Admin l.u.v Postat Iunie 14, 2012 Admin Share Postat Iunie 14, 2012 Powerbronze. Scrie pe el. http://www.powerbronze.co.uk/product_makemodel.aspx?OBJ_ID=7509467&freetext=BMW R1200GS ADVENTURE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Powerbronze. Scrie pe el. http://www.powerbronze.co.uk/product_makemodel.aspx?OBJ_ID=7509467&freetext=BMW R1200GS ADVENTURE €100 numai transportul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 (editat) Powerbronze, da... si poate fi transparent, light tinted sau dark tinted (ca in poza). De-asta am si precizat ca l-am luat de pe ebay.co.uk, pentru ca acolo am gasit o firma care il vinde cu 26 GBP transportul. L-am si achitat deja (71 GBP in total), deci totul ar trebui sa fie ok. M-am gandit si la treaba cu GPS-ul, si la treaba cu vajul. Daca pot sa merg cu 130-140 sustinut, as fi multumit. Iar cu GPS-ul gasesc o solutie... ori pe ghidon, ori, mai bine... pe bara de jos din spatele bordului si sa vina GPSul deasupra si in fata vitezometrului (poate o sa-mi ciupeasca un pic din vizbilitatea catre vitezometru, dar o sa pot vedea pozitia acului oricum). Editat Iunie 14, 2012 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Powerbronze, da... si poate fi transparent, light tinted sau dark tinted (ca in poza). De-asta am si precizat ca l-am luat de pe ebay.co.uk, pentru ca acolo am gasit o firma care il vinde cu 26 GBP transportul. L-am si achitat deja (71 GBP in total), deci totul ar trebui sa fie ok. M-am gandit si la treaba cu GPS-ul, si la treaba cu vajul. Daca pot sa merg cu 130-140 sustinut, as fi multumit. Iar cu GPS-ul gasesc o solutie... ori pe ghidon, ori, mai bine... pe bara de jos din spatele bordului si sa vina GPSul deasupra si in fata vitezometrului (poate o sa-mi ciupeasca un pic din vizbilitatea catre vitezometru, dar o sa pot vedea pozitia acului oricum). asa da... plus ca viteza o poti vedea pe gipies eu am platit £65 pentru 10kg din uk.., sa le dau astora tot atat pentru un parbriz de £70 mi se pare mult prea mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 http://bmw-camp.myforum.ro/-vp149.html#149 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Alternativa aftermarket la ESA pt. GS: Ăhlins Mechatronic System Pentru cine vine la Garmisch, sitemul va fi prezentat la standul Ăhlins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Usor usor se apropie de Multistrada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Usor usor, Xtz 1200 se apropie de Multistrada Nimic mai adevarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Yamaha-ti multumeste probabil pt compliment, dar era vorba de GS. Personal nu sunt fanul exagerarilor electronice, dar se pare ca spre asta ne indreptam. Motoare din ce in ce mai complicate, imposibil de reparat decat cu testerul in fata si care costa din ce in ce mai mult. Nu gasesc o corespondenta directa intre pret - complexitate pe de-o parte si performanta-fiabilitate, pe cealalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Yamaha-ti multumeste probabil pt compliment, dar era vorba de GS. Personal nu sunt fanul exagerarilor electronice, dar se pare ca spre asta ne indreptam. Motoare din ce in ce mai complicate, imposibil de reparat decat cu testerul in fata si care costa din ce in ce mai mult. Nu gasesc o corespondenta directa intre pret - complexitate pe de-o parte si performanta-fiabilitate, pe cealalta. trebuia sa-ti iei atunci 1150 gsa, nu yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 21, 2012 Admin Share Postat Iunie 21, 2012 Pai s-a mai discutat, pretul pe care il platesti nu are nicio legatura cu fiabilitatea. In ziua de azi. Platesti brand, tendinte si performante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Salut, sant curios cei care-si vand BMWurile 1200GSA ce moto isi cumpara apoi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 asa da... plus ca viteza o poti vedea pe gipies eu am platit £65 pentru 10kg din uk.., sa le dau astora tot atat pentru un parbriz de £70 mi se pare mult prea mult Daca nu ma cautati pe mine sa va aduc cu 10 lei / kg din uk in ro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Salut, sant curios cei care-si vand BMWurile 1200GSA ce moto isi cumpara apoi ? Un GSA mai nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iunie 22, 2012 Autor Share Postat Iunie 22, 2012 1340382659[/url]' post='3160613']Salut, sant curios cei care-si vand BMWurile 1200GSA ce moto isi cumpara apoi ? YAMAHA 1200 tenere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chif Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 YAMAHA 1200 tenere Funny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 1200 ST nu cred, are 260kg cu plinu facut , e prea grea comparativ cu BMW1200GS. Si nu este la fel de manevrabila pt ca nu dispune de motor boxer. Ar mai fi de adaugat dar nu vreau sa jignesc pe nimeni . