Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Intra in gama de gume care fac de toate, dar nimic ca lumea !

 

Legat strict de asta, trebuie spus ca gs-urile sunt mobre de facut plimbarici pe sosea si DRUMURI fara asfalt. Asa ca genul asta de cauciucuri off road e maximum pentru gs-uri. E inadecvat sa pui cauciucuri cu crampoane specifice motocicletelor enduro-hard enduro. Nu se preteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si, de ce nu, o pereche de TKC-uri pe un R imi suna mai mult a "poser". Citisem la un moment dat un articol despre posesorii de GS (si care se aplica si la alti enduro-toureri) care spunea ca peste 50% n-au fost niciodata pe coclauri si doar 5% din ei merg mai mult de 25% din timp pe off-road. Incet-incet, cred ca o sa ajung la vorba lui Iana si o sa-mi iau un set de ContiTrailAttack cand s-or termina Tourance-urile de pe ea. Pe de o parte, mai am DRu' de noroiala. Pe de alta, la mai mult de 300-400km de casa nu ma bag la coclau decat daca nu exista alt drum sau am planificat acel traseu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si, de ce nu, o pereche de TKC-uri pe un R imi suna mai mult a "poser". Citisem la un moment dat un articol despre posesorii de GS (si care se aplica si la alti enduro-toureri) care spunea ca peste 50% n-au fost niciodata pe coclauri si doar 5% din ei merg mai mult de 25% din timp pe off-road. Incet-incet, cred ca o sa ajung la vorba lui Iana si o sa-mi iau un set de ContiTrailAttack cand s-or termina Tourance-urile de pe ea. Pe de o parte, mai am DRu' de noroiala. Pe de alta, la mai mult de 300-400km de casa nu ma bag la coclau decat daca nu exista alt drum sau am planificat acel traseu.

Sa stii ca ai dreptate. Ia sa dau un tel sa schimb cu Tourance sau ceva similar. Si-asa doar la anu' trebuia sa merg sa le iau p-alea comandate. Conti Trail nu ma inspira insa daca-s mai ieftine ... de ce nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.conti-online.com/generator/www/...stwinner_en.pdf

 

Nu stiu cat de marketing fluff e testul asta, insa as putea spune ca am fost convins macar sa incerc un set de gume de la continental. Pentru traseele mele de enduro-touring (mai mult touring, e drept) sunt numai bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si, de ce nu, o pereche de TKC-uri pe un R imi suna mai mult a "poser". Citisem la un moment dat un articol despre posesorii de GS (si care se aplica si la alti enduro-toureri) care spunea ca peste 50% n-au fost niciodata pe coclauri si doar 5% din ei merg mai mult de 25% din timp pe off-road. Incet-incet, cred ca o sa ajung la vorba lui Iana si o sa-mi iau un set de ContiTrailAttack cand s-or termina Tourance-urile de pe ea. Pe de o parte, mai am DRu' de noroiala. Pe de alta, la mai mult de 300-400km de casa nu ma bag la coclau decat daca nu exista alt drum sau am planificat acel traseu.

poser sau nu, eu nu imi mai iau alte cauciucuri pe adv meu decit daca merg prin europa, adica 100% asfalt.

daca vrei sa mergi cu motocicleta si pe coclauri, dif e foarte mare fata de tourance sau anakee.

ce-i drept, pe ploaie e naspa rau, la inceput si pe uscat mi se parea fiecare curba un chin.acu pe uscat aproape ma inclin ca si cu anakee-apropo, pt ianachim, sta foarte bine motocicleta cu anakee, mult mai bine decit tourance, dar se uzeaza mai repede.

so, compromis sau nu, tkc(sau karoo) mi se pare un "must have" pt adv, asta daca nu te incadrezi in cei peste 50% de mai sus.

bob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aurelian, una peste alta, e clar ca daca vrei sa mergi cat de cat linistit si prin nisip trebuie sa ai niste cauciucuri precum Karoo , TKC sau ceva in genul asta. Cu astfel de cauciucuri poti rula relax si pe sosea. Oricum, tu nu esti un impatimit al vitezei, asa ca nu cred ca vei avea probleme pe asfalt "incaltat" fiind cu asa ceva. Cum ti-am mai spus, inteleg ca cele Karoo stau bine in curbe chiar si pe asfalt ud.

Daca tu in general mergi pe sosea dar in concediu vrei sa mergi la mare, si cu ocazia asta sa mergi si prin ceva nisip, iti poti lua astfel de cauciucuri doar pentru concediu. Sau daca vrei sa bagi mare si nisip in weekenduri, iti pui cauciucurile astea si mergi tot timpul cu ele.

 

Stiu un loc aproape de bucuresti unde exista un fel de plaja, destul de lunga. Daca vrei, la primavara iti pot arata locul asta unde, cu putin exercitiu, ai putea descoperi secretul mersului prin nisip cu gs1200. Daca inveti, dupa aia, chiar si cu bagaje, tot iti va fi mai usor sa te descurci. Daca vrei, imi dai un PM la timpul potrivit si mergem.

