LinX Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 LinX spune ca la 1,80 nu este suficient cel de Adventure....mai sunt si alte experiente similare? 1,83 si la mine, nu 1,80 + saua de GSA, care e un pic mai inalta decat cea de GS. b374, care e ceva mai inalt ca mine, a zis ca n-a avut probleme pe GS cu parbrizul standard. De asemenea mai stiu pe cineva in jur de 1,90 care n-are nici o problema cu "configuratia" standard a GSA-ului. E posibil sa fie si de casca si de pozitia pe mobra, naiba stie... Cert e ca ai fi la limita cu un astfel de parbriz, asa ca nu te baza (doar) pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Am 1,83 si credeam ca ar fi o solutie inlocuirea parbrizului GS cu Adventure, Vezi ca daca imi amintesc bine, kit-ul GSA (parbriz cu suport) costa vreo 500€. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 (editat) 1,83 si la mine, nu 1,80 + saua de GSA, care e un pic mai inalta decat cea de GS. b374, care e ceva mai inalt ca mine, a zis ca n-a avut probleme pe GS cu parbrizul standard. De asemenea mai stiu pe cineva in jur de 1,90 care n-are nici o problema cu "configuratia" standard a GSA-ului. E posibil sa fie si de casca si de pozitia pe mobra, naiba stie... Cert e ca ai fi la limita cu un astfel de parbriz, asa ca nu te baza (doar) pe el. Eu unul cu varianta std de parbriz a GS-ului adun toate mustele si am zgomot destul de puternic in casca (C3). Am constatat ca imi arunca vantul exact in viziera, deci noua varianta ar trebui sa mi-l arunce un 10-12cm mai sus. Nu stiu in cati cm se traduce treaba asta la parbriz....am presupus ca diferenta intre cele 2 va fi suficienta insa citind si cateva postari de pe ADV se pare ca nu voi rezolva numai cu varianta de la GSA, insa nici cel de la TT nu cred ca este mai breaz prin urmare sunt confuz....sper sa ma lamuresc cu ajutorul lui Bogdan Vezi ca daca imi amintesc bine, kit-ul GSA (parbriz cu suport) costa vreo 500€. l-am gasit aici http://holan.pl/en/p...ure_for_1200_GS cu aprox 390E fara transport......insa nu sunt foarte convins ca nu trebuie sa mai dau 100 si ceva pe extensie....deci peste 500.... Editat Mai 13, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 (editat) deci peste 500.... Eu mi-am gasit atat linistea cat si placerea de a merge cu numai 89€ (acum vad ca l-au facut 99). Chiar azi am facut cca 400km pe vreme nu tocmai calda (max. 14 grade) si tot nu regret deloc alegerea facuta. Si C3-ul inteleg ca este destul de silentios asa ca ai putea sa incerci si tu. Eu nu inteleg si nu apreciez ideea de a te ascunde de tot dupa un parbriz; nu am intalnit parbriz care sa nu faca deloc turbulente (poate doar unul d-ala imens, ca de masina, dar nici asa n-as fi sigur) iar ideea de a ma uita printr-un plastic (sau partea superioara sa fie mereu in dreptul ochilor, sa vad jumi-juma, nu mai vorbim de dracia aia de la TT care iti sta fix in ochi) nu-mi place deloc ca simt ca nu ma pot concentra bine. Basca, nu-mi inchipui ce aerisire mai ai; sa zicem ca nu ti se abureste viziera ca ai pinlock dar vara sa nu ai ventilatie mi se pare nasol. Avand in vedere ca la asta imi arunca exact sub casca, nu am turbulente deloc, este ca si cum ai merge in picioare; iar ca latime este la fel ca unul mare deci nu am nici probleme mai mari cu mustele decat altii in ce priveste geaca. Da, am pe vizera dar daca in loc de viziera se lipesc pe parbriz tot aia este, ca tot nu vezi si trebuie sa speli una dintre ele. Mi-am luat si partile alea laterale de ADV dar sunt inca in cutie si nici nu am de gand sa le mai montez, probabil o sa le vand. Daca as vrea sa incerc altceva, singurul caruia i-as da o sansa ar fi Desierto, am auzit de bine si imi place si cum arata, poate o sa-l testez. Editat Mai 13, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 13, 2012 Autor Share Postat Mai 13, 2012 Eu mi-am gasit atat linistea cat si placerea de a merge cu numai 89€ (acum vad ca l-au facut 99). Chiar azi am facut cca 400km pe vreme nu tocmai calda (max. 14 grade) si tot nu regret deloc alegerea facuta. Si C3-ul inteleg ca este