perechi de voluntari care sa vor trebui sa supravegheze static (in doua puncte de control de pe traseu) tranzitia competitorilor prin punctele respective de control si sa noteze acest lucru (competitorii pot fi foarte usor verificati prin intermediul numerelor de pe tricou, clare si vizibile). Aceste perechi de voluntari vor avea "postul" de supraveghere in padure si, respectiv, in imediata vecinatate a padurii (si a lacurilor), astfel incat enduristii sunt bineveniti (traseele nu sunt foarte dificile, putand fi parcurse lejer cu "vacute" precum Dominatoarele, Transaplurile, Africa Tween sau Tenere/Super Tenere); deasemeni, la punctele de control se poate ajunge lejer si cu "conserve" cu garda la sol normala (Logan, de exemplu).

 

3) Doua-trei-patru persoane care sa asiste punctul de Start/Finish.

 

Acolo unde este specificat "pereche de voluntari", este pentru confortul personal/socializare/pasager/pasagera, o singura persoana fiind suficienta in mod normal pentru buna desfasurare a activitatii de voluntariat in punctul respectiv. Si nu in ultimul rand, pentru ca acolo unde-s doi puterea creste...

 

Niciunul dintre voluntari nu trebuie sa fie persoane cu experienta din domeniul ecvestru (vor avea doar de supravegheat, nu de interactionat cu caii), insa pot fi pasionati impatimiti ai artei foto/video, deoarece vor avea ocazia de a surprinde cadre cu totul deosebite cu caii si calaretii pe traseul competitional.

 

Prefer enduristii deoarece, daca toti sunt la fel ca si cei pe care i-am cunoscut de-a lungul anilor si la intalnirile moto cu specific enduro, sunt oameni responsabili si de cuvant. Aria de provenienta nu este exclusivista, astfel incat motociclisti ca AndreiZalau sau DorinSBForzaInter, EmilianRKS etc. sunt bineveniti :) .

 

In plus, traseele din competitia de anduranta sunt trasee cu totul speciale, in care calare pe cal fiind (deci... silentios), am avut ocazia sa pun in miscare turme de caprioare sau stoluri/exemplare de fazani, berze, lisite, rate/gaste salbatice, cormorani etc, astfel incat responsabilitatea intr-un mediu natural aparte este de dorit.

 

Voluntarii vor beneficia de:

- bauturi racoritoare & sandwich-uri la "punctele de lucru";

- acces gratuit impreuna cu comitetul de organizare la cina haiduceasca si focul de tabara din seara concursului.

 

Pentru mai multe detalii si optiuni de inscriere ma puteti contacta prin mesaj privat sau prin email la contact @ povestecucai.ro

 

Data limita de inscriere este joi, 09.07.2015.

 

Va multumesc si va astept la concurs, si nu neaparat in calitate de voluntari!

 

post-33842-0-11085900-1435962854_thumb.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-s nemti o vor face,daca is doar de cetatenie germana,poate ca da-poate ca nu!

 

Sunt nemti get-beget. Nu vor sa schimbe. Ei sustin ca au trimis ce trebuie, eu i-am intrebat daca s-au uitat la pozele trimise de mine si mi-au spus ca da, dar a trecut prea mult timp si nu pot sa mi le schimbe. Niste gunoaie...

 

Incerc sa identific la ce moto s-ar potrivi ca sa pot sa il vand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...