ianachim Postat Noiembrie 23, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2009 merci dar 1 in state sau in uk nu merita sa le trimit 2 rabinu nu poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caponord Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 merci dar 1 in state sau in uk nu merita sa le trimit 2 rabinu nu poate Salutare- da-mi un telefon si poate te ajut sa le indrepti. Am pe cineva foarte priceput. 0743.262.876 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Nu vreau sa spun prostii dar in manualul de service este o lista clara cu lucrurile care trebuie sa le faca un service autorizat BMW. Printre ele este si ajustarea tensiunii la spitze. Daca nu iti face asta, eu recomand reclamatie directa la BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nazdravanul Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Nu vreau sa spun prostii dar in manualul de service este o lista clara cu lucrurile care trebuie sa le faca un service autorizat BMW. Printre ele este si ajustarea tensiunii la spitze. Daca nu iti face asta, eu recomand reclamatie directa la BMW. Gluma saptaminii !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Gluma saptaminii !!! N-as fi chiar asa sigur... nu vreau sa redeschid eu acum/aici mult discutatul subiect Automobile Bavaria dar la cate probleme acuza multi posesori de BMW cu service/comenzi/piese etc ar trebui incercat ceva ca altfel nu se schimba nimic. Poate cei din Germania habar nu au ce se intampla p-aici; daca nu se plang clientii, de unde? Trebuie facuta ori o "plangere" comuna cu argumente si cazuri concrete ori cativa care chiar au avut probleme seriose, fiecare in parte. Atentie insa ca, din ca am vazut aici pe forum cat si din discutii face-to-face, am vazut ca romanului ii si place sa se planga cand nu (prea) are dreptate; adica ceva subiectivism si de multe ori plangeri legate de pretul manoperei, mai mult sau mai putin justificate. Bineinteles, raman multe cazuri cu probleme seriose si reale si astea ar trebui reclamate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Gluma saptaminii !!! Stii cum e, daca nu ceri inseamna ca nu vrei Uite document BMW scanat cu service 10.000k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 N-as fi chiar asa sigur... nu vreau sa redeschid eu acum/aici mult discutatul subiect Automobile Bavaria dar la cate probleme acuza multi posesori de BMW cu service/comenzi/piese etc ar trebui incercat ceva ca altfel nu se schimba nimic. Poate cei din Germania habar nu au ce se intampla p-aici; daca nu se plang clientii, de unde? Trebuie facuta ori o "plangere" comuna cu argumente si cazuri concrete ori cativa care chiar au avut probleme seriose, fiecare in parte. Atentie insa ca, din ca am vazut aici pe forum cat si din discutii face-to-face, am vazut ca romanului ii si place sa se planga cand nu (prea) are dreptate; adica ceva subiectivism si de multe ori plangeri legate de pretul manoperei, mai mult sau mai putin justificate. Bineinteles, raman multe cazuri cu probleme seriose si reale si astea ar trebui reclamate. N-are absolut nicio treaba BMW cu Automobile Bavaria. De fapt are cercul ala pe care mi-l pot pune si eu pe usa daca vreau cu titlul oficial de "posesor de BMW". Daca era BMW store era o treaba, AB e doar un dealer. Li se rupe celor de la BMW de AB (care mai vinde si cate un Porsche ca nu-i bai). Dealer != Firma mama. Nu e franciza ca sa ai un set de reguli pe orizontala pentru toate shopurile din franciza. BMW iti da un caiet de sarcini pe care tu il aplici. Daca nu-l aplici atunci ai probleme,asta trebuie reclamat la BMW. Care stie ce contine caietul de sarcini? Eh? