Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru posesorii de 1200 si 1150 cu doua bujii pe cilindru:

 

Am facut niste unelte de scos pipele la bujii. Ca sa nu faceti asa:

 

Spark-plug-removal-2spk-2.jpg

 

si sa rupeti pipa, care costa o groaza de bani, am unealta asta:

 

62409867_n_2_1272x671.jpg

 

62409744_n_2_1272x671.jpg

 

62409525_n_2_1272x671.jpg

 

62409370_n_2_1272x671.jpg

 

La un capat, scoateti pipele, si la celalalt, e un imbus ca sa puteti da roata fata jos, axul mai exact. Asa am proiectat-o, ca sa poate fi folosita cu ce e deja in trusa de scule a mobrei.

 

Pentru informatii, dati un semn la 0747 294 113

 

 

Dan

 

una "scula" contra cost .. cat zice matale

sa vina la bucuresti

 

LASATI SCULELE SA VINA LA MINE

TOATE SCULELE SA APELEZE LA MINE

 

iti dau un sms cu datele de trimis

 

sa traiesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba are treaba cu ABS-ul, chiar zice ca "pentru dificultate" pe la jumate. Daca avea ABS-ul pornit nu o lua la vale. El incerca sa se opreasca si ABS-ul, prin grija de a nu patina, tinea motorul in mers :D

abs-ul la motor sub 10-15km/h nu functioneaza. Daca tinea piciorul pe frana (in loc sa le atarne pe jos ca ratoiul) de la inceputul pantei cobora fara probleme incet ce e drept. Daca o lasi sa ia viteza si degeaba te mai infigi in frane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ati coborat vreodata o panta ca aia (chiar si cu motor de 600)?

De destul de multe ori, uneori si pe noroi sau iarba uda sau nisip.

Ma gandesc ca daca abs-ul de pe al meu v-strom merge fara probleme si poti cobora fara probleme GS-ul 1200 care este de departe mult mai performant nu vad de ce nu ar putea...

Uitate atent la filmulet sa vezi tocmai cand atinge el pedala de frana pe spate. Chiar nu este vina motocicletei sau a sistemului de abs de pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In plan inclinat nu este noroi fiindca apa curge si spala pamantul ramanand pietris si stanca, doar unde pamantul e plan e noroi ;)

e fals ce spui ... pe circuitul de motocross nu poate fi noroi ca este tot inclinat???? Nu se face noroi ca la ses de acord insa daca spala pamantul nu da tot de pamant. La mine pamantul ud formeaza noroi :D chiar dc are cativa cm tot noroi este. Pe dealurile din apropiere pe unde pierd eu timpul nu se aplica regula ta... sub noroi e tot pamant care asteapta sa se faca noroi

Oricum mai este varianta ca tipul sa fi avut si niste slick-uri pe ea si atunci cu abs fara abs tot strica frumusete de topcase

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ca o panta ca aia, nisipoasa poate fi coborata mult mai bine fara ABS.

Vechile modele aveau buton de dezactivare, nu stiu astea noi daca permit asa ceva.

Corect ce spui atunci cand te referi la generatii mai vechi de ABS-uri. Stiam filmuletul de mult timp, nu l-am postat eu aici ca sarea lumea la gat. Am facut un test similar cu motorul meu la care nu se poate decupla ABS-ul si desi eram pe panta cu nisip am oprit fara probleme motorul. Evident franarea a fost mai lunga, dar am oprit chiar de mai multe ori pe panta. Din ce am observat la motoarele nou aparute si la care avem deja ceva informatii, ABS noi au unitatea centrala la jumatate (greutate/gabarit) decat cele vechi si prin prizma reglementarilor viitoare asupra obligativitatii ABS nedecuplabil, intuiesc si un alt comportament in situatii similare( tipul a pierdut frana complet). Mai mult ca sigur noul GS1250WC va avea si franarea revizuita.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan mai avem pana sa vedem XTZ-ul in filmulete asemanatoare. Am cautat rapid pe youtube sa vad daca e ceva asemanator, insa tot ce am gasit erau filme de promovare cu profesionisti pe forestiere (drumuri drepte ca in palma).

Nu cred ca vei vedea asa ceva la ST, cum nu cred ca vei vedea la Crosstourer, Explorer, Caponord, sau noul GS. Cum nu ma feresc de teste, putem repeta franarea facuta de mine in panta pe nisip si cu pasager, la primavara si cu spectatori. Nu neg ca am avut morcovul la poponeata, mai ales cu nevasta in spate,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...