Vizitator PopaCosmin Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 eu cu peisaje din astea mi.as ACCESORIZA MOTO toata viata Frumos. Mie-mi plac locurile virgine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Mie-mi plac locurile virgine. wow! Islanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Low rider Alt caz de furca/triple clamp futat gg BMW! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Ce sa-i faci? A inceput lumea sa se ia dupa publicitate. Ai dracu tembeli chiar merg pe unde NU E ASFALT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator PopaCosmin Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 wow! Islanda? Dettifoss Alt caz de furca/triple clamp futat gg BMW! In ultimii ani parca sunt din ce in ce mai dese incidentele de genul asta. Asta inseamna ca: - sunt din ce in ce mai multi GS-isti care le exploateaza la capacitate maxima (ceea ce e bine) - ori BMW produce din ce in ce mai prost Partea naspa e ca, "eroarea" de genul asta te poate costa viata sau cel putin cateva fracturi grave. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 10, 2011 Autor Share Postat August 10, 2011 (editat) Low rider Alt caz de furca/triple clamp futat gg BMW! ma uitam cand am schimbat moto la cea veche si observam clar diferente de calitatensi finisaj intre cele 2 cu minusuri pe cea noua pacat au inceput sa se bucure la niste euro in plus si sa lucreze "pe sub mana" si europa va ajunge la mana chinei ca si america pt o diminuare a pretului nu vor mai fi fabrici in europa ci doar cumparatori Editat August 10, 2011 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Low rider Alt caz de furca/triple clamp futat gg BMW! asta e GSA-ul ala ? nava amiral a lu' bmw ? de saliveaza lumea dupa el ? genti spitate, coburii aia faini.de Garmin nu mai zic.. asa la prima vedere undeva intre 18 - 20 k. macar acopera garantia sau ...ghinion de nesansa? nu prea cred ca e " exploatata " la maxim dupa cum arata.. Frumos. Mie-mi plac locurile virgine. jos palaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 (editat) Low rider Alt caz de furca/triple clamp futat gg BMW! Eh acum, doar e Regele si Regina Alpilor! Se pare ca tocmai si-a gasit "nasul". Editat August 10, 2011 de phantom21042003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 (editat) Daca se rupea in urma unui accident, cat de usor, putea fi scuzabil, dar indiferent pe unde ai merge, daca nu ai lovit ceva, nu este. Parerea mea, dupa ce am vazut zeci de imagini asemanatoare, la mai multe modele de BMW, este ca au o problema cu turnarea pieselor de aluminiu. Cert este ca la toate celelalte motociclete indiferent de producator, japonez sau european genul asta de defete apar foarte rar sau chiar deloc, singur la BMW abunda. Si nu poate fi vorba de malitiozitate sau rea vointa, pt ca pozele sunt facute de proprietari. Editat August 10, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 asta e GSA-ul ala ? nava amiral a lu' bmw ? de saliveaza lumea dupa el ? genti spitate, coburii aia faini.de Garmin nu mai zic.. asa la prima vedere undeva intre 18 - 20 k. macar acopera garantia sau ...ghinion de nesansa? nu prea cred ca e " exploatata " la maxim dupa cum arata.. jos palaria pai nu domnu, asta-i nava amiral a lu` bmw si dupa ea saliveaza toata lumea n-are garmin si drept ca inca nu-i exploatata la maxim, da este timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Frumos la Zetea n-a ce zice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 10, 2011 Admin Share Postat August 10, 2011 Nu cred ca este problema de turnare aici. Nu stiu, eu o pun pe seama faptului ca vor sa scape de kilograme cu orice pret, pentru a le face mai fasnete si mai economice, dar cu ce pret! Subtiaza carene si elemente importante de cadru. Un tanc ca 1100/1150 nu cred ca poate pati asa ceva. PS:@Gabyshor..cind vedem si noi filmerile alea facute de tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Nu cred ca este problema de turnare aici. Nu stiu, eu o pun pe seama faptului ca vor sa scape de kilograme cu orice pret, pentru a le face mai fasnete si mai economice, dar cu ce pret! Subtiaza carene si elemente importante de cadru. Un tanc ca 1100/1150 nu cred ca poate pati asa ceva. PS:@Gabyshor..cind vedem