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 N-as fi chiar asa sigur... nu vreau sa redeschid eu acum/aici mult discutatul subiect Automobile Bavaria dar la cate probleme acuza multi posesori de BMW cu service/comenzi/piese etc ar trebui incercat ceva ca altfel nu se schimba nimic. Poate cei din Germania habar nu au ce se intampla p-aici; daca nu se plang clientii, de unde? Trebuie facuta ori o "plangere" comuna cu argumente si cazuri concrete ori cativa care chiar au avut probleme seriose, fiecare in parte. Atentie insa ca, din ca am vazut aici pe forum cat si din discutii face-to-face, am vazut ca romanului ii si place sa se planga cand nu (prea) are dreptate; adica ceva subiectivism si de multe ori plangeri legate de pretul manoperei, mai mult sau mai putin justificate. Bineinteles, raman multe cazuri cu probleme seriose si reale si astea ar trebui reclamate. parca mai incepuse ianachim o actiune in acest sens... s-o fi concretizat ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 parca mai incepuse ianachim o actiune in acest sens... s-o fi concretizat ceva? Actiunea reapectiva din cate stiu a ramas la faza de topic, atat. Pt asa ceva tb sa ai cateva cazuri concrete si mai ales obiective si realiste. Daca pretul este problema principala, cum se plang multi, nu cred ca se rezolva ceva. Pt ca mi s-a parut ca de multe ori plangerile nu prea sunt fondate... Problemele trebuie sa fie tehnice (rateuri in reparatii sau reparatii incorecte), lispsa de respect fata de client, daca e cazul dotarea slaba a service-ului si angajatii nepregatiti, faptul ca dureaza foarte mult comenzile sau le incurca (daca e cazul)... si toate astea argumentate serios, nu subiectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Se vede ca stie ala cu 1200 sa se dea... Imi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 ...Se vede ca stie ala cu 1200 sa se dea... Imi place frumos film, asa drum am prins si eu asta primavara (30 km pe langa nehoiu) insa cu cauciucuri de strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 frumos film, asa drum am prins si eu asta primavara (30 km pe langa nehoiu) insa cu cauciucuri de strada Am prins si eu ceva asemanator, de 1 mai, pe la Borsa MM. Poate nu la fel de groaznic, dar zic eu ca incarcat cu pasagera si bagaje ii cel putin la fel de energy consuming Oricum, un singur lucru poate descrie senzatia de a scoate un boxer de pe asfalt: FUN! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Se vede ca stie ala cu 1200 sa se dea... Imi place vad ca si tdm-ul se tine bine. ms de film dan_cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Continuare poveste accident. Episod - Despagubirea. Pe scurt: vaca era productie 2007, inmatriculata in aprilie 2008, 25000km la bord. 50.000lei pe factura. Despagubire RCA Astra: 65% din suma, adica nici 6000euro acuma. Adica am pierdut, intr-un an si jumatate, 35% din "uzura" si 25% din diferenta de curs. Epava ramane a mea. Banii inca nu i-am luat, dupa o luna si jumatate de la accident. Concluzie: sa va fereasca Dumnezeu de accident cu dauna totala si asigurator. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Continuare poveste accident. Episod - Despagubirea. Pe scurt: vaca era productie 2007, inmatriculata in aprilie 2008, 25000km la bord. 50.000lei pe factura. Despagubire RCA Astra: 65% din suma, adica nici 6000euro acuma. Adica am pierdut, intr-un an si jumatate, 35% din "uzura" si 25% din diferenta de curs. Epava ramane a mea. Banii inca nu i-am luat, dupa o luna si jumatate de la accident. Concluzie: sa va fereasca Dumnezeu de accident cu dauna totala si asigurator. Spor eu am gasit stopul din spate spart iar ieri am fost la asigurare sa rezolv problema. concluzie: 2 ore pierdute pe telefon pentru a stabili o programare, 100 km facuti cu mobra pentru a se constata paguba si 5 ore/lucratoare pierdute, toate astea