Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

Deci VAND PLACUTE FRANA EBC FA129 au costat 30$+transport deci se vand la 100lei/set am doua seturi

Make & Model Year Front Pad or Shoe

GPX 250 R (ZX 250 F2-F9) 88-95 FA129

GPX 250 R (EX 250 F) 87 FA129

KLE 250 A2 Anhelo 95 FA129

KLE 250 A3 97 FA129

KLE 250 A5/A6 00-01 FA129

ZR 250 A1-A5 Ballus 91-95 FA129

ZZR 250 (EX 250 H1-H13) 90-01 FA129

ZRX 400 (ZR 400 E1/E2) 94-95 FA129

GPZ 500 S (EX 500 A1-A6) 87-93 FA129

GPZ 500 S (EX 500 D1-D7) 94-01 FA129

ER-5 (ER 500 A1/A2/A3/A4) 97-00 FA129

KLE 500 A1-A12 91-04 FA129

KLE 500 B1P/B6F/B7F 05-07 FA129

ZL 600 B1 Eliminator 95-97 FA129

KL 650 B1-B3 Tengai 89-92 FA129

RG 125 UN Wolf 92-94 FA129

GSF 250 N/ZM/P/NP/ZP/R/NR Bandit (GJ74A) 92-96 FA129

GSX 250 SSM Katana (GJ76A) 91 FA129

SW-1 (NJ45A) 92 FA129

GSF 400 M/N/P Bandit 91-95 FA129

GS 500 EK/EL/EM/EN/EP/ER/ES (GM51A) 89-95 FA129

DR 800 SM (SR43A) 91 FA129

VX 800 L/M/N/P/R 90-96 FA129

Comet 250 02 FA129

Comet 600 02 FA129

Editat de drc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Make & Model Year Front Pad or Shoe

GPX 250 R (ZX 250 F2-F9) 88-95 FA129

GPX 250 R (EX 250 F) 87 FA129

KLE 250 A2 Anhelo 95 FA129

KLE 250 A3 97 FA129

KLE 250 A5/A6 00-01 FA129

ZR 250 A1-A5 Ballus 91-95 FA129

ZZR 250 (EX 250 H1-H13) 90-01 FA129

ZRX 400 (ZR 400 E1/E2) 94-95 FA129

GPZ 500 S (EX 500 A1-A6) 87-93 FA129

GPZ 500 S (EX 500 D1-D7) 94-01 FA129

ER-5 (ER 500 A1/A2/A3/A4) 97-00 FA129

KLE 500 A1-A12 91-04 FA129

KLE 500 B1P/B6F/B7F 05-07 FA129

ZL 600 B1 Eliminator 95-97 FA129

KL 650 B1-B3 Tengai 89-92 FA129

RG 125 UN Wolf 92-94 FA129

GSF 250 N/ZM/P/NP/ZP/R/NR Bandit (GJ74A) 92-96 FA129

GSX 250 SSM Katana (GJ76A) 91 FA129

SW-1 (NJ45A) 92 FA129

GSF 400 M/N/P Bandit 91-95 FA129

GS 500 EK/EL/EM/EN/EP/ER/ES (GM51A) 89-95 FA129

DR 800 SM (SR43A) 91 FA129

VX 800 L/M/N/P/R 90-96 FA129

Comet 250 02 FA129

Comet 600 02 FA129

Make & Model Year Rear Pad or Shoe

GPZ 400 R D4 88 FA129

GPX 400 R (ZX 400 F1) 87 FA129

ZZ-R 400 (ZX 400 K1/K2/K3) 90-92 FA129

GPX 600 R (ZX 600 C1-C7) 88-96 FA129

ZZR 600 (ZX 600 D1-D3) 90-93 FA129

GPX 750 R (ZX 750 F1-F3) 87-89 FA129

ZR 750 C1-C5 Zephyr 92-95 FA129

ZR 750 D1 Zephyr 96-98 FA129

GPZ 900 R A7/A8 90-96 FA129

GPZ 900 R (ZX 900 A11) 98 FA129

GPZ 900 R (ZX 900 A12-A15) 99-02 FA129

ZX 1000 B1-B3 (ZX-10) 88-90 FA129

ZR 1100 A1-A4 Zephyr 92-95 FA129

ZR 1100 B1 Zephyr 96-97 FA129

ZR 1100 B5 (Zephyr 1100 RS) 02 FA129

ZZR 1100 (ZX 1100 C1-C3) 90-92 FA129

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am atasat genti laterale (coburi ) si topcase . tot setul Givi . probabil in vara il schimb cu ceva mai mare :wink:

 

se comporta neasteptat de bine cu gentile , credeam ca va fi mai greoi , dar e excelent.

