Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc !

Pe partea stanga la alternator ai doua capace de plastic. Unul e pt a roti arborele cu o tubulara iar celalalt e pt a te uita la semnul de pe alternator in vederea reglarii supapelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eei acolo este buba, cum se pune la semn ! La dacia este simplu , un singur ax cu came, doua supape pe cilindru. La moto sunt doua axe si patru supape pe cilindru. Inca nu am evoluat intr-atat sa reglez supapele la auto ,16v. Am umblat eu pe la capacele respective , dar nu mi-am dat seama ce si cum !

Inca o intrebare : cum fac acel 0.13 adm si 0.18 ev ? Nu este mai simplu sa pun 0.15 cu 0.20 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eei acolo este buba, cum se pune la semn ! La dacia este simplu , un singur ax cu came, doua supape pe cilindru. La moto sunt doua axe si patru supape pe cilindru. Inca nu am evoluat intr-atat sa reglez supapele la auto ,16v. Am umblat eu pe la capacele respective , dar nu mi-am dat seama ce si cum !

Inca o intrebare : cum fac acel 0.13 adm si 0.18 ev ? Nu este mai simplu sa pun 0.15 cu 0.20 ?

Normal ca asa vei face. 0,15 admisie si 0,2 evacuare. Lerele sunt in general din 0,05 in 0,05. Cele doua supape pe admisie si se deschid simultan, nu ai deschidere pe supapa stanga sau pe dreapta. La fel si pe evacuare. La semn vei regla admisia la un cilindru si evacuarea la celalalt, apoi invarti arborele o tura si reglezi invers respectiv evacuarea si admisia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglat supape, sincronizat carburatoare, masurat compresie. Rezultatul: motorul merge mult mai bine. Supapele pe cilindrul din stanga aveau joc extrem de mic, aproape inchise.Reglat admisie 0.15 evacuare 0.20.

Rezultatul la test compresie : cilindrul drept 3,8 bari

Stangul 2,5 bari , nu prea mi se pare in regula ! A mai verificat cineva compresia? Ce valori ar fi normale? Multumesc bebe 19 pentru informatii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa sper si eu. Mecanicul nu a avut reductie pentru tipul de bujie de pe gpz si a fost nevoit sa confectioneza una. De pornit porneste la " sfert" si trage bine, aseara am testat-o , sa dus la 160 fara probleme, echipata cu toate cutiile. Ulei nu consuma, cel putin vizibil.Din cate am mai citit pe net compresia ar trebui sa fie peste 8 bari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt doar curios, undeva este o eroare .

In alta ordine de idei.... aseara a fost cat pe ce sa fac parte din categoria celor care au cazut. Cand am testat-o pe o portiune de drum cunoscuta, dupa prima trecere la 160 kmh s-a comportat bine, la intoarcere ,pe sensul celalalt, stiam ca sunt cateva denivelari, dar in prostia mea , nu am redus si m-am trezit cu un voblaj de toata frumusetea, tot la 160 kmh. Ca sa fie treaba completa , nu aveam nici echipamentul pe mine . Nu va spun senzatiile ... Am reusit sa stapanesc ghidonul , am redus treptat viteza cu frana de motor si foarte putin frana spate. Va dati seama , eram ca un cocalar, in pantaloni scurti si tricou, dar aveam bocanci de protectie in picioare :( . Nici nu vreu sa ma gandesc cum as fi aratat dupa tavaleala...

Deci...viteza ucide!!!!! Mie mi-a fost de ajuns, cred ca am avut doar noroc!

Probabil greseala a fost ca , drumul fiind liber, am mers chiar pe mijloc, unde se imbina covoarele de asfalt si de aici totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, am un GPZ 1000rx baterie veche, nu prea mai tine curent, ma gindesc sa o tin pina in toamna ..... in fine problema e alta in bord am un buton ce imi arata voltajul, am apasat azi pe el si arata aproape 13v, azi dimineata am scos-o de pe redresor, cind aceleram crestea faza la far si totodata voltajul de incarcare se ducea in 14 si unpic, acum sta cuminte la 13v, intrebarea este daca e normal si nu afecteaza releul de incarcare , sau poate deja am reusit sa il busesc, citeva sfaturi ar fi binevenite. multumesc. porneste usor impinsa chiar si cind scade putin sub 12 v

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut Bart, nu mam facut inteles, cind acceleram acul urvasi lumina la far prindea putere , cin lasam gazu scadea lumina si acum volmetrului scadea acum ramine constant nu mai fluctueaza, sa fie din cauza bateriei ca nu mai poate sau releul de incarcare face fenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideal e sa fie un voltaj constant si bun indiferent de turatie si de sarcina.

Nu stiu ce cauzeaza fluctuatie. Al meu face asa de cativa ani, adica, pe ralanti incarca mai putin decat in turatie mai mari unde sta frumos la 14 si un pic. Baterie e noua acuma, dar si cu cea veche facea.

Cat timp incarca bine in mers nu mi-am batut capul. La mine o fi o pamantare, dioda, regulator, nu stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Bart, inseamna ce e bine, dupa ce voi schimba bateria voi sti precis acum bateria e pe duca, ultimele dati l-am pornit impins si ma gindeam ca poate a afectat ceva. multumesc incaodata, numai bine si drumuri curate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca unele persoane nu inteleg limba romana cum trebuie m-am ales cu un cauciuc pentru roata spate de 120/80/16 problema e ca mie imi trebuie un cauciuc pentru roata din fata ( al meu e cam uzat si pana la anul am vrut sa-l schimb cu unul sh urmand ca vara viitoare sa cumpar un set nou fata-spate) intrebarea e daca il pot folosi pe asta( care e pt roata spate) sau ma apuc din nou de cautat cauciuc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citesc si eu de 15 minute tot felul de articole si cum gpz de 1000 nu e cea mai manevrabila motocicleta nu cred ca merita riscul sa o fac mai „manevrabila” (si doar l-am intrebat daca e pentru roata din fata si a spus ca da)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu m-as risca, este o motocicleta grea si puternica.

La tine chiar e asa uzat in cat merita schimb cu ceva sh?

Parca mai am un cauciuc fata veche de la al meu, tot 120/80/16 e, e cam veche, dot 2007 daca nu ma insel.. E in Bucuresti, gratis, daca vrei.

Si mai am inca una care trebuie dat jos de pe roata, dot 2012 parca. Roata e inca pe mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2007 e si al meu si eu zic ca si-a atins limita de viata, nu as pune sh dar mai am acum vreo 2 luni in care ma mai plimb putin apoi sta probabil pana in luna mai-iunie si doar sa pun acum cauciuc nou pentru cateva plimbari scurte nu prea merita, oricum daca nu gasesc altceva te contactez eu

post-83844-0-48931400-1440423683_thumb.jpg

Editat de comarian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea am mai stat pe topicul asta de foarte mult timp.

 

A mai aparut lume cu magnetii cazuti de pe rotor? Sau s-au cam rarit modele de 500s generatie 1?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, se pare ca la mine nu mai incarca, unde trebue sa ma uit si ce sa masor, acum merge pe curentul din baterie porneste ok , mobra e un gpz 1000rx, si nu am habar ce a patit, banuiam ca bateria face figuri ca e veche,daca ma puteti ajuta cu un sfat , multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...