pentru ca am casco la unica - dar dupa povestea ta ma simt norocos ca nu am avut de a face cu ceva serios PS. pentru cine e interesat, cei de la bavaria si-au facut testerul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Continuare poveste accident. Episod - Despagubirea. Pe scurt: vaca era productie 2007, inmatriculata in aprilie 2008, 25000km la bord. 50.000lei pe factura. Despagubire RCA Astra: 65% din suma, adica nici 6000euro acuma. Adica am pierdut, intr-un an si jumatate, 35% din "uzura" si 25% din diferenta de curs. Epava ramane a mea. Banii inca nu i-am luat, dupa o luna si jumatate de la accident. Concluzie: sa va fereasca Dumnezeu de accident cu dauna totala si asigurator. Spor bine ca ti-a ramas epava. din cate am vazut sunt o droaie de chestii intregi pe ea. ebay-ul ar putea sa te ajute sa mai reduci din paguba. sau, pur si simplu ai un mare stoc de piese de schimb PS: baga un ochi si la semnatura mea, cine stie ce idee iti vine Mesaj completat Actiunea reapectiva din cate stiu a ramas la faza de topic, atat. Pt asa ceva tb sa ai cateva cazuri concrete si mai ales obiective si realiste. Daca pretul este problema principala, cum se plang multi, nu cred ca se rezolva ceva. Pt ca mi s-a parut ca de multe ori plangerile nu prea sunt fondate... Problemele trebuie sa fie tehnice (rateuri in reparatii sau reparatii incorecte), lispsa de respect fata de client, daca e cazul dotarea slaba a service-ului si angajatii nepregatiti, faptul ca dureaza foarte mult comenzile sau le incurca (daca e cazul)... si toate astea argumentate serios, nu subiectiv. pai vezi tu, aicea-s doua treburi distincte: 1. atitudinea Bavaria fata de client este sub orice critica. pana cu putina vreme in urma avansul pentru orice comanda era de aproape 100%. mi s-a intamplat sa astept cateva luni un amarat de surub. dupa cum mi s-a intamplat sa astept mai bine de 3 saptamani un rulment. si dupa ce item-urile comandate apar intr-un tarziu, nu se oboseste nimeni sa te anunte. in prezent situatia asta s-a mai remediat insa nu stiu daca-i vorba de atitudinea companiei in sine sau pur si simplu de schimbarea omului din pozitia cheie. 2. baietii din service fac treaba cat pot ei de bine in conditiile pe care le au. si asta ma intereseaza in cea mai mare masura. e drept ca mi s-a intamplat sa plec din service cu roata spate desfacuta insa situatia e dilematica: daca as fi facut reclamatie as fi tras in singurii oameni care fac ceva treaba pe-acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 (editat) Continuare poveste accident. Episod - Despagubirea. Pe scurt: vaca era productie 2007, inmatriculata in aprilie 2008, 25000km la bord. 50.000lei pe factura. Despagubire RCA Astra: 65% din suma, adica nici 6000euro acuma. Adica am pierdut, intr-un an si jumatate, 35% din "uzura" si 25% din diferenta de curs. Epava ramane a mea. Banii inca nu i-am luat, dupa o luna si jumatate de la accident. Concluzie: sa va fereasca Dumnezeu de accident cu dauna totala si asigurator. Spor I-a si partea buna a lucrurilor ...ai bani pt un V-Strom DL 650....NOU!!! Acum serios ..asa este un sistem de asigurari de cacao ..daca nu te asiguri iei amenda daca te asiguri iei mai nimic tinand cont ca moto era ca si noua!! Editat Noiembrie 25, 2009 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Ceva interesant despre rodaj; am gasit asta pe un topic de pe advrider despre rodarea boxerelor de 1200 http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 26, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2009 totusi ptcei fara multi bani nu e de riscat cu un asemenea rodaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Nici eu nu sunt de acord cu rodarea tare,si am si o explicatie (relativ stiintifica) : dupa honuire,cilindrul pare