Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

care din voi a-ti pus-o jos, si cum a-ti ridicat bestia. :rolleyes:

De nenumarate ori, pe teren accidentat, pe tot felul de suprafete si inclinari. Se ridica usor, daca nu trebuie sa impingi din groapa, de sub motor, din noroi. Sau daca nu ai cutiile pline pe ea.

Pe asfalt doar cand s-a infipt cricul in asfaltul moale.

Cel mai frumos este ca nu pateste nimic. Pana acum am rupt un handguard (dar l-am lipit si merg asa), am cateva zgarieturi pe capatul ghidonului, pe cilindru, si pe crash-bar (de care mi se rupe), am pierdut o lupa de semnaliator (inlocuit) si am rupt o piesa de pridere a parbrizului (in locul careia am pus o sarma si pana la urma am inlocuit).

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se ridica foarte usor de jos...chiar incarcata full. Eu am scapat'o intr'o rana incarcata fiind cu bagaje in gentile laterale plus geanta de spate.

Se ridica usor pentru ca nu se "intinde" pe sol, ci ramane inclinata pe crashbar sau pe cilindrii. Si intr'adevar, nu se strica nimic. A mea s'a asezat pur si simplu si atat... are o zgarietura foarte mica pe handguard, si una la fel de mica pe coltarul de plastic de la cutia laterala.

1. Daca vine mai mult, adica mai spre "cap in jos", se foloseste ghidonul ca parghie ca sa o aduci cu rotile pe sol si in sprijin pe cilindrii / crash bar.

2. Se baga in viteza ca sa nu alunece

3. Se ridica cu spatele sprijinit de sa, impingand usor usor din glezne, pana ajunge la verticala.

 

Am gasit pe net un tutorial despre cum sa ridici namila de jos... acolo o ridica o femeie. Nu am crezut ca e atat de simplu pana nu am experimentat.

 

Caut tutorialul si daca il gasesc, pun aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat manevra din film pe pamant inghetzat. Ntz.

PS: inca o chestie , depinde si pe ce parte o darami. Daca o darami exact pe partea cu cricul atunci trebuie sa te opintesti incet. Nu de alta dar cade pe partea cealalta. Partea buna este ca acum poti intinde cricul :rolleyes:

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nevasta-mea este inalta si la drum se tine de mine nu de manerele din spate dar eu fiind pozitionat prea jos o oblig sa se incline spre fata si la drum apar dureri de spate!!

 

Daca nu ai topcase pe motocicleta incearca si imprumuta unul. La mers cu pasager, acesta se poate sprijini cu spatele de el si totodata se poate tine de minerele din spate. Asa pasagerul sta mai drept si nu mai apar dureri de spate.

Bafta!

Editat de Rainman22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
intrebare... sunt asa de bune echipamentele de la bmw? adica se merita sa dai banii pe acele echipamente?

 

ma refer la imbracaminte.

 

Da si nu. Sunt la nivelul echipamentelor similare ca nivel de pret de la ceilalti mari producatori.

Testat de mine: Dainese DDry, Rev'It Cayenne sau Off Track sunt similare cu StreetGuard de la BMW, AirFlow de la BMW similar cu Clover AirTech, cizmele de touring de la BMW similare cu cele Dainese... Asa poti spune ca echipamentul BMW este ieftin comparativ cu Ruuka :D

Desigur, pentru multi este si brandul... merge pe BMW, are si echipament BMW. Sentimentul apartenentei la comunitate in afara este foarte bine sustinut de marketingul BMW.

 

Ceea ce este clar, BMW nu vinde echipament ieftin... de aici si ideea ca cele de la BMW sunt mai scumpe decat celelalte. Trebuie facuta comparatia cu produse similare ca material si ca proprietati.

 

In concluzie: de la orice producator, calitatea costa, asta e.

 

Parerea mea.

Editat de classic_vld
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare... sunt asa de bune echipamentele de la bmw? adica se merita sa dai banii pe acele echipamente?

