Donrares Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 salut, am si eu o problema cu al meu:cand e rece nu porneste decat inpins si apoi nu tine relantiul deloc(cum las acceleratia moare instantaneu).Cand e cald porneste la automat dar tot asa cu relantiul.Am curatat toate jicloarele si degeaba... orice sfat e binevenit. Eu zic ca ar fi bine sa cureti si carburatoarele si mai ales sa le sincronizezi...., de fapt cine sincronizeaza tot el le si curata,,,,,,,,Sal ut!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 Eu zic ca ar fi bine sa cureti si carburatoarele si mai ales sa le sincronizezi...., de fapt cine sincronizeaza tot el le si curata,,,,,,,,Sal ut!!! am sinc si carburatoarele... dar problema era de la aprindere(mi-au cazut magnetii de pe rotor). Oricum mersi pt sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut pn Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 vreau si eu o carena fata ptr. GPZ fab. 96, sau poate ceva relatii. Merci. Drum bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falco Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Salutare tuturor. Pun intrebarea pentru un prieten care e posesor de Kawa GPZ 500 S din '93. Probabil ca as gasi raspunsul pe topicul asta dar n-am rabdare sa citesc 90 pagini . Asadar: ce marca de cauciucuri ii recomandati si unde le gaseste la un pret rezonabil? El e din Bucuresti dar face multe drumuri prin tara cu conserva asa ca orice raspuns e binevenit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 cine are un cablu de ambreiaj pentru gpz 500s, din 92? mi s-a rupt si nu as avea chef sa astept pana-mi soseste pe comanda, asa ca as cumpara unul second. multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Poate stiti cine e proprietarul/a si ii dati de veste -> /index.php?...p;#entry2126112 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 (editat) Salutare tuturor. Pun intrebarea pentru un prieten care e posesor de Kawa GPZ 500 S din '93. Probabil ca as gasi raspunsul pe topicul asta dar n-am rabdare sa citesc 90 pagini . Asadar: ce marca de cauciucuri ii recomandati si unde le gaseste la un pret rezonabil? El e din Bucuresti dar face multe drumuri prin tara cu conserva asa ca orice raspuns e binevenit! Sa apeleze la userul ROMI3, aduce cauciucuri omu. I-as recomanda Metzeler Lasertec. Insa sa aiba grija. De 120 pe spate cum cere talonu, nu se mai gasesc. Decat de latime 130. Iar asta creeaza probleme la ITP (daca te duci fix la fascistul de Dinicutu de la RAR Voluntari pt asta (sa nu faca asta!) pt ca ala se uita la absolut orice. Daca se duce la un ITP normal, n-ar fi probleme. Sau la revanzarea mobrei, anvelopa aia de 130 pe spate in loc de 120, la fel creeaza probleme viitorului propietar, am patit-o cu Dinicutu care m-a respins pt asta. Altfel, cauciuc de 130 pe spate e foarte ok; nu influenteaza in rau dar nici mult in bine aia 10mm in plus la latime. Uite aici si site-ul lui Romi http://www.romimoto-piese.ro/category/2090...6/?show=gallery Editat Octombrie 2, 2009 de Mr.Watt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falco Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 Multumesc Mr.Watt , am vazut ca sunt din Cluj. Au cumva reprezentanta in Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Sa apeleze la userul ROMI3, aduce cauciucuri omu. I-as recomanda Metzeler Lasertec. Insa sa aiba grija. De 120 pe spate cum cere talonu, nu se mai gasesc. Decat de latime 130. Iar asta creeaza probleme la ITP (daca te duci fix la fascistul de Dinicutu de la RAR Voluntari pt asta (sa nu faca asta!) pt ca ala se uita la absolut orice. Daca se duce la un ITP normal, n-ar fi probleme. Sau la revanzarea mobrei, anvelopa aia de 130 pe spate in loc de 120, la fel creeaza probleme viitorului propietar, am patit-o cu Dinicutu care m-a respins pt asta. Altfel, cauciuc de 130 pe spate e foarte ok; nu influenteaza in rau dar nici mult in bine aia 10mm in plus la latime. Uite aici si site-ul lui Romi http://www.romimoto-piese.ro/category/2090...6/?show=gallery eu am de 150 pe spate si nush daca influenteaza cu ceva ...cand o sa incerc cu 120 o sa vad si eu cum este. Pana atunic sper sa nu ma "verifice careva" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Nope, Romi trimite cu posta/curier. Au