harciogu Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 (editat) astazi scosei honda de la iernat. sau asa am vrut. pentru ca nu a vrut de fel sa porneasca, nici cu bujie noua NGK, nici cu doua vechi cu care am mers ~500km (nu k km, ci km), nici cu benzina proaspata de 98 (nu cu cea veche cu care a stat la iernat), nici cu spray de pornit dat in galeria filtrului de aer de sub sa, nici cu carburator golit, nici impinsa/trasa/impunsa/injurata, nici cu curent "imprumutat" de la o masina. doar cateva rateuri, si alea inconstante (4 in 2 ore de incercari, mai ales post spray de pornire). am nevoie de un mecanic pentru carburatie. prin sectorul 1 (ca sa nu o imping 20 km). recomandari, sfaturi?? aici sau pe PM. multam fain. Editat Aprilie 5, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Harciogu vezi ca AXA sta pe laga lacul tei vorbeste cu el. Serban faina bestia ta:D Am vazut azi un dominator negru(cu flacari pe el) si tobe aftermarket are idee cineva al cui este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Ma mandresc si eu cu motorul meu de domi si motocicleta mea SLR: azi a iesit capra la pascut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 (editat) Harciogu vezi ca AXA sta pe laga lacul tei vorbeste cu el. Serban faina bestia ta:D Am vazut azi un dominator negru(cu flacari pe el) si tobe aftermarket are idee cineva al cui este? Nu stiu de domi-uri negre cu tobe aftermarket, dar stiu ca un set de tobe custom te scuteste de cam 250-300 parai. Daca stau sa ma gandesc, si tobele originale tot cam pe acolo sunt ca pret @raven: Foarte tare poza Imi place la nebunie verdele ala crud Editat Aprilie 5, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 (editat) Nu stiu de domi-uri negre cu tobe aftermarket, dar stiu ca un set de tobe custom te scuteste de cam 250-300 parai. Daca stau sa ma gandesc, si tobele originale tot cam pe acolo sunt ca pret @raven: Foarte tare poza Imi place la nebunie verdele ala crud Ce mi-ar placea si mie un Arrow Paris Dakar(singurul model care l-am gasit pentru Dominator din '94), dar la banii lui... PS: stiu ca in film ii pe africa twin Editat Aprilie 5, 2009 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 (editat) @raven: Foarte tare poza Imi place la nebunie verdele ala crud Sunt cateva pe topicul nostru de titan. Intrebare intrebatoare: am tot patit in ultima perioada, la stop cu motorul incalzit, dupa cativa km, pe neutru sa imi moara motorul...brusc, apoi porneste ok. De la ce sa fie? Mi s-a intamplat de vreo 4 ori pana acum, initial am crezut ca e de la relanti, l-am reglat din nou si azi dupa multi km, la semafor HOP...s-a oprit. WTF?? Editat Aprilie 5, 2009 de ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Si eu am patit asa ravenitza si am fost la honda si nu au stiu ce sa imi zica(insa au reglat jocul la supape) dar nu am mai mers cu ea ca sa vad daca mai face. Sa nu fie de la CDI ??? in sarcina merge ok? Ps la cat ai relantiul? Serban de unde ai cumparat handguardurile alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Si eu am patit asa ravenitza si am fost la honda si nu au stiu ce sa imi zica(insa au reglat jocul la supape) dar nu am mai mers cu ea ca sa vad daca mai face. Sa nu fie de la CDI ??? in sarcina merge ok? Ps la cat ai relantiul? Serban de unde ai cumparat handguardurile alea? Pai asta e ciudat, ca motorul merge bine si porneste bine...sa fie oare ca tre sa curat carburatorul? Nu stiu relantiul ca nu am turometru la mine e dupa sunet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 (editat) verifica si traseul de benzina, sa nu ai gunoaie ce ti-ar crea o obstructie pe undeva, eventual poti curata prima data decantorul de la robinetul de 3 cai al rezervorului, rezervorul insusi, carbu. rvn, nu mergeai pe rezerva cand murea la stop, nu? cred ca toate domi-urile negre cu tobe aftermarket au venit asa de la italieni. romanasi pun tobe sport de inox&carbon numai pe vitezane. Editat Aprilie 5, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 (editat) Intrebare intrebatoare: am tot patit in ultima perioada, la stop cu motorul incalzit, dupa cativa km, pe neutru sa imi moara motorul...brusc, apoi porneste ok. De la ce sa fie? Mi s-a intamplat de vreo 4 ori pana acum, initial am crezut ca e de la relanti, l-am reglat din nou si azi dupa multi km, la semafor HOP...s-a oprit. WTF?? Eu patesc asa cand dupa o lunga repriza de viteza (~100km/h) opresc brusc si dau in neutru (gen tras pe dreapta sau oprit in coloana la intrarea in oras). Mi s-a intamplat de doua ori, de fiecare data rezervorul cvasi-plin. Probabil hiba de la frig + racire pe aer + viteza mare. Combinat cu ceva