 

ma refer la imbracaminte.

 

Eu am absolut totul de la BMW si sunt foarte multumit. De calitate nu am ce comenta. Am incercat si produse de la alte marci dar la aceeasi calitate BMW nu mi s-au mai parut scumpi deloc.

In plus, totul mi se pare facut cu cap.

 

Un punct la care sunt absolut imbatabili: protectiile de spate (si nu numai) deja incluse in geci. Orice alta firma este mic copil la capitolul asta... Rukka de ex sunt de toata jena cu un plastic amarat.

 

In plus, mi-a convenit si faptul ca am luat tot din acelasi loc: de la casca, costum, cizme pana la ciorapi, costum termo, tricouri, esarfa... tot!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare... mai intai de toate, scuze pt limbajul neacademic, dar atat ma pricep :D

la adventure 1200 - saua pilotului... se fixeaza in partea din fata in 2 "urechi" care intra in 2 chestii de metal fixate de rezervor (in stanga si in dreapta rezervorului cumva, deasupra bateriei)...

pe aceste doua chestii de metal se afla 2 garnituri de plastic, astfel incat saua sa stea fixa...

nu stiu cum, dar am reusit sa pierd un plastic din ala, o garnitura adica... are cineva idee cum se cheama?... sau cum sa il gasesc pe net? ma tot uit pe pagini cu componente bmw, dar nu stiu denumirea :D

multam anticipat de ajutor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare... mai intai de toate, scuze pt limbajul neacademic, dar atat ma pricep :D

la adventure 1200 - saua pilotului... se fixeaza in partea din fata in 2 "urechi" care intra in 2 chestii de metal fixate de rezervor (in stanga si in dreapta rezervorului cumva, deasupra bateriei)...

pe aceste doua chestii de metal se afla 2 garnituri de plastic, astfel incat saua sa stea fixa...

nu stiu cum, dar am reusit sa pierd un plastic din ala, o garnitura adica... are cineva idee cum se cheama?... sau cum sa il gasesc pe net? ma tot uit pe pagini cu componente bmw, dar nu stiu denumirea :D

multam anticipat de ajutor...

salut...

a pus cineva mai sus un site...realoem...pe acel site am gasit Holding strap...in cam 30 sec...

Editat de magg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pot sa va spun cat sunt de happy. m-am plimbat ieri cu un mw r 1150 gs. vreau sa spun sa ca s-a terminat smechria cu orice motor. deci altceva mai bun nu exista. eu merg pe speed mult. cam 5000-6000 km pe luna si cand m-am urcat pe bmw mi s-a paru cam greuta cand am dat in spate, dar cand m-am pus in miscare....... UAAAAAAAAAAAAUUUU e chiar usoara. era echipata cu anakee 2, si setata de drum lung. si cum in iasi gropile sunt din plin, nu am simtit nimic. ce m-a uimit mult este ciclistica. FRATEEEEEEEEEE deci o inclinam oleaca lua un viraj f strans, totul e de vis pe acest bmw. becurile din bord sunt atat de mari si bine luminate incat oricat te-ai uitat pe pereti tot iti sar in ochi. cel mai misto e cand mergi in picioare... zici ca esti un rege mai mic printre toti ceilalti. NUMAI DE LAUDE despre bmw. mie oricum imi curge in vena sange alb cu albastru, ca am masina bmw. deci cum e la masina asa e si la motoare. offffff...... vreau r 1150 gs. e de vis. aseara nu am putut dormi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pot sa va spun cat sunt de happy. m-am plimbat ieri cu un mw r 1150 gs. vreau sa spun sa ca s-a terminat smechria cu orice motor. deci altceva mai bun nu exista. eu merg pe speed mult. cam 5000-6000 km pe luna si cand m-am urcat pe bmw mi s-a paru cam greuta cand am dat in spate, dar cand m-am pus in miscare....... UAAAAAAAAAAAAUUUU e chiar usoara. era echipata cu anakee 2, si setata de drum lung. si cum in iasi gropile sunt din plin, nu am simtit nimic. ce m-a uimit mult este ciclistica. FRATEEEEEEEEEE deci o inclinam oleaca lua un viraj f strans, totul e de vis pe acest bmw. becurile din bord sunt atat de mari si bine luminate incat oricat te-ai uitat pe pereti tot iti sar in ochi. cel mai misto e cand mergi in picioare... zici ca esti un rege mai mic printre toti ceilalti. NUMAI DE LAUDE despre bmw. mie oricum imi curge in vena sange alb cu albastru, ca am masina bmw. deci cum e la masina asa e si la motoare. offffff...... vreau r 1150 gs. e de vis. aseara nu am putut dormi.