destul de silentios asa ca ai putea sa incerci si tu. Eu nu inteleg si nu apreciez ideea de a te ascunde de tot dupa un parbriz; nu am intalnit parbriz care sa nu faca deloc turbulente (poate doar unul d-ala imens, ca de masina, dar nici asa n-as fi sigur) iar ideea de a ma uita printr-un plastic (sau partea superioara sa fie mereu in dreptul ochilor, sa vad jumi-juma, nu mai vorbim de dracia aia de la TT care iti sta fix in ochi) nu-mi place deloc ca simt ca nu ma pot concentra bine. Basca, nu-mi inchipui ce aerisire mai ai; sa zicem ca nu ti se abureste viziera ca ai pinlock dar vara sa nu ai ventilatie mi se pare nasol. Avand in vedere ca la asta imi arunca exact sub casca, nu am turbulente deloc, este ca si cum ai merge in picioare; iar ca latime este la fel ca unul mare deci nu am nici probleme mai mari cu mustele decat altii in ce priveste geaca. Da, am pe vizera dar daca in loc de viziera se lipesc pe parbriz tot aia este, ca tot nu vezi si trebuie sa speli una dintre ele. Mi-am luat si partile alea laterale de ADV dar sunt inca in cutie si nici nu am de gand sa le mai montez, probabil o sa le vand. Daca as vrea sa incerc altceva, singurul caruia i-as da o sansa ar fi Desierto, am auzit de bine si imi place si cum arata, poate o sa-l testez. sal man alea laterale ajung la mine hihihi ca am nevoie de ele deci vii cu ele acasa si cred ca ma ustura de un desiero si pe mine vad ca e la 499 da sa mor daca inteleg care e pentru 2010 ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 13, 2012 Admin Share Postat Mai 13, 2012 (editat) Ce ma amuza chinul asta al vostru, va luati mobre de 15.000 de euro si pe urma incep marile framantari..parbrize marite, fel de fel de aripioare si apendice, apoi urmeaza seile..si toate astea pentru ca vantul sa nu te zgaltaie atat de tare Merita orice sacrificiu financiar mobrele astea.. Editat Mai 13, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 da sa mor daca inteleg care e pentru 2010 ??? Cum adica? Cel incepand cu 2008, avand in vedere ca in 2010 au schimbat doar motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 (editat) Eu mi-am gasit atat linistea cat si placerea de a merge cu numai 89€ (acum vad ca l-au facut 99). Chiar azi am facut cca 400km pe vreme nu tocmai calda (max. 14 grade) si tot nu regret deloc alegerea facuta. Si C3-ul inteleg ca este destul de silentios asa ca ai putea sa incerci si tu. Eu nu inteleg si nu apreciez ideea de a te ascunde de tot dupa un parbriz; nu am intalnit parbriz care sa nu faca deloc turbulente (poate doar unul d-ala imens, ca de masina, dar nici asa n-as fi sigur) iar ideea de a ma uita printr-un plastic (sau partea superioara sa fie mereu in dreptul ochilor, sa vad jumi-juma, nu mai vorbim de dracia aia de la TT care iti sta fix in ochi) nu-mi place deloc ca simt ca nu ma pot concentra bine. Basca, nu-mi inchipui ce aerisire mai ai; sa zicem ca nu ti se abureste viziera ca ai pinlock dar vara sa nu ai ventilatie mi se pare nasol. Avand in vedere ca la asta imi arunca exact sub casca, nu am turbulente deloc, este ca si cum ai merge in picioare; iar ca latime este la fel ca unul mare deci nu am nici probleme mai mari cu mustele decat altii in ce priveste geaca. Da, am pe vizera dar daca in loc de viziera se lipesc pe parbriz tot aia este, ca tot nu vezi si trebuie sa speli una dintre ele. Mi-am luat si partile alea laterale de ADV dar sunt inca in cutie si nici nu am de gand sa le mai montez, probabil o sa le vand. Daca as vrea sa incerc altceva, singurul caruia i-as da o sansa ar fi Desierto, am auzit de bine si imi place si cum arata, poate o sa-l testez. Nici eu nu vreau ceva prin care sa vad.....la stroama facusem un sistem de culisare cu sina + Puig si il reglam (h util sina-10cm) exat cat sa vad peste el la drum lung, a.i. puteam sa merg cu flip-up-ul ridicat pana pe la 120km/h(n-am curatat nici o musca de pe viziera). Inteleg ca parbrizul trebuie sa vina pana undeva la nivelul nasului a.i. sa-ti arunce vantul peste casca. Mi-e teama ca Desierto nu este mai inalt decat cel de ADV asa