Jump to content

Recommended Posts

schimbat cureaua azi. cea veche - contitech 4pk582 era inca in stare buna insa dura. oricum pentru 40 de lei si 15 minute de bricolat cred ca merita schimbata.

Am rascolit garajul sa gasesc o tubulara de 34 - atat ii piulitza de la fulie - nici 32 si nici 36 de care ma impiedic zilnic.

:)

Nu stiu la ce iti trebuie cheie asa mare, pe langa ca ii scumpa ca naiba, nu prea ai nevoie.

Eu scot doua bujii, alea de sus, si cineva imi invarte roata spate, in timp ce mobra e in a 5-a/6-a

Am auzit ca ar fi unii si mai mesteri, care numa dau la automat si monteaza singuri cureaua, dar mie mi-s dragi degetele si chiar m-am atasat de ele :D

 

 

 

Am vazut mai multi ca folosesc curent de la bateria masinii sa porneasca mobra . Mie nu prea mi se pare treaba buna . Tin minte ca am facut si eu odata asa si electromotorul parca a fost pe modul race dupa care la scurt timp a trebuit sa il repar. Care se pricep la electrica ce parere aveti?

» Post actualizat in 29 Mar 2017 19:43

Eu oricum nu dau sau iau curent prin cabluri decit in situatii exceptionale. Mai ales la vehicule mai noi nu e cel mai recomandat lucru

Poti sa dai curent de la tank, daca e pe 12V instalatia. Poate ai pus bateriile in serie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consumatorul isi ia cat are nevoie. Ca o comparatie data de cineva aici pe forum, oarecum trasa de par, cand meri la bar, bei cat iti trebuie, nu cat are pe raft marfa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu la ce iti trebuie cheie asa mare, pe langa ca ii scumpa ca naiba, nu prea ai nevoie.

Eu scot doua bujii, alea de sus, si cineva imi invarte roata spate, in timp ce mobra e in a 5-a/6-a

Am auzit ca ar fi unii si mai mesteri, care numa dau la automat si monteaza singuri cureaua, dar mie mi-s dragi degetele si chiar m-am atasat de ele :D

 

Salut,

Pentru ca nu aveam chef sa scot inca doua bujii si nu aveam pe "cineva" care sa imi invarta de roata.

Solutia logica mi se pare sa rotesti de fulie cu cheie (folosind sau nu dispozitivul special de montat curea - care poate fi inlocuit cu un plastic subtire si dur).

Tot norocul ca se poate roti si cu tubulara de 36 fara prea mare efort care sa beleasca piulitza.

 

numai bine,

paul

Share this post


Link to post
Share on other sites

A incercat cineva sa reseteze senzorul de carburant? La mine nu mai indica corect și am văzut pe YouTube că ar merge resetat cu partea piezo a unei brichete.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A incercat cineva sa reseteze senzorul de carburant? La mine nu mai indica corect și am văzut pe YouTube că ar merge resetat cu partea piezo a unei brichete.

Salut,

Eu am incercat dar cred ca a tinut fix jumatate de rezervor. Dupa alte incercari - nu mai trecea de calibrare. Am renuntat sa tot desfac pompa si mi.am luat altul nou care a tinut de atunci (si sper sa mai tina...)

 

stima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maverick, încă o dată mulțumesc. Azi am înlocuit lichidul la servo.... Mă rog, lichid am pus eu, că în ea era un fel de untdelemn de la​ Bunica :). Acum până și scheunatul specific a schimbat tonul.

 

Mulțumesc ivanp, voi lua în considerare înlocuirea.

 

Mai este vreun furnizor de piese in tara in afara de Bavaria?

Scuze dacă întreb banalități, acum descopăr și eu motocicletele astea.

Edited by Baxxter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Cand accelerez mai tare de la cca. 3000 rpm in treptele 3/4 aud un zgomot asemanator celui facut de niste clopotei.

Am inteles ca cel mai probabil este de la ping sensors (sunt 2).

Intrebare: cum pun un diagnostic corect astfel incat sa nu schimb senzorii degeaba?

Alta intrebare: pot sa stabilesc care este stricat si sa schimb numai unul?

Alta intrebare: de ce se strica astia??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai este vreun furnizor de piese in tara in afara de Bavaria?

Scuze dacă întreb banalități, acum descopăr și eu motocicletele astea.

