Sari la conținut

moshulik
 Share

Postări Recomandate

Despre faptul ca ai cheltuit multi bani nu am ce sa comentez ptr ca imi dau seama ca este neplacut.

 

 

Abia acum ai reusit sa intelegi cea ce am vrut sa spun de la bun inceput

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 984
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

70.35 roni ,mai exact

 

Respins a doua oara(cred ca astora nu le plac ochelari mei),de data asta in grivita.

Dupa faza de saptamana trecuta am luat o toba stock de la un amic si am cumparat un 2ct nou pentru roata spate,toate bune si frumoase pina la ....xenoane.Si uite asa pic eu itp in fiecare saptamana(cel putin acum nu am vrut sa platesc iar taxa de 70,35roni),am sa astept sa expire cele 30 zile in care am dreptul sa merg pe baza acelui raport pentru remedierea ,,defectiunilor'' si merg la o statie itp autorizata ca m-am saturat de scarbele de la rar

te inflamezi degeaba. niciodata nu o sa vezi un inginer de itp ca se uita la vehicul inainte sa iti taie factura. chiar daca sunt probleme vizibile, omul te pune sa platesti si iti face lista de "cumparaturi". stiu totusi ca exista un interval de remediere de 30 de zile in care nu mai plateai inca o data taxa itp (s-au schimbat lucrurile?). tu ai platit (sau ar fi trebuit sa platesti) si a doua oara taxa pentru ca te-ai dus in grivita si nu inapoi la voluntari (desi, daca aveai motorul ok, te duceai de drag acolo sa le dai cu tifla).

acum, cand stii ca atelajul are bube sau modificari, mi se pare totusi ca exagerezi in flegme. intelegeam sa fii vehement daca erai cu toate ok, ca la carte. dar toba, xenoane, poate si altele mai mult sau mai putin, nu prea se justifica nemultumirea. pana la urma asta e meseria lor, sa verifice si sa dea admis sau respins.

 

sa stii ca nici la o statie itp privata nu esti scutit 100% de prezenta celor de la rar. stiu ca au un sistem de verificare aleatoriu, cand inginerul itp da ok pentru verificare, online se poate solicita contraexpertiza de la rar si te tine cu fieru pe loc pana vin cei de la rar sa se uite si ei o tura. asta nu e basm.

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Eu am facut vineri 30.07.2010 RCA-ul la Carpatica pe 6 luni 140 roni iar ITP-ul in sectorul 3 pe langa Ilioara mai exact la http://www.itprar.ro/ (sper ca nu incalc vreo regula ca am pus websiteul) la pretul de 110 roni. Patronul e super ok. Atentie la franare... trebuie progresiv pana se opresc cilindrii aceia pe care sta roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ai platit (sau ar fi trebuit sa platesti) si a doua oara taxa pentru ca te-ai dus in grivita si nu inapoi la voluntari (desi, daca aveai motorul ok, te duceai de drag acolo sa le dai cu tifla).

Unde mai pui si faptul ca la revenire se verifica doar ceea ce este trecut pe foaia respectiv ca fiind defect, si ai fi scapat cu xenoanele montate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Eu am facut vineri 30.07.2010 RCA-ul la Carpatica pe 6 luni 140 roni iar ITP-ul in sectorul 3 pe langa Ilioara mai exact la http://www.itprar.ro/ (sper ca nu incalc vreo regula ca am pus websiteul) la pretul de 110 roni. Patronul e super ok. Atentie la franare... trebuie progresiv pana se opresc cilindrii aceia pe care sta roata.

....important e sa aveti la voi actele necesare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Eu am facut vineri 30.07.2010 RCA-ul la Carpatica pe 6 luni 140 roni iar ITP-ul in sectorul 3 pe langa Ilioara mai exact la http://www.itprar.ro/ (sper ca nu incalc vreo regula ca am pus websiteul) la pretul de 110 roni. Patronul e super ok. Atentie la franare... trebuie progresiv pana se opresc cilindrii aceia pe care sta roata.
... important e sa aveti toate actele necesare la voi.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Eu am facut vineri 30.07.2010 RCA-ul la Carpatica pe 6 luni 140 roni iar ITP-ul in sectorul 3 pe langa Ilioara mai exact la http://www.itprar.ro/ (sper ca nu incalc vreo regula ca am pus websiteul) la pretul de 110 roni. Patronul e super ok. Atentie la franare... trebuie progresiv pana se opresc cilindrii aceia pe care sta roata.

