Sari la conținut

moshulik
 Share

Postări Recomandate

Salut,am o mare problema cu itp-ul.....Eu,pentru motocicleta mea am dimensiunile in carte la cauciucul pe fata 120/65zr 17...problema este ca din cate am inteles cauciucuri 120/65 nu se mai produc si mai mult nu am gasit pe nicaieri de vanzare (exceptie fac diablo super corsa 3 dar sunt 5 milioane...).....eu am 120/70....am fost in prima faza la itp,am fost respins din acest motiv si mi s-a spus ca nu ii intereseaza ca nu se mai produc eu trebuie sa vin cu dimensiunea aia pe fata....Intrebarea mea este: Se poate face modificare in carte pentru dimensiuni anvelope?M-am interesat in mai multe locuri si performantele unei motociclete de 600 nu sunt afectate daca pui pe fata un 120/70 in loc de 120/65 deci probleme de siguranta nu ar fi..Multumesc anticipat

fa-ti rost de unu sh exact cum scrie in talon si gata...

pierzi o zi la 2 ani sa te chinui sa-i pui/dai jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 984
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

foarte funny omu' ...sa incerce la rar la dinicuta...sau cum il cheama si o sa il vad ca injura pe forum dupa aia

 

Acolo ma duceam daca aveau program sambata ca era si mai ieftin, stai linistit. LA ITP mi-e frica doar daca mi-l refuza pe motiv ca e murdara mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad pe aici niste persoane care sunt profund costernate ca sunt respinse la ITP pentru chestii "minore": lipsa numar, becuri arse, alte cauciucuri, tobe gaurite samd. Astept persoana care o sa scuipe ITP-ul pentru ca nu a efectuat inspectia motocicletei lasate acasa...

 

Eu unu abia astept sa fie ITP-ul ca in Germania, la surub. Sa se verifice amortizoare, starea motorului, noxe samd. Sa nu se mai aduca toate gioarsele din afara care sa fie carpite mai apoi prin spatele blocului. Deocamdata la noi doar pretul ITP-ului a crescut nu si gradul de profesionalism si rigurozitate.

eu unu astept ziua cand in ROMANIA sa fii tratat si platit ca in Finlanda.sa cumpere toti motoare si masini noi .

pina atunci "fitosii" sant rugati sa ne lase sa traim si noi astia care nu avem lovele de mobre sau masini noi. iar pt aia cu nr lipsa becuri arse etc etc le recomand in loc de ITP un RMN la scufita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa-ti rost de unu sh exact cum scrie in talon si gata...

pierzi o zi la 2 ani sa te chinui sa-i pui/dai jos

 

Problema e ca nu mai gasesc nici macar sh.....Si nu mi se pare normal ca daca nu se mai produc un tip de anvelope sa nu mi se ofere o alternativa pentru a circula pana la urma legal...Nu se poate face o expertiza?Ca vad ca baietii cu masini nu au nici o problema in a-si pune alte dimensiuni de anvelope sau de jante...Chiar am observat ca si la chopere se aplica aceeasi regula pentru anvelope spate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca nu mai gasesc nici macar sh.....Si nu mi se pare normal ca daca nu se mai produc un tip de anvelope sa nu mi se ofere o alternativa pentru a circula pana la urma legal...Nu se poate face o expertiza?Ca vad ca baietii cu masini nu au nici o problema in a-si pune alte dimensiuni de anvelope sau de jante...Chiar am observat ca si la chopere se aplica aceeasi regula pentru anvelope spate...

 

in principiu se poate face modificarea in carte. da si tu niste tefoane la RAR. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost si am facut ieri ITP la RAR Bacau. Lucrurile au mers bine, insa motorul meu e cam stock :)

 

Aveam parbriz, insa mic, nu depasea inaltimea motocicletei si l-am intrebat pe om daca e nevoie sa-l dau jos, si a zis ca NU.

Cauciucurile sunt standard toba la fel.