si noi filmerile alea facute de tine? nu stiu unde sa le pun. sunt destul de mari. si din pacate, de editare n-am avut timp inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 (editat) Nu cred ca este problema de turnare aici. Nu stiu, eu o pun pe seama faptului ca vor sa scape de kilograme cu orice pret, pentru a le face mai fasnete si mai economice, dar cu ce pret! Subtiaza carene si elemente importante de cadru. Un tanc ca 1100/1150 nu cred ca poate pati asa ceva. PS:@Gabyshor..cind vedem si noi filmerile alea facute de tine? In pozele astea nu se vede spartura in sctiune, dar in altele erau fotografiate in detaliu si structura aluminiului era clar foarte mare. Este vorba de structura cristalina rezultata dupa turnare. Posibil defect de material, putin probabil pt ca atunci s-ar sparge loturi intregi de piese, sau greseala de turnare mai probabila dupa mine. Evident usurarea motocicletei face ca solicitarile in material sa creasca si evident frecventa defectelor. Editat August 11, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 11, 2011 Admin Share Postat August 11, 2011 O tine si asta de personalitate, stiu eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 -e posibil sa fi mers pe-o roata si fiind de putin timp proprietar s-a dezechilibrat, a intrat cu roata in copac de aici si urma de pe copac cu scoarta dislocata regasita intre janta si anvelopa, ceva detalii atasate pozelor puse de proprietar de unde au fost transpuse ? -defect de material si la jamba stanga (partea lucioasa)la a mea pe care culiseasa simeringul de ulei, porozitate in material de care se freaca simeringul, ulterior cedand, a doua oara, doar stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Mai oameni buni - chiar nu sunt subiectiv - da' inainte de a incerca sa denigrati atat marca cat si modelul, mai bine va informati cate astfel de cazuri s-au intamplat, la NUMARUL DE BUCATI VANDUTE! S-ar putea sa ramaneti mai mult decat surprinsi - ca sa nu spun cracanati - de rezultat! Nu de alta, da' altfel nu faceti decat sa confirmati mesajul transmis de " vulpea care nu ajunge la struguri ..."! Ca va convine sau nu, R 1200GS deocamdata ramane cel mai bine vandut model al tututor timpurilor al bavarezilor! Sau cum spune un amic microbist ... "CLASAMENTUL VORBESTE!" Ati vazut voi in ce conditii s-a intamplat incidentul din poza? De ce va bagati in seama aiurea? Tipic romanesc: toate lumea le stie pe toate si se pricepe la toate! Apropos, daca tot cunoasteti asa de bine marca, modelul si tehnologia de fabricatie, daca va pricepeti la defecte si cauze, de ce nu va trimiteti CV-ul la BMW? Poate cu ajutorul vostru vor fi eliminate toate problemele pe care le intampina firma asta de rahat - si vor putea produce ceva cu care sa nu se mai faca de cacao! Posesorilor acestui model le doresc sa se bucure de el - asa cum fac eu - si ... "sa nu mai "puna botu" la toate prostiile. Nu de alta, da' pe forumul acesta pana citesti un post din care sa iei ceva bun ... treci prin " tz" pagini de aberatii! Numai bine, la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 11, 2011 Autor Share Postat August 11, 2011 tau" man aici te contrazic chiar daca sunt posesor unele lucruri au inceput sa fie schimbate eu am vazut exemple ......nu le.am citit pe net la modelul vechi aveam o protectie la alternator care pe cel nou nu am mai regasit.o si era in masa o bucata de plastic finisajul rezervorului dupa ce a fost scos din matrita difera de cel vechi si altele NU NUMAI IN CAZUL BMW si si la alte marci prin dorinta imensa de scadere a costurilor scade si calitatea FABRICANTII vor sa aibe acelasi profit sau chiar mai mare pe un nr mai scazut de unitati vandute de unde............... din productie cum....... scazand calitatea ps. NU SPUN CA MI.AS LUA ALTCEVA insa e cam naspa sa platesc mai mult cu 2500 euro pe un model 2010 fata de un model 2007 dar lumea toata e in schimbare si se doreste un consum cat mai mare unde sunt masinile alea de tineau 20 de ani acum la max 5 ani cam vrei s.o schimbi EU UNUL CLAR RAMAN FIDEL ACESTEI JUCARII dar asta nu ma face sa nu recunosc defectele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Intr-adevar, unde e marfa, e si paguba Ca mai pun eu cate o poza cu defecte