 

o sa incerc si eu sa fac itp-ul langa ilioara

guma spate este de 160 in loc de 150 cat este in talon si o toba yoshimura destul de galagioasa.

acu stau sa ma gandesc daca am vreo sansa sa-l iau

 

voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Eu am facut vineri 30.07.2010 RCA-ul la Carpatica pe 6 luni 140 roni iar ITP-ul in sectorul 3 pe langa Ilioara mai exact la http://www.itprar.ro/ (sper ca nu incalc vreo regula ca am pus websiteul) la pretul de 110 roni. Patronul e super ok. Atentie la franare... trebuie progresiv pana se opresc cilindrii aceia pe care sta roata.

 

o sa incerc si eu sa fac itp-ul langa ilioara

guma spate este de 160 in loc de 150 cat este in talon si o toba yoshimura destul de galagioasa.

acu stau sa ma gandesc daca am vreo sansa sa-l iau

 

voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te inflamezi degeaba. niciodata nu o sa vezi un inginer de itp ca se uita la vehicul inainte sa iti taie factura. chiar daca sunt probleme vizibile, omul te pune sa platesti si iti face lista de "cumparaturi". stiu totusi ca exista un interval de remediere de 30 de zile in care nu mai plateai inca o data taxa itp (s-au schimbat lucrurile?). tu ai platit (sau ar fi trebuit sa platesti) si a doua oara taxa pentru ca te-ai dus in grivita si nu inapoi la voluntari (desi, daca aveai motorul ok, te duceai de drag acolo sa le dai cu tifla).

acum, cand stii ca atelajul are bube sau modificari, mi se pare totusi ca exagerezi in flegme. intelegeam sa fii vehement daca erai cu toate ok, ca la carte. dar toba, xenoane, poate si altele mai mult sau mai putin, nu prea se justifica nemultumirea. pana la urma asta e meseria lor, sa verifice si sa dea admis sau respins.

 

sa stii ca nici la o statie itp privata nu esti scutit 100% de prezenta celor de la rar. stiu ca au un sistem de verificare aleatoriu, cand inginerul itp da ok pentru verificare, online se poate solicita contraexpertiza de la rar si te tine cu fieru pe loc pana vin cei de la rar sa se uite si ei o tura. asta nu e basm.

bafta.

M-am inflamat foarte tare din cauza cauciucului spate(nu e la limita de uzura prevazuta) nu din cauza tobei(eram constient ca pot sa nu imi dea itp ..dar nici macar nu m-au intrebat daca am sau nu omologare la toba)Nu m-am mai dus in voluntari pentru ca nu am mai avut timp pantru a strabate orasul si sa ma mai intorc la job(lucrez langa podul grant iar motorul tot pe acolo il tin),asta in conditiile in care am schimbat cauciucul(cumparat unul nou) si am luat o toba stock de la un amic..altfel nu mai mergeam la rar daca motorul nu e ok.Mai fac o singura incercare.....schimb si becurile,iar daca nici de data asta nu ,,trec'' inspectia astept sa treaca 30 de zile si merg la un service autorizat

Stiu foarte bine ca se vede online atunci cand se face inspectia si mai stiu de asemenea ca pot sa vina cei de la rar sa faca o contra expertiza(frate-mio lucreaza in domeniul auto si mi-a spus),insa m-am saturat de scarbele de acolo

 

 

Asta e din doua motociclete reusesc sa fac una care sa treaca itp....o toba..ceva becuri si sper sa nu ii mai doara cereieri de parbrizul aftermarket,bujiile iridium,capacelele de unde se umfla pneurile(sunt rosii),alarma(nu se monteaza din fabrica),ca am mai multe chei le langa cea de la contact si faptul ca am modificat afisajul sa nu mai indice km,ci ora

OARE PENTRU ASTEA MA POT RESPINGE?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa incerc si eu sa fac itp-ul langa ilioara

guma spate este de 160 in loc de 150 cat este in talon si o toba yoshimura destul de galagioasa.

acu stau sa ma gandesc daca am vreo sansa sa-l iau

 

voi ce ziceti?

