Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

voi chiar credeti ca putea fi ceva serios?? hai pe bune!

ba, mai cade omu in tepe d'astea de dragul chilipirului, da chiar asa.....

mai era un post cu un 1150GS, proprietaru injura de mama focului si o pusese la vanzare (nu tocmai moca - pret corect) si dupa un drum de 2k s-a intors complet - era cea mai tare mobra calarita vre-o data.....iar daca ti-e foame ceri mult nu o dai degeaba....

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa discutiile de aici am studiat putin siturile de vanzare din Italia. Se gasesc, nu foarte multe si nici prea des, motoare lovite usor, reparabile cu cateva sute de euro, la preturi foarte bune. Din ce am observat la max 3 zile dupa aparitia anuntului se vand. Totul este sa cauti si cel mai greu pt noi sa te misti repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si de draga ce i-a fost i-a sarit cardanul la peste 100 km/h de era sa il omoare. Dragoste cu nabadai, de ! :)

 

Scuza -ma dar nu inteleg. Cum a putut sari cardanul? De unde a sarit? De pe pinion, de pe bloc? De sarit lantula am auzit, dar de cardan.

Daca zici ca s-a stricat un rulment sau s-a rupt cardanul mai inteleg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuza -ma dar nu inteleg. Cum a putut sari cardanul? De unde a sarit? De pe pinion, de pe bloc? De sarit lantula am auzit, dar de cardan.

Daca zici ca s-a stricat un rulment sau s-a rupt cardanul mai inteleg.

 

Trolleaza si el cum stie. Nu cred ca stie ce e ala cardan pe mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gandindu-ma la discutia avuta in urma cu ceva timp aici pe topic in legatura cu repartitia maselor fata/spate la boxer, mi-am adus aminte de un mic amanunt, valabil la GS/A: probabil ca si pozitia topcase-ului poate influenta, in mica masura, acest raport, cu atat mai mult cu cat topcase-ul este montat destul de mult catre spate.

 

Pentru cine merge preponderent singur, exista posibilitatea ca topcase-ul sa fie montat pe locul pasagerului. Ma refer in mod special la topcase-ul original vario (pentru care stiu sigur ca se poate, folosind un adaptor ce costa cca 27€) dar poate ca este valabil si pt. alte modele de topcase.

Printre avantaje mai vad posibilitatea de a folosi spatarul direct de catre rider, cred ca greutatea bagajului nu mai reprezinta o problema avand in vedere ca in loc de suport va sta direct pe locul pasagerului, mici avantaje la parcare prin reducerea lungimii totale a motocicletei si poate si ceva avantaje dpdv al aerodinamicii.

Ca dezavantaj as vedea posibila incomodare la mersul in offroad (dar se da f usor jos) si mai ales obligatia de a te urca "aruncand" piciorul direct peste sa in loc de urcarea clasica/"eleganta" ridicand piciorul deasupra seii pasagerului.

 

Pe net am gasit momentan doua poze nu foarte clare:

 

post-9546-0-30956400-1354118155_thumb.jpgpost-9546-0-49544200-1354118139_thumb.jpg

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca sunt pozele reale, iti pun aici ce mi'a zis omu' in ultimul mail:

 

 

 

 

Re: Subito.it - Risposta a: BMW1200 incidentata

 

Hide Details

FROM:

TO:

 

Message flagged

Thursday, November 23, 2012 8:30 PM

 

 

Per chi mi offre 3600 euro se la porta a casa...per adesso mi hanno dato conferma 3500 euro.se tu mi dai 3600 te la do a te...il discorso per radiazione estero la pago io. 80 euro.

ABS,borsa laterali in tinta, manopole riscaldate, presa supplementare, topcase con portapachino,borsa serbatoio originale, computer Sempre tagliandata BMW.Vendo per cambio tipologia .Grazie.

e un pret corect pt o mobra , restul sunt aberatii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un pret corect pt o mobra , restul sunt aberatii

 

Parca ai spus ca nu vrei sa faci flame... asadar, de ce continui sa bati campii aiurea?

