fuckeru Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Baa ati baut ceva,se verifica la rece si e acolo de fiecare data f rar cind nu e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 baaa, tu vrei sa fuck.ti motoru? cum domne sa verifici la rece? normal ca e acolo, numa ca nu stii exact cat e numa la cald ooofff tu chiar nu stii japoneza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 (editat) Galen, daca are ulei in cadru logica spune ca e tipul de motor cu carter uscat, fara baie de ulei. Cadrul are rol de rezervor de ulei. Desi e tot Honda, Domi se pare ca nu e identica cu Afica Twin..... Man, pana la urma e mai sanatos sa iau cartea la mana, pentru ca motorasul asta nu este de fapt atat de simplu cat credeam. Este si nu e cu carter uscat, pentru ca are o singura pompa si probabil pistonul se unge prin barbotaj, adica are ulei si in carter. Ba chiar are ce nu stiam eu, anume un surub de verificat nivelul uleiului din carter . asta pe langa surubul de golire ulei carter Bun, acuma e cam clar si cum functioneaza, daca gresesc sa ma corecteze vre-un profesor: Pompa deserveste doua circuite separate. Prin primul impinge printr-o valva uleiul din carterul care asa cum spuneam nu e de loc uscat in cadru. Face chestia asta exclusiv pentru racirea uleiului. Din cadru uleiul se reaintoarce la pompa. Cadrul este deci presurizat, de aia zboara pur si simplu uleiul afara daca deschizi busonul cu motorul pornit. La iesirea din pompa, circuitul are o valva de presiune care permite pastrarea presiunii in pompa pentru cel de-al doilea circuit de ungere care unge distributia. Din chiulasa uleiul ajunge in carter, apoi unge probabil prin barbotaj oglinda cilindrului si biela, iar din carter este absorbit de catre pompa printr-un sorb. Nu este insa exclus sa unga oglinda si biela si prin jet de ulei. Axcuma e clar de ce nivelul de ulei se masoara doar cu uleiul cald (fluidificat) si dupa ce nivelul s-a stabilizat atat in carter cat si in cadru. Am pus in atas inclusiv instructiunile de masurare a nivelului. La rece uleiul este sub orice nivel pentru ca s-a adunat in carter, inainte ca pompa sa-l imprastie prin cele doua circuite.. Ungere domi.doc Editat Mai 8, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 baaa, tu vrei sa fuck.ti motoru? cum domne sa verifici la rece? normal ca e acolo, numa ca nu stii exact cat e numa la cald ooofff tu chiar nu stii japoneza? Deci e acolo pe joja,pe joja man de fiecare data,rar cind nu e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Deci e acolo pe joja,pe joja man de fiecare data,rar cind nu e Nicio relevanta. Baa ati baut ceva,se verifica la rece si e acolo de fiecare data f rar cind nu e Din nou, nicio relevanta. Verificarea se face numai la cald, numai cu motorul vertical si numai dupa ce e oprit si tinut drept aproximativ jumatate de minut ca sa se scurga putin. Asa se face la Dominator. Daca tu vrei sa faci ca la Dacie, treaba ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Da, asa e. Acuma stiu si de ce. In cazul meu am uleiul la maximum joja la rece, asa ca am sa scot gradual din el pana cand ajunge sa fie la maxim doar la cald dupa oprirea motorului.Am sa va spun apoi cum e la rece, daca atinge joja sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Dezmembreaza cineva motor de dominator pe langa cluj? Ma intereseaza pentru inceput culbutori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristyanson Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Chiar asa...Dezmembreaza cineva Dominator pe langa Cluj? Si eu sunt interesat de blocul de lumini, mai exact,contactele butoanelor de la faza scurta-lunga si semnalizare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto.consumabile Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 (editat) Dezmembreaza cineva motor de dominator pe langa cluj? Ma intereseaza pentru inceput culbutori. Care din ei te intereseaza? admisie evacuare? » Post actualizat in 24 May 2015 09:17 Pentru anii de febricatie 1988-1998 am eu. Nu sunt din Cluj. Piesa o pot trimite prin curier daca esti interesat. Chiar asa...Dezmembreaza cineva Dominator pe langa Cluj? Si eu sunt interesat de blocul de lumini, mai exact,contactele butoanelor de la faza scurta-lunga si semnalizare... Editat Mai 24, 2015 de moto.consumabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Nicio relevanta. Din nou, nicio relevanta. Verificarea se face numai la cald, numai cu motorul vertical si numai dupa ce e oprit si tinut drept aproximativ jumatate de minut ca sa se scurga putin. Asa se face la Dominator. Daca tu vrei sa faci ca la Dacie, treaba ta. Eu stiu ca ai citit manualul cu verif ulei,dar gindeste-te ca asta a facut-o japonezu ca "baieteii" care vad joja goala, sa nu arunce la viteza vreo 