Ba, da' voi chiar nu pricepeti nimic?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu mai inteleg nimic !

eu am facut astazi ITP-ul la RAR Prahova si m-a costat 149 RON ... noi avem mai multe oo de platim mai mult sau care-i treaba ?

 

o tipa cu o Aprilia de 125 in urma mea a platit 72 RON insa nu stiu pentru ce anume ... nu am intrebat-o daca tot ITP ...

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu mai inteleg nimic !

eu am facut astazi ITP-ul la RAR Prahova si m-a costat 149 RON ... noi avem mai multe oo de platim mai mult sau care-i treaba ?

 

o tipa cu o Aprilia de 125 in urma mea a platit 72 RON insa nu stiu pentru ce anume ... nu am intrebat-o daca tot ITP ...

Mutat restul discutiei la "Poze si povestiri..."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu mai inteleg nimic !

eu am facut astazi ITP-ul la RAR Prahova si m-a costat 149 RON ... noi avem mai multe oo de platim mai mult sau care-i treaba ?

 

o tipa cu o Aprilia de 125 in urma mea a platit 72 RON insa nu stiu pentru ce anume ... nu am intrebat-o daca tot ITP ...

Mutat restul discutiei la "Poze si povestiri..."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai lumineaza-ne tu. Nu am stat sa citesc toate cele 33 de pagini.

 

Pai atunci...inseamna ca nu te intereseaza cu adevarat...

 

Oricum, daca omul a zis "... important e sa aveti toate actele necesare la voi.", cam cat de greu de inteles e?!

 

PS Scuze pentru postul ala fara legatura de mai sus care mai e si dublu. Trebuia sa fie in alta parte, mi-a dat ieri forumul niste erori si probabil in vreo combinatie multipla de taste a aparut aici. Ignore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut eu astazi ITP la Ilioara costul fiind de 110 lei

verifica franele si luminile

desi programul de service incepe la ora 8, se incepe cu itp abia la 9:30, programul fiind pana la 19:30

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sandu, din pacate in mare parte esti in culpa!! Modificarile aduse, indiferent de autovehicul, sunt taxate de orice RAR sau autoritate din EU. De-aia astia cand vand motoare si spun tobe MOTAD autorizate se lauda si tu te intrebi: de ce dracu se lauda ca sunt autorizate, ca la noi montezi toba si gata ;) Ai sa spui ce e asa greu sa montezi o toba!?? Eh, uite eu iti spun ca stiu caz in care si-a pierdut toba pe drum. Presupunand ca acea toba ramane in mijlocul drumului si tu cu motorul treci peste .. e nasol. Bine, vei spune, dar ala e nebun si nu a montat bine toba!! Iar eu iti spun ca vin deseara si iti desfac niste suruburi, dar nu de tot. Tu cand te sui pe moto verifici daca e ok? Din cand in cand mai verifici suruburi sa vezi daca s-au mai desfacut, daca s-au slabit, etc etc?! Stiu multi care se suie direct pe motor si pleaca. Asa si cel cariua i-a cazut toba...era un surub nestrans, i-a facut unul o gluma..etc. Dar..s-a intamplat. Iar glume cu desfacutul suruburilor se mai fac ... (poate din rautate, poate din gluma)..dar deja deviem.

XENON este interzis. Si pe masini. El se monteaza din fabrica. Aftermarket...doar prin EU unde poti merge la service sa puna ei stampila ca e autorizat sa mergi cu el. In Romania nu am auzit. Asa cum nu am auzit nici pe aia cu catalizatorul de Euro3 care in Germania putea fi montat si se mergea cu Euro 3, iar in Romania nu se accepta decat euro 3 din fabrica! Oricum aici este o disputa ... putem vorbi 100 de ani despre diferente..