cumparat o gramada de la el astfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 unde pot gasi si eu un claxon de GPZ...sau unul care sa se potriveasca! ...in bucuresti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Salut domnilor posesori de GPZ. Sunt si eu bucurosul posesor a unui GPZ din 1995. Am chiar si cateva mici probleme cu el pe care le-am postat la rubrica service de pe acest site in speranta ca am sa fiu ajutat. Multumesc celor care au venit cu cate o idee dar doresc sa va intreb si pe dumneavoasta urmatoarele: - de unde pot sa cumpar niste fise pentru bujii? - cat ma costa sa sincronizez si sa fac carburatia? Problemele care le am eu cu Gpzica sunt cele de mai jos: /index.php?showtopic=433443 Problema este ca au aparut cateva probleme care m-au cam speriat. Apare una, dispare si apoi apare alta. Insa de la ultima cand am observat ca un cot este rosu de la caldura si celalat nu este aproape deloc dupa 5 minute de incalzit motorul cu socul tras nu am mai mers cu ea. De ieri adica. Imi este teama si vreau sa o fac sa mearga ceas pentru ca imi place enorm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu1977 Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Salutare.In privinta cauciucurilor,se gasesc in continuare si 120.Eu mi-am luat acum aproximativ 1 luna 120/90-16 63H ME77 TL Metzeler si m-a costat undeva la 70 de euro.Comanda a sosit intr-o saptamana,cauciucul fiind de productie 2009.Recomand sa nu se schimbe dimensiunile date in carte.Va las si datele de contact ale persoanei de unde mi-am luat eu cauciuc,sper sa nu fie o problema: VICTOR MOBIL : +40 723 322 877 FAX : +40 318 151 344 www.anvelopemoto.eu comenzi@anvelopemoto.eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 (editat) Salut domnilor posesori de GPZ. Sunt si eu bucurosul posesor a unui GPZ din 1995. Am chiar si cateva mici probleme cu el pe care le-am postat la rubrica service de pe acest site in speranta ca am sa fiu ajutat. Multumesc celor care au venit cu cate o idee dar doresc sa va intreb si pe dumneavoasta urmatoarele: - de unde pot sa cumpar niste fise pentru bujii? - cat ma costa sa sincronizez si sa fac carburatia? Problemele care le am eu cu Gpzica sunt cele de mai jos: /index.php?showtopic=433443 Problema este ca au aparut cateva probleme care m-au cam speriat. Apare una, dispare si apoi apare alta. Insa de la ultima cand am observat ca un cot este rosu de la caldura si celalat nu este aproape deloc dupa 5 minute de incalzit motorul cu socul tras nu am mai mers cu ea. De ieri adica. Imi este teama si vreau sa o fac sa mearga ceas pentru ca imi place enorm. salut, curatatul si sincronizatul carburilor nu ar trebui sa coste mai mult de 100 lei. fise nu stiu de unde poti cumpara, teoretic orice shop ce aduce piese moto trebuie sa aiba asa ceva. tu ai cam multe probleme cu ea dintre care toate se rezuma mai mult sau mai putin la bujii si sau fise sistemul de carburatie si rezervor. pe topicul de la service ti s-au dat cam toate indiciile, acum trebuie doar sa te pui la lucru.desfaci carena, dai jos rezervorul si ai ajuns la bujii. la bujii da cu un jet de aer neaparat. in jurul bujiilor se aduna jeg, noroi, tot felu, care la momentul in care desfaci bujia, pica direct pe piston. nu e foarte recomandat deci da cu aer, incearca sa cureti cat mai bine inainte sa scoti bujiile. bujiile ar trebui sa fie colorate identic, preferabil un brun asa galbui-rosiatic (ca argila) daca ai o bujie neagra si cealalta alba, inseamna ca acolo ai prb. daca tot ai ajuns sa desfaci nu strica sa schimbi bujiile, cu niste NGK dr9ea, astea le poti comanda cam la orice magazin moto sau auto si te costa cam 20 lei bucata. dupa ce schimbi, nu maipune rezervorul la loc, incearca sa mai pornesti odata motorul, sa lasi sa se incalzeasca, si scoate iar bujiile sa vezi daca se repeta fenomenu (ar trebui sa se innegreasca in max 5 minute daca sunt probleme la cilindru resp) rezervorul, ti sa spus, incearca sa il golesti, sa cureti cam tot ce este de curatat, inclusiv busonul si stii ca ai mai scapat de o buba. daca tot ai ajuns aici, fa un bine si curata filtrul de aer, se simte foarte mult diferenta, si nu e mare lucru 20 min iti ia maxim odata ce ai dat jos rezervorul. pt curatarea/reparatia carburilor