Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Powerbronze, da... si poate fi transparent, light tinted sau dark tinted (ca in poza).

De-asta am si precizat ca l-am luat de pe ebay.co.uk, pentru ca acolo am gasit o firma care il vinde cu 26 GBP transportul. L-am si achitat deja (71 GBP in total), deci totul ar trebui sa fie ok.

M-am gandit si la treaba cu GPS-ul, si la treaba cu vajul. Daca pot sa merg cu 130-140 sustinut, as fi multumit. Iar cu GPS-ul gasesc o solutie... ori pe ghidon, ori, mai bine... pe bara de jos din spatele bordului si sa vina GPSul deasupra si in fata vitezometrului (poate o sa-mi ciupeasca un pic din vizbilitatea catre vitezometru, dar o sa pot vedea pozitia acului oricum).

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Powerbronze, da... si poate fi transparent, light tinted sau dark tinted (ca in poza).

De-asta am si precizat ca l-am luat de pe ebay.co.uk, pentru ca acolo am gasit o firma care il vinde cu 26 GBP transportul. L-am si achitat deja (71 GBP in total), deci totul ar trebui sa fie ok.

M-am gandit si la treaba cu GPS-ul, si la treaba cu vajul. Daca pot sa merg cu 130-140 sustinut, as fi multumit. Iar cu GPS-ul gasesc o solutie... ori pe ghidon, ori, mai bine... pe bara de jos din spatele bordului si sa vina GPSul deasupra si in fata vitezometrului (poate o sa-mi ciupeasca un pic din vizbilitatea catre vitezometru, dar o sa pot vedea pozitia acului oricum).

 

asa da...

plus ca viteza o poti vedea pe gipies

 

eu am platit £65 pentru 10kg din uk.., sa le dau astora tot atat pentru un parbriz de £70 mi se pare mult prea mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha-ti multumeste probabil pt compliment, dar era vorba de GS. Personal nu sunt fanul exagerarilor electronice, dar se pare ca spre asta ne indreptam. Motoare din ce in ce mai complicate, imposibil de reparat decat cu testerul in fata si care costa din ce in ce mai mult. Nu gasesc o corespondenta directa intre pret - complexitate pe de-o parte si performanta-fiabilitate, pe cealalta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha-ti multumeste probabil pt compliment, dar era vorba de GS. Personal nu sunt fanul exagerarilor electronice, dar se pare ca spre asta ne indreptam. Motoare din ce in ce mai complicate, imposibil de reparat decat cu testerul in fata si care costa din ce in ce mai mult. Nu gasesc o corespondenta directa intre pret - complexitate pe de-o parte si performanta-fiabilitate, pe cealalta.

trebuia sa-ti iei atunci 1150 gsa, nu yamaha :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa da...

plus ca viteza o poti vedea pe gipies

 

eu am platit £65 pentru 10kg din uk.., sa le dau astora tot atat pentru un parbriz de £70 mi se pare mult prea mult

Daca nu ma cautati pe mine sa va aduc cu 10 lei / kg din uk in ro... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1200 ST nu cred, are 260kg cu plinu facut , e prea grea comparativ cu BMW1200GS. Si nu este la fel de manevrabila pt ca nu dispune de motor boxer. Ar mai fi de adaugat dar nu vreau sa jignesc pe nimeni .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sant curios cei care-si vand BMWurile 1200GSA ce moto isi cumpara apoi ?

Vindea cineva acum cateva luni un GSA '07 parca si mentiona acolo ca se gandeste sa-si ia un Multistrada 1200.

Daca il vinzi probabil o faci ca sa iti iei "altceva", nu neaparat "ceva mai bun". Sau ma rog, ceva mai bun (potrivit) pentru tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1200 ST nu cred, are 260kg cu plinu facut , e prea grea comparativ cu BMW1200GS. Si nu este la fel de manevrabila pt ca nu dispune de motor boxer. Ar mai fi de adaugat dar nu vreau sa jignesc pe nimeni .

