Angi Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 Intra in gama de gume care fac de toate, dar nimic ca lumea ! Legat strict de asta, trebuie spus ca gs-urile sunt mobre de facut plimbarici pe sosea si DRUMURI fara asfalt. Asa ca genul asta de cauciucuri off road e maximum pentru gs-uri. E inadecvat sa pui cauciucuri cu crampoane specifice motocicletelor enduro-hard enduro. Nu se preteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 Si, de ce nu, o pereche de TKC-uri pe un R imi suna mai mult a "poser". Citisem la un moment dat un articol despre posesorii de GS (si care se aplica si la alti enduro-toureri) care spunea ca peste 50% n-au fost niciodata pe coclauri si doar 5% din ei merg mai mult de 25% din timp pe off-road. Incet-incet, cred ca o sa ajung la vorba lui Iana si o sa-mi iau un set de ContiTrailAttack cand s-or termina Tourance-urile de pe ea. Pe de o parte, mai am DRu' de noroiala. Pe de alta, la mai mult de 300-400km de casa nu ma bag la coclau decat daca nu exista alt drum sau am planificat acel traseu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 Si, de ce nu, o pereche de TKC-uri pe un R imi suna mai mult a "poser". Citisem la un moment dat un articol despre posesorii de GS (si care se aplica si la alti enduro-toureri) care spunea ca peste 50% n-au fost niciodata pe coclauri si doar 5% din ei merg mai mult de 25% din timp pe off-road. Incet-incet, cred ca o sa ajung la vorba lui Iana si o sa-mi iau un set de ContiTrailAttack cand s-or termina Tourance-urile de pe ea. Pe de o parte, mai am DRu' de noroiala. Pe de alta, la mai mult de 300-400km de casa nu ma bag la coclau decat daca nu exista alt drum sau am planificat acel traseu. Sa stii ca ai dreptate. Ia sa dau un tel sa schimb cu Tourance sau ceva similar. Si-asa doar la anu' trebuia sa merg sa le iau p-alea comandate. Conti Trail nu ma inspira insa daca-s mai ieftine ... de ce nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 http://www.conti-online.com/generator/www/...stwinner_en.pdf Nu stiu cat de marketing fluff e testul asta, insa as putea spune ca am fost convins macar sa incerc un set de gume de la continental. Pentru traseele mele de enduro-touring (mai mult touring, e drept) sunt numai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 Si, de ce nu, o pereche de TKC-uri pe un R imi suna mai mult a "poser". Citisem la un moment dat un articol despre posesorii de GS (si care se aplica si la alti enduro-toureri) care spunea ca peste 50% n-au fost niciodata pe coclauri si doar 5% din ei merg mai mult de 25% din timp pe off-road. Incet-incet, cred ca o sa ajung la vorba lui Iana si o sa-mi iau un set de ContiTrailAttack cand s-or termina Tourance-urile de pe ea. Pe de o parte, mai am DRu' de noroiala. Pe de alta, la mai mult de 300-400km de casa nu ma bag la coclau decat daca nu exista alt drum sau am planificat acel traseu. poser sau nu, eu nu imi mai iau alte cauciucuri pe adv meu decit daca merg prin europa, adica 100% asfalt. daca vrei sa mergi cu motocicleta si pe coclauri, dif e foarte mare fata de tourance sau anakee. ce-i drept, pe ploaie e naspa rau, la inceput si pe uscat mi se parea fiecare curba un chin.acu pe uscat aproape ma inclin ca si cu anakee-apropo, pt ianachim, sta foarte bine motocicleta cu anakee, mult mai bine decit tourance, dar se uzeaza mai repede. so, compromis sau nu, tkc(sau karoo) mi se pare un "must have" pt adv, asta daca nu te incadrezi in cei peste 50% de mai sus. bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 Aurelian, una peste alta, e clar ca daca vrei sa mergi cat de cat linistit si prin nisip trebuie sa ai niste cauciucuri precum Karoo , TKC sau ceva in genul asta. Cu astfel de cauciucuri poti rula relax si pe sosea. Oricum, tu nu esti un impatimit al vitezei, asa ca nu cred ca vei avea probleme pe asfalt "incaltat" fiind cu asa ceva. Cum ti-am mai spus, inteleg ca cele Karoo stau bine in curbe chiar si pe asfalt ud. Daca tu in general mergi pe sosea dar in concediu vrei sa mergi la mare, si cu ocazia asta sa mergi si prin ceva nisip, iti poti lua astfel de cauciucuri doar pentru concediu. Sau daca vrei sa bagi mare si nisip in weekenduri, iti pui cauciucurile astea si mergi tot timpul cu ele. Stiu un loc aproape de bucuresti unde exista un fel de plaja, destul de lunga. Daca vrei, la primavara iti pot arata locul asta unde, cu putin exercitiu, ai putea descoperi secretul mersului prin nisip cu gs1200. Daca inveti, dupa aia, chiar si cu bagaje, tot iti va fi mai usor sa te descurci. Daca vrei, imi dai un PM la timpul potrivit si mergem. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 Consider ca este corect si are sens atit cele spuse atit de Bobita, cit si de Angi. Cel mai probabil imi voi mai lua inca un rind de jenti, pe care le voi incalta cu gume avind un astfel de profil. In aceeasi masura, am sa-l rog pe Ian sa ne spuna ce parere are de Anakee - personal cred ca un astfel de profil ... ar trebui "ferit" de nisip! Toate cele bune, Aurelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 In aceeasi masura, am sa-l rog pe Ian sa ne spuna ce parere are de Anakee - personal cred ca un astfel de profil ... ar trebui "ferit" de nisip! Aurelian nu-s ian, da am mers cu anakee eu am avut anakee inainte de tkc-uri. iar inainte am avut tourance si bridgstone trailwing sau asa ceva-cele mai proaste, asa ca pot face comparatie cu anakee am mers mult mai bine-a se intelege mai sportiv, sa zic asa-in curbe decit cu tourance.am reusit chiar sa dau cu scaritele de sosea cu ele, desi motocicleta e destul de inalta.da ce-i drept si scaritele sint de la tt, ceva mai coborite cu citiva cm. sint mai moi-deci se tocesc mai repede insa aderenta e mai buna decit la metzeler.merg ok si pe ploaie. off-road nu am vazut vreo diferenta, adica tot naspa e.tourance sint mai dure si asta e un avantaj pe drumuri cu pietre cind scazi presiunea din roti si risti sa-ti tai cauciucul la vreo piatra. tourance insa te tine tata de te plictisesti de ele... si apropo de presiune in roti, pt cineva care merge 90% pe sosea, mi se pare un compromis ok sa ai cauciucuri gen anakee sau tourance si un compresor mic cu tine sa poti modifica presiunea cind iesi de pe sosea si invers, evident.E muuult mai bine decit cu presiunea normala. bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 Mai,eu acum am Anakee si ce pot spune este ca se incalzesc greu iar pe ploaie nu sunt cea mai fericita alegere. In rest, gume bune. As zice chiar rezistente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 29, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2008 ANAKEE 1 AM AVUT IN TOAMANA TRECUTA SI AM FACUT SANT CU ELE IN NISIPIN VAMA DECI UITA.LE INSA ITIREPET NU COMPARA NISIPUL DIN FIMELE DE PE YOUTUBE CU CE VVEI INTALNI LA NOI PE MALUL MARII ESTE NISIP DESERTIC ALA DIN FILME CAARE SE TASEAZA MAI BINE DECAT ASTA DE PE PLAJA DE LANGA APA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 ANAKEE 1 AM AVUT IN TOAMANA TRECUTASI AM FACUT SANT CU ELE IN NISIPIN VAMA DECI UITA.LE INSA ITIREPET NU COMPARA NISIPUL DIN FIMELE DE PE YOUTUBE CU CE VVEI INTALNI LA NOI PE MALUL MARII ESTE NISIP DESERTIC ALA DIN FILME CAARE SE TASEAZA MAI BINE DECAT ASTA DE PE PLAJA DE LANGA APA cu scuze pt off topic la tine e stricata tasta "caps lock"??? e foarte obositor sa citesti un asemenea mesaj no offence bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 29, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2008 UITE CEVA INTERESANT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 Mai,eu acum am Anakee si ce pot spune este ca se incalzesc greu iar pe ploaie nu sunt cea mai fericita alegere. In rest, gume bune. As zice chiar rezistente. ce-i drept, eu nu am mers cu ele la temperaturi mai mici de 5-10 grade bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 UITE CEVA INTERESANT Pai vezi ca acelasi test l-a pus si uzunu pe pagina asta parca. Deci Metzeler rulz! Ma refer la calitate/pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 (editat) ANAKEE 1 AM AVUT IN TOAMANA TRECUTASI AM FACUT SANT CU ELE IN NISIPIN VAMA DECI UITA.LE INSA ITIREPET NU COMPARA NISIPUL DIN FIMELE DE PE YOUTUBE CU CE VVEI INTALNI LA NOI PE MALUL MARII ESTE NISIP DESERTIC ALA DIN FILME CAARE SE TASEAZA MAI BINE DECAT ASTA DE PE PLAJA DE LANGA APA Pai tocmai din acest considerent, cred ca TKC / Karoo sunt mult mai indicate! Doar ma stii ca nu merg cu viteza, iar pe ploaie evit sa merg. DAR, unde merge Battle Wing-ul - sau "echivalentul" lui - merge si TKC-ul / Karoo-ul; invers ... nu prea! Ca atare pentru ce-mi trebuie mie, cred ca Angi a facut o recomandare buna - multumesc Angi! un link folositor http://www.pam.ro/goods/technical_manual_uv.pdf Editat Noiembrie 29, 2008 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 Ah ce-mi place poza asta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 poser sau nu, eu nu imi mai iau alte cauciucuri pe adv meu decit daca merg prin europa, adica 100% asfalt.daca vrei sa mergi cu motocicleta si pe coclauri, dif e foarte mare fata de tourance sau