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Salut, sant curios cei care-si vand BMWurile 1200GSA ce moto isi cumpara apoi ? Vindea cineva acum cateva luni un GSA '07 parca si mentiona acolo ca se gandeste sa-si ia un Multistrada 1200. Daca il vinzi probabil o faci ca sa iti iei "altceva", nu neaparat "ceva mai bun". Sau ma rog, ceva mai bun (potrivit) pentru tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 1200 ST nu cred, are 260kg cu plinu facut , e prea grea comparativ cu BMW1200GS. Si nu este la fel de manevrabila pt ca nu dispune de motor boxer. Ar mai fi de adaugat dar nu vreau sa jignesc pe nimeni . Nu prea inteleg ce e cu "jignitul"... Nu cred ca vr-un ochi oblici, inginer la Yamaha citeste forumul asta ca sa o ia personal... Fiecare in momentul in care a dat 18k+ pe o mobra presupun ca a testat piata si astfel poate avea o parere obiectiva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 (editat) Am gasit pana la urma un parbriz "de vara" care sa imi placa, gata facut. Ma rog, e ptr GS, deci va trebui sa renunt la bara aia superioara si probabil sa caut alte suruburi / distantiere laterale in locul celor originale. In fine, o sa revin cu impresii peste vreo 2 saptamani. Arata cam asa si a fost vreo 72 GBP cu tot cu transport (ebay.co.uk): Baietii din UK si curieratul s-au miscat mai repede decat ma asteptam. Vineri am primit parbrizul si ieri am "tuns" GSA-u'. Iete ce a iesit: Cu reglajul la maxim / minim: Bun, acum cateva prime impresii: Aveam idee cam la ce sa ma astept pentru ca mai experimentasem mersul fara carene si parbriz pe mobra veche. Dar aici diferenta a fost mult mai mare! Va recomand sa incercati daca nu ati facut-o deja (sa mergeti fara parbriz in prima faza). E demential! Lasand la o parte aerul curat care il iei in piept si in casca (chestie care la 33 de grade si la viteza mare nu mai e neaparat o placere), senzatia e ca se schimba radical modul cum se apleaca si cum vireaza motocicleta. Nemaiavand parbrizul inalt cu care esti obisnuit si pe care il ai ca reper, ai senzatia ca ai roata fata undeva sub tine ca intri in viraje mult mai repede si mai sin scurt. Deci ok, e clar ca e o iluzie, dar una foarte misto. Nu am apucat sa il probez la viteza... i-am dat vreun 100-105 pe bulevard si mi s-a parut ca deja incepeam sa ma tin mai bine de ghidon. Ma astept ca peste 120 km/h sa nu prea mearga (in conditii de relativ confort). Astept sa vad cum se comporta la prima tura. Probabil ca ceva un pic mai inalt, in genul celui Sport de la TT este un compromis mai bun din punctul asta de vedere. Legat de montaj, parbrizul asta e de GS, deci ptr GSA trebuie facute cateva mici modificari (reversibile) la sistemul de prindere. Sau gasite niste distantiere sau un sistem de prindere de pe GS, pe care insa nu le aveam. Si o protectie de far pe care am luat-o de la acelasi vanzator; undeva pe la 20 GBP si am bagat6-o pe acelasi transport. Se prinde cu niste arici de plastic semi-transparenti sustinuti de o banda dublu adeziva transparenta. Sper sa tina: Editat Iunie 26, 2012 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Intr-un cuvant bani aruncati . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 In sensul ca puteam sa merg fara parbriz deloc sau de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Arata ciudat Prima data am crezut ca ai taiat tu parbrizul original Dar gusturile oamenilor sunt precum judecatorii: inamovibile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) Baietii din UK si curieratul s-au miscat mai repede decat ma asteptam. Vineri am primit parbrizul si ieri am "tuns" GSA-u'. Iete ce a iesit: Cu reglajul la maxim / minim: Mie i-mi place cum arata .... In mod straniu, "dromaderul" asta, acum, parca arata a ... motocicleta Bafta, drumuri lungi si uscate Editat Iunie 27, 2012 de Clau_C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Vineri am primit parbrizul si ieri am "tuns" GSA-u'. Sa te bucuri de el! Mie imi place si te inteleg foarte bine, pt. mine nu e placere mai mare decat, mai ales la munte unde aerul e mai rece/proapspat, sa merg cu flip-up-ul ridicat si sa iau aerul din plin in fata. Iar pe autostrada ma bucur de lipsa turbulentelor. Daca as vrea sa ma ascund dupa un ditamai parbrizul, mi-as lua un cabrio si as scapa si de dezavantajele echipamentului. Imi place si ca e negru, m-ar tenta si pe mine dar dupa cum il vad la tine in poze nu mi-ar incapea navigatia, care acum imi vine exact "la ras" cu parbrizul actual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.