 

Nu prea inteleg ce e cu "jignitul"... Nu cred ca vr-un ochi oblici, inginer la Yamaha citeste forumul asta ca sa o ia personal... Fiecare in momentul in care a dat 18k+ pe o mobra presupun ca a testat piata si astfel poate avea o parere obiectiva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit pana la urma un parbriz "de vara" care sa imi placa, gata facut. Ma rog, e ptr GS, deci va trebui sa renunt la bara aia superioara si probabil sa caut alte suruburi / distantiere laterale in locul celor originale. In fine, o sa revin cu impresii peste vreo 2 saptamani. Arata cam asa si a fost vreo 72 GBP cu tot cu transport (ebay.co.uk):

 

Baietii din UK si curieratul s-au miscat mai repede decat ma asteptam. Vineri am primit parbrizul si ieri am "tuns" GSA-u'. Iete ce a iesit:

 

PICT9279.JPG

PICT9293.JPG

PICT9287.JPG

PICT9289.JPG

 

Cu reglajul la maxim / minim:

PICT9298.JPGPICT9300.JPG

 

PICT9294.JPGPICT9299.JPG

 

Bun, acum cateva prime impresii:

Aveam idee cam la ce sa ma astept pentru ca mai experimentasem mersul fara carene si parbriz pe mobra veche. Dar aici diferenta a fost mult mai mare! Va recomand sa incercati daca nu ati facut-o deja (sa mergeti fara parbriz in prima faza). E demential! Lasand la o parte aerul curat care il iei in piept si in casca (chestie care la 33 de grade si la viteza mare nu mai e neaparat o placere), senzatia e ca se schimba radical modul cum se apleaca si cum vireaza motocicleta. Nemaiavand parbrizul inalt cu care esti obisnuit si pe care il ai ca reper, ai senzatia ca ai roata fata undeva sub tine ca intri in viraje mult mai repede si mai sin scurt. Deci ok, e clar ca e o iluzie, dar una foarte misto.

 

Nu am apucat sa il probez la viteza... i-am dat vreun 100-105 pe bulevard si mi s-a parut ca deja incepeam sa ma tin mai bine de ghidon. Ma astept ca peste 120 km/h sa nu prea mearga (in conditii de relativ confort). Astept sa vad cum se comporta la prima tura. Probabil ca ceva un pic mai inalt, in genul celui Sport de la TT este un compromis mai bun din punctul asta de vedere.

 

Legat de montaj, parbrizul asta e de GS, deci ptr GSA trebuie facute cateva mici modificari (reversibile) la sistemul de prindere. Sau gasite niste distantiere sau un sistem de prindere de pe GS, pe care insa nu le aveam.

 

 

 

Si o protectie de far pe care am luat-o de la acelasi vanzator; undeva pe la 20 GBP si am bagat6-o pe acelasi transport. Se prinde cu niste arici de plastic semi-transparenti sustinuti de o banda dublu adeziva transparenta. Sper sa tina:

PICT9291.JPG

PICT9292.JPG

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietii din UK si curieratul s-au miscat mai repede decat ma asteptam. Vineri am primit parbrizul si ieri am "tuns" GSA-u'. Iete ce a iesit:

 

Cu reglajul la maxim / minim:

PICT9298.JPG

 

 

 

 

Mie i-mi place cum arata .... :ok:

In mod straniu, "dromaderul" asta, acum, parca arata a ... motocicleta :D

 

Bafta, drumuri lungi si uscate

:cheers:

Editat de Clau_C
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vineri am primit parbrizul si ieri am "tuns" GSA-u'.

 

Sa te bucuri de el!

Mie imi place si te inteleg foarte bine, pt. mine nu e placere mai mare decat, mai ales la munte unde aerul e mai rece/proapspat, sa merg cu flip-up-ul ridicat si sa iau aerul din plin in fata. Iar pe autostrada ma bucur de lipsa turbulentelor. Daca as vrea sa ma ascund dupa un ditamai parbrizul, mi-as lua un cabrio si as scapa si de dezavantajele echipamentului. :D

 

Imi place si ca e negru, m-ar tenta si pe mine dar dupa cum il vad la tine in poze nu mi-ar incapea navigatia, care acum imi vine exact "la ras" cu parbrizul actual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...