cum l-am vazut pe cel de 800GS la ERU(asta daca seamana constructiv). In schimb arata f. bine... Editat Mai 14, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Parbrizul pana la inaltimea nasului apara de curent si muste, dar zgomotul din casca persista. Daca este ridicat pana aproape de inaltimea ochilor dispare si zgomotul. Evident cel mai bine este un parbriz reglabil usor pe inaltime. La al meu tot 10,5 cm este cursa si este primul parbriz din multe incercari care este perfect in orice situatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 (editat) Eu nu inteleg si nu apreciez ideea de a te ascunde de tot dupa un parbriz[...]sa zicem ca nu ti se abureste viziera ca ai pinlock dar vara sa nu ai ventilatie mi se pare nasol. Avand in vedere ca la asta imi arunca exact sub casca, nu am turbulente deloc, este ca si cum ai merge in picioare Ok, mai ales vara de cele mai multe ori e de preferat asa. Asa aveam inainte insa nu era chiar ca pe un naked, tot venea niste aer in casca si la viteza mare deja era mai greu cu muzica / vorbitul in casca etc. Daca mai prindeam si niste vant lateral deja se strica treaba si aparea si zgomotul. Am incercat si am facut-o si "aproape naked" la un moment dat si dupa 130 deja simteam curentul in maini si in piept. Este unul din motivele pentru care am ales GSA, sa pot sa imi dau aerul peste casca (sau prin casca fara zgomot). Daca este sau nu o varianta mai buna, timpul ma va lamuri. Pana acum sunt cam 50/50. Ce ma amuza chinul asta al vostru... Da... la un moment dat chiar nu mai e amuzant. Mai ales cand vezi ca nu iese treaba Parbrizul pana la inaltimea nasului apara de curent si muste, dar zgomotul din casca persista. Daca este ridicat pana aproape de inaltimea ochilor dispare si zgomotul. Intreb doar, poate fi generalizata treaba asta? Nu conteaza si inlinatia parbrizului si distanta pana la el, eventual si admisiile de aer de sub el? La mine acum sigur nu e la nivelul ochilor, nici al nasului nu stiu sigur daca e si am cam scapat de zgomot, chiar daca nu 100%. Legat de deflectorul TT, nu mi se pare ca e asa de sus incat sa ma uit prin el sau sa il simt ca fiind deranjant. Depinde acum si unde te uiti; de la 10m incolo n-ar trebui sa fie problema. Editat Mai 14, 2012 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Intreb doar, poate fi generalizata treaba asta? Nu conteaza si inlinatia parbrizului si distanta pana la el, eventual si admisiile de aer de sub el? La mine acum sigur nu e la nivelul ochilor, nici al nasului nu stiu sigur daca e si am cam scapat de zgomot, chiar daca nu 100%. Legat de deflectorul TT, nu mi se pare ca e asa de sus incat sa ma uit prin el sau sa il simt ca fiind deranjant. Depinde acum si unde te uiti; de la 10m incolo n-ar trebui sa fie problema. cu siguranta sunt mai multi factori care influenteaza toata treaba, de la turbulente urate cum are v-stromul in varianta std. pana la muste zgomot si chiar consum...insa universal valabila cred ca este posibilitatea reglarii pe inaltime eventual inclinatie....dupa asta vezi cum iti este mai bine functie de distanta pana la parbriz si pozitia in sa....parese ca la 1200GS singura varianta de gen care sa arate si bine ramane Desierto 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 In privinta aspectului sa fii sigur ca n-o sa arate prea bine parbrizul de GSA pe GS. Iar acel Desierto nu pare foarte inalt asa ca nu inteleg cu ce ar ajuta. Iar despre cat de bine arata... ma rog, gusturile nu se discuta De ce nu iei in calcul varianta asta? Si mai facea cineva ceva similar (cu doua parti superioare, la alegere), parca cei de la TT: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 (editat) De ce nu iei in calcul varianta asta? Si mai facea cineva ceva similar (cu doua parti superioare, la alegere), parca cei de la TT: Exact asta cautam acum, Givi Airflow, m-am intalnit anul trecut cu un tip care avea asta pe un GS si zicea ca este foarte multumit de el, ca trece aerul nu stiu cum si nu are turbulente (nefiind dintr-o singura bucata) si ca il regleaza in functie