 

 

bine ai venit.......... in imparatia BMW

incearca si un adv 1200 la un drum in afara localitatii

sa dai 180 la ora fara sa fii nevoit sa te culci pe rezervor abia atunci intelegi filozofia BMW

 

sa ajungi sa ai parte de o asemenea scula iti doresc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ hondafan:

Si mai e de luat in calcul ciclistica de exceptie ! Si eu cand am incercat prima oara o vaca de 1150, veneam de pe sport touring. Honda VFR, care e recunoscuta pt. abilitatile ei. M-a lasat masca pe viraje, unde, inainte, cu VFR-ul, trebuia sa ma lupt, sa o aplec... Cu vaca, parca era telepatie: "acum trebuie sa iau virajul... i-ote dom'le, ca l-a luat singura!" Dar cel mai fain e pe serpentine. Acolo vezi cat e de buna. Multe motociclete raman in urma :moto: Mai e si cuplul nesimtit si cardanul si rezervorul de neam prost si perioadele la care se face mentenenta si................

 

Iar confortul pe care l-ai simtit prin gropi, se aplica si pe drumurile forestiere. Mergi ca intr-o limuzina !

Ce-i drept, vei cauta mai cu atentie locuri de parcat (ultima data am transpirat pana am scos-o cu spatele dintre 2 masini) dar satisfactia pe celelalte planuri e asa de mare, incat se compenseaza !

 

P.S. si eu cand eram pe la inceputuri si numai carenate visam, am vazut vaca lui bobita si ma gandeam ce dracu vede el la panarama aia inalta, mare si urata ?!

Ca sa ajung sa-mi iau si eu aceeasi scula. Si fara sa stau de vorba cu el, despre avantajele ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pot sa va spun cat sunt de happy. m-am plimbat ieri cu un mw r 1150 gs. vreau sa spun sa ca s-a terminat smechria cu orice motor. deci altceva mai bun nu exista. eu merg pe speed mult. cam 5000-6000 km pe luna si cand m-am urcat pe bmw mi s-a paru cam greuta cand am dat in spate, dar cand m-am pus in miscare....... UAAAAAAAAAAAAUUUU e chiar usoara. era echipata cu anakee 2, si setata de drum lung. si cum in iasi gropile sunt din plin, nu am simtit nimic. ce m-a uimit mult este ciclistica. FRATEEEEEEEEEE deci o inclinam oleaca lua un viraj f strans, totul e de vis pe acest bmw. becurile din bord sunt atat de mari si bine luminate incat oricat te-ai uitat pe pereti tot iti sar in ochi. cel mai misto e cand mergi in picioare... zici ca esti un rege mai mic printre toti ceilalti. NUMAI DE LAUDE despre bmw. mie oricum imi curge in vena sange alb cu albastru, ca am masina bmw. deci cum e la masina asa e si la motoare. offffff...... vreau r 1150 gs. e de vis. aseara nu am putut dormi.

 

 

am dat si eo geseu la un amic la vama can am fo si sia bagat poolan mama ei de veatza. mia zis: bil miam schimbat parerea total despre motociclism, numi vine sa cred( si trantind cu basca de pamant)

nu postam aceasta insa prea s-a nimerit asta cu ce mi s-a intamplat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...