Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

salve

sunt incepator si vreau ceva sfaturi despre anvelopele pt gs adventure

am avut BRIDGESTONE BATTLE WING..........11 MII KM............acum am testat ceva METZELER KAROO T........dar azi le voi da jos deaoarece...dupa 1200 km apar cam barberite

asa ca am hotarat sa le pastrez pt la vara .........eventual pt intalnirea bmw daca va avea loc,,la VOINEASSA.......

CUM M-AM ALES DIN UNGARIA cu o pereche de METZELER TOURANCE.........LE VOI MONTA AZI..............IMI SPUNE CAREVA CEVA DESPRE ELE............LE-AM ALES PT CA UNGURII IN CLUBUL LOR BMW.......CU VACI MARI SUNT FT INCANTATZI DE ELE..........am citit ca nu tzin mai mult de 6000 -7000.........dar ca sunt ft bune pe umed si pe macadame

CIRCUL ON ROAD 60% SI OFF ROAD DAR SOFT 40%............de karoo t sunt ft multzumit doar ca se barberesc cam repede............am optat pt ele pt ca mi-au iesit la budapesta in pretz bun ambele perechi....(karoot+tourance)...........

ce alte cauciucuri mixte dar cu orientare 50-50 ..........atzi folosit

as vrea pareri despre ANAKEE 2...........METZELER TOURANCE EXP SI PILOT ROAD..............

 

Am cu METZELER TOURANCE 10000 km si uzura cred ca e sub 50%, par sa tina o viata :laugh:. Mentionez ca am mers 90% pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

..toate rotile spitate de la bmw necesita o tehnica mai speciala de reglare si centrare!..nu se pot face decit in centrele oficiale bmw(nu in toate!) deoarece e nevoie de niste aparate speciale combinate cu scule speciale pe care sa le manuiasca niste oameni priceputi si scolarizati la bmw!

...si ca sa pun si mai mult gaz pe foc, rotile spitate de la bmw trebuiesc verificate si reglato-centrate minim 1 data pe an!!!..asa ca va sugerez daca tot a-ti dat o geanta de bani pe un bmw adevarat mai faceti un efort si duceti-le la un service autorizat bmw sa le reglati!...nu va zgirciti unde nu-i cazul!... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..toate rotile spitate de la bmw necesita o tehnica mai speciala de reglare si centrare!..nu se pot face decit in centrele oficiale bmw(nu in toate!) deoarece e nevoie de niste aparate speciale combinate cu scule speciale pe care sa le manuiasca niste oameni priceputi si scolarizati la bmw!

...si ca sa pun si mai mult gaz pe foc, rotile spitate de la bmw trebuiesc verificate si reglato-centrate minim 1 data pe an!!!..asa ca va sugerez daca tot a-ti dat o geanta de bani pe un bmw adevarat mai faceti un efort si duceti-le la un service autorizat bmw sa le reglati!...nu va zgirciti unde nu-i cazul!... :laugh:

 

 

DECI IN CONCLUZIE UNDE...........................................

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desi toti ne bucuram cat de mult ne tin anvelopele

ce nefolosite par dupa n km

grija mare la

vechime

depozitare

trecerea peste o iarna

etc

 

eu unul am simtt asta pe pielea mea

cred ca un maxim de 10000 km este momentul schimbarii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum vezi ............NU

 

dar poate aude cineva ceva..........

 

si posteaza

 

pai ...cine a aruncat "sageata" ar trebui sa stie. cum este un foarte priceput BMW-ist cred ca tre sa stie si vreun priceput in roti spitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DECI IN CONCLUZIE UNDE...........................................

 

In primavara(martie) merg la Szeged pt. revizie,inclusiv echilibrat roti spitate,asa ca daca pana atunci nu gasiti varianta o sa va spun de preturi,competenta,etc.

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primavara(martie) merg la Szeged pt. revizie,inclusiv echilibrat roti spitate,asa ca daca pana atunci nu gasiti varianta o sa va spun de preturi,competenta,etc.

Toate cele bune!

 

 

ai facut programare?

cam cat ti.au zis de revizie ca te costa

revizia de.............. km

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In timpul unor cautari/documentari pe net am gasit asta :

 

R1200GS Road & Off Road Tyre Choice

 

si m-am gandit ca poate va intereseaza.

 

 

 

Raul,

 

De apreciat gestul tau, multumesc!