Piata (cererea si oferta) regleaza preturile, asa cum este normal, nu conteaza ce ti se pare tie aberant sau nu. Daca cineva cere mai mult decat face, fie nu vinde, fie lasa pretul pana vinde.

Asadar, inainte sa escaladeze aiurea discutia asta stupida, ne oprim aici? Sau fa te rog un topic separat pe aceasta tema. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gandindu-ma la discutia avuta in urma cu ceva timp aici pe topic in legatura cu repartitia maselor fata/spate la boxer, mi-am adus aminte de un mic amanunt, valabil la GS/A: probabil ca si pozitia topcase-ului poate influenta, in mica masura, acest raport, cu atat mai mult cu cat topcase-ul este montat destul de mult catre spate.

post-9546-0-30956400-1354118155_thumb.jpgpost-9546-0-49544200-1354118139_thumb.jpg

 

Pozitia topcase-ului influenteaza ... pe naiba ...!

 

Nu sunt subiectiv, da' GS-ul este super scula!

Merge de rupe - si cu greutate (pe spate) si pe offroad!

N-aveti idee cata greutate aveam aici - si avea cele mai de rahat cauciucuri pe care le-au pus vreodata Battle Wing ...!

 

Imi pare rau ca nu am facut poze cand am mers pe aratura!

S-a intamplat in 2010, cand am scurtat drumul catre plaja. Ca de obicei eram singur si mi-a fost teama ca daca opresc ... acolo ramaneam!

Brazda parea proaspata si aveam o gramada de bagaj, asa ca m-am saltat pe scarite si am aplicatr regula mersului pe nisip - i-am dat gaz!

 

Recunosc, cand am ajuns la capatul tarlalei eram fleasca - si datorita sentimentului de frica prin care am trecut, dar si de bucuria care m-a invadat la sfarsit! Au fost cam 400m, dar ... pareau ca nu se mai termina!

Dupa ce-am razbit, am pupat-o!

Atunci mi-am multumit ca aveam Heidenau K60 pe ea.

 

Dupa mine, echipat cu TKC80, GS / GSA-ul chiar ca este ... unstoppable!

Cu vibratii, cu cardane care sar / se rup, cu toate neajunsurile si defectele pe care le are, GS-ul ... ramane GS!

 

Odata ce-ai mers pe un GS / GSA, nu-ti poti dori decat ... sa ai unul!

post-4731-0-35028900-1354129137_thumb.jpg

post-4731-0-00241200-1354129156_thumb.jpg

post-4731-0-99156800-1354129196_thumb.jpg

post-4731-0-22765200-1354129217_thumb.jpg

post-4731-0-54448200-1354129271_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Odata ce-ai mers pe un GS / GSA, nu-ti poti dori decat ... sa ai unul!

 

nu te contrazic, eu sunt de acceasi parere doar ca in fraza de mai sus am inlocuit "GS/GSA" cu altceva. am mers cu GS ul inainte insa :)

 

misto pozele, bravo

 

Parca ai spus ca nu vrei sa faci flame... asadar, de ce continui sa bati campii aiurea?

Piata (cererea si oferta) regleaza preturile, asa cum este normal, nu conteaza ce ti se pare tie aberant sau nu. Daca cineva cere mai mult decat face, fie nu vinde, fie lasa pretul pana vinde.

Asadar, inainte sa escaladeze aiurea discutia asta stupida, ne oprim aici? Sau fa te rog un topic separat pe aceasta tema. ;)

 

scuza ma,

am postat intial mirat de avalasa de GS-uri la vanzare, apoi am citit din urma si am raspuns la un post cu vanzarea gs-ul italian.

chiar nu postam sa flame-z. pur si simplu pt o mobra cazuta pretul era ok.

si asa cum stii si tu, la " voi" pretul e tinut sus megaartificial ( si sa vorbim doar de piata SH ca de nou ..chiar ca e aberatie ).

stiu ca putem discuta in contradictoriu tu fiind un veteran am bmw-ului, eu unul fan de japoneze si cu pareri bine definite in timp atat tehnic cat si uman, deci n-are rost :)

 

sanatate si multumesc de antentionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozitia topcase-ului influenteaza ... pe naiba ...!