mai bine apelezi la un seervice si nu la sistemele de sincronizat improvizate in garajul lui gigi. pt 100 lei nu mertia sa te tragi pe dos. sincronizatul face ca motorul sa traga lin, sa mearga rotund si sa consume optim (undeva la 4 litri max afara mers constant 100-110). si inca o chestie, s-ar putea sa nu te fi inteles bine, dar daca bine am citit tu tii motorul 5 minute cu socul tras??? nu e prea bine. socul il tragi, pornesti motorul si dupa 1min-2 maxim deja merge fara soc. socul doar iti ineaca motorul daca il tii mult timp tras. se incalzeste foarte bine si din ralanti motorul, eventual ti gazul din mana constant (1500-1800 ture) pana se incalzeste. PS: WD-40, learn to love it!!! Editat Octombrie 12, 2009 de kwakazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 un radiator pentru modelul dinainte de 1994 stie careva pe unde gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
staulapatru Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 un radiator pentru modelul dinainte de 1994 stie careva pe unde gasesc? vezi aici: http://www.dezmembrarimoto.ro/GPZ500.html nu stiu insa cat e de actual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Salut, ma bag si eu ca musca-n ...topic cu o intrebare. La zephyr-ul din dotare am o problema cu parghia de la cablul de ambreiaj, mai exact un "mecanic" a strans un surub acolo pana l-au luat dracii si a plesnit urechea care leaga cablul de ambreiaj. Am pus cateva poze pentru a vedea mai bine despre ce e vorba. Scuze pentru calitatea lor dar alta scula n-am avut la indemana. Intrebarea e: seamana cu piesa de la GPZ? Modelul meu nu e deloc unul comun si ma gandeam ca poate pot folosi ceva de pe GPZ. Orice indicatie e binevenita. 10x! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Cumpar carena fata Kawasaki GPZ 500 '94-'03 0745269251 . PLS. da mai departe poate are cineva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Salut, ma bag si eu ca musca-n ...topic cu o intrebare. La zephyr-ul din dotare am o problema cu parghia de la cablul de ambreiaj, mai exact un "mecanic" a strans un surub acolo pana l-au luat dracii si a plesnit urechea care leaga cablul de ambreiaj. Am pus cateva poze pentru a vedea mai bine despre ce e vorba. Scuze pentru calitatea lor dar alta scula n-am avut la indemana. Intrebarea e: seamana cu piesa de la GPZ? Modelul meu nu e deloc unul comun si ma gandeam ca poate pot folosi ceva de pe GPZ. Orice indicatie e binevenita. 10x! userul thunderbytes /index.php?showuser=18053 ar trebui sa te poata ajuta. el are motor gpz550 si din cate stiu a surubarit cam tot ce exista la el. trimite-i eventual un PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristik Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Shi eu sunt unul dintre posesorii de GPZ, shi mi-a placut mult initiativa celor cu gs-ur... Cauciucuri se pot lua de la reprezentantza MITAS noi noutze, bune shi ieftine. Se face comanda (nu se achita nici un avans) shi dupa 2 saptamani itzi vine. Pe mine un cauciuc de spate nou 130/90/16(GPZ-ul e dotat din fabrica cu 120 dar ei nu au ) [nu e nici o problema shi cu 130 merge bine]; m-a costa 1.398.000 lei. Il mai stiu pe BUCS care are GPZ dar nu l-am mai vazut de ceva vreme pe forum... pe unde vine magazinul asta ca am si eu pe cineva cu gpz si ii trebuie cauciuc pe spate?????????????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Daca citeai cu o pagina in urma, ai fi vazut ca am scris de la cine poti comanda anvelope. Ai toate detaliile acolo. De reprezentanta mitas nu mai stiu nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 Am parbriz de la fostul meu GPZ cineva interesat ?mai multe detali pe privat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 Am parbriz de la fostul meu GPZ cineva interesat ?mai multe detali pe privat eu vreau un parpriz mai inalt... o sa incerc sa improvizez unul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dancri Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 (editat) Intrebare pt cunoscatori: la GPZ-ul de 500 se poate regla inaltimea? as vrea sa-l mai "ridic" nitel.. Editat Noiembrie 9, 2009 de dancri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 proaspat posesor de gpz 500 s 93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.