 

o poza cu gentile laterale ( vopsite custom in culorile motocicletei :wink: )

post-12605-1240163474_thumb.jpg

Editat de Robyb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am atasat genti laterale (coburi ) si topcase . tot setul Givi . probabil in vara il schimb cu ceva mai mare :D

 

se comporta neasteptat de bine cu gentile , credeam ca va fi mai greoi , dar e excelent.

 

o poza cu gentile laterale ( vopsite custom in culorile motocicletei :D )

post-12605-1240163474_thumb.jpg

 

 

Vand GPZ-ul 500s din an 1999 . km ~19.000 . stare excelenta , inmatriculat . 1800 euro

 

 

sau vand gentile GIVI laterale astea + suport ( facut de mine) http://www.givi.it/Valigie-laterali/Monokey-/E21-CRUISER

 

la 100 euro detalii 0751223726 robi PM sau YM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Membri de peste ocean primiti?

Aici (Cananda) e EX 500 Ninja, cica, dar eu tot GPZ i zic, ca asa la-m cunoscut.

Deci, 2002, 32000 km, ingrijit, picat, schimbat carena, na arata bine in general, trage bine, suna bine, pe la 7-8000rpm. Mai jos, stie toata lumea cum suna motoru de GPZ. Asta e un minus dupa mine, dar nu asa mare. Am avut inainte un suzuki gs 400 din '82... toti preteni au apreciat sunetul celor doua tobe lungi si groase. N-am de gand sa-i schimb tobele, nu merita atita cheltuiala.

Poze n-am, ca am preferat sa-l calaresc decat sa pierd timpul. Diiii Silver! (e argintiu)

Nu stiu daca e o problema, probabil ca e normal: mi se pare ca se incalzeste cam repede cand sta pe loc, intra termocupla si baga la ventilator, asta la 15 grade. In mers e ok, chiar daca am mai tras-o de urechi.

Alta chestie e ca imi miroase a fum de esapament cand stau la semafor. Nu tare, dar totusi cred ca ceva nu e in regula. Sant ceva inbinari la tobe pe sub pintenul ala? Pe unde ar putea iesi? De motor par ca sant bine prinse.

Fostul prorietar l-a incalta cu niste bridgeston un pic mai sportive, cu talon mic, mmm ce fain se inclina! Am mai mers si pe alt GPZ si am avut aceiasi senzatie de manevrabilitate, dar na cauciucurile astea sant super.

Imi place mult bordul, fata de alea de pana in 94, dar imi placea carena dinainte, ca iti mai ascundeai putin genunchii. Na, asta este, orcum nu am degand sa-l tin o vesnicie. Tind spre un (enduro)tourer mai mare, dar deocamda atit a fost bugetul. Am tot cautat un suzuki V-Strom, dar nu e prea popular pe aici si am gasi tcateva scumpe.

Asa, am un preten bun in Romania cu GPZ si a avut probleme cu voblaju la franari. Am mers la un servicce si i-au strans ceva pe la prinderea furcii. Acum de o vreme, parca agata cand virezi, sa fie prea strans? Aveti ceva idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ionut sunt din Piatra Neamt. Tocmai am cumparat un GPZ din 96 si am observat ca are rupt

cablul pentru decelerare. E grav sau mai merge.

 

Pentru cauciucuri incercati la WILDMOTORS TULCEA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, sa ai noroc de ea tavis. daca iti scapa aer pe undeva pe la imbinarile de la esapament ar trebui sa si sune urat. curand am dat intr-o piatra pe drumurile din minunata noastra patrie si am crapat una din tevi aproape roata. sunetul era infernal (desi am vazut multe filme cu tobe sport pt GPZ care sunau exact la fel) pe de alta parte, se simtea in a 6ea ca trage mult mai bine motorul. aerul nu trebuia sa treaca prin sitele din toba. am rezolvat repede la un atelier ce se ocupa cu esapamente masini. cu demontat si remontat carena de jos cu tot a durat cam 15 minute operatia si sunetul nasol a disparut. imi place enorm cat da fain toarce un 2 paralel.

 

sa imi spui te rog ce model de bridgestone ai pe ea. battlax 45 cumva?

 

 

in alta ordine de idei, am citit undeva ca ar fi o problema in cazul unei cazaturi pe partea dreapta. se pare ca maneta(pedala franei spate) are sanse mari sa strapunga capacul motorului in cazul impactului cu pamantul. mi se pare ceva de tot rahatu sa se intample asta. cia rearsets rezolva asta.... astea ma gandesc sa fie scarita aftermarket sau ceva. intrebarea mea este daca ati vazut voi asa ceva, daca aveti? idei samd.

