cupi_34 Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Multumesc ! Pe partea stanga la alternator ai doua capace de plastic. Unul e pt a roti arborele cu o tubulara iar celalalt e pt a te uita la semnul de pe alternator in vederea reglarii supapelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Eei acolo este buba, cum se pune la semn ! La dacia este simplu , un singur ax cu came, doua supape pe cilindru. La moto sunt doua axe si patru supape pe cilindru. Inca nu am evoluat intr-atat sa reglez supapele la auto ,16v. Am umblat eu pe la capacele respective , dar nu mi-am dat seama ce si cum ! Inca o intrebare : cum fac acel 0.13 adm si 0.18 ev ? Nu este mai simplu sa pun 0.15 cu 0.20 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Eei acolo este buba, cum se pune la semn ! La dacia este simplu , un singur ax cu came, doua supape pe cilindru. La moto sunt doua axe si patru supape pe cilindru. Inca nu am evoluat intr-atat sa reglez supapele la auto ,16v. Am umblat eu pe la capacele respective , dar nu mi-am dat seama ce si cum ! Inca o intrebare : cum fac acel 0.13 adm si 0.18 ev ? Nu este mai simplu sa pun 0.15 cu 0.20 ? Normal ca asa vei face. 0,15 admisie si 0,2 evacuare. Lerele sunt in general din 0,05 in 0,05. Cele doua supape pe admisie si se deschid simultan, nu ai deschidere pe supapa stanga sau pe dreapta. La fel si pe evacuare. La semn vei regla admisia la un cilindru si evacuarea la celalalt, apoi invarti arborele o tura si reglezi invers respectiv evacuarea si admisia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Reglat supape, sincronizat carburatoare, masurat compresie. Rezultatul: motorul merge mult mai bine. Supapele pe cilindrul din stanga aveau joc extrem de mic, aproape inchise.Reglat admisie 0.15 evacuare 0.20. Rezultatul la test compresie : cilindrul drept 3,8 bari Stangul 2,5 bari , nu prea mi se pare in regula ! A mai verificat cineva compresia? Ce valori ar fi normale? Multumesc bebe 19 pentru informatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Probabil nu ai masurat bine, sub 6 nici nu prea mai porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Asa sper si eu. Mecanicul nu a avut reductie pentru tipul de bujie de pe gpz si a fost nevoit sa confectioneza una. De pornit porneste la " sfert" si trage bine, aseara am testat-o , sa dus la 160 fara probleme, echipata cu toate cutiile. Ulei nu consuma, cel putin vizibil.Din cate am mai citit pe net compresia ar trebui sa fie peste 8 bari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Eu cred ca poti sa stai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Sunt doar curios, undeva este o eroare . In alta ordine de idei.... aseara a fost cat pe ce sa fac parte din categoria celor care au cazut. Cand am testat-o pe o portiune de drum cunoscuta, dupa prima trecere la 160 kmh s-a comportat bine, la intoarcere ,pe sensul celalalt, stiam ca sunt cateva denivelari, dar in prostia mea , nu am redus si m-am trezit cu un voblaj de toata frumusetea, tot la 160 kmh. Ca sa fie treaba completa , nu aveam nici echipamentul pe mine . Nu va spun senzatiile ... Am reusit sa stapanesc ghidonul , am redus treptat viteza cu frana de motor si foarte putin frana spate. Va dati seama , eram ca un cocalar, in pantaloni scurti si tricou, dar aveam bocanci de protectie in picioare . Nici nu vreu sa ma gandesc cum as fi aratat dupa tavaleala... Deci...viteza ucide!!!!! Mie mi-a fost de ajuns, cred ca am avut doar noroc! Probabil greseala a fost ca , drumul fiind liber, am mers chiar pe mijloc, unde se imbina covoarele de asfalt si de aici totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Ai grija.. gpz500 nu cred ca a fost gandit pentru extreme de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Perfect de acord cu tine ! La 90-100 viteza de croaziera se comporta excelent . Oricum, mi-am primit lectia!