de viteza si ca pt el este perfect. http://www.givi.de/Windschutzscheiben/AIRFLOW/AF330 Si mai facea cineva ceva similar (cu doua parti superioare, la alegere), parca cei de la TT: Wunderlich: Ergo Gs-Vario Editat Mai 14, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 14, 2012 Autor Share Postat Mai 14, 2012 In privinta aspectului sa fii sigur ca n-o sa arate prea bine parbrizul de GSA pe GS. Iar acel Desierto nu pare foarte inalt asa ca nu inteleg cu ce ar ajuta. Iar despre cat de bine arata... ma rog, gusturile nu se discuta De ce nu iei in calcul varianta asta? Si mai facea cineva ceva similar (cu doua parti superioare, la alegere), parca cei de la TT: hai sa lamurim prob cu inaltimea "parbrizului" nu poti pune dita mai pleasca nu poti face vela in loc de ..paravant ideal este sa nu ai cureti de aer care sa te oboseasca alooooooooo SUNTETI PE MOTOCICLETA BATE VANTUL DE CE DRACU ATI LUAT MOTOCICLETA MERGETI IN CONSERVA FARA MUSTE FARA CURENTI DE AER FARA VAJAIT VREAU SASCHIMB ORIGINALUL CU DESIERTO PENTRU A DIRECTIONA ALTFEL VANTUL/CURENTUL DE AER DE EL NU POT SCAPA NICIODATA NICI NU VREAU SA SCAP DE VANT PENTRU CA ASTA MA FACE SA SIMT CA PILOTEZ O MOTOCICLETA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 v-streamu de la ztechnik? vad ca e destul de laudat pe net. http://shop.nationalcycle.com/perl/cycle/large_photo?mv_session_id=LUoVGmoL&mv_arg=Z2418&search_model=bm-062 este in varianta tall, compact sau small. pretu e bun, zic eu. http://shop.nationalcycle.com/perl/cycle/results2?search_model=bm-062 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 1336998925[/url]' post='3127048']hai sa lamurim prob cu inaltimea "parbrizului" nu poti pune dita mai pleasca nu poti face vela in loc de ..paravant ideal este sa nu ai cureti de aer care sa te oboseasca alooooooooo SUNTETI PE MOTOCICLETA BATE VANTUL DE CE DRACU ATI LUAT MOTOCICLETA MERGETI IN CONSERVA FARA MUSTE FARA CURENTI DE AER FARA VAJAIT VREAU SASCHIMB ORIGINALUL CU DESIERTO PENTRU A DIRECTIONA ALTFEL VANTUL/CURENTUL DE AER DE EL NU POT SCAPA NICIODATA NICI NU VREAU SA SCAP DE VANT PENTRU CA ASTA MA FACE SA SIMT CA PILOTEZ O MOTOCICLETA Daca nu porti doape la 50 ani ai sa surzesti. Stiu nu vrei pensie, dar chiar sa tipam la tine ca sa ne intelegem!!! Vantul ca vantul, nu este cel mai deranjant, vajaiala ma omora. Acum este bine, am si vant si vizibilitate si liniste dupa dorinta. Trebuie sa existe o solutie si pt GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 (editat) Daca nu porti doape la 50 ani ai sa surzesti. Stiu nu vrei pensie, dar chiar sa tipam la tine ca sa ne intelegem!!! Vantul ca vantul, nu este cel mai deranjant, vajaiala ma omora. Acum este bine, am si vant si vizibilitate si liniste dupa dorinta. Trebuie sa existe o solutie si pt GS. la cate chestii urate ai zis pe topicul asta, ai putea sa faci si ceva fapte bune si sa ajuti colegii adventuristi cu un parbriz decent, daca tot zici ca ai rezolvat problema ta. eu am cautat de ceva vreme o rezolvare pt problema asta (am 1150 gsa). am rezolvat-o partial cu un deflector de aer putin marit (deflectorul standard de la touratech, doar ca am montat alt plexiglass pe el, putin mai mare decat cel original). Editat Mai 14, 2012 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Adevarul nu este frumos intodeauna. Bagati si voi poze cu desertul ala si vada si ochii nostri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 nu poti face vela in loc de ..paravant In cazul GSA-ului nu vad de ce n-ai putea, ca e practic aproape facuta. In cazul GS-ului cred ca poti incerca. ideal este sa nu ai cureti de aer care sa te oboseasca Mai obositor decat zgomotul si turbulentele in casca nu stiu ce-ar putea fi, ca despre asta e vorba pana la urma. Deci o solutie intermediara nu prea are cum sa fie ok... ori protejat bine, ori ca pe naked cu aer curat in casca, dar la viteze de bun simt. Vajaie, face zgomot, cand bate cate o rafala mai puternica de vand imi suceste capu ... insa nu am motive sa ma plang. Oh, da... de vis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 