Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum sa nu sariti pe mine, dar nu va mai laudati cu fiabilitatea BMW la 18000 sau 40000km. Sunt scutere coreene de 50 cm in 4 timpi, folosite de curieri in Buc care rezista peste 40000km fara interventii. Daca este sa ne laudam, cred ca peste 100000km fara probleme, deja inseamna ceva. :D

...ca bine zici!.... ;)

Mesaj completat

Garantia o ofera producatorul,nu dealerul.

Eu am luat Rt-ul nou din Germania si nu am avut nici o problema de colaborare cu Contempo Brasov.

Si mie mi-au schimbat niste piese moca.

Apropo,la 115.000 pot lauda mobra?Sau Pompi la 126.000,Ianachim vreo 100.000? :P

...sau eu la 135.000?...dar e rt 1100!... :angryfire:

Mesaj completat

..stimabile "lord of choper", ca sa-ti raspund la intrebarea ta referitoare la modelul ales de GS ar trebui sa stii citeva lucruri importante despre modelul in sine de-a lungul istoriei si pina in zilele noastre. Ar trebui sa fii mai ferm in decizia ta de a alege un model care sa-ti indeplineasca cerintele. de exemplu ar trebui sa stii ca modelele vechi si foarte vechi sunt mai rezistente si mai usor de intretinut decit modelele de ultima generatie!...asta evident vine cu dezavantajele de rigoare, adica confortul este discutabil iar ciclistica si frinele nu sunt printre cele mai de top!...odata cu evolutia modelelor evident ca a crescut si tehnologia implementata in constructia modelelor noi, abs, tc si etc... Da, odata cu tehnologia de ultima ora a disparut posibilitatea de a mai interveni cu propriile scule in matele motorului!..

...deci, daca vrei motor nou nout vei avea parte de o gramada de electronica si de tehnologie de ultima ora!!

....daca vrei un motor care sa ti se para o treaba buna si pe care sa-l intelegi si sa-l intretii mult mai usor, cauta-ti un model mai vechi dar cit mai bine pus la punct!...sa nu crezi ca daca te hotaasti la un model vechi ai sa scapi ieftin cu unu impecabil!!...nici vorba!...un r 100 gs pd aproape nou trece de 10.000.-euro!...si este din 1985-1990!

...in ochii mei, daca vei achizitiona un gs 100 paris dakar vei fi un semi-zeu si vei avea respectul meu si al inca citorva persoane...pe viata! ;)

Mesaj completat

..ia uite din cite piese e facut asta!....gs din 89!...

...sau ce inseamna carburatoarele si dotarile ce le poti pune pe un catir din ala vechi!

post-7057-1292064094_thumb.jpg

post-7057-1292064229_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cei 135000 km i-ai facut cu motorul original fara sa schimbi decat consumabilele, BRAVO! ai punctat pt BMW, daca nu, nu!

...din total, 100.000km am bagat eu personal in el, iar problemele aparute au fost nesemnificative...cablu de acceleratie, de ambreiaj si de kilometraj, rulmentii roata spate, senzorul abs fata, so o tona de placute de frina si de cauciucuri!...

...da, pt mine nu mai este alt motor care sa ma satisfaca si care sa mi-l permit mai bun decit asta....si am 2!... :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca motorul tau este un exemplu pt afirmatia: vechi da bun. Iti urez inca cel putin atatia km fara probleme. :angryfire:

bogdan

tu se pare ca uiti in permanenta

cum se merge cu un BMW

sau hai sa o luam altfel... cum mergi tu si cum merg eu

de cate ori ai schimbat la 7000 sau de cate ori ai tras de frana la 200 la ora

automat se schimba datele problemei

da mi si mie motorul asta nou al tau sa merg un an cu el si sa vedem

fiabilitatea lui in comparatie cu BMM

ASTEPTAM cu interes prima ta 100000 km cu motorul asta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai sa dai 15 mii pe-un motor dar nu vrei sisteme de siguranta pentru ca ti-e frica sa nu se strice si poate nu vei mai avea bani pentru service-ul post-garantie?