 

Eram curios sa vad si eu parametri aia de franare, insa nu le mergea imprimanta ;) Din ce am putut vedea eu de la departare, era un 110 pe fata si 122 pe spate :D Nu stiu cu ce se mananca valorile astea.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
foarte funny omu' ...sa incerce la rar la dinicuta...sau cum il cheama si o sa il vad ca injura pe forum dupa aia

 

 

Eu am facut itp la dinicuta si pot sa spun ca omul a fost chiar ok,am avut senzorul la frina defect,raminea mereu aprins,initial a vrut sa ma respinga dar mi-a dat voie sa merg sa il repar cu conditia sa vin repede inapoi,am gasit un nene pe strada aia vizavi de rar si mi-a rezolvat problema in 10 minute,m-a costat 10 ron toata treaba,m-am intors,a verificat dinicuta iar frina a vazut ca se stinge ala si mi-a dat itp,fara spaga fara nimic.Am preferat sa merg la ei pentru ITP pentru ca am vrut sa fiu sigur ca motocicleta e ok si nu risc sa imi rup capu cu ea pe strada din cauza a ceva ce eu nu stiam.

E foarte simplu la ITP la RAR ai motorul ok il iei,nu ai ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator litlle wayne
Eu am facut itp la dinicuta si pot sa spun ca omul a fost chiar ok,am avut senzorul la frina defect,raminea mereu aprins,initial a vrut sa ma respinga dar mi-a dat voie sa merg sa il repar cu conditia sa vin repede inapoi,am gasit un nene pe strada aia vizavi de rar si mi-a rezolvat problema in 10 minute,m-a costat 10 ron toata treaba,m-am intors,a verificat dinicuta iar frina a vazut ca se stinge ala si mi-a dat itp,fara spaga fara nimic.Am preferat sa merg la ei pentru ITP pentru ca am vrut sa fiu sigur ca motocicleta e ok si nu risc sa imi rup capu cu ea pe strada din cauza a ceva ce eu nu stiam.

E foarte simplu la ITP la RAR ai motorul ok il iei,nu ai ...

 

Frate ce pielea mea sa fac daca am xenoane si mi-au respins aceasi mobra care a primit autentificarea cu mai putin de un an in urma.La itp au descoperit ca are becuri xenon si toba sport si am fost trimis la plimbare

Au testat franele de doua ori si nu au avut ce sa comenteze au verificat semnalizari si toate becurile dar ...i-a orbit xenoanele

Editat de litlle wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai scris pe undeva, legea romana nu prevede omologari de genul celor spuse de voi: xenoane, cauciucuri si lista poate continua. Cand mai marii nostri conducatori se vor gandi sa faca asta, atunci lucrurile vor fi mult mai bine pentru toti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,am facut si eu ITP la mobra,azi la Mogosoaia,stand de frane,super de treaba Razvan,baiatul de acolo(motociclist si el),recomand cu incredere!!,mobra nu era "fata mare".....

http://www.samtradi.ro/statie-itp/

:)

Editat de Tytus The VIRUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post gresit

 

Mesaj completat

Salut ,am facut si eu ITP la mobra,azi la Mogosoaia,stand de frane,super de treaba Razvan,baiatul de acolo(motociclist si el),recomand cu incredere!!,mobra nu era "fata mare".....

http://www.samtradi.ro/statie-itp/

:D

Da au baietii niste preturi !! :D

Mesaj completat

La Ilioara a facut cineva recent,cat costa ??

Mesaj completat

Am facut azi ITP-ul la baietii de la Ilioara ! :D

Am sunat sa intreb pretul..110 lei..fara programare...m-am prezentat cu Suzy(totul original pe ea) si cu actele necesare si dupa verificarea facuta de baieti am avut "surpriza"sa fiu castigator-ul promotiei"stop+reverificare in prezenta unui inspector RAR" :D ,din pacate pentru Don'inspector moto a fost 100% originala si totul in stare de functionare !

Editat de ALEX-CRUISER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

73 lei ITP la RAR la Brasov, ar trebui sa fie pretul unic pentru toata tara.