3 litrii de ulei in motor crezind ca uleiul s-o fi evaporat,dar daca verifici la rece "ca la Dacie"si vezi ca pe joja e plin pina sus sau intre nivele si tu te grabesti sa-i pu-i sau sa-i scoti ulei,treaba ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 (editat) Eu stiu ca ai citit manualul cu verif ulei,dar gindeste-te ca asta a facut-o japonezu ca "baieteii" care vad joja goala, sa nu arunce la viteza vreo 3 litrii de ulei in motor crezind ca uleiul s-o fi evaporat,dar daca verifici la rece "ca la Dacie"si vezi ca pe joja e plin pina sus sau intre nivele si tu te grabesti sa-i pu-i sau sa-i scoti ulei,treaba ta Motoru asta e facut de japonezi. Aia citesc manualu si il respecta Si la verificari, si la service si la ulei. Iti propun un test: imediat dupa schimbul de ulei + filtru (bagi cat scrie la manual, nu dupa ureche), verifica fix cum vrei tu nivelul: la cald, la rece, cu motoru drept sau pe cric sau ... cum ti-am zis eu. Daca ai un model NX, SLR sau FMX de 650, numai metoda data de mine iti va indica nivelul maxim pe joja - restul vor fi masuratori apoximative. Daca faci asta, probabil vei intelege ca e cel mai bine sa respecti manualul. Editat Mai 26, 2015 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Scos cam 300 g ulei apoi mers cu motorul si masurat dupa metoda Switch la sub 1 min dupa oprire, nivelul cam 3 sferturi din maxim. Corespondent la rece o gradatie pe varful jojei! Sunt curios daca la urmatorul drum rezultatul ramane constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Daca in urma masuratorii efectuate de tine lasai motorul o saptamana intr-un loc insorit, vara, ai fi observat ca dupa o saptamana nu aveai nici urma de ulei pe joja! Mai putin timp daca foloseai ulei 5w-x. Lasand tehnicalitati din astea la o parte, cum va mai merg domi-urile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Al meu merge super,mai ales ca i-am reglat si jocul la supape. Am luat ulei si filtru pe care vreau sa-l schimb zilele astea. Maine e posibil sa plec cu el la Focsani,dar inca stau in dubiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 da de ce intrebi cum mai merg? ti-e dor sa dai niste pedale ca la Baisoara? cu benzina buna, porneste si merge f bine, numa ca ma termina psihic ploile astea ma mananca niste ture prin Apuseni,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Lasand tehnicalitati din astea la o parte, cum va mai merg domi-urile? https://www.facebook.com/suciu.calin.1/media_set?set=a.1096018887078928.1073741955.100000124824079&type=1&pnref=story Numa rade! Zau, incaltata cu gume cross isi face treaba intr-un mare fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Galen,imi parea cunoscut Domi-ul tau.. Te am in lista de FB. Eu sunt Eugen Wakasaki. Am fost pana la urma la Focsani.Primul drum lung cu el,cam 400 de km. Carburatie reglata cu motor cald,strans surub aer pana balbaie,desfacut juma' de tura. Consum 4 %,mers 110 - 120,putin 140 - 150,ca ma oprisem la o tigare si trecuse autocarul cu copii de mine. A meritat drumul,mai ales ca fi-miu a adus cupa castigatoare acasa. Ulei nu a piscat,vroiam sa-i fac schimbul inainte,dar il schimb zilele astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Domi asta, nu e model pt piata japoneza? ca pt europeni parca e NX 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 he he la cate kile si cai are, pun pariu ca pe off bate la fund pe Domi cel mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Nici un moto pt off road nu se face cu jante turnate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Free'Rider Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 Salutara in toamna asta pregatesc un poriect scrambler si am decis ca domi intra cel mai perfect in peisaj datorita bugetului stabilit pentru motoreta + RK + custom-ul de riguare ! Vreau sa ma documentez de unde as putea sa iau piese gen piston segmenti ambreiaj ca sa fac un RK complet (cat ar costa in principiu toata distractia) si daca sunt oameni capabili sa faca o treaba ca la carte nu de mantuiala ca mai bine ma bag eu sa o cioplesc ! Ma intereseaza doar pe parte mecanica cine imi poate desface motorul si reface stiind ce face ! Cunoasteti in bucuresti un service serios de la care sa nu plec dezamagit nici despre manopera nici despre pret ? Asta a fost prima parte, acum a doua de ce domi 650 scrambler ? Pentru ca desi ador offroad-ul si eu de mic copil m-am indragostit de motociclism prin prisma motoretelor de motocross, sunt mic de statura nu cred ca inaltimea mea sare de 1,70-1,73 si as vrea un aspect retro cu insertii moderne pe o motocicleta fiabila durabila si cu aspect de cross ! Am oscilat intre transalp si domi insa un scrambler se vede mai bine monocilindru ! Ce intrebari mai am eu, vreau sa i