Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Admin

Wunderlich..Mecca BMW-istilor cu portofele groase :grinbandit:

http://www.wunderlich-bmw.com/shopart/8600230-2-2242/shop/Parts-pool/8/Autoswitch.htm

PS:As vrea sa comand si eu unul, importatorul este din Bucuresti, cine mai doreste sa ne combinam :makeout: , sa iasa transportul mai mic??

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sefii de marketing de la BMW, KTM si HD sunt facuti de aceeasi mama in vitro, avind in vedere ca modelele vandute sunt aproape chele si dupa cumparare fra, pardon..clientii sunt vrajiti sa bage adanc mina in buzunar, cumparand tot felul de ace, brice si carice, incepind cu busoane de ulei, zeci de protectii si parbrize la preturi astronomice!

Pentru toate astea gandesc ca exista MasterCard :wink:

Referitor la proiectoare, sunt pe piata unele 95% identice cu cele originale BMW, Hella Micro DE la pretul de 300 ron, echipate cu xenon sunt cu mult peste cele cu led originale.

Sunt si unele bulgaresti, facute dupa Hella, identice, care costa 150 lei/perechea, eu le am pe LT de un an si jumatate si sunt extrem de multumit.

Sigur, asta daca reusesti sa treci peste orgoliul deranjat de faptul ca nu sunt stantate BMW :haha: .

 

De accord pt RO, dar de exemplu prin strainezia nu prea merge cu aftermarket uri neomologate. chiar si pt cele omologate tot trebe sa treci pe la inmatriculari sa ti le treaca in cartea vehiculului. Deci unele solutii pot fi usor de implementat in RO unde nu verifica nimeni nimic (ex la fost a mobra: proiectoare Hella, discuri frane FERODO trecute in carte,lampa LED pt numar omologata in DE rejectata in CH :rusinica: , etc.. )

 

In alta ordine de idei, dupa ce iese din garantie o sa trec pe xenon ca se pare ca eu merg mai mult noaptea decat ziua :moron:

 

Wunderlich..Mecca BMW-istilor cu portofele groase

http://www.wunderlich-bmw.com/shopart/8600230-2-2242/shop/Parts-pool/8/Autoswitch.htm

PS:As vrea sa comand si eu unul, importatorul este din Bucuresti, cine mai doreste sa ne combinam , sa iasa transportul mai mic??

 

mai incearca si aici http://www.nippynormans.com/, uneori au chestii interesante si la preturi bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna infirmatie...... A instalat cineva proiectoarele pe butonul de cancel al semnalelor? E o solutie interesanta. Daca da, m-ar interesa detalii.

 

informatie....sorry - taste mici degete groase :rusinica:

 

Si eu is interesat de asta :) Cum se poate face ca sa nu iti stinga proiectoarele cand iti stingi semnalizarea? :D

 

exact, tii apasat mai mult de 2 sec....mai are suplimentar si un led care sa-ti indice starea proiectoarelor (stins/aprins) si o functie care le taie curentul la cateva sec. dupa ce scoti cheia din contact (daca cumva sunt aprinse)

avea polonezu de la bmw camp - cel cu 1200

PS:As vrea sa comand si eu unul, importatorul este din Bucuresti, cine mai doreste sa ne combinam :makeout: , sa iasa transportul mai mic??

 

ma bag si eu.....da nus daca asta este tot....sau tu le ai deja montate si vrei doar eliminarea butonului?

 

nu m-as baga singur sa fac montajul.......

http://www.autoswitch.com/as6b.php

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

http://www.wunderlich.de/Haendler/International/Romania/

Eu plec luni in concediu si ma intorc in jur de 05.09, daca nu este tarziu vorbim atunci.

Daca vrei ii sun eu, am mai luat ceva de la ei si am datele in baza lor.

Daca este ok lasa-mi nr.de tel si te sun dupa ce ma intorc.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde sa inlocuiesc anvelopele in zona Buc.? mi-e teama de senzorii de presiune.....probabil daca le spun de existenta lor vor avea grija, dar nu strica sa va intreb.

 

revin la intrebarea mea, poate gasesc un raspuns avand in vedere ca la jante spitate si cu senzor nu vrea sa se bage nici o vulcanizare......

Ceva sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin la intrebarea mea, poate gasesc un raspuns avand in vedere ca la jante spitate si cu senzor nu vrea sa se bage nici o vulcanizare......

Ceva sugestii?

 

da mi pm cu nr tau

sa te indrum

 

de AUGUST

 

 

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da mi pm cu nr tau

sa te indrum

 

de AUGUST

 

 

 

super poza si mai ales super numarul de pe gs :cheers: ma gandesc ca este dragostea anterioara KTM :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Enduro-touring...........mai degraba SM touring :bounce:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin la intrebarea mea, poate gasesc un raspuns avand in vedere ca la jante spitate si cu senzor nu vrea sa se bage nici o vulcanizare......

Ceva sugestii?

Salut,

 

Daca vrei sa faci ambele roti in acelasi timp s-ar putea sa fie un pic mai complicat, pentru ca roata fata e de facut la o vulcanizare moto, iar cea spate la una auto; mai corect spus, roata fata nu se poate echilibra pe masina de echilibrat ptr moto (din cauza tipului prinderii) si invers. La vulcanizarile auto poti sa le dai tu roata jos, ca multora le e teama sa se bage si majoritatea nici nu au aprobare RAR pentru asa ceva. Altfel, daca vrei totul intr-un loc si nu vrei sa-ti murdaresti mainile, sunt cateva locuri, precum Autozone, unde pot rezolva ei totul. M-as feri de cei care vor sa echilibreze rotile moto (roata fata) cu sistemul acela adaptor tip "gheara" si nu stiu nici cat de ok este echilibrarea statica (manuala sau cu plumbi doar pe mijlocul rotii).