Ca sa platesc 150 lei la ITP, trebuie sa merg acolo cu rezervorul gol si sa plec de acolo cu el plin. Din cate stiu, nu suntem obligati sa facem itp in localitatea de domiciliu, se poate face si in judetul alaturat, daca e mai ieftin. Daca statia ITP e autorizata - super!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

73 lei ITP la RAR la Brasov, ar trebui sa fie pretul unic pentru toata tara.

Ca sa platesc 150 lei la ITP, trebuie sa merg acolo cu rezervorul gol si sa plec de acolo cu el plin. Din cate stiu, nu suntem obligati sa facem itp in localitatea de domiciliu, se poate face si in judetul alaturat, daca e mai ieftin. Daca statia ITP e autorizata - super!

Un link ceva? ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti pot arata factura :-)

Vezi ca pe forum la Brasov e un topic ITP si nu sunt singurul care a pomenit de acest pret. La brasov ITP se poate face doar la RAR(73 de lei) sau la AGROBARSA(100 lei) si atat.

Lista tarifelor pentru toate operatiunile RAR este afisat la sediul RAR si ar trebui sa fie unic in toata tara, fiinca lista e aprobata de sus.

Vad si eu ca pe net nu gasesc lista, asa ca link n-am

 

Mesaj completat

In legatura cu ITP in alte judete - Nu scrie nicaieri ca sunt fortat sa fac ITP la domiciliu. Scrie doar ca trebuie sa am ITP. Scrie pe rarom.ro ca autovehiculele pot face ITP doar in tara de inmatriculare. Atat.

Cine stie altfel, sa dea un link :-)

Mesaj completat

linkul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca la RAR e cel mai ieftin,cel putin in Buc stai pe acolo cateva ore bune si risti si revenire daca nu e moto stock! !

Si in Brasov programarea la ITP e de fapt programarea la coada, dar daca vii cu 30min inainte de ora "intreaga" ajungi fix la inceputul cozii(ora intreaga - daca esti programat la 10.15 vii la 10 fara 15 ca poarta o deschide de la 10 la 10.30, toti cei programati intre 10-10.30 ajung in aceeasi coada indiferent de minutul exact al programarii.

 

Apoi daca vad aia haita de motoare de B sigur le traznesc intrebari prin minte si incep sa se uite la toate, cred, la mine mi-au testat franele pe stand, on rest nu m-au pus nici macar sa dau drumul la semnalizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

bun,

ca sa concluzionam. itp in bucuresti la rar:

 

daca am xenoane doar pe faza scurta pic?

 

si am si toba YOSHIMURA SLIP-ON OVAL CONE (cumparata de la elf workshop) care cica este EEC approved (e1 0668 (9)) iar pic? :)

 

cu xenoanele nu stiu ce sa zic... da pe toba special am dat o caruta de bani sa fie cat de cat legala... :)

 

sfatul celor care au facut itp-ul de curand: ma duc asa sa ma apuc si muncesc o jumatate de zi si o aduc la nivelul de "stoc"? (problema ar fi ca nu mai am toba originala :P )

 

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator litlle wayne
bun,

ca sa concluzionam. itp in bucuresti la rar:

 

daca am xenoane doar pe faza scurta pic?

 

si am si toba YOSHIMURA SLIP-ON OVAL CONE (cumparata de la elf workshop) care cica este EEC approved (e1 0668 (9)) iar pic? :)

 

cu xenoanele nu stiu ce sa zic... da pe toba special am dat o caruta de bani sa fie cat de cat legala... :)

 

sfatul celor care au facut itp-ul de curand: ma duc asa sa ma apuc si muncesc o jumatate de zi si o aduc la nivelul de "stoc"? (problema ar fi ca nu mai am toba originala :P )

 

multumesc.

Mergi sa faci itp la ilioara sau oriunde altundeva decat la RAR

Eu am fost respins de doua ori la rar din cauza tobei si a xenoanelor, sa ajung intr-un tarziu la o statie auriorizata de rar....unde pe oameni i-a interesat franele si au vrut sa vada daca luminile sunt in regula.De detalii precum xenon sau toba sport nu au fost interesati,doar de starea tehnica a mobrei

Nu merge la rar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...