 

Topcase-ul plin cate clar la cca 10kg iar mutarea lui cu cca 30-40cm mai in fata nu cred ca este chiar egala cu zero, adica e vorba de fizica/mecanica. Ma rog...

 

Nu inteleg insa legatura intre ce am spus eu si toata povestea ta cu teama ta, ce anvelope ai folosit etc.

Eu ma referisem la tendinta de ridicare pe o roata la accelerari viguroase, cu atat mai mult cand este incarcata sau/si se urca o rampa.

Dar nu mai conteaza; important este ca pt cine gaseste avantajos, topcase-ul se poate monta si altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te contrazic, eu sunt de acceasi parere doar ca in fraza de mai sus am inlocuit "GS/GSA" cu altceva. am mers cu GS ul inainte insa :)

 

misto pozele, bravo

 

 

 

scuza ma,

am postat intial mirat de avalasa de GS-uri la vanzare, apoi am citit din urma si am raspuns la un post cu vanzarea gs-ul italian.

chiar nu postam sa flame-z. pur si simplu pt o mobra cazuta pretul era ok.

si asa cum stii si tu, la " voi" pretul e tinut sus megaartificial ( si sa vorbim doar de piata SH ca de nou ..chiar ca e aberatie ).

stiu ca putem discuta in contradictoriu tu fiind un veteran am bmw-ului, eu unul fan de japoneze si cu pareri bine definite in timp atat tehnic cat si uman, deci n-are rost :)

 

sanatate si multumesc de antentionare.

 

Ca idee. Cunosc si eu persoane care au cumpatrat un BMW sub pretul pietei dupa care au blestemat ca au avut probleme cu mobra. Atentie cand se vinde o mobra sub pretul pietei 90% are ceva bube de aceea e mai ieftina. Mai ales in vest unde sa vopsesti sa sa repari ceva ce este mai serios avariat te costa o avere.Mai exista si cand vanzatorul are nevoie de bani urgent si vinde mai ieftin( cei 10%).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de cand a fost anuntata aparitia modelului cu racire pe apa

posesorii de modele anterioare scad pretul la revanzare cu 80%

am gasit cazuri in care le .au si donat........

 

eu zic ca, cei interesati de un chilipir sa nu se bage inca ...prevad un discount la nivelul ....".vanzatorul ii va plati si rca ul pe anul urmator cumparatorului"...numai sa scape de rabla asta de 1200 gs/gsa

 

deci ....asteptati ...momentul potrivit

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe tema pretului, acesta va fi ultimul meu post....dar:

Daca motorul asta: http://www.subito.it/moto-e-scooter/bmw-r-1200-gs-catania-53386275.htm

care costa 5000 de euro, si se presupuna ca ar fi OK, stau si ma gandesc cat trebuia sa ceara tipul pe GS'ul pe care il trantise si numa' el stie ce i'o fi spart ?!?

Ala ceruse 3700 de euro pe un motor SPART !!! Ce e asa iesit din comun ?

Sau chiar asa carcotasi si plictisiti sa fie unii useri ? Io inteleg ca unii s'au ars cu supa, dar uneori iaurtul chiar e RECE !

In fine...spor in ceea ce faceti !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe tema pretului, acesta va fi ultimul meu post....dar:

Daca motorul asta: http://www.subito.it...ia-53386275.htm

care costa 5000 de euro, si se presupuna ca ar fi OK, stau si ma gandesc cat trebuia sa ceara tipul pe GS'ul pe care il trantise si numa' el stie ce i'o fi spart ?!?

Ala ceruse 3700 de euro pe un motor SPART !!! Ce e asa iesit din comun ?

Sau chiar asa carcotasi si plictisiti sa fie unii useri ? Io inteleg ca unii s'au ars cu supa, dar uneori iaurtul chiar e RECE !

In fine...spor in ceea ce faceti !

 

Yzu-le nu trebuie sa te oftici dar sa sti ca sunt unii oameni( nu vb de tine) care vrea sa cumpara un BMW brici la care nu ai nimic de facut cel putin 3 sezoane dar sa fie si foarte ieftin.