mizerie in carburator si apare fenomenu asta. Zic si eu ** Aparatorile lui Serban sunt niste Acerbisuri chioare. Au si pe Louis cred. ** Referitor la tobe, e mult mai scump sa pui evacuare pe enduroaicele noastre decat pe o vitezana. Compatriotii nostri obsedati de sunete enervante isi schimba doar toba finala. Adica fix zgomot si +1/+2 caluti in ture. si -1/-2 jos de tot. Pentru asta sa dau 200 de iepuroi? O evacuare calumea, cu tobe si trasee si tot e scumpa, mai ales la Dominatoare unde tobele sunt duble. Editat Aprilie 5, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 astazi scosei honda de la iernat. sau asa am vrut. pentru ca nu a vrut de fel sa porneasca, nici cu bujie noua NGK, nici cu doua vechi cu care am mers ~500km (nu k km, ci km), nici cu benzina proaspata de 98 (nu cu cea veche cu care a stat la iernat), nici cu spray de pornit dat in galeria filtrului de aer de sub sa, nici cu carburator golit, nici impinsa/trasa/impunsa/injurata, nici cu curent "imprumutat" de la o masina. doar cateva rateuri, si alea inconstante (4 in 2 ore de incercari, mai ales post spray de pornire). am nevoie de un mecanic pentru carburatie. prin sectorul 1 (ca sa nu o imping 20 km). recomandari, sfaturi?? aici sau pe PM. multam fain. Si eu am patit lucrul acesta, insa in februarie. Nu am incercat insa nici sa o imping, nici sa "imprumut" curent. Si am pus si bujie noua si benzina proaspata. Nothing, vorba francezului In schimb am facut alt chestie: am pus bateria la incarcat 30-40 minute (pe un redresor auto). Si apoi a pornit la sfert de buton. Nu stiu daca a pune bateria la incarcat echivaleaza cu a imprumuta curent (teoretic da, practic dl Honda senior stie ). Oricum, detalii despre un mecanic priceput gasesti aici: super mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 (editat) E cel la care m-ai trimis pe mine cu lantul? Daca da, atunci recomand Editat Aprilie 5, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 (editat) Ar putea fi infama problema de la CDI. S-a mai vorbit despre asta. Daca nu se intampla chiar enervant de des, lasa-l in pace, la mine si-a "revenit" singur. Alta cauza ar mai fi fisurarea flansei de la carburator. Sunt cateva pe topicul nostru de titan. Intrebare intrebatoare: am tot patit in ultima perioada, la stop cu motorul incalzit, dupa cativa km, pe neutru sa imi moara motorul...brusc, apoi porneste ok. De la ce sa fie? Mi s-a intamplat de vreo 4 ori pana acum, initial am crezut ca e de la relanti, l-am reglat din nou si azi dupa multi km, la semafor HOP...s-a oprit. WTF?? Editat Aprilie 5, 2009 de rechinulalb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 (editat) Si eu am patit lucrul acesta, insa in februarie. Nu am incercat insa nici sa o imping, nici sa "imprumut" curent. Si am pus si bujie noua si benzina proaspata. Nothing, vorba francezului In schimb am facut alt chestie: am pus bateria la incarcat 30-40 minute (pe un redresor auto). Si apoi a pornit la sfert de buton. Nu stiu daca a pune bateria la incarcat echivaleaza cu a imprumuta curent (teoretic da, practic dl Honda senior stie ). Oricum, detalii despre un mecanic priceput gasesti aici: super mecanic bateria a stat pe redresor moto, de pe louis, toata iarna. nu ii cadea tensiunea mult cand dadeam la starter (11.7-11.8 V). o sa il sun pe marius, sa vad ce e de facut. multam de info Editat Aprilie 6, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Ar putea fi infama problema de la CDI. S-a mai vorbit despre asta.Daca nu se intampla chiar enervant de des, lasa-l in pace, la mine si-a "revenit" singur. Alta cauza ar mai fi fisurarea flansei de la carburator. Si eu patesc chestia asta, insa destul de rar. Se manifesta ca o taiere a contactului, nu ca o problema de alimentare cu combustibil. Ma gandesc daca nu e cumva o problema de la microintrerupatoarele de la cric sau schimbatorul de viteze. AVETI CAREVA O SCHEMA ELECTICA PT DOMI NX650 MODEL 97? Eu nu am decat manualul de service pt modelele mai vechi. Nu se poate sa nu gasim de unde apare chestia asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 verifica si traseul de benzina, sa nu ai gunoaie ce ti-ar crea o obstructie pe undeva, eventual poti curata prima data decantorul de la robinetul de 3 cai al rezervorului, rezervorul insusi, carbu. rvn, nu mergeai pe rezerva cand murea la stop, nu? cred ca toate domi-urile negre cu tobe aftermarket au venit asa de la italieni. romanasi pun tobe sport de inox&carbon numai pe vitezane. Ar putea fi infama problema de la CDI. S-a mai vorbit despre asta.Daca nu se intampla chiar enervant de des, lasa-l in pace, la mine si-a "revenit" singur. Alta cauza ar mai fi fisurarea