 

Nu uita sa le precizezi de senzorii de presiune. N-ar trebui sa fie probleme daca omul care se ocupa nu e babuin si este atent.

 

Iar cu rotile spitate se feresc crezand ca sunt tube-type. Daca le explici ca sunt fara camera si ca nu difera cu nimic de o janta normala n-o sa mai aiba retineri. Eu am facut roata spate la un Auto-Soft.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am intampinat prima problema cu atelajul si anume mi s-a blocat frana fata.

SIMPTOME;

  • Discurile sunt incinse ca naiba,
  • la liber DEABIA pot sa o imping,
  • maneta de frana este extrem de tare, as putea spune ca de 2-3 ori mai rigida decat in mod normal, si nu cred ca reusesc sa o strang cat puteam in mod normal
  • in mers daca inchid gazul ma da in nas
  • pusa pe cricul central si invartit roata fata= NU SE INVARTE :)

Cand am plecat de acasa nu am observat chestia asta. Dupa vreo 2km am oprit si am observat ca o imping la liber extrem de greu. Dupa vreo 10 minute am plecat si am observat ca isi daduse drumul, iar la un semafor chiar puteam sa o imping la liber in mod normal. Insa dupa inca 1 km am oprit ca incepuse sa miroase placutele de cat se incinsesera.Am reusit sa ajunga cat de cat pana la munca, insa am lasat in urma un miros de placute incinse. Am vorbit cu un prieten si mi-a spus ca cel mai probabil este de la pistonase si ca ma sfatuieste sa desfac roata fata, sa vad cum strang placutele cand actionez frana , eventual sa dau pistoanele cu niste spray degripant.

 

Ceva sfaturi?

 

Multumesc,

Mr.Sam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intampinat prima problema cu atelajul si anume mi s-a blocat frana fata.

 

Foarte posibil sa nu fie asta problema ta dar, apropos de asta, stiu ca s-au intamplat cazuri cand surubul de la protectia de mana dreapta se slabea, protectia pica "milimetric" in jos si bloca putin maneta de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba lichidul de frana fata spate, in toate circuitele.

 

Am vazut si eu o mobra care o cazut pe partea dreapta direct pe maneta de frana, de s-o blocat roata. Avea si handguard dar degeaba. Omu o desfacut aerisitorul de la un etrier, o mai lasat lichidul sa iese si s-o deblocat roata. Apoi am desfacut pompa fata, am schimbat lichidu de frana, am pus tot la loc si o fost ok socoteala.

 

In plus, ce as mai face eu la mobra ta, sa curat bine pistonasele si sa apas frana de cateva ori apoi sa le imping inapoi, ca sa fiu sigur ca culiseaza corect. Am avut etrier la care erau atat de intepenite pistonasele de abia s-or deblocat. Bine, asta era in alt episod, cand mergeam in toiu iernii cu mobra si s-o intepenit alea acolo din cauza de la sarea de pe drum sau cu ce curata astia de zapada.

 

Alt lucru foarte important, cand schimbi placutele de frana sau asa, sa desfaci capacul de la borcanasul de umplere. Ce se intampla e ca daca ai prea mult lichid in el, si tu fortezi pistoanele inauntru ca sa poti baga placutele noi, lichidu ala de frana urca sus in borcanas si daca nu mai are unde, si tu tot fortezi/lastaresti cu levierul, il poate crapa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba lichidul de frana fata spate, in toate circuitele.

 

Am vazut si eu o mobra care o cazut pe partea dreapta direct pe maneta de frana, de s-o blocat roata. Avea si handguard dar degeaba. Omu o desfacut aerisitorul de la un etrier, o mai lasat lichidul sa iese si s-o deblocat roata. Apoi am desfacut pompa fata, am schimbat lichidu de frana, am pus tot la loc si o fost ok socoteala.

 

In plus, ce as mai face eu la mobra ta, sa curat bine pistonasele si sa apas frana de cateva ori apoi sa le imping inapoi, ca sa fiu sigur ca culiseaza corect. Am avut etrier la care erau atat de intepenite pistonasele de abia s-or deblocat. Bine, asta era in alt episod, cand mergeam in toiu iernii cu mobra si s-o intepenit alea acolo din cauza de la sarea de pe drum sau cu ce curata astia de zapada.

 

Alt lucru foarte important, cand schimbi placutele de frana sau asa, sa desfaci capacul de la borcanasul de umplere. Ce se intampla e ca daca ai prea mult lichid in el, si tu fortezi pistoanele inauntru ca sa poti baga placutele noi, lichidu ala de frana urca sus in borcanas si daca nu mai are unde, si tu tot fortezi/lastaresti cu levierul, il poate crapa :)

 

 

sefu tot respectul :cheers:

si eu ce mai impingeam in pistonase

ma futea nevasta in gura ca ii dispareu carligele de lemn din casa

sa nu bag metal pe ele puneam carligul desfacut acolo :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce face jucaria asta ???

 

cumva un fel de power comander ca la motociclete? pardon, am vrut sa scriu " japoneze"?

 

eu zic sa incerci sa cipezi zarzareaua :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca poti face ceva ca sa o faci mai puternica, fara sa bagi bani seriosi in ea, sa pui alte pistoane mai usoare sau alte axe cu scame, dar o poti face sa traga mai altfel, relativ ieftin ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca poti face ceva ca sa o faci mai puternica, fara sa bagi bani seriosi in ea, sa pui alte pistoane mai usoare sau alte axe cu scame, dar o poti face sa traga mai altfel, relativ ieftin ;)

 

 

...ia zi sefu...cum...pierd garantia?

 

o sa meraga mai bine de atat????

 

http://www.youtube.com/watch?v=0bmqWQ3BULo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...