 

Insa ... naiba stie pe cine sa mai crezi, ca ziaristii ... ca si politicienii - mint de rup!

Nici nu mai stii pe cine sa crezi, baga si ei cind si ce pot, ca sa-si faca norma ...!

 

Uite (inca) un exemplu:

 

www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/motorcycle/general/links/news/cta_testwinner_en.pdf

 

Pe cine naiba sa mai crezi?

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raul,

 

De apreciat gestul tau, multumesc!

 

Insa ... naiba stie pe cine sa mai crezi, ca ziaristii ... ca si politicienii - mint de rup!

Nici nu mai stii pe cine sa crezi, baga si ei cind si ce pot, ca sa-si faca norma ...!

 

Uite (inca) un exemplu:

 

www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/motorcycle/general/links/news/cta_testwinner_en.pdf

 

Pe cine naiba sa mai crezi?

 

Depinde si cine si cum face testul..Va dati seama ca rezultatele sunt ABSOLUT subiective. Eu sunt abonat la Bike Magazin... in afara de testul dat mai sus, cu 5-6 luni in urma a mai fist unul, tot pentru Big Trailies...si rezultatele erau altele. O sa caut printre reviste sa pun un scan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Testele aste sant cat se poate de obiective. Singura variabila numarul de stele al hotelului unde sant cazati jurnalistii si cine achita nota de plata pe durata testelor. :laugh:

 

BINGO

 

 

DECI REVENIND LA IDEEA CU CE SA INCALTAM ANIMALELE

 

1. ORICE ANVELOPA DE FIRMA CARE SE RESPECTA ARE UN PRET MARE

2. NU E DE LUAT IMEDIAT CE APARE

3. SCHIMBAREA LA TIMP NU LA UZURA E F IMP

4. SI FIECARE ARE METODA LUI DE APRECIERE

5. LA CAT MERGEM NOI SE POATE LUA CATE UN SET LA FIECARE SCHIMB SI PROBA

6. NU EXISTA ANVELOPA PERFECTA SI UNIVERSALA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de roti spitzate... da omule o adresa ceva , ori ai aruncat-o la misteaux. tu ai facut asta, unde?

 

IARNA SCURTA, ZAPADA PUTINA!

...nu stiu unde!...nu a fost aruncata la misto, a fost doar asa ca avertisment pt cei care cred ca se pot face minuni prin orice cotloane de pseudo-ateliere mecanice!...

...o atenta informare la dealerii bmw poate ca ar lamuri problema!...eu nu am nevoie de asemenea probleme ca am jante turnate la al meu iar astea se pot trage la forma initiala destul de usor!..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BINGO

 

 

DECI REVENIND LA IDEEA CU CE SA INCALTAM ANIMALELE

 

1. ORICE ANVELOPA DE FIRMA CARE SE RESPECTA ARE UN PRET MARE

2. NU E DE LUAT IMEDIAT CE APARE

3. SCHIMBAREA LA TIMP NU LA UZURA E F IMP

4. SI FIECARE ARE METODA LUI DE APRECIERE

5. LA CAT MERGEM NOI SE POATE LUA CATE UN SET LA FIECARE SCHIMB SI PROBA

6. NU EXISTA ANVELOPA PERFECTA SI UNIVERSALA

 

ft corect,,,,,,,,asa m-am gandit sa si fac

am inceput cu bridgestone batllewing........o tura scurta cu karoo T,,,,acum tourance classic,,,,,,,,urmeaza ANAKKE..apoi pirellii mt 90....pilot road,,etc

o sa-mi fac singur o idee

desi sunt incepator mi-am dat seama xca totul este subiectiv........iar intre "confratzii de ghidon" exista multa rautate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ...cine a aruncat "sageata" ar trebui sa stie. cum este un foarte priceput BMW-ist cred ca tre sa stie si vreun priceput in roti spitate.

 

 

 

vineri merg la reprezentantza la budapesta........o sa intreb de centrat si echilibrat rotzile pt ca asta vreau sa fie primul lucru cre-l fac

ieri am facut 100 km test cu tourance,,,,,,,,pe uscat in toate caonditziile de drum

ce am constaat ca la viteza de 180-200 test pe dn 7 drum ft ft bun cam trepidreaza ghidonul.........

