foxbat Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 O intrebare pt posesorii de Varadero 1000 fabricate dupa 2008. Cat consuma real la drum intins, eventual functie de viteza maxima de croaziera? Si cam ce autonomie are pana sa intre pe rezerva? consuma mai mult un pic fata de 2004 - 2007 ( ~ 1 l ) incarcat si nu trecut de 130 - pana in 7 autonomia - 350 - 410. valorile sunt vara asta, turcia, 4 motoare, 3 vara + 1200gs(scuze, corectie, 3 motoare + masina :-p ca gs nu i motor ) 2 vara peste 2007 si eu , 2004 la max 120 consmul era pe la un 5.4 - 5.7 la mine , la restuil un 6.2 - 6.7.( mai putin GS ul care ne a ofticat - 4.5 - 4.8 , 5 ) dar lasa ulei,.Pardon, isi marca locul,. Mers in grup, aceeasi viteza, acelai stil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Caut alternative! V-Stromul nu-l mai tin decat un sezon si apoi un DL 650 nou, sau un Varadero ca altceva nu s-a inventat inca il vindeti pe al dvs sau il pastrati in familie? daca il vindeti cam la ce pret sa ma astept poate fac un efort financiar si va scap de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 consuma mai mult un pic fata de 2004 - 2007 la max 120 consmul era pe la un 5.4 - 5.7 la mine , la restuil un 6.2 - 6.7. Mda, cam asa e consumul si la a mea (6.2-6.5) Cu autonomia nu am verificat ptr ca am bagat benzina pana sa se aprinda becul pentru rezerva. Singurul regret vis-a-vis de consum si autonomie este ca Varadero nu are pe bord un indicator clar ca sa stiu cata benzina mai am in rezervor. Sau macar sa-mi zica cati Km pot face cu benzina din rezervor, in loc de consumul instant sau celalalt consum/100km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 (editat) consuma mai mult un pic fata de 2004 - 2007 ( ~ 1 l ) Sa inteleg ca Varadero 2008 si dupa, consuma mai mult cu un litru decat cele 2004-2007 . Din ce spuneti voi consumul mi se pare rezonabil. Cat ajunge daca se depaseste constant pe autostrada 140-160km/h. La modelul 2008 suspensia este suficient de buna pt a nu mai trebui schimbata cu alta mai faloasa? Sincer am condus cativa km un Varadero pe carburatie si nu prea mi-a placut. Nu am simtit nici un sut in fund la demaraj, fata de DL650 si ma asteptam sa fie mai fortos. Sant curios la cel pe injectie care este filingul. Editat Decembrie 15, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 (editat) Nu stiu cum nu ati simtit acel "sut in fund" la demaraj, eu l-am simtit fata de DL650 si inca cum. Am avut ocazia sa conduc mai mult timp un DL650 si mi-am facut o parere, desigur, nu atat de obiectiva ca a domnului Harea, insa destul de obiectiva pentru mine, dupa care m-am dat si cu un Varadero pe carburatie, suspensia schimbata si cam atat. Diferenta mi s-a parut atat de notabila incat mi-am cumparat unul. Vis-a-vis de consum pot afirma in mod obiectiv ca la o medie de 130-140 a mea consuma pana in 7 adica un 6.7-6.8. Am incercat si cu pasager si cu bagaje sa vad cat consuma si mi-a dat aceleasi cifre, daca scad viteza scade consumul clar. Autonomia este undeva pe la 380-420km, iar capacitatea rezervorului nu este 25 cat se stie ci 27 si ceva, eu atat am pus de cateva ori. In timp ce mergi, consumul instantaneu este irelevant pentru autonomie, consumul mediu este cu totul altceva. Nu as vrea sa detaliez aici diferenta dintre cele doua citiri si relevanta lor, nu cred ca e cazul. In momentul in care se aprinde becul galben de rezerva eu mai merg fix 55 km. Am facut o incercare, eu+pasager+2 litri de benzina in top case si am plecat, la 55 km a inceput sa tuseasca, m-am oprit, am alimentat si asta e, am aflat cat pot merge cu rezerva, aprox 15km/1 l de benzina. Felul meu de a merge cu moto nu este unul sportiv dar nici unul"inecat" daca ma pot exprima asa, in depasiri nu tin cont de turatii sau consum, evident, insa la mers intins incerc sa pastrez o turatie constanta si schimb undeva intre 4500-5500 tpm. Am uitat sa spun ca Vara-ul meu este din 2000. Voie buna domnilor. Editat Decembrie 15, 2009 de phantom21042003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulise-gold Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 niste baieti priceputi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 pe Varadero e montat motorul de pa honda VTR Firestorm, cu o micsorare de putere - de la 125 la 98 cp- si cu eliminarea treptei 5 ( din cate stiu unele Varadero au si treapta 6). o problema specifica motorului o prezinta intinzoarele de lant de distributie (CCT- cam chain tensioner). multe VTR-uri au cedat, motorul fiind distrus de cedarea CCT la cilindrul din fata- din cauza ungerii defectuoase). se recomanda inlocuirea CCT original( care e automat) cu CCT cu ajustare manuala (unul din producatori-APE) sau inlocuirea periodica cu CCT OEM Honda. in rest motorul e un setos, are cuplu si comportament de diesel si fiabil (daca se elimina amenintarea cedarii CCT). Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 (editat) Ar fi o idee cu zgomotul in neutral,dar CCT-ul de la cilindrul din spate.Asta am gasit: http://varaderoforumcom.h826747.serverkomp...opic.php?t=1146 Am facut o gresala ceva mai devreme:parbrizul e Givi nu Puig Dragos Editat Decembrie 21, 2009 de dragos1972 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mishu GSX Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Zgomotul produs de lantul de distributie este diferit de cel produs de oala de ambreiaj. Nu ai cum sa le confunzi, plus ca cel de ambreiaj dispare atunci cand apesi maneta. Am un prieten care la un cbr 954 a schimbat tot ambreiajul din cauza zgomotului, inclusiv oala, rulmenti, placi etc. La inceput nu se auzea nimic dar dupa vreo 3000 de km a inceput sa se auda din nou. Mentionez ca si inainte si dupa inlocuire ambreiajul functiona perfect. Aceeasi problema am observat-o la masina de serviciu (Logan 1.4). A inceput sa se auda cam pe la 2-3000 de Km. Acum are 90000 si functioneaza perfect, cu tot cu zgomot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 Nu stiu la ce m-am gandit.Din moment ce zgomotul dispare cand actionez maneta de ambreiaj, e normel de acolo sa fie. Mesaj completat SARBATORI FERICITE! Dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PUTZUBIKER Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 SARBATORI FERICITE SI MOSHUL SA VA INDEPLINEASCA TOATE DORINTELE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elcamino Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 Sarbatori fericite va doresc la toti cei cu sau fara 2 roti si un an nou fara evenimente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gscristi Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 sunt convins ca e normal sunetul dar daca tot am cumparat ambreiajul .....ce sa fac ?. Sarbatori fericite la toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PUTZUBIKER Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 ***LA MULTI ANI*** si pentru noul an ASFALT USCAT NUMAI SUB ROTI RESPECTE THEO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 (editat) gscristi e alegerea ta il schimbi si ne ti la curent si pe noi -se mai aude sau nu,ai gasit ceva "nelalocul" lui(uzura....)peacolo merge oricum - si vad ca e generala -deci merge- nu se prea pot da sfaturi din moment ce ai cumparat deja componentele Respect Mesaj completat mai merge cineva singur la VIM? se cupleaza cineva la o camera? Editat Ianuarie 8, 2010 de dragos1972 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 Am pus acest topic alaturi de celelalte importante din aceasta sectiune. Cred ca si Varadero merita macar.. un topic dedicat. Daca cineva are ceva impotriva sa ma anunte, dar cum numarul posesorilor de Xl1000V creste, acest topic merita toata atentia si sa fie in rand cu celelalte. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 buna miscare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PUTZUBIKER Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Am pus acest topic alaturi de celelalte importante din aceasta sectiune. Cred ca si Varadero merita macar.. un topic dedicat. BUNA IDEA,VARADERO ISI MERITA CU ADEVARAT LOCUL....RESPECTE .THEO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dasdas Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 (editat) Acum ca ne-am strans cativa posesori de Varadero, ce ziceti domnilor, incercam sa organizam o intalnire? Numai bine, Dan. Editat Februarie 1, 2010 de dasdas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PUTZUBIKER Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Acum ca ne-am strans cativa posesori de Varadero, ce ziceti domnilor, incercam sa organizam o intalnire? Numai bine, Dan. FARA DISCUTIE.....LMERITAM SI NOI O INTALNIRE MONOMARCA....SUNTEM PUTINI AICI PE FORUM, IN REALITATE CRED CA SUNT MAI MULTI... TREBUIE SA HOTARAM DATA SI LOCUL...DAR SA ASTEPTAM ...MAI E PUTIN..........SI VA VENII SI VREMEA NOASTRA.... RESPECTE THEO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Data si locul Dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dasdas Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 (editat) Pai atunci sa incepem cu stabilirea unei date. Eu as propune undeva la inceputul lui Mai, dar sunt total deschis la alte sugestii Editat Februarie 3, 2010 de dasdas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Inceputul lui mai e ok,pana pe 10 La sfarsitul lui mai e intrunire la Cluj Dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.c. Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 salut tuturor, bucuros sa va gasesc hop si eu titular de varadero si nerabdator de o plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PUTZUBIKER Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 salut tuturor,bucuros sa va gasesc hop si eu titular de varadero si nerabdator de o plimbare SALUTARI SA-TI TRAIASCA VACA SI TU PE LANGA EA SI SA FACETI MII DE KILOMETRI DE AVENTURA IMPREUNA . SI PENTRU CA ACUM FACI PARTE DIN GRUPUL NOSTRU CITESTE ACEST TOPIC TOT SI IA ADRESA FORUMULUI NOSTRU DEDICAT MARCII VARADERO SI ACOLO POSTESI FOTO CU CALUL TAU SI CU TINE SA NE CUNOASTEM VIRTUAL MACAR PANA VIINE TIMPUL CALATORIILOR RESPECTE THEO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.