 

bafta :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consider ca este corect si are sens atit cele spuse atit de Bobita, cit si de Angi.

 

Cel mai probabil imi voi mai lua inca un rind de jenti, pe care le voi incalta cu gume avind un astfel de profil.

 

In aceeasi masura, am sa-l rog pe Ian sa ne spuna ce parere are de Anakee - personal cred ca un astfel de profil ... ar trebui "ferit" de nisip!

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

post-4731-1227972360_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In aceeasi masura, am sa-l rog pe Ian sa ne spuna ce parere are de Anakee - personal cred ca un astfel de profil ... ar trebui "ferit" de nisip!

 

 

Aurelian

 

nu-s ian, da am mers cu anakee

eu am avut anakee inainte de tkc-uri.

iar inainte am avut tourance si bridgstone trailwing sau asa ceva-cele mai proaste, asa ca pot face comparatie

cu anakee am mers mult mai bine-a se intelege mai sportiv, sa zic asa-in curbe decit cu tourance.am reusit chiar sa dau cu scaritele de sosea cu ele, desi motocicleta e destul de inalta.da ce-i drept si scaritele sint de la tt, ceva mai coborite cu citiva cm.

sint mai moi-deci se tocesc mai repede insa aderenta e mai buna decit la metzeler.merg ok si pe ploaie.

off-road nu am vazut vreo diferenta, adica tot naspa e.tourance sint mai dure si asta e un avantaj pe drumuri cu pietre cind scazi presiunea din roti si risti sa-ti tai cauciucul la vreo piatra.

tourance insa te tine tata de te plictisesti de ele...

si apropo de presiune in roti, pt cineva care merge 90% pe sosea, mi se pare un compromis ok sa ai cauciucuri gen anakee sau tourance si un compresor mic cu tine sa poti modifica presiunea cind iesi de pe sosea si invers, evident.E muuult mai bine decit cu presiunea normala.

 

bob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ANAKEE 1 AM AVUT IN TOAMANA TRECUTA

SI AM FACUT SANT CU ELE IN NISIPIN VAMA

DECI UITA.LE

 

INSA ITIREPET NU COMPARA NISIPUL DIN FIMELE DE PE YOUTUBE CU CE VVEI INTALNI LA NOI PE MALUL MARII

 

ESTE NISIP DESERTIC ALA DIN FILME CAARE SE TASEAZA MAI BINE DECAT ASTA DE PE PLAJA DE LANGA APA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ANAKEE 1 AM AVUT IN TOAMANA TRECUTA

SI AM FACUT SANT CU ELE IN NISIPIN VAMA

DECI UITA.LE

 

INSA ITIREPET NU COMPARA NISIPUL DIN FIMELE DE PE YOUTUBE CU CE VVEI INTALNI LA NOI PE MALUL MARII

 

ESTE NISIP DESERTIC ALA DIN FILME CAARE SE TASEAZA MAI BINE DECAT ASTA DE PE PLAJA DE LANGA APA

 

 

cu scuze pt off topic

la tine e stricata tasta "caps lock"???

e foarte obositor sa citesti un asemenea mesaj

no offence

 

bob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai,eu acum am Anakee si ce pot spune este ca se incalzesc greu iar pe ploaie nu sunt cea mai fericita alegere. In rest, gume bune. As zice chiar rezistente.

 

ce-i drept, eu nu am mers cu ele la temperaturi mai mici de 5-10 grade

bob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ANAKEE 1 AM AVUT IN TOAMANA TRECUTA

SI AM FACUT SANT CU ELE IN NISIPIN VAMA

DECI UITA.LE

 

INSA ITIREPET NU COMPARA NISIPUL DIN FIMELE DE PE YOUTUBE CU CE VVEI INTALNI LA NOI PE MALUL MARII

 

ESTE NISIP DESERTIC ALA DIN FILME CAARE SE TASEAZA MAI BINE DECAT ASTA DE PE PLAJA DE LANGA APA

 

 

 

 

Pai tocmai din acest considerent, cred ca TKC / Karoo sunt mult mai indicate!

 

Doar ma stii ca nu merg cu viteza, iar pe ploaie evit sa merg.

DAR, unde merge Battle Wing-ul - sau "echivalentul" lui - merge si TKC-ul / Karoo-ul; invers ... nu prea!

 

Ca atare pentru ce-mi trebuie mie, cred ca Angi a facut o recomandare buna - multumesc Angi!

 

un link folositor http://www.pam.ro/goods/technical_manual_uv.pdf

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poser sau nu, eu nu imi mai iau alte cauciucuri pe adv meu decit daca merg prin europa, adica 100% asfalt.

daca vrei sa mergi cu motocicleta si pe coclauri, dif e foarte mare fata de tourance sau anakee.

ce-i drept, pe ploaie e naspa rau, la inceput si pe uscat mi se parea fiecare curba un chin.acu pe uscat aproape ma inclin ca si cu anakee-apropo, pt ianachim, sta foarte bine motocicleta cu anakee, mult mai bine decit tourance, dar se uzeaza mai repede.

so, compromis sau nu, tkc(sau karoo) mi se pare un "must have" pt adv, asta daca nu te incadrezi in cei peste 50% de mai sus.

bob

 

 

 

Bobita,

 

Pe tine cit te-au tinut TKC-urile, si care a fost raportul de utilizare - on / off road?

