Falkenberg Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Nici eu nu m-as risca, este o motocicleta grea si puternica. La tine chiar e asa uzat in cat merita schimb cu ceva sh? Parca mai am un cauciuc fata veche de la al meu, tot 120/80/16 e, e cam veche, dot 2007 daca nu ma insel.. E in Bucuresti, gratis, daca vrei. Si mai am inca una care trebuie dat jos de pe roata, dot 2012 parca. Roata e inca pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 (editat) 2007 e si al meu si eu zic ca si-a atins limita de viata, nu as pune sh dar mai am acum vreo 2 luni in care ma mai plimb putin apoi sta probabil pana in luna mai-iunie si doar sa pun acum cauciuc nou pentru cateva plimbari scurte nu prea merita, oricum daca nu gasesc altceva te contactez eu Editat August 24, 2015 de comarian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 nu prea am mai stat pe topicul asta de foarte mult timp. A mai aparut lume cu magnetii cazuti de pe rotor? Sau s-au cam rarit modele de 500s generatie 1? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Ai patit-o ? Spune-mi ce simptome are in momentul in care se intampla ! Al meu e din '91 , deci fara protectie la magneti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 salutare, se pare ca la mine nu mai incarca, unde trebue sa ma uit si ce sa masor, acum merge pe curentul din baterie porneste ok , mobra e un gpz 1000rx, si nu am habar ce a patit, banuiam ca bateria face figuri ca e veche,daca ma puteti ajuta cu un sfat , multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Claxonul merge? In manual exista niste pasi pentru verificare, gasesti pe http://www.manualedereparatie.info/ . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 (editat) Ai patit-o ? Spune-mi ce simptome are in momentul in care se intampla ! Al meu e din '91 , deci fara protectie la magneti . Da, am patit-o, 'tu-i natia mamii ei de mobra. (acu multi ani) Inainte sa o patesc eu, a patit un amic si cam stateam cu morcovu' la fund. Pur si simplu cand am ajuns in fata blocului, cand am oprit motorul am auzit un CLANC. Wtf? Am repornit-o si suna precum o rasnita de cafea. Imediat m-am gandit ca asta trebuie sa fie. Apoi nu a mai pornit. Practic e loterie curata. A mea avea peste 75000 de km, cred ca eram al 4-lea propietar si uite ca tinuse destui ani. La altii le-a picat dupa nici 30000 km. Si se intampla din senin. Cand am deschis-o, crima si pedeapsa ce am gasit acolo. Asa arata rotorul: In prin urmare mi-a distrus si statorul: Am luat de pe Electrexworld.co.uk ambele piese de schimb (OEM, nu originale), iar rotorul are magnetii imbracati intr-un strat de rasina sa ii tina locului, se vede in poza. Daca vrei sa tii mobra o vreme, sincer ti-as recomanda sa schimbi preventiv rotorul. Insa ai grija, trebuie facuta in service asta, ca e complicata procedura, eu mi-am blestemat zilele cu un amic ca am facut-o singuri. Implica cheie dinamometrica, si ajungi sa vezi ca nu poti sa o strangi la ce cuplu de Nm zic aia in manual, ca nu poti bloca locului rotorul sa nu se invarta, etc. Editat August 26, 2015 de Mr.Wattmaster Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Clanc-ul acela se aude si la mine cateodata, dar cred ca este cuplajul electromotorului. Deci , cand se intampla principalul semn este zgomotul ! Sper sa ma mai duca, mobra are 57000 pe bord , dar nu cred ca sunt reali. Cat te-au costat piesele? Noi sau sh? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Sunt noi, produse in regim OEM (scrisei mai sus) de catre electrexworld.co.uk Rotorul l-am gasit de la un coleg forumist care il luase deja dar nu mai avea mobra si il tinea degeaba, deci l-am cumparat de la el. Statorul l-am luat de pe Electrexworld. La tine ar trebui schimbat doar rotorul, adica asta http://electrexworld.co.uk/acatalog/RO3.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Cu transport cred ca ajunge la 200e, wtf, sper sa nu am prea curand nevoie! Acum caut oringurile de la conductele care intra in chiulasa . Am gasit pe un site , sunt 50 eurocenti bucata ,iar transportul 10 e. As comanda mai multe dar sunt preturile cam mari . Cam 20-30 ron/produs ( comparativ cu romoto). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Da, costa mult dracia cu tot cu transport. Dar tot nu prea ai incotro. Pune niste banuti de pe acum de-o parte, macar sa stii ca o sa iei rotorul ala. Blame the japanese, brilliant engineers, da' nu s-au gandit chiar asa de departe la asemenea boala de uzura. Au zis ca tine adezivul ala. Sau depinde cine a fost manufacturer pt piesa aia. Problema e ca eu (si altii p-aci) am cules urmarile neatentiei lor, care ne-au usurat portofelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Asa este , dar sa nu uitam ca mobrele au peste 20 de ani si probabil nu se gandeau ei ca vom trage de ele pana la adanci batraneti. Daca nu ma insel, parca scria acolo ca rotorul este pentru motoarele peste '93. Merge si pe cele mai vechi, fara nici o modificare ? De cand i-am reglat jocul la supape nu-mi mai recunosc motorul, nu credeam ca are atata forta , pentr cei 60 de caluti! Ma gandam sa incerc cu solutie valve cleaner in benzina ,mergand cu distanta mica, probabil s-au facut depuneri . A mai incercat cineva ? Sau este frectie la piciorul de lemn ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Nu, rotorul este pt prima generatie de 500s. Incepusera sa cada magnetii deja la oameni, asa ca la urmatoarea generatie au folosit un rotor diferit, la care au fixat buba asta. Ferice de cine are 500s generatia a doua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 Nu, rotorul este pt prima generatie de 500s. Incepusera sa cada magnetii deja la oameni, asa ca la urmatoarea generatie au folosit un rotor diferit, la care au fixat buba asta. Ferice de cine are 500s generatia a doua Salut, vad ca esti in tema la problema cu rotorul, asa ca vreau sa te intreb ceva: nu stii daca se potriveste la Gpz , sau KLE prima generatie , un rotor de ER 5? Un var de-al meu are un KLE din 92 si tocmai a patit nenorocirea asta, dar statorul cred ca a scapat. Eu personal am un ER 5 (din 98), dar n-am demontat sa vedem ce si cum. El ar vrea sa caute un rotor+stator +capac de ER 5 si sa le puna pe al lui, in ideea sa nu mai pateasca la fel. Capacul meu cam are aceeasi forma , aceleasi pozitii la suruburi doar ca iese mai mult in afara ca sa zic asa. In dezmembrari gasim rotor de ER 5, nu si de KLE/GPZ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Salve. Din pacate din ce vad, la KLE e alta poveste. Cei de la Electrexworld produc separat rotorul pentru KLE - http://electrexworld.co.uk/acatalog/RO5.html iar pentru GPZ/ En500/ ER5 e alta piesa - http://electrexworld.co.uk/acatalog/RO5.html Deci nu va merge transplantul. Plus ca la un rotor luat de la dezmembrari, sunt aceleasi sanse sa iti cada iar magnetii si sa se faca zob pe acolo. Chiar nu recomand asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Salve. Din pacate din ce vad, la KLE e alta poveste. Cei de la Electrexworld produc separat rotorul pentru KLE - http://electrexworld.co.uk/acatalog/RO5.html iar pentru GPZ/ En500/ ER5 e alta piesa - http://electrexworld.co.uk/acatalog/RO5.html Deci nu va merge transplantul. Plus ca la un rotor luat de la dezmembrari, sunt aceleasi sanse sa iti cada iar magnetii si sa se faca zob pe acolo. Chiar nu recomand asta. Pai la ER 5 nu exista problema cu magnetii, numai la generatii mai vechi de 94, la GPZ si KLE. ER 5-uri s-au facut din 97 incoace, parca, si n-am auzit de nici un rotor defect. Rotorul lui varu-meu care are KLE are 6 magneti, pare identic cu cel de GPZ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buhay Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 (editat) Salutari! Numele meu e Mihai. Detin un GPZ 500s importat din US. An de fabricatie 1988 si 38000 de mile rulate (a avut ceasurile schimbate pt inscriere in UK). Are un esapament Motad Nexxus, carenata complet (are plastice intre pintet si carena fata), oglinzi pe capetele ghidoanelor (pt ca cele originale vibrau prea tare si nu-mi vedeam decat coatele in ele). Ca sursa de material informativ folosesc http://www.ex-500.com/wiki/ , de unde am preluat ideea de a monta un amortizor spate de sv650 care a ridicat spatele putin si a facut motorul mai vioi nitel plus nu mai simt ca se rupe-n doua cand iau si pasager. Momentan nu pot pune poze (scriu de pe telefon) dar ca plan de bataie vreau sa schimb rotile cu un set pe 17 (cele de pe er 5 se potrivesc cu tot cu sistem de franare si ar permite si alte dimensiuni la cauciuc). In ceea ce priveste balansarea carburatoarelor o fac acasa cu un instrument cumparat de pe ebay, curatare, demontare si altele le