 

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mercic kwakasaki. Am gasit buba: de la o cazatura mai veche, camasa exterioara (probabil nu numai) a tobei, e un pic ovalizata... pe acolo iese fum. Am cumparat ceva solutie pt situatii de astea, un fel de lipici. O sa incerc sa o si ciocanesc un pic.

Da, cauciucurile sint BT45. Citisem mai deveme pe forum ca nu se mai fac. E adevarat? daca da mare pacat.

 

O alta intrebare: cam troncane caind schimb vitezele. Am sufiecienta experienta sa pot spune sigur ca nu sant eu devina. Am mai condus un GPZ cam la aceiasi km (30k) si faceam oarecum la fel, dar parca nu asa tare. E normal la km astia? Am observat ca atunci cand merg singur nu face asa rau. Daca ma concentrez tare chiar deloc, mai putin din a-1a in a-2a cand cu greu nimersc sa nu faca deloc.

Am mai mers ieri cu unu de 19k km si mergea mult mai finut. Sa fie deci nr de km?, modul cum a fost condus in km aia?

 

Nu m-a lamurit nimeni cu ghidonul pretenului meu. Inteleg, e vara nu mai sta nima pe comp ;-)

"....a avut probleme cu voblaju la franari. Am mers la un servicce si i-au strans ceva pe la prinderea furcii. Acum de o vreme, parca agata cand virezi, sa fie prea strans? Aveti ceva idei?"

Editat de TaviS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit cu "troncanitu" la viteze .:D ( si a mea face "clanc" si are 18.000km)

 

si eu cand schimb vitezele parca da cu ciocanu cineva . asa e la toate nu-ti fa probleme cat timp poti sa schimbi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

Am si eu un bai cu gpz-ul meu, a luat-o razana. Cand il pornesc la rece nu are treaba, dar daca il opresc pana sa se incalzeasca ca lumea, lucru ce dureaza vreo 10- 15 minute, nu mai vrea sa porneasca, nu miorase a benzina ca sa pot zice ca e inecat. In schimb daca il las vreo 10 minute sa stea, porneste fara probleme. Scanteie la buji are.Sa fie oare infundat robinetul de benzina? Are careva vreo idee?

 

merci si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
am un stator de vanzare

la schimbat de mult si stator si rotor

 

mercic kwakasaki. Am gasit buba: de la o cazatura mai veche, camasa exterioara (probabil nu numai) a tobei, e un pic ovalizata... pe acolo iese fum. Am cumparat ceva solutie pt situatii de astea, un fel de lipici. O sa incerc sa o si ciocanesc un pic.

Da, cauciucurile sint BT45. Citisem mai deveme pe forum ca nu se mai fac. E adevarat? daca da mare pacat.

 

O alta intrebare: cam troncane caind schimb vitezele. Am sufiecienta experienta sa pot spune sigur ca nu sant eu devina. Am mai condus un GPZ cam la aceiasi km (30k) si faceam oarecum la fel, dar parca nu asa tare. E normal la km astia? Am observat ca atunci cand merg singur nu face asa rau. Daca ma concentrez tare chiar deloc, mai putin din a-1a in a-2a cand cu greu nimersc sa nu faca deloc.

Am mai mers ieri cu unu de 19k km si mergea mult mai finut. Sa fie deci nr de km?, modul cum a fost condus in km aia?

 

Nu m-a lamurit nimeni cu ghidonul pretenului meu. Inteleg, e vara nu mai sta nima pe comp ;-)

"....a avut probleme cu voblaju la franari. Am mers la un servicce si i-au strans ceva pe la prinderea furcii. Acum de o vreme, parca agata cand virezi, sa fie prea strans? Aveti ceva idei?"

gri cu negru este modelul 2003 in 2002 a fost facut doar cel visiniu

 

Ps baga silicon rezistent la temp in spatiul dl toba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ionut sunt din Piatra Neamt. Tocmai am cumparat un GPZ din 96 si am observat ca are rupt

cablul pentru decelerare. E grav sau mai merge.