Salut,

Dacă îmi trimiți email cu codurile care te intereseaza, iti pot aduce eu piese originale si/sau OEM, AM. Din pacate nu am timp de identificare. Eu comercializez piese pentru utilaje de constructii, dar am acces si la cele pentru auto, moto.

 

0731630621

dorin.rus@casetm.ro

 

O zi buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimbat si suspensia fata cu wilbers - vis de vis!

... si o "modificare" pe care vreau sa o fac de mai bine de un an ...intotdeauna m-au enervat carcalacii gasiti pe filtrul de aer ...

 

post-18136-0-09407100-1491511020_thumb.jpg

 

 

stima,

paul

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimbat si suspensia fata cu wilbers - vis de vis!

 

Nu am urmarit atent subiectul... tu aveai ESA?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am urmarit atent subiectul... tu aveai ESA?

Salut,

Da, cu ESA,

 

numai bine,

paul

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu Ivane, las-o mai potrivit , prietene !

mai invarte si roata. s-a plictisit lumea de tine, nu mai poate intra de raul tau...

 

 

numai bine,

Bill

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu Ivane, las-o mai potrivit , prietene !

mai invarte si roata. s-a plictisit lumea de tine, nu mai poate intra de raul tau...

 

 

numai bine,

Bill

pai?

deranjez pe cineva? - nu ma prind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivan, eu citesc cu mare placere posturile tale. Faci exact ce trebuie pe sectiunea asta a forumului 😀

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu scuzele de rigoare pentru postarea off:

 

Pana si eu iti citesc cu placere interventiile, desi nu am nici cea mai mica treaba cu subiectul.

Cred ca imi plac oamenii pasionati (si politicosi) in general.

:what:

 

In cel mai rau caz, fa-ti un topic strict pentru discutii tehnice cu privire la generatia de GS pe care o ai.

Just sayin...

 

 

P.S. - Nu, nu ne cunoastem. Nu avem (mai) nici o treaba unul cu celalalt, in ciuda faptului ca locuim in acelasi oras.

Edited by DeVazut_TM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Dellnegro, Raul (a doua oara imi trece prin cap ca imi pare rau ca nu ne cunoastem!) - multumesc cumva de suport - incerc doar sa inteleg cu ce deranjez pe acest topic.

 

 

Sa fim sanatosi,

paul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum ani buni, cand am pornit topicul de XT, am marsat f mult pe latura tehnica. Benzina si timp oricine putea gasi la nevoie. Ma interesa sa gasim si sa sharuim cunostinte tehnice atunci. Idealizam un topic in care sa apara useri care sa duca dincolo de litera C discutiile si solutiile. Pe la C eram eu.

 

Nu a fost sa fie. Cu timpul au aparut motociclete evident mai bune, nici eu nu am mai avut entuziasmul, motivatia, varsta, timpul, etc, etc.

Suntem consumeri, majoritatea, acesta este adevarul. Nivelul meu de consumerism moto este pe la x euro, al altor persoane mai sus sau mai jos (nu o zic in sensul de judecata, discriminare, etc). Si eu am ajuns unul, recunosc. Si suntem majoritari. Motiv pentru care probabil lumea ia anumite chestii cu tenta de adevar general si nu da pe spate la optiuni diferite (iarasi, fara tenta de discriminare, judecata)

 

Si acum am salvate prin comp postarile lui Mr. White referitoare la upragadarea suspensiei de la 690, de pe vremea cand pregatea portocala pentru Transcarpatic. Mi-au parut proiector de antiaeriana la ce ceata anemica era pe topicul acela pana sa apara.

 

Optiuni si optiuni, De gustibus.

Desi ma repet - in functie de optiunea si feelingul tau, cred ca poti face un topic strict tehnic pentru generatia ta/voastra de GS. Probabil o sa postati majoritar tu si DanCata, dar sunt siguri ca veti avea destui cititori si save-uri prin bookmark-uri.

 

Just sayin.

Edited by DeVazut_TM

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu Ivane, las-o mai potrivit , prietene !

mai invarte si roata. s-a plictisit lumea de tine, nu mai poate intra de raul tau...

 

post-94777-0-95165300-1491666031_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau fa-ti un blog/canal YT pe stilul lui Harris, pentru publicitatea ta, fiindca cei care vor "fura" meserie de acolo vs. potentialii clientii vor fi in contrabalans total.

Si fa-ti un service part time, aici vreau sa ajung.