 

Uita eu am cumparat R 1100R -ul meu la 4700 euro in 2006 cand avea 10 ani. Dar in pretul asta am avut carte service cu inspectia facuta la BMW in germania, inainte sa cumpar care si s-a vazut pe motocicleta - baterie nou, placute noi, facut balans, schimbat lichide etc. Am dat mai mult dar am primit mai mult. Eu in directia asta bat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@budd Chiar stiu ce e ala un cardan, spre deosebire de altii. Cat despre faza cu trollatul, las-o moale, nu ma cunosti sa faci afirmatii despre mine.

Pai ia spune-ne ce ai auzit de la uzeru ilarie daca nu trolezi. Cum dracu sa sara cardanul cand ala sta bine mersi intr-un casing. Are you fucking nuts? Daca "sare cardanul" (exprimare imbecila in cazul unei mobre) se duce dracu' tot trenul spate (mai ales in cazul BMW R1XXXGS).

 

Ca de controlul tractiunii BMW inca nu a auzit.

Funny guy.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ce spui, dar cand am pus anuntul gasit, care NU era al meu, sincer m'am gandit la cei care ar vrea sa aiba un 1200 GS, accesibil la pret, chiar daca, o iarna intreaga ar tot mesteri la el, cu niste costuri reduse de reparatie.

Scarverul meu, l'am luat din Belgia la 4000 km, cu 3500 de euro. De ce asa ieftin pt. nr infim de kilometri ? Pt ca fost trantit. Ei bine, acest aspect nu m'a deranjat, pt ca , cu 2-3 lei, un litru de vopsea si un ciocan, l'am adus intr'o stare care mi'a permis ulterior sa ma folosesc de el 60.000 km FARA PROBLEME ( majore, exceptand consumabilele)

 

Deci cum eu m'am descurcat, am zis ca poate e cineva care ar face ca si mine.

In fine, fiecare e liber sa isi ia motor cat mai nou, cumparat de preferinta de la un medic trecut de 50 de ani, neamt de regula, iar motorul sa nu aiba mai mult de 25.000 km ( chiar daca e un tourer ce inghite sute de mii de km in 2-3 sezoane ) si care sa aiba carte service, iar service'ul sa' fi facut doar la reprezentanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare cioara-si lauda puiul, ca e frumos, cel mai frumos! Sa vedem cand o veni celalalt cioroi, ce o sa zici de cel vechi. :10:

 

Pai iti spun de acum ce zic despre cel vechi: IL VREAU INAPOI!

Prin urmare sa nu fi surprins daca anu' viitor ma vei vedea iar pe un GSA! Ca o sa fie cel pe care l-am avut, sau altul nou ... ramane de vazut.

 

Am chibzuit mult si decizia este irevocabila: GSA-ul este singurul motor care ma intereseaza si care se pliaza pe nevoile si cerintele mele!

 

Recunosc in fata natiunii ca-mi pare rau ca l-am vandut, dar ... nu e un capat de lume!

Daca-mi ajuta bunul Dumnezeu si ma tine sanatos, tot pe Adventure voi merge la mare.

 

Scurt si la obiect: modelul nou pe mine nu ma intereseaza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aureliane, putina chibzuinta, ce naiba. Il cumperi, il vinzi, il cumperi inapoi. Hotaraste-te, sau ai baut apa dupa Doru. Cu orice motor vei merge, placerea de a te insoti pe litoral ramane. Mi-am completat echipamentul si abia astept noul sezon. Nu sunt inca hotarat la cauciucuri. Chiar nu se pot folosi Turancele pe plaja? Ca am o mica alergia la cramponate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aureliane, putina chibzuinta, ce naiba. Il cumperi, il vinzi, il cumperi inapoi. Hotaraste-te, sau ai baut apa dupa Doru. Cu orice motor vei merge, placerea de a te insoti pe litoral ramane. Mi-am completat echipamentul si abia astept noul sezon. Nu sunt inca hotarat la cauciucuri. Chiar nu se pot folosi Turancele pe plaja? Ca am o mica alergia la cramponate.

 

cromozonul '. feminim predomina la TAU

 

INTRA IESI INTRA IESI.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...