 

Pentru cauciucuri incercati la WILDMOTORS TULCEA

 

Daca stiu eu bine e pus acolo pentru siguranta ca sa nu se blocheze cablul de acceleratie si sa ramana accelerat motorul. Cred ca totusi e bine sa fie functional :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un stator de vanzare

am eu nevoie de bucata care face parghie intre maneta de frana si pompa de frana

 

URGENT pentru ca am rupt`o acum 5 minute cand incercam sa parchez motorul si nu aveam loc de masinipost-24927-1242857210_thumb.jpg

post-24927-1242857236_thumb.jpg

Editat de drc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de vanzare fostul meu GPZ . nou proprietar a reusit sa faca cam 100 km cu el si la scapat intr-o parte . a julit o carena si o toba + maneta de ambreiaj . :unsure: ...si cand ma gandesc cata grija am avut eu de el .

 

OK . GPZ500 S din 1999 . 19.000km (era) stare impecabila :cheers: . pun poze cu el .

 

 

contact 0751223726 robi

post-12605-1243097016_thumb.jpg

post-12605-1243097023_thumb.jpg

post-12605-1243097031_thumb.jpg

post-12605-1243097039_thumb.jpg

post-12605-1243097051_thumb.jpg

post-12605-1243097063_thumb.jpg

post-12605-1243097071_thumb.jpg

post-12605-1243097081_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Ca un intro trebuie sa va spun ca am achizitionat un GPZ si eu, an '93, modelul vechi(87-93).

Ce ma doare este faptul ca nu am avut deajuns bani sa imi iau unul ok(chiar daca aveam, la cata experienta am eu in motoare cred ca luam teapa mare) asa ca am optat pt unul functional, dar care are nevoie de intretinere.

Acum dupa ce l-am luat, am inceput sa desfac la el, asa ca o sa va pun la curent cu ce se intampla, cum se prezinta.

Pana acum am desfacut carenele, si am obs ca are suportul de care este prins bordul si carenele+oglinzi modoficat, adica sudat ca sa se poata totusi folosi.Furca am inspectat-o si pare in regula, cred ca a fost schimbata.

Cadrul nu prezinta semne de indoire, lovire sau deformare.

Am desfacut si cutia filtrului de aer si am observat ca doar bateria este acolo, si nema filtru de aer, de fapt filtrul este modificat, are doua filtre din acelea conice, cum am mai vazut pe la chopere.

PROBLEMA este ca acel airbox nu are partea dinspre carburator, care face legatura dintre carb si airbox.Cine are asa ceva, sau ma poate ajuta in vreun fel va rog mult.

 

Apoi, anvelopa spate este de 150, am facut deja comanda de unul 120/90/16, deci aici s-o rezolvat.

Mai am apoi o problema la racire, adica dupa vreo jumatate de ora cu motorul pornit apa s-a ridicat inspre rosu, iar ventilatorul nu a pornit. Am cumparat antigel sa schimb si acolo tot.

Problema sper sa fie de la siguranta lipsa care am observat-o cand am inceput sa desfac si sa consult manualul.daca nu se rezolva va anunt.

Ca ulei o sa iau un mobil 10w40 semisintetic, am gasit la 27 lei litrul, e ok? Un filtru de ulei ieftin unde gasesc si eu?Sau spunetimi ce s-ar potrivi altceva.

Am luat o solutie de curatat carburatoarele sa le fac luna pe ale mele.

Niste sfaturi la ce ar trebui sa am grija?

Rezervorul este plin de rugina, am incercat faza cu electroliza, dar nu mi-o mers bine de loc. Cuiul care este pe post de anor s-a facut doar putin maro dupa o noapte intreaga.

O sa incerc si cu lantul sa vad ce rezolv.

Becul din far unde gasesc si ce model este? Este compatibil vreunul de la auto?

O sa atasez si poze mai tarziu, si sa revin cu celelalte probleme.

Mai am o problema la electromotor, in sensul ca face ca la dacie, se aude clant, dar nu invarte, iar dupa ce o bag in viteza si o imping putin porneste. Sa il desfac si pe asta?

Multumesc mult pentru topicul acesta unde am invatat multe.

Astept sper o gramada de raspunsuri.

Editat de Mooaaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saluare tuturor

Cam la ce pret pot achizitiona un gpz furat sau avariat sau orice doar pt piese schimb, stie cineva?

Multumesc

 

Asa ceva nu credeam sa citesc pe forumul asta.

Daca nu cumva i s-a furat si incearca sa-i dea de urma. Daca nu e asa, i doresc domnului ce a emis chestia de mai sus, sa-i se fure motorul in ziua in care il termina de reparat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ceva nu credeam sa citesc pe forumul asta.

Daca nu cumva i s-a furat si incearca sa-i dea de urma. Daca nu e asa, i doresc domnului ce a emis chestia de mai sus, sa-i se fure motorul in ziua in care il termina de reparat!

 

 

daca prostia ar durea ar fi multi in chinuri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...