fac dupa tutoriale de pe linkul de mai sus. Tot acolo este un tutorial despre adaptarea pieselor de la sistemul de incarcare de pe GPZ gen 2 (post 94) pentru un motor de gen 1 (pre 94). Cam atat despre Abelucu' ( nr de inmatriculare Q339ABL si nevasta il alinta) poze vor urma. Toate cele bune, Mihai Editat Septembrie 4, 2015 de Buhay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Bine ai venit. Da, se vede ca e US model, nu stiu ce dracu au avut, de intotdeauna l-au livrat acolo doar cu frana monodisc pe fata. Eu sunt adeptul dublu-disc. EX-500.com e o buna sursa, sunt ceva meseriasi stransi acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Salut, are careva o baterie care nu ii mai foloseste? ma lasat bateria de tot mobra nu incarca si va trebui sa caut un electrician pentru atelaju din dotare in caz ca cunoasteti pe cineva care sa stie la GPZ lasati Nr de tel sa il sun poate ma poate ajuta .multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talibanu83 Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 (editat) 0727.927.580 locatie pitesti piese de gpz 500 3 mobre si er 5 2 mobre pt colegii cu rotorul ... difera de la gpz la er5 bendixu' este la fel colegu cu incarcarea un scurt rezumat masori curent alternativ ce iti iese din generator (3 fire) pleci de la relanti si urci cu turatia o sa ajungi pe la 80 volti poate mai mult. continuitate intre cele 3 fire si sa nu de-a la masa firul cu minusul dupa baterie. daca intampini pb aici schimbi statorul daca ai curent mergi catre releu. sau aduci agregatul in provincie cu o baterie incarcata tre sa ajungi fara far aprins. ceva lucrari pt cine vrea sa arunce cu privirea https://www.facebook.com/reparatiiservicemoto/ Editat Septembrie 7, 2015 de talibanu83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 (editat) Salutare, am gasit vinovatu cu incarcarea defectuasa unde pot dasi un regulator de tensiune care se afla pe alternator, are 2 picioruse pe partea din spate,voi incerca sa atasez si o poza, in caz ca aveti idee unde gasesc de cumparat sau aveti acasa in garaj si va puteti lipsi de el, ziceti un pret.multumesc » Post actualizat in 15 Sep 2015 21:27 Salutare, am gasit vinovatu cu incarcarea defectuasa unde pot dasi un regulator de tensiune care se afla pe alternator, are 2 picioruse pe partea din spate,voi incerca sa atasez si o poza, in caz ca aveti idee unde gasesc de cumparat sau aveti acasa in garaj si va puteti lipsi de el, ziceti un pret.multumesc Editat Septembrie 15, 2015 de maricughe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Poate merita intrebat la al padrino, acolo au piese pentru masini Japoneze, poate se potriveste ceva auto. Mergi cu piesea in mana acolo si incerci, au un magazin pe la compozitoriilor / 1 mai in Drumul Taberei. Pe gpzzone.co.uk au 2 variante la resp 55 si 150 lire sterlina. Si cred ca daca carbuni sunt buni se poate face o adaptare cu partea electronica de pe orice alt regulator de alternator cu excitatie. Mai am una in masina pentru alternator Bosch. » Post actualizat in 16 Sep 2015 05:11Si cum ai ajuns la concluzie ca releu regulator este cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 salut, in caz ca va intereseaza asa furca fata cu roata pentru GPZ500, aruncati un oki aici. http://olx.ro/oferta/furca-suzuki-intruder-kawasaki-gpz-500-ID4Ddsq.html De retinut: postez in numele unui prieten care nu e priceput intr-ale internetului si nu urmaresc forumul vostru, deci daca sunteti interesati de furca, va rog sa sunati la nr din anunt sau sa-mi dati mesaj privat. Multumesc! Toate cele mai bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Salut Bart, am fost la mecanic a scos alteratoru dupa care cu el (alternatoru) in mina am fost la electrician auto la desfacut a masurat pe acolo si a dat verdicitul, nu am gasit piesa asa ca a facut o adaptare, pina sa plec a incarcat bine 14,2 cu acceletatie 14,5 ,am ajuns acasa cu ceva care dadea la masa si cu bateria la 10 v am scos bateria si zilele viitoare ma duc sa vada iar ce e pe acolo , multa alergatura dezamagire totala nervi de sa-ti crape capu, am avut o saptamina plina ce sa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 sper ca nu ai pierdut timp si banii aiura. Nu pot sa-mi inchipui un defect greu de depistat la electrica de gpz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.