flansei de la carburator. Merci de raspunsuri. Intradevar nu mi se intampla atat de des, insa mi se pare ciudat. Dar cred ca mai multe detalii voi afla dupa ce ii curat carburatorul, sa vedem apoi daca mai face asta. Si nu, nu eram pe rezerva atunci cand se intampla asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 AVETI CAREVA O SCHEMA ELECTICA PT DOMI NX650 MODEL 97? Bafta la gasit ceva lizibil. Eu am cautat in draci asa ceva si degeaba... Ce te intereseaza mai exact? Cum sunt legati senzorii de cric, neutral si ambreiaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Bafta la gasit ceva lizibil. Eu am cautat in draci asa ceva si degeaba... Ce te intereseaza mai exact? Cum sunt legati senzorii de cric, neutral si ambreiaj? Da, asta as vrea sa vad, ca sa pot face eventual ceva masuratori la conectori. Nu se poate sa nu putem rezolva aceasta chestie, care vad ca apare absolut aleatoriu la mai multi "Dominatori". Ce naiba, doar nu-i avion... Am eu un feeling ca nu e nici de la flansa, nici de la bujie. E vorba de o intrerupere electrica f scurta. Si mai am o intrebare, e careva care a gasit o solutie estetica de protectie a amortizorului central de noroiul aruncat de roata? Eventual ceva fotografii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianB Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Si eu am aceeasi problema.Chiar ieri am iesit pe forestiere si merge f bine doar ca din cind in cand mi se opreste la relati.In prima faza am marit putin relantiul la 1500 si a facut la fel dar mai rar.Si eu cred ca este tot ceva electric sau poate de la bujie.Nu stiu ce sa zic.Porneste la ,,sfert",trage de rupe,consuma putin doar ca se opreste subit.Carburatorul l-am curatat acum 200 km.O sa-i pun bujia veche sa vad ce zice.Oricum problema e noua nu a facut asa pana acum cateva zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Si eu am aceeasi problema.Chiar ieri am iesit pe forestiere si merge f bine doar ca din cind in cand mi se opreste la relati.In prima faza am marit putin relantiul la 1500 si a facut la fel dar mai rar.Si eu cred ca este tot ceva electric sau poate de la bujie.Nu stiu ce sa zic.Porneste la ,,sfert",trage de rupe,consuma putin doar ca se opreste subit.Carburatorul l-am curatat acum 200 km.O sa-i pun bujia veche sa vad ce zice.Oricum problema e noua nu a facut asa pana acum cateva zile. O fi ceva in aer Eu am bujie schimbata de 1 luna, adica noua... Ieri la Ikea era un Dominator albastru cu noroiul pana pe bord, arata super tare asa murdar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 @HARCIOGU: bai Mihnea, dar nu puteai ma sa spui, mai da-i in p... masii de mecanici, ti-o pornesc eu - CDI-u sa fie bun! Da' chiar, scanteie are? Si altceva: bateria ai tinut-o pe redresor, bun, dar CONSUMATORI pe ea ai pus intre "incarcari"? Adica sa suporte cateva cicluri de incarcare-descarcare... Referitor la problema cu opritul brusc, la unii problema asta a reprezentat primele semne ca CDI-ul e pe duca... mai ales daca o face "la random". Daca o face cand e mai rece, e din carbelitor, parol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Eu am patit o singura data, dar eram pe rezerva, si a scazut turatia si s-a oprit. In urmatoarele zile sper sa am numar pe moto si atunci voi putea raporta ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Eu am patit o singura data, dar eram pe rezerva, si a scazut turatia si s-a oprit. In urmatoarele zile sper sa am numar pe moto si atunci voi putea raporta ce si cum. Nu, aici e alta treaba. Nu scade turatia. Se opreste instant la orice turatie ar fi, dar mai ales la alea joase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Nu, aici e alta treaba. Nu scade turatia. Se opreste instant la orice turatie ar fi, dar mai ales la alea joase. Mai, in mers nu am patit-o niciodata, decat la semafor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 (editat) Unde-i CDI-ul la SLR?... parca sub shea undeva... sper ca nu e aceeasi prostie ca la transshlapii vechi de stateai cu fundu direct pe mufa CDI-ului si in timp se facea praf. Da, la relanti se intampla, unde e foarte sensibil motorul la orice disfunctionalitate de genul tras aer fals, problema semnal de la CDI, etc.. E sensibil datorita faptului ca are doar 1 cilindru 1 bujie. Mai, in mers nu am patit-o niciodata, decat la semafor. La turatii mai ridicate, adica daca-l tineai din gaz in neutru la 2000 sau peste, nu mai se oprea. Cazul meu. Nu, aici e alta treaba. Nu scade turatia. Se opreste instant la orice turatie ar fi, dar mai ales la alea joase. Editat Aprilie 6, 2009 de rechinulalb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.