anakee. ce-i drept, pe ploaie e naspa rau, la inceput si pe uscat mi se parea fiecare curba un chin.acu pe uscat aproape ma inclin ca si cu anakee-apropo, pt ianachim, sta foarte bine motocicleta cu anakee, mult mai bine decit tourance, dar se uzeaza mai repede. so, compromis sau nu, tkc(sau karoo) mi se pare un "must have" pt adv, asta daca nu te incadrezi in cei peste 50% de mai sus. bob Bobita, Pe tine cit te-au tinut TKC-urile, si care a fost raportul de utilizare - on / off road? Multumesc, Aurelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 Bobita, Pe tine cit te-au tinut TKC-urile, si care a fost raportul de utilizare - on / off road? Multumesc, Aurelian Nu pot sa-ti raspund ca inca le am pe motocicleta.Desi le am de vreo 2 ani, abia acu le-am pus. Ce am sesizat e ca pe asfalt se uzeaza destul de repede-adica vizibil la un drum lung. Oricum, din ce am mai citit pe ici pe colo(advrider) macar vreo 7-8 mii tot tin. Bob Ah ce-mi place poza asta..... Adevarul e ca cine n-a mers cu una de asta se uita destul de neincrezator.... Dar sta in curbe si are o cicilistica de invidiat... Na, nu s-o fi comparind cu o motocicleta de viteza, da nu se face nicicum de ris. Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 Mda ...! Dupa DOUA ZILE PLINE DE STAT PE INTERNET, se pare ca stiu cu ce ma voi "incaltza" in viitor: (doar) Continental! Intrucit: 1. au o ceea ce-mi trebuie mie - atit k domeniu de utilizare, cit si k dimensiuni. 2. calitate si performante destul de bune - nu am citit decit de bine despre ele; mai mult, faptul ca atit bmw, cit si ktm le-au ales pt. zona "de teren" ... imi spune multe! 3. le pot cumpara direct din tara. 4. overall, raportul pret / calitate destul de bun! Multumesc tuturor celor ce mi-au raspuns in / la acest topic! Toate cele bune, Aurelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 Ah ce-mi place poza asta..... Hai ca si asta e faina ! sau asta sau astea Ideea e ca imi place la nebunie vaca asta, ca pot sa fac cu ea si un soft enduro, si o tura lunga, merge foarte bine si pe serpentine... De cand am luat-o, am facut cu ea 7000 de km, iar cu VFR-ul am mai mers 1 data (cand am dus-o la iernat intr-un garaj) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 (editat) ma paste invidia...cum naiba pune genunchiul jos?...cu bocancul mai dau si eu...dar cu genunchiul...?...BA... Editat Noiembrie 30, 2008 de magg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 Unu la mana, cand o sa pun genunchiul jos cu 11GS ori imi iau si vitezana, ori ma las de motoretizm. Partea mai naspa e ca am auzit de cel putin vreo trei care au zgariat capetele de cilindri fara sa o dea pe jos, ceea ce inseamna aplecare de vreo 54 de grade, daca nu ma inseala memoria. Doi la mana, poza cu 1150u' pe rau cu pietre seamana cu un drum pe care il stiu. Si nu cred ca m-as baga cu vaca. Trei la mana... I so love this bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 cum naiba pune genunchiul jos? E pe circuit, are gume incalzite, asfaltul impecabil, etc, etc... Are toate conditiile sa mearga in halu' ala. Problema e alta. Pe drumurile noastre as vrea sa pot merge ca nenea asta: Nu pune genunchiul jos, sta normal in sea, dar aproape ca da cu cilindrii de pamant !! Si asta la slalom cu o viteza mica !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLR-BV Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 E pe circuit, are gume incalzite, asfaltul impecabil, etc, etc... Are toate conditiile sa mearga in halu' ala.Problema e alta. Pe drumurile noastre as vrea sa pot merge ca nenea asta: Nu pune genunchiul jos, sta normal in sea, dar aproape ca da cu cilindrii de pamant !! Si asta la slalom cu o viteza mica !! Cu placere-mi aduc aminte ca in toamna asta am incercat si eu sa scot ceva din avantajul ce ti-l da un GS. Nu ma compar cu ce se vede in filmuletul anterior dar pe o pista aderenta,curata si cu ceva antrenament poti avea multe performante. http://www.youtube.com/watch?v=9jJaIOFtjtg dupa min 2:30 Va salut, Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 vin cu o intrebare : stie careva daca service-urile de afara(in romania nu cred) au cumva si reparatii roti(spitate)?am o deviere de 1 mm, poate mai putin si undeva intr-un loc, de la o gura de canal luata, ceva mai mult( aici e infundata putin janta) am incercat s-o centrez dar nu raspunde ca celelalte jante normale, e diferita nici vorba ca ar trebui schimbata janta, nu am raspunsuri negative in ghidon sau altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.