Pari un tip hyper atent la detalii, bani sa dotezi un garaj nu ar trebui infinit de multi dpmdv, imbini utilul cu placutul, concurenta cu DC nu prea vad cum v-ati face, lumea ar fi bucuroasa sa aiba un mecanic dedicat BMW pe zona de vest a tarii si cred ca ti-ai gasi musterii si pe la sarbi sau unguri.

Asta cu conditia sa vrei / sa te vezi facand asta. Ca spiritul, chemarea "politehnica" cum ii zic eu, vad ca il ai.

Edited by DeVazut_TM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau fa-ti un blog/canal YT pe stilul lui Harris, pentru publicitatea ta, fiindca cei care vor "fura" meserie de acolo vs. potentialii clientii vor fi in contrabalans total.

Si fa-ti un service part time, aici vreau sa ajung.

Pari un tip hyper atent la detalii, bani sa dotezi un garaj nu ar trebui infinit de multi dpmdv, imbini utilul cu placutul, concurenta cu DC nu prea vad cum v-ati face, lumea ar fi bucuroasa sa aiba un mecanic dedicat BMW pe zona de vest a tarii si cred ca ti-ai gasi musterii si pe la sarbi sau unguri.

Asta cu conditia sa vrei / sa te vezi facand asta. Ca spiritul, chemarea "politehnica" cum ii zic eu, vad ca il ai.

:)

Multumesc de ganduri - inca o data!

Din pacate din ce in ce mai putin timp pentru surubarit - in general intre 22:00-02:00 ...si in ultima perioada ma rupe si jobul la timp liber (dar o sa treaca).

Legat de service - nu mi se pare ca am ce sa aduc nou - totul este super simplu de facut cu un pic de atentie/timp si mi-ar fi jena sa cer la oameni bani pentru asta.

Altfel ajut cu placere atunci cand sunt chemat/sunat (mai suna lumea chiar daca nu ne stim direct sa intrebe diverse) si este ok.

:)

 

numai bine,

paul

Share this post


Link to post
Share on other sites

:what:

 

In cel mai rau caz, fa-ti un topic strict pentru discutii tehnice cu privire la generatia de GS pe care o ai.

Just sayin...

Pai asta-i topicu potrivit pentru ce face el, sa fim seriosi.

Cred doar ca Bill glumea, sau cel putin sper...

 

Ivane, eu n-am 1200, ma dau cu sora mai mica, 1150 gsa, dar nu cred ca poate sa deranjeze pe cineva ce postezi tu. E forum in definitiv... Poate mai sunt unii interesati de ce modifici tu acolo.

Edited by gabyshor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Părere de pasionat convertit: ca sa servisezi îți trebuie simt tehnic, pasiune sa inveti/cercetezi/descoperi soluții, sa bagi ceva bani în scule, sa ai un spațiu decent (căldură, curent, apa), șamd. Chestii normale pt un pasionat și mai mult. Pune la pachet ca imensa majoritate a celor care își permit motocicleta aceasta nu sunt oameni care sa mai aibă cheful sau timpul de șurubarit. Sa nu mai vb de creat condițiile pentru șurubarit în prima faza.

 

În linkul din semnătura mea (dan smc) este un capitol despre ce înseamnă meseria de mecanic și alegerea ei pe viata. Este un log f fain de citit. Lam citit acum f mulți ani, erau alte vremuri și aici pe forum (se discuta la un nivel ff tehnic dpmdv) și am înțeles ca nu este pentru mine nici calea, nici chemarea asta.

Edited by DeVazut_TM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Dellnegro, Raul (a doua oara imi trece prin cap ca imi pare rau ca nu ne cunoastem!) - multumesc cumva de suport - incerc doar sa inteleg cu ce deranjez pe acest topic.

 

 

Sa fim sanatosi,

paul

Nu deranjezi cu nimic, stai relax. Personal am fost placut surprins de cate chestii ai invatat/citit legat de model de cand ti'ai luat utilajul, tinand cont ca vii de pe o cu totul alta marca. Ca n'ai doua maini de stanga si gasesti si timp sa impartasesti diverse chestii pe aici - iar e de apreciat. Edited by dexxter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect! Baga mare in continuare. Iubim motoarele si ii apreciem pe cei care scriu lucruri interesante despre ele😀

» Post actualizat in 08 Apr 2017 20:52

O rezolvam si cu intalnirea. Eu sunt din Bucuresti (mai exact Ilfov). Tu de unde esti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...