micsorez garda la sol ca sa o pot cuprinde cel putin cu o talpa intreaga pe sol sa i scot carnele si tot ce tine de ele si sa o cioplesc in chip de scrambler printr-o sea usoara un rezervor care sa se preteze la acest proiect si un cadru de aluminiu pentru sea ! Am inteles ca intampina dificultati la calareala in 2, Credeti ca daca l-as usura cat de cat de ce are el plastice si ce mai are acolo (fara top case si bagaj suplimentar ) suporta 2 persoane gen eu la 75 kg si femeia de 50 ? Eu o gandesc logic si zic ca ar trebui sa se descurce mai usor fat de cum ar fi el original, de acea vreau sa schimb tot in el cel putin piston segmenti ambeiaj si consumabilele (ulei/filtre/placute) Ataez si o poza ca sa vedeti cam despre ce ar fi vorba pentru ca nu stiu cati stiu de curentul scrambler ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Salutara in toamna asta pregatesc un poriect scrambler si am decis ca domi intra cel mai perfect in peisaj datorita bugetului stabilit pentru motoreta + RK + custom-ul de riguare ! Vreau sa ma documentez de unde as putea sa iau piese gen piston segmenti ambreiaj ca sa fac un RK complet (cat ar costa in principiu toata distractia) si daca sunt oameni capabili sa faca o treaba ca la carte nu de mantuiala ca mai bine ma bag eu sa o cioplesc ! Ma intereseaza doar pe parte mecanica cine imi poate desface motorul si reface stiind ce face ! Cunoasteti in bucuresti un service serios de la care sa nu plec dezamagit nici despre manopera nici despre pret ? Asta a fost prima parte, acum a doua de ce domi 650 scrambler ? Pentru ca desi ador offroad-ul si eu de mic copil m-am indragostit de motociclism prin prisma motoretelor de motocross, sunt mic de statura nu cred ca inaltimea mea sare de 1,70-1,73 si as vrea un aspect retro cu insertii moderne pe o motocicleta fiabila durabila si cu aspect de cross ! Am oscilat intre transalp si domi insa un scrambler se vede mai bine monocilindru ! Ce intrebari mai am eu, vreau sa i micsorez garda la sol ca sa o pot cuprinde cel putin cu o talpa intreaga pe sol sa i scot carnele si tot ce tine de ele si sa o cioplesc in chip de scrambler printr-o sea usoara un rezervor care sa se preteze la acest proiect si un cadru de aluminiu pentru sea ! Am inteles ca intampina dificultati la calareala in 2, Credeti ca daca l-as usura cat de cat de ce are el plastice si ce mai are acolo (fara top case si bagaj suplimentar ) suporta 2 persoane gen eu la 75 kg si femeia de 50 ? Eu o gandesc logic si zic ca ar trebui sa se descurce mai usor fat de cum ar fi el original, de acea vreau sa schimb tot in el cel putin piston segmenti ambeiaj si consumabilele (ulei/filtre/placute) Ataez si o poza ca sa vedeti cam despre ce ar fi vorba pentru ca nu stiu cati stiu de curentul scrambler ! Obtii o chestie buna pentru oras si plimbari scurte, sper ca est constient. Elimini orice posibilitate de a putea cara bagaje altfel decat la nevasta in rucsac. Chiar si asa domi este un monocilindru tipic cu toate tarele astora (tractor pe asfalt), incat merita in opinia mea utilizat exclusiv in teren, adica mesteci in cutie de inebunesti, n-ai final ca lumea (90-100 max LA CONFORT) si culmea din cauza porcariei de decompresor centrifugal nu trage nici foarte de jos. Daca tot esti pus pe "sculptat", eu iti recomand transalp , macar ai putere destula, elasticitate si final cum trebuie. Sa nu uit, domi in stare buna greu sa gasesti, daca ramai totusi calat pe idea asta, neaparat unul rulat afara cu max 40-50k km reali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naminator2003 Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 (editat) Salut! Acum ceva timp mi-am cumparat un kit de furtune de frana pentru Dominatorul din 1998, de la HEL. La furtunul fata, am inel banjo spre etrier, iar la celalalt capat am terminatie mama cu filet interior 3/8-24 UNF. In pompa frana fata se intra cu surub banjo M10x1mm , ca si in etrier (ma insel cumva ?). Nu prea gasesc adaptoare de la 3/8-24 UNF la M10x1mm. Sa tai furtunul si sa-i pun un banjo 20 grade ? asa cred ca ar fi cel mai simplu, dar cine mufeaza furtune?As vrea sa arate ca aici: /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1121169Ce am acum arata asa: http://tinypic.com/r/25zlbh1/8 Editat Iunie 16, 2015 de naminator2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Dragi colegi Dominatoristi, Am cumparat un disc de frana spate pentru un Transalp, dar se pare ca nu prea pusca. Ar trebui sa aibe 240mm diametru si are 220mm. Mi s-a sugerat ca ar fi de Dominator. Poate careveva dintre voi sa-mi confirme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Placuta frana spate pare de Dominator, cand ajung acasa masor discul vechi si scriu aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.