la 12gs, asta e. Si restu mobrelor au defecte, si la japoneze noi, insa alea nu sunt la fel de mult mediatizate. Si intr-adevar, e o treaba sa ai 1 motor rupt in 2 la 1000 de bucati vandute decat un motor rupt in 2 la 250 de bucati vandute (cum ar fi japonezele). Si defecte care iti pun viata in pericol nu ii doar cadrul ce se rupe, ca mai is si altele, gen voblaj la 160 la ora (st1200) si altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 (editat) Intr-adevar, unde e marfa, e si paguba Ca mai pun eu cate o poza cu defecte la 12gs, asta e. Si restu mobrelor au defecte, si la japoneze noi, insa alea nu sunt la fel de mult mediatizate. Si intr-adevar, e o treaba sa ai 1 motor rupt in 2 la 1000 de bucati vandute decat un motor rupt in 2 la 250 de bucati vandute (cum ar fi japonezele). Si defecte care iti pun viata in pericol nu ii doar cadrul ce se rupe, ca mai is si altele, gen voblaj la 160 la ora (st1200) si altele Care e modelul de japoneza produs in prezent cu probleme la 1 din 125? Editat August 11, 2011 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 11, 2011 Autor Share Postat August 11, 2011 si sa nu uitam CATE MOTO JAPONEZE NOI s.au vandut in 3 ani in romania si cate BMW noi s.au vandut .,... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 si sa nu uitam CATE MOTO JAPONEZE NOI s.au vandut in 3 ani in romania si cate BMW noi s.au vandut .,... Ce relevanta are ce zici tu? Motor nou isi ia cine are bani. SI cine are bani, daca e snob, o sa isi ia ce e mai scump. BMW e printre cele mai scumpe si mai cunoscute. Deci isi ia BMW. Oricum BMW si Harley sunt in acceeasi oala - BMW in europa, Harley in america. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator PopaCosmin Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 ... Ma uit la poza ta cu invidie. Ultima data cand am campat pe plaja cu a mea, aproape ca mi-am dizlocat umarul stang ca s-o scot din nisip, eu aveam Metzeler Tourance ... as fi dat orice pentru o pereche de TCK-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 11, 2011 Autor Share Postat August 11, 2011 Ce relevanta are ce zici tu? Motor nou isi ia cine are bani. SI cine are bani, daca e snob, o sa isi ia ce e mai scump. BMW e printre cele mai scumpe si mai cunoscute. Deci isi ia BMW. Oricum BMW si Harley sunt in acceeasi oala - BMW in europa, Harley in america. revin la ideea ta CA SCRIE bmw CA SCRIE KTM ca scrie yawa ori honda NU conteaza ....pt mine conteaza cum ma simt cand o pilotez ps . masina BMW nu mi.as lua DACA AS AVEA BANI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 tau" man la modelul vechi aveam o protectie la alternator care pe cel nou nu am mai regasit.o si era in masa o bucata de plastic - crezi oare ca vei ramane vreodata in drum, din aceasta cauza? finisajul rezervorului dupa ce a fost scos din matrita difera de cel vechi si altele - DA-MI VOIE SA SPUN CA MA INDOIESC; EU UNUL NU AM VAZUT NICIO DIFERENTA! sa nu-mi spui ca rezervoarele montate pe modelele 2010 si 2011 sunt chiar mai usoare si subtiri pentru ca s-a facut economie de material?! ... scadere a costurilor scade si calitatea - la mine ADV. 2011 versus GS 1200 model 2008: exact acelasi consum: 5,1 l / 100 km, la o viteza de 100 km/h, 3500 rot / min, incarcat cu bagajele pentru camparea la mare, cauciucuri TKC 80 si parbrizul mare de la ZTechnik - CINE NU CREDE, ESTE INVITAT SA MEARGA CU MINE SI SA SE CONVINGA! ca atare, eu unul pana sa vorbesc de scaderea calitatii - pentru ca asta se vede (sau nu) in timp - pot vorbi intai de imbunatatirea performantelor! insa e cam naspa sa platesc mai mult cu 2500 euro pe un model 2010 fata de un model 2007 - NU, ZAU?! de unde naiba ai scos-o si p-asta?! banuiesc ca nu vorbesti de bmw?! pretul pe care l-am platit eu a fost acelasi ca cel din 2008 - nu uita ca tva-ul a crescut cu 5%! se stie ca pastrez si bonurile de benzina, asa ca cine vrea sa se convinga ... n-are decat, pot sa demonstrez cu oferte si facturi! EU UNUL CLAR RAMAN FIDEL ACESTEI JUCARII - idem si eu - ca doar din acest motiv sunt la a treia bucata luata de la Bavaria. cu cat se spun mai multe rele despre ea, cu atat o iubesc mai mult! asa ca ... bagati baieti, nu va retineti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.