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Salutare tuturor, am un GPZ 1000rx baterie veche, nu prea mai tine curent, ma gindesc sa o tin pina in toamna ..... in fine problema e alta in bord am un buton ce imi arata voltajul, am apasat azi pe el si arata aproape 13v, azi dimineata am scos-o de pe redresor, cind aceleram crestea faza la far si totodata voltajul de incarcare se ducea in 14 si unpic, acum sta cuminte la 13v, intrebarea este daca e normal si nu afecteaza releul de incarcare , sau poate deja am reusit sa il busesc, citeva sfaturi ar fi binevenite. multumesc. porneste usor impinsa chiar si cind scade putin sub 12 v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 14 si un pic e o valoare buna pentru incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 salut Bart, nu mam facut inteles, cind acceleram acul urvasi lumina la far prindea putere , cin lasam gazu scadea lumina si acum volmetrului scadea acum ramine constant nu mai fluctueaza, sa fie din cauza bateriei ca nu mai poate sau releul de incarcare face fenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Ideal e sa fie un voltaj constant si bun indiferent de turatie si de sarcina. Nu stiu ce cauzeaza fluctuatie. Al meu face asa de cativa ani, adica, pe ralanti incarca mai putin decat in turatie mai mari unde sta frumos la 14 si un pic. Baterie e noua acuma, dar si cu cea veche facea. Cat timp incarca bine in mers nu mi-am batut capul. La mine o fi o pamantare, dioda, regulator, nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Multumesc Bart, inseamna ce e bine, dupa ce voi schimba bateria voi sti precis acum bateria e pe duca, ultimele dati l-am pornit impins si ma gindeam ca poate a afectat ceva. multumesc incaodata, numai bine si drumuri curate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 pentru ca unele persoane nu inteleg limba romana cum trebuie m-am ales cu un cauciuc pentru roata spate de 120/80/16 problema e ca mie imi trebuie un cauciuc pentru roata din fata ( al meu e cam uzat si pana la anul am vrut sa-l schimb cu unul sh urmand ca vara viitoare sa cumpar un set nou fata-spate) intrebarea e daca il pot folosi pe asta( care e pt roata spate) sau ma apuc din nou de cautat cauciuc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 http://www.motorcycletiresmaniac.com/front-vs-rear-motorcycle-tires.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 citesc si eu de 15 minute tot felul de articole si cum gpz de 1000 nu e cea mai manevrabila motocicleta nu cred ca merita riscul sa o fac mai „manevrabila” (si doar l-am intrebat daca e pentru roata din fata si a spus ca da) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Nici eu nu m-as risca, este o motocicleta grea si puternica. La tine chiar e asa uzat in cat merita schimb cu ceva sh? Parca mai am un cauciuc fata veche de la al meu, tot 120/80/16 e, e cam veche, dot 2007 daca nu ma insel.. E in Bucuresti, gratis, daca vrei. Si mai am inca una care trebuie dat jos de pe roata, dot 2012 parca. Roata e inca pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 (editat) 2007 e si al meu si eu zic ca si-a atins limita de viata, nu as pune sh dar mai am acum vreo 2 luni in care ma mai plimb putin apoi sta probabil pana in luna mai-iunie si doar sa pun acum cauciuc nou pentru cateva plimbari scurte nu prea merita, oricum daca nu gasesc altceva te contactez eu Editat August 24, 2015 de comarian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 nu prea am mai stat pe topicul asta de foarte mult timp. A mai aparut lume cu magnetii cazuti de pe rotor? Sau s-au cam rarit modele de 500s generatie 1? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Ai patit-o ? Spune-mi ce simptome are in momentul in care se intampla ! Al meu e din '91 , deci fara protectie la magneti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 salutare, se pare ca la mine nu mai incarca, unde trebue sa ma uit si ce sa masor, acum merge pe curentul din baterie porneste ok , mobra e un gpz 1000rx, si nu am habar ce a patit, banuiam ca bateria face figuri ca e veche,daca ma puteti ajuta cu un sfat , multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Claxonul merge? In manual exista niste pasi pentru verificare, gasesti pe http://www.manualedereparatie.info/ . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.