ori protejat bine, ori ca pe naked cu aer curat in casca, dar la viteze de bun simt. Pt. a evita eventuale neintelegeri, la mine doar zona capului este expusa (si implicit lipsita de turbulente si zgomot neplacut). Pieptul este total "acoperit" de parbriz, restul (mijloc, picioare) cum se stie normal la GS dar oricum nu ca pe naked. Cand m-am dat cu R1200R (cu parbrizul mic, sport) pe la 110-120 km/h simtem deja ca ma ia pe sus cu totul, la GS cu parbrizul meu mic este total diferit. Pe autostrada la viteza "de croaziera" de 140-160 imi este bine, nu simt nevoia de dopuri. Cine vrea senzatii de naked, gaseste tot la Wunderlich. la stroama facusem un sistem de culisare cu sina + Puig si il reglam (h util sina-10cm) Mi-am adus aminte, are Marius (@Scufu) un parbriz cu un mic spoiler reglabil. Parca vroia doar 100€ pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 1. Am cautat pe topic informatii referitoare la uleiul de motor si am gasit doua posturi: tau care zicea ca la Bavaria i-au pus Castrol Power 1 Racing 10W-50 si khk, cu Power 1 GPS 10W-40. Am trimis un mail si in Nemtzia unde a avut reviziile facute a mea si mi-au raspuns ca au folosit Power 1 Racing 10W-40. 2. Pe site-urile Castrol am gasit "a. Manufacturer's recommendation, Power 1 Racing 4T 10W-50". Si-am mai gasit si asta: http://www.bmw-motorrad.co.uk/media/pdf/70583_A1_BMW_POSTER_MCO00066_low_res.pdf 3. Din manual reiese ca practic poti sa pui cam ce ulei vrei... desi ca prima recomandare apare Power 1 GPS 10W-40 (http://www.ascycles.com/pdf/RiderManuals2012/R1200GSAD.pdf) Bun, acum fara sa ne lansam in discutii interminabile despre uleiuri, aveti idee de ce ar recomanda BMW / Castrol un ulei Racing full-sintetic si destinat mobrelor cu ambreiaj imersat, unui motor R1200? Exista o logica, un aditiv special de care are nevoie acest motor si care nu se gaseste intr-un ulei 10W-40 pentru auto de ex? Si mai mult, de ce in manual e mentionat un ulei iar pe site e recomandat altul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Baga linistit 10w-50 si nu mai ai nicio grija cu motocicleta asta. Oricat de modern ar fi motorul de 1200 (cu 1 sau 2 axe cu came) tot e racit pe aer si tot ajunge la temperaturi la care acel "-50" sa fie util. Asupra marcii si tipului exact de ulei nu ma pronunt, insa ceva de calitate chiar si semisintetic nu are cum sa dea rateu la motocicleta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 (editat) Hai ca n-am mai apucat sa dau edit... inca una: Simtiti vreo diferenta intre benzina de 95 si cea de 98, ca putere sau consum? Nu de-alta, dar tot din manual: "Alternative fuel grade - Premium unleaded (slight power - and consumption - related restrictions) 95 ROZ/RON, 89 AKI" Baga linistit 10w-50 si nu mai ai nicio grija cu motocicleta asta. Oricat de modern ar fi motorul de 1200 (cu 1 sau 2 axe cu came) tot e racit pe aer si tot ajunge la temperaturi la care acel "-50" sa fie util. Asupra marcii si tipului exact de ulei nu ma pronunt, insa ceva de calitate chiar si semisintetic nu are cum sa dea rateu la motocicleta asta. 10W-50 semisintetic nu prea gasesti, nici macar la auto, doar 15W-50. Editat Mai 15, 2012 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 10W-50 semisintetic nu prea gasesti, nici macar la auto, doar 15W-50. http://www.motul.com/ro/en/products/32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Hai ca n-am mai apucat sa dau edit... inca una: Simtiti vreo diferenta intre benzina de 95 si cea de 98, ca putere sau consum? Nu de-alta, dar tot din manual: "Alternative fuel grade - Premium unleaded (slight power - and consumption - related restrictions) 95 ROZ/RON, 89 AKI" Cu aia de 98 (OMV 100) trage ceva mai bine dar si consuma putin mai mult... Alto 101 nu recomand, e mult mai proasta decat cea de la Omv, pe masuratelea. Niste prieteni le-au masurat in momentul in care faceau reglajele la un Evo 9 cu stand-alone si au trebuit sa modifice avansul cu 4 pct. ceea ce s-ar traduce ca are aprox 95-96! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.