Chiar daca n-ai mers niciodata pe GS1200 dar ti-l doresti probabil pentru aspect, cred ca ar fi bine sa te mai gandesti o data inainte sa-l cumperi. Nu e o motocicleta pe care s-o repari singur in fata blocului cu piese luate din targ.

Corect !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan

tu se pare ca uiti in permanenta

cum se merge cu un BMW

sau hai sa o luam altfel... cum mergi tu si cum merg eu

de cate ori ai schimbat la 7000 sau de cate ori ai tras de frana la 200 la ora

automat se schimba datele problemei

da mi si mie motorul asta nou al tau sa merg un an cu el si sa vedem

fiabilitatea lui in comparatie cu BMM

ASTEPTAM cu interes prima ta 100000 km cu motorul asta....

Ianachime, dar chiar cum mergi tu cu GS-ul? Singur si pe sosea! Ar trebui sa tina o viata pt ca nu-l soliciti pe teren acidentat sau supra incarcat. Faptul ca o turezi aiurea, ca sa scapi cat mai repede de vibratiile caracteristice, nu spune decat ca nu te-ai obisnuit cu propria motocicleta. Pt prima 100000 km la mine asteapta 3 ani. :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

''eu unu am crezut ca paralizez de nervi, toata vara m-am chinuit cu xenonul curului, da de bucurat nu m-am bucurat de el. din 10 porniri se aprindea de 7, maxim 8 iar cand il lua dracu facea fente de 3,4,5 ori . credeam c-o sa cada si contact si polizor(electromotor)si computer...daca la alte mobre tre sa dai de buton daca da rateu ,la astea tre sa pui contact, sa se stinga afishajul si dup aia sa dai la cheie.

NUUU MAI POT!8''

 

...si eu la fel!!! Ma scoate din minti ! Daca o rezolva cineva sa ma anunte si pe mine !!!!!!!!!

Editat de shpixy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianachime, dar chiar cum mergi tu cu GS-ul? Singur si pe sosea! Ar trebui sa tina o viata pt ca nu-l soliciti pe teren acidentat sau supra incarcat. Faptul ca o turezi aiurea, ca sa scapi cat mai repede de vibratiile caracteristice, nu spune decat ca nu te-ai obisnuit cu propria motocicleta. Pt prima 100000 km la mine asteapta 3 ani. ;)

 

ai dreptate

din spate de acolo de unde reusesti tu sa ne ajungi la juma de ora

asa se aude...... turat aiurea... sau poate e vantul la 100 la ora... in casca cu furtun

 

vibratii caracteristice....... aloo adica turez sa pun 4 in linie in loc de 2 boxer???

tu te ..... auzi.... GANDIND? mie nu.mi iese

 

merg pe acolo pe unde imi place, asta nu inseamna ca un lucru e facut pe viata

eu am facut 100000 km in 3 ani .... si cred ca ai dreptate... inca nu m.am obisnuit cu ea :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianachime nu mai fa pe grozavu. Am vazut si eu acum ce inseamna sa calaresti peste 100CP si cat de usor si fuent se merge. Cum puteam sa ma tin eu dupa tine cu 60CP cu pasager cand tu erai singur calare pe 100. Depasiri care inainte trebuia sa la fac cu avant din spate acum merg instantaneu si nu este meritul meu ci al rezervei de putere disponibila.

Mesaj completat

''eu unu am crezut ca paralizez de nervi, toata vara m-am chinuit cu xenonul curului, da de bucurat nu m-am bucurat de el. din 10 porniri se aprindea de 7, maxim 8 iar cand il lua dracu facea fente de 3,4,5 ori . credeam c-o sa cada si contact si polizor(electromotor)si computer...daca la alte mobre tre sa dai de buton daca da rateu ,la astea tre sa pui contact, sa se stinga afishajul si dup aia sa dai la cheie.