SA FIE DIN CAUZA GUMELOR?......PINA ACUM NU AM SESIZAT ACCEST ASPECT..........NICI LA BATTLE WING NICI LA KAROO T

CEI DREPT CU KAROO NU AM MERS MAI MULT DE 120-130

DAR AM TESTAT SI 160-180........PARADOXAL AU O ADERENTZA F BUNA

 

LA BRIDGESTONE NU AM CONSTATA ACEST ASPECT CHIAR LA 200 PE FELIE PE AUTOSTRADA

SA FIE FAPTUL CA ESTE GUMA MAI TARE?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e din anvelope

si eu am dat jos tournance si am pus anakee

aceeasi problema

si la viteza mica si la mare

 

bafta

si vin.o si tu cu operatiuni si preturi

 

 

salve............o sa va scriu pe site cat costa unele operatziuni ..........la bmw budapesta

la 15 000 am de gand sa schimb uleiul si in diferentzial....am vazut la un preten cu rt ce mizerie se poate aduna in uleiul ala..motor de 15000 km

atunci voi face si rotzile centrat echilibrat..........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut all,

 

ma framanta si pe mine doua aspecte dintre care al doilea cu doua subpuncte:

 

1. motocicletele voastre (vorbim aici de R12GS/GSA) pornesc in momentul in care este cuplata una din treptele de viteza? ma refer la situatii de genul celor in care iti moare motorul din varii motive, cum procedati, apasati butonul si pleaca, sau scoateti in neutru, apasati butonu, porneste, bagati din nou in viteza si pleaca? suspectez o problema la senzorul de la ambreiaj si am nevoie de o confirmare...

 

2. a auzit cineva de probleme la senzorul de treapta din cutia de viteze? azi dupa ce am pornit motorul, a mers nitel dupa care a murit pana sa plec la plimbare. cand a murit arataa treapta a doua si neutrul era stins. oricat am mestecat in cutia de viteze n-am mai reusit s-o fac sa arate "0" cand e scoasa din viteza. arata ori "2" ori "3" si becul de neutru nu se mai aprinde. am incercat sa decuplez bateria doar, doar isi vine in minti. degeaba! acum:

a) este posibil sa fie o problema de soft? se poate reseta? daca da, cum?

:laugh: este posibil sa fie o problema de senzor (eu de asta ma tem)? daca da, are cineva un manual din care sa ma prind si eu cum sta treaba prin cutia aia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut all,

 

ma framanta si pe mine doua aspecte dintre care al doilea cu doua subpuncte:

 

1. motocicletele voastre (vorbim aici de R12GS/GSA) pornesc in momentul in care este cuplata una din treptele de viteza? ma refer la situatii de genul celor in care iti moare motorul din varii motive, cum procedati, apasati butonul si pleaca, sau scoateti in neutru, apasati butonu, porneste, bagati din nou in viteza si pleaca? suspectez o problema la senzorul de la ambreiaj si am nevoie de o confirmare...

 

2. a auzit cineva de probleme la senzorul de treapta din cutia de viteze? azi dupa ce am pornit motorul, a mers nitel dupa care a murit pana sa plec la plimbare. cand a murit arataa treapta a doua si neutrul era stins. oricat am mestecat in cutia de viteze n-am mai reusit s-o fac sa arate "0" cand e scoasa din viteza. arata ori "2" ori "3" si becul de neutru nu se mai aprinde. am incercat sa decuplez bateria doar, doar isi vine in minti. degeaba! acum:

a) este posibil sa fie o problema de soft? se poate reseta? daca da, cum?

:laugh: este posibil sa fie o problema de senzor (eu de asta ma tem)? daca da, are cineva un manual din care sa ma prind si eu cum sta treaba prin cutia aia?

 

 

 

Salut!

 

1. Da, daca ambreajul este "calcat", porneste chiar daca este in viteza!

 

2. Pentru acest punct, cred ca cel mai bine este sa mergi la service, nu este in regula!

Ciudat simptom, ce motor / model ai? Nu am mai citit vreodata de astfel de manifestare!

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Pana la R 1100 (inclusiv), motorul poate fi pornit in orice treapta daca ambreiajul este decuplat (tras) si nu sta pe cricul lateral. De la 1150 poate fi pornit si cu cricul lateral coborat, dar numai in neutru.

2. Esti sigur ca ai mestecat suficient in cutie? Din cauza constructiei tuturor cutiilor de mobra trebuie sa misti putin roata pentru ca acesta sa cupleze corect o viteza. Poate ai mai avut problema asta la semafor, cand nu intra in viteza din neutru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...