super finisat.Asta vazut cu ochiul liber. Realitatea este ca la o privire atenta (merge si cu lupa,nu doar la microscop) se vad clar "dealuri si vai" pe suprafata cilindrului. Asta nu este o mare problema din moment ce segmentii vor aplatiza in timp suprafetele astea. Problema este insa cum. Cu cat viteza de deplasare a pistonului va fi mai mare cu atat mai mult se vor accentua neregularitatile,daca il rulezi pana in anumite limite adica mai incet (asta e greu de vazut din moment ce vitezele sunt oricum mari) ca la un polish fin ajungi exact la etanseitate.Aproape perfecta. La motoarele de SS e oricum ok,dupa 50.000 inspectia arata uzura accentuata iar la 100.000 daca vrei sa continui,trebuie rebuild la motor. Nici nu cred ca un die hard fan SS ar dori aceeasi mobra/motor mai mult de 1-2 sezoane. Tehnologia avanseaza rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Buna seara, Mai in serios..mai in bascalie, ..rodajul motorului a fost si este pentru mine o intrebare pe care in mod (autoironic) firesc mi-o pun la modul ..cum sa fac ?...cum zice constructorul ?...sau altfel ? Ma voi afla in curand in posesia motorului "crud" , cu cilindri honuiti din fabrica ....dar nerodati. Cu cate ma mai pricep si eu la motoare, sedimentez urmatoarele: SIGUR: -honuire inseamna slefuire prin miscare combinata translatie-rotatie, -rodaj inseamna miscare de translatie, abraziunea segmentilor pe interiorul cilindrului,..diferit de honuire. -segmentii se comporta diferit la "rece' sau la "cald"...cu alte cuvinte , grija mare la ture date in afara regimului termic al motorului, -schimbul uleiului la ..50 km..nu are de ce sa strice..mergand pe ideea ca "spalam" motorul de particulele ramase din fabricatie..schimbam si filtrul desigur..voi cere handlerului un schimb sau doua de ulei factory.... NESIGUR: -dupa sau inainte de "rodaj" ..ce influente are uleiul sintetic fata de uleiul mineral ? -incalzit fiind la regim de lucru ,cat de mult te duci in ture cu motorul in rodaj ?...parerile sunt contradictorii...sus in ture inseamna dilatare , inseamna jocuri mici, rodaj diferit....jos in ture inseamna practic "ne-rodaj" ...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Mai in serios..mai in bascalie, ..rodajul motorului a fost si este pentru mine o intrebare pe care in mod (autoironic) firesc mi-o pun la modul ..cum sa fac ?...cum zice constructorul ?...sau altfel ? Io nu prea inteleg ... pt ce atata teoria chibritului? De ce nu ai face cum recomanda producatorul? Sunt convins ca scrie si in carte si ca, de asemenea, iti va spune si dealerul concret ce si cum; apoi urmeaza prima revizie/schimb de ulei la 1000km; de ce ti-ai mai bate capul cu altceva? Aia or fi tampiti cu indicatiile lor? Ia-ti echipamentul la tine si faci prima mie de km pana la Viena linistit numai pe autostrada si faci service de 1000 aici. Daca nu ingheti, normal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Iulian: Eu sunt la al doilea motor nou cu rodaj. Parerile sunt impartite: multi isi rodeaza mobrele pe Dyno in regim alert. Eu le-am rodat dulce si incet. Ce mi se pare important sa schimbi uleiul mai des decat zice manualul (de 2 ori mai des). Eu il schimb la fiecare 5000 (exceptie primul schimb la 1000 bineinteles). Poti baga minerale 20w50 (vara) castrol gtx2 , silcolene (nu mai stiu cum se scrie). Ideea ca ulei mineral AUTO. La inceput a papat ceva mai mult ulei, in prima mie (300-350ml/1000km). Acum 150-200ml/1000. Producatorul e acoperit total ca scrie in manual ca poate sa pape si un litru/1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 Iulian: Eu sunt la al doilea motor nou cu rodaj. Parerile sunt impartite: multi isi rodeaza mobrele pe Dyno in regim alert. Eu le-am rodat dulce si incet. Ce mi se pare important