Cauciuc: nu numai limita conteaza! Conteaza si acele suprafete plane care apar de la rulare. De la mers mult drept cauciucul face o uzura pe partea mediana, o uzura plata. Daca aceasta suprafata depaseste un procent (vezi normativul RAR) atunci poti avea uzura 1 % ca vei fi respins.

 

Per ansamblu, nu neg ca unii functionari mai si asteapta....asteapta soare, marea, cafeaua, etc etc!! Dar pentru a face lucrurile sa fie bune, TU trebuie intai sa fii corect! Si dupa, poti improsca. Cu ce vrei tu. Atat timp cat tu stii ca nu esti corect, dar faci ca romanul de rand, adica dai vina de la BOC pana la primarul din nu stiu ce comuna sau functionarul de la stat...nu mai e ok!

 

Nu vreau sa sune ca eu sunt lupul moralist si fac si dreg, vreau doar sa intelegi ca pana la urma existau premise pentru care ai fost respins!

 

PS: eu am cauciuc 120 pe fata, desi in carte scrie 110. Eh, mi-am luat cauciuc 110 ca sa trec ITP-ul. Si da il voi monta inainte de a ajunge acolo! Ca sa nu ma cert cu oamenii de pomana.

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot la Ilioara am fost si eu astazi.

Verificarea motocicletei n-a durat mai mult de 5 minute: luminile, starea si dimensiunile cauciucurilor si in special franele.

De toba (Leo Vince) n-au intrebat nimic, venisem pregatit cu certificatul la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot la Ilioara am fost si eu astazi.

Verificarea motocicletei n-a durat mai mult de 5 minute: luminile, starea si dimensiunile cauciucurilor si in special franele.

De toba (Leo Vince) n-au intrebat nimic, venisem pregatit cu certificatul la mine.

 

 

Te rog frumos sa-mi spui daca ai adresa lor sau macar un numar de telefon...voiam si eu sa imi fac ITP-ul la moto si imi trebuie programare...

 

Mulrumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai atunci...inseamna ca nu te intereseaza cu adevarat...

 

Oricum, daca omul a zis "... important e sa aveti toate actele necesare la voi.", cam cat de greu de inteles e?!

inseamna asa cum se citeste....sa aibe omul actele la el in special cartea de identitate a vehiculului pentru ca de multe ori lumea vine cu manualul de utilizare si mai face un drum pana acasa degeaba. sub nici o forma nu a fost vreo insinuare.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inseamna asa cum se citeste....sa aibe omul actele la el in special cartea de identitate a vehiculului pentru ca de multe ori lumea vine cu manualul de utilizare si mai face un drum pana acasa degeaba. sub nici o forma nu a fost vreo insinuare.

Desiiigur, am zis eu ca ar fi vreo insinuare?! Nicidecuuuum! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai atunci...inseamna ca nu te intereseaza cu adevarat...

 

Oricum, daca omul a zis "... important e sa aveti toate actele necesare la voi.", cam cat de greu de inteles e?!

 

Hai ca nu ne-am inteles.

Eu nu m-am referit la acte. Stiu ce documente trebuie sa am asupra mea cand fac ITP.

Am vrut doar sa stiu daca are rost sa incerc cu guma de 160 in loc de 150 si toba aftermarket.

Si am reusit sa citesc toate paginile .

Este clar acum pt mine ca trebuie sa ma descurc de o roata spate pe 150 si o toba stock.

Nuj de unde dar ma descurc eu intr-un fel.

 

Multumesc inca o data.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Facut ITP astazi la RAR Grivita. 80 RON. Frane si lumini=5min.

Care aveti mobrele stare exterioara buna si cu tobe "omenesti" nu mai pierdeti timpul la x si y. Sunati la 9672 programare a 2-a zi si gata !

1 Carte-original

2 Talon-original

3 C.I. -original

4 Formular completat acolo

 

P.S. Nu mi-au cerut RCA-ul .

Mesaj completat

...si caucioace...ca in talon ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...