NUUU MAI POT!8''

 

...si eu la fel!!! Ma scoate din minti ! Daca o rezolva cineva sa ma anunte si pe mine !!!!!!!!!

Din ce am invatat eu de la Luigi simtomele tale se pot datora bateriei insuficient incarcata sau legaturilor imperfecte la instalatia electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca motorul tau este un exemplu pt afirmatia: vechi da bun. Iti urez inca cel putin atatia km fara probleme. ;)

... :angryfire: ..multumesc!...ma straduiesc sa fie asa!..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am invatat eu de la Luigi simtomele tale se pot datora bateriei insuficient incarcata sau legaturilor imperfecte la instalatia electrica.

 

opreste-te frate, bateria-i noua iar de instalatzie nu incape indoiala. mai face si la un amic al meu din bacau da el tace si-nghite galushca si a lui frate-meu mai are probleme da macar la el nu-i problema da din buton si se rezolva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu spun numai din ce am patit eu. Facea exact ca la tine, uneori pornea din prima, dar de cele mai multe ori cand vroia. Nu am facut decat sa incarc bateria, ca se descarcase putin accidental si am strans mai bine firele la baterie. Asta cand le-am montat acum doi ani si de atunci merg perfect. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu spun numai din ce am patit eu. Facea exact ca la tine, uneori pornea din prima, dar de cele mai multe ori cand vroia. Nu am facut decat sa incarc bateria, ca se descarcase putin accidental si am strans mai bine firele la baterie. Asta cand le-am montat acum doi ani si de atunci merg perfect. :rolleyes:

Atunci mai degraba are de-a face cu contactele, ca bateria se incarca si in mers la fel ca pe redresor :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci mai degraba are de-a face cu contactele, ca bateria se incarca si in mers la fel ca pe redresor :rolleyes:

Eu le-am montat iarna dupa ce trecuse mai bine de o luna de cand nu mai mersesem pe motor. Porneau normal cand bagam cheia in contact, dadeam la cheie si se stingeau, pornea motorul si xenoanele nu mai porneau din nou decat aleator. Dupa ce am incarcat bateria nu mi s-a mai intamplat niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da. Cand dai la automat, electromotorul consuma foarte mult din baterie. De aia se sting farurile la mobre cand dai sa pornesti.

 

Ca sa nu mai ai probleme, totul e cum le legi. Daca ai mobra mai noua, care are tot timpul farul pornit cand ai sucit de cheie, solutia e sa legi partea de comanda a farului in serie cu un intrerupator. Daca mobra e mai veche nu mai ai problemele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant, dar treaba facuta si gandita cu cap :rolleyes: Asa e normal sa fie. Sa nu ai grija farului la mobre, numa sa comuti faza scurta/lunga si sa porneasca numai dupa ce ai pornit motorul. Insa treaba asta implica si circuite logice si de comparatie, si stim cu totii ca daca ai mai multa electrica/electronica pe mobra, cu atat mai mari sansele sa se strice si sa nu o poti repara pe marginea drumului/in garaj numa prin inlocuirea pesei. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca procesul de fabricatie e 100% in parametrii in toate cazurile. De fapt sunt convins de asta.

 

Trei din cele patru astfel de exemple de care stiu si eu. Probabil are de-a face cu 400kg luand o groapa zdravana la 80 la ora pe acceleratie, eventual cu fatza aproape saltata. Se poate intampla cand ajungi la capat de cursa :rolleyes:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o dovada ca GSA nu sunt mobre de coclau.Mai ales incarcate la maxim. Valabil si pentru celelalte GS-uri.

:rolleyes:

 

...si da, am un GS, boxer chiar, cam cu vreo 20kg mai greu decat noua generatie; cam acolo se termina diferentele de ciclistica.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...