sa schimbi uleiul mai des decat zice manualul (de 2 ori mai des). Eu il schimb la fiecare 5000 (exceptie primul schimb la 1000 bineinteles). Poti baga minerale 20w50 (vara) castrol gtx2 , silcolene (nu mai stiu cum se scrie). Ideea ca ulei mineral AUTO. La inceput a papat ceva mai mult ulei, in prima mie (300-350ml/1000km). Acum 150-200ml/1000. Producatorul e acoperit total ca scrie in manual ca poate sa pape si un litru/1000. pareri impartite intre cine? producator vs ceilalti? producator vs producator? sau ceilalti vs ceilalti? "producatorul" cred ca nu degeaba ia trecut mii de motociclete prin mana,nu? la "ceilalti" este vb de citeva motociclete pe care le-au testat\rodat si nu cred ca au puterea si logistica producatorului. la ce as crede pe unu si altul care ma "invata" sa rup motorul in perioada de rodaj(?) cind producatorul spune contrariul... ptr mine este doar subiect de discutie si nici nu se pune problema cum as face rodajul,cum zice producatorul evident. cu schimbul de ulei alta enigma ptr mine si iarasi ne lovim de indicatiile\avantajul producatorului. de ce as refuza avantajul unui interval de revizie mare? care este argumentul care sa ma faca sa schimb uleiul la jumatate din perioada recomandata? dak motorul ajunge la de ex 100 000 km sunt poate de acord cu asta ptr a lungi cit mai mult viata motorului dar se presupune ca are si ceva vechime atunci, dar la motocicleta noua in garantie NO WAY...ma duc la 1000 la 10 000 la revizia anuala la naiba la orice actiune tehnica sunt chemat dar in nici un caz nu as refuza un asa avantaj de revizie la interval mare. TOATE astea in conditiile in care nu sunt racer pe GS,nu merg la limita ci folosesc motorul doar ptr plimbari\excursii ptr a descoperi drumuri noi(ptr mine). apropo...la stilul meu de mers nu consuma ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 (editat) pareri impartite intre cine? producator vs ceilalti? producator vs producator? sau ceilalti vs ceilalti? "producatorul" cred ca nu degeaba ia trecut mii de motociclete prin mana,nu? la "ceilalti" este vb de citeva motociclete pe care le-au testat\rodat si nu cred ca au puterea si logistica producatorului. la ce as crede pe unu si altul care ma "invata" sa rup motorul in perioada de rodaj(?) cind producatorul spune contrariul... ptr mine este doar subiect de discutie si nici nu se pune problema cum as face rodajul,cum zice producatorul evident. cu schimbul de ulei alta enigma ptr mine si iarasi ne lovim de indicatiile\avantajul producatorului. de ce as refuza avantajul unui interval de revizie mare? care este argumentul care sa ma faca sa schimb uleiul la jumatate din perioada recomandata? dak motorul ajunge la de ex 100 000 km sunt poate de acord cu asta ptr a lungi cit mai mult viata motorului dar se presupune ca are si ceva vechime atunci, dar la motocicleta noua in garantie NO WAY...ma duc la 1000 la 10 000 la revizia anuala la naiba la orice actiune tehnica sunt chemat dar in nici un caz nu as refuza un asa avantaj de revizie la interval mare. TOATE astea in conditiile in care nu sunt racer pe GS,nu merg la limita ci folosesc motorul doar ptr plimbari\excursii ptr a descoperi drumuri noi(ptr mine). apropo...la stilul meu de mers nu consuma ulei... Rodaj: pareri intre useri in general. Merg pe mana producatorului. Schimb ulei: merg pe mana mea. Schimb la 5000km nu la 10.000 cum zice producatorul. Uleiul isi pierde din calitati dupa un anumit timp. Dar fiecare este liber sa faca cum vrea cu motocicleta lui personala. Nu are rost sa ne certam pe intervalele schimbului de ulei. BTW: nu exista "NU CONSUMA ULEI". Orice motor papa ulei chiar daca in multe cazuri este insesizabil. Editat Noiembrie 27, 2009 de Baiazid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.