 

 

Multumesc,

 

Aurelian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bobita,

 

Pe tine cit te-au tinut TKC-urile, si care a fost raportul de utilizare - on / off road?

 

 

Multumesc,

 

Aurelian

 

Nu pot sa-ti raspund ca inca le am pe motocicleta.Desi le am de vreo 2 ani, abia acu le-am pus.

Ce am sesizat e ca pe asfalt se uzeaza destul de repede-adica vizibil la un drum lung.

Oricum, din ce am mai citit pe ici pe colo(advrider) macar vreo 7-8 mii tot tin.

Bob

 

Ah ce-mi place poza asta..... :friends:

 

Adevarul e ca cine n-a mers cu una de asta se uita destul de neincrezator....

Dar sta in curbe si are o cicilistica de invidiat...

Na, nu s-o fi comparind cu o motocicleta de viteza, da nu se face nicicum de ris.

Bob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda ...!

 

Dupa DOUA ZILE PLINE DE STAT PE INTERNET, se pare ca stiu cu ce ma voi "incaltza" in viitor: (doar) Continental!

 

Intrucit:

 

1. au o ceea ce-mi trebuie mie - atit k domeniu de utilizare, cit si k dimensiuni.

 

2. calitate si performante destul de bune - nu am citit decit de bine despre ele; mai mult, faptul ca atit bmw, cit si ktm le-au ales pt. zona "de teren" ... imi spune multe!

 

3. le pot cumpara direct din tara.

 

4. overall, raportul pret / calitate destul de bun!

 

 

Multumesc tuturor celor ce mi-au raspuns in / la acest topic!

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah ce-mi place poza asta..... :friends:

Hai ca si asta e faina !

post-5869-1228072685_thumb.jpg

 

 

 

sau asta

post-5869-1228072721_thumb.jpg

sau astea

post-5869-1228072766_thumb.jpg post-5869-1228072801_thumb.jpg post-5869-1228072817_thumb.jpg

post-5869-1228072835_thumb.jpg post-5869-1228072856_thumb.jpg post-5869-1228072876_thumb.jpg

post-5869-1228072896_thumb.jpg post-5869-1228072920_thumb.jpgpost-5869-1228072936_thumb.jpg

 

Ideea e ca imi place la nebunie vaca asta, ca pot sa fac cu ea si un soft enduro, si o tura lunga, merge foarte bine si pe serpentine...

De cand am luat-o, am facut cu ea 7000 de km, iar cu VFR-ul am mai mers 1 data (cand am dus-o la iernat intr-un garaj) :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unu la mana, cand o sa pun genunchiul jos cu 11GS ori imi iau si vitezana, ori ma las de motoretizm. Partea mai naspa e ca am auzit de cel putin vreo trei care au zgariat capetele de cilindri fara sa o dea pe jos, ceea ce inseamna aplecare de vreo 54 de grade, daca nu ma inseala memoria. :friends:

Doi la mana, poza cu 1150u' pe rau cu pietre seamana cu un drum pe care il stiu. Si nu cred ca m-as baga cu vaca.

Trei la mana... I so love this bike :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum naiba pune genunchiul jos?

E pe circuit, are gume incalzite, asfaltul impecabil, etc, etc... Are toate conditiile sa mearga in halu' ala.

Problema e alta. Pe drumurile noastre as vrea sa pot merge ca nenea asta:

Nu pune genunchiul jos, sta normal in sea, dar aproape ca da cu cilindrii de pamant !!

Si asta la slalom cu o viteza mica !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E pe circuit, are gume incalzite, asfaltul impecabil, etc, etc... Are toate conditiile sa mearga in halu' ala.

Problema e alta. Pe drumurile noastre as vrea sa pot merge ca nenea asta:

Nu pune genunchiul jos, sta normal in sea, dar aproape ca da cu cilindrii de pamant !!

Si asta la slalom cu o viteza mica !!

 

Cu placere-mi aduc aminte ca in toamna asta am incercat si eu sa scot ceva din avantajul ce ti-l da un GS.

Nu ma compar cu ce se vede in filmuletul anterior :laugh: dar pe o pista aderenta,curata si cu ceva antrenament poti avea multe performante.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=9jJaIOFtjtg dupa min 2:30

 

Va salut,

Florin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin cu o intrebare : stie careva daca service-urile de afara(in romania nu cred) au cumva si reparatii roti(spitate)?am o deviere de 1 mm, poate mai putin si undeva intr-un loc, de la o gura de canal luata, ceva mai mult( aici e infundata putin janta)

am incercat s-o centrez dar nu raspunde ca celelalte jante normale, e diferita

nici vorba ca ar trebui schimbata janta, nu am raspunsuri negative in ghidon sau altceva :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...