ianachim Postat Octombrie 2, 2012 Autor Share Postat Octombrie 2, 2012 ai facut o economie teoretica de 96l de benzina, care practic i-ai consumat pe drum, dar felul in care au lucrat e clar, ai iesit mai castigat! practic eu nu am calculat NEAPARAT economia altele au fost considerentele de am preferat UNGARIA iesirea era oricum planificata asa ca nu am facut decat in loc de balaton sa merg spre budapesta..... iar pe drum de miercuri seara pana luni la pranz am bagat 3000 km iar pe drum am dat 270 euro gaz si cam 30 taxe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Asta e noul GS de 1250 cmc racit cu apa : ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) In sfarsit a aparut! Asdar, nu va fi un motor de 1250 cum se preconiza ci ramane la cilindreea de 1200 (1170) cmc. Insa totul va fi nou sau imbunatatit, nu numai motorul: design, frane, suspensii, transmisie, esapament, lumini, dotari etc. Cateva date tehnice: - motor de 1170cmc, racit mixt cu lichid si aer; - putere 125cp @7700rpm, cuplu max. 125Nm @6500rpm - cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj uscat cu functie anti-hopping; - greutate la gol (gata de drum, cu plinurile facute) 238kg, similara cu cea a modelului anterior, avand in vedere ca acum si ABS este standard; - rezervor 20L; - anvelope cu dimensiuni in premiera: 120/70-19 (fata) si 170/60-17 (spate) - alternator 580w; - frane fata cu doua discuri (305mm) cu etrieri radiali cu cate 4 pistonase; spate un disc de 276mm cu 2 pistonase; ABS standard decuplabil; - se pastreaza sistemele telelever si paralever, imbunatatite; cardanul va fi acum ca la seria K, pe partea stanga; Printre optionalele noi: - dynamic ESA (cu functie de reglare automata in functie de suprafata de rulare); - selectarea modului de rulare (riding modes): Rain, Road, Dynamic, Enduro sau Enduro-Pro, cu influente asupra motorului, suspensiilor, ABS-ului si ASC-ului; - far principal cu LED; lumini de zi; - cruise-control; - computer PRO (spre deosebire de cel standard, cu functii extinse pt. off-road). Spre deosebire de concurenta recenta unde parbrizul se poate regla doar cu ajutorul sculelor, la noul GS parbrizul se va putea regla simplu, chiar si in mers, cu o singura mana: Cheia si protectia (optionala) de far pt. enduro: Marea mea dezamagire, mai ales dupa ce recent am facut teste cu trei motociclete cu sistemul clasic: actionarea semnalizatoarelor. Bineinteles, nu vor lispi si optionale deja intalnite la modelul anterior, precum RDC, suspensie mai joasa, proiectoare cu LED, manere incalzite, jante "spitate", alarma, scut enduro, crashbar, case-urile vario etc. Se vor putea comanda trei niveluri de echipare la care se pot adauga diverse optionale/accesorii: Touring, Dynamic sau Offroad. Culori: rosu, alb, albastru sau gri. Acum se va putea alege intre patru tipuri de sei: standard, joasa, inalta sau Rallye. Alte poze: Foarte probabil va urma si varianta Adventure. Astept cu interes si preturile dar mai ales testele (mai ales cele personale) Bineinteles, in colectia de echipamente 2013, nu vor lipsi si cele specifice GS: Editat Octombrie 2, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 arata intr-un mare fel, ceva detalii despre pret ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wicked10 Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) arata din secolul asta..... buna treaba cu semnalizarea si claxonul..... le-au pus si ei la indemana Editat Octombrie 2, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 faina cal... peste 10 ani o sa am unul ))... sh normal ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 nu e 1250? daca da sa modific titlul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) Marea mea dezamagire, mai ales dupa ce recent am facut teste cu trei motociclete cu sistemul clasic: actionarea semnalizatoarelor. O mica gluma pe seama ciorchinelui de butoane din poza: [ Editat Octombrie 2, 2012 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 PS nu-mi place ciocul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iggy Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 excelent calutz, Ada-l Doamne la mine in curte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 De ce are manere si in fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Un GTL fara carene. Bleah. Si da, ciocul ala arata ca un ca.cat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Da handguardu' nu e inclus in aia fro 20000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Cheia si protectia (optionala) de far pt. enduro: Funny guy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) Funny guy. Se zice troll. Editat Octombrie 2, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Mie-mi place... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Hmmmm, a lot of stills. Parca trebuia sa ne minunam cat de enduro e o vaca de sase tone. L-as da afara pe ala de la BMW marketing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Da handguardu' nu e inclus in aia fro 20000? Este Hmmmm, a lot of stills. Parca trebuia sa ne minunam cat de enduro e o vaca de sase tone. L-as da afara pe ala de la BMW marketing. Daca duci girafele la pascut cu BMW-ul, eu zic ca-i destul de enduro Hai ca merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Daca duci girafele la pascut cu BMW-ul, eu zic ca-i destul de enduro Photoshop. Hai ca merge Nu merge, nu vezi ca se sprijina pe balustrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) 1349198877[/url]' post='3248616']Un GTL fara carene. Bleah. Si da, ciocul ala arata ca un ca.cat. Era culmea ca BMW sa renunte la cioc dupa ce aproape toti l-au adoptat. Pana si noul DL1000 model 2013 il are.Marea dezamagirii nu este claxonul sau semnalizarea, ci faptul ca nu au mers pana la cap cu motorul. Probabil este o varianta interimara spre adevaratul 1250 cu ambreiajul scufundat in ulei. Editat Octombrie 2, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) Nu merge, nu vezi ca se sprijina pe balustrada. S-ar putea sa ai dreptate... Acum e mult mai clar... Editat Octombrie 2, 2012 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Este pe drum d-asta fac si eu enduro cu TDM-ul meu din 92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Probabil este o varianta interimara spre adevaratul 1250 cu ambreiajul scufundat in ulei. La boxer nu cred ca se va intampla vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 fata arata ca si cum ar fi facut puzzle din costumul unui soldat imperial din Star Wars Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.