Dan Olaru Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 (editat) Un "ROLLS ROYCE" pe doua roti. Nu "oricine " si l permite Editat Martie 24, 2013 de Dan Olaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Nu "oricine" si liniuta l permite punct. ROLLS ROYCE e bine cu Y. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 pentru mine seamana prea mult cu un cayenne. scump, confortabil, nu e nici limo nici de teren. e ceea ce vrea piata acum. sa para "cool", "hey check it out, am bani, am motor enduro cu DRL, "angel's eye", cam cum erau radiocasetofoanele din 1980 cu multe leduri care se invarteau in mii de culori prefer un 1970 defender Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 pentru mine seamana prea mult cu un cayenne. scump, confortabil, nu e nici limo nici de teren. e ceea ce vrea piata acum. sa para "cool", "hey check it out, am bani, am motor enduro cu DRL, "angel's eye", cam cum erau radiocasetofoanele din 1980 cu multe leduri care se invarteau in mii de culori prefer un 1970 defender e ciudat ca spui asta. ai 1150 gs ADVENTURE care n-a fost ieftin nici la lansare, dar nici cand l-ai cumparat tu. asta nu striga, hei am bani? pana la urma totul e relativ. daca ai bani ar trebui sa-ti iei ultima cazatura numai sa nu zica unii ca l-ai luat de impresie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 (editat) Băieţi, aţi auzit de Honda Africa Twin ? Asta-i trendul, cerinţa clientului. Vor vehicule impunătoare, cu nume sonore şi "macho" pentru a empata. Nu fac referire la niciunul dintre voi, ci în general la clienţii de pretutindeni, fie că doresc maşini sau motociclete. Editat Martie 25, 2013 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 25, 2013 Autor Share Postat Martie 25, 2013 (editat) farul isi merita banii si asta e viitorul ce dracu vreti sa facem sa punem licurici????? abs si asc egal siguranta care nu si o doreste?????? aerodinamica imbunatatita clar fata de vechiul gs unde te cam sufla vantul...... pentru inceput ..... probleme cele mai mari raman la ....... fiabilitate si service... iar asta cuBANII cam lasa de dorit NU INSEAMNA CA AM BANI DACA CALARESC UN BMW..... ce dracu o fi in mintea unora daca as avea bani si as fi baiat destept as fi pe un iaht ..... sau as zace intr un birou super mobilat cu 4 monitoare in jurul meu si cu frica in chiloti ca imi taxeaza cipriotii milioanele din banci.... Editat Martie 25, 2013 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Băieţi, aţi auzit de Honda Africa Twin ? Asta-i trendul, cerinţa clientului. Vor vehicule impunătoare, cu nume sonore şi "macho" pentru a empata. Nu fac referire la niciunul dintre voi, ci în general la clienţii de pretutindeni, fie că doresc maşini sau motociclete. Ultimul exemplar de Africa Twin produs de Honda a iesit pe poarta fabricii acum 10 ani. Si nu am incercat sa epatez cu aceasta afirmatie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 25, 2013 Autor Share Postat Martie 25, 2013 Ultimul exemplar de Africa Twin produs de Honda a iesit pe poarta fabricii acum 10 ani. Si nu am incercat sa epatez cu aceasta afirmatie . hai ma pleaca de aici......:-) esti frustrat" ca nu ai si tu un TWIN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 e ciudat ca spui asta. ai 1150 gs ADVENTURE care n-a fost ieftin nici la lansare, dar nici cand l-ai cumparat tu. asta nu striga, hei am bani? pana la urma totul e relativ. daca ai bani ar trebui sa-ti iei ultima cazatura numai sa nu zica unii ca l-ai luat de impresie? am o tampenie in cap. vroiam o motocicleta fara racire pe apa si fara lant si sa fie buna pe teren greu. altfel un gs de 800 era numai buna. asta a fost motivul pentru care am dat exemplul cu cayenn-ul si cu defenderul ala de baza. mi-ar fi placut un gs1200dupa 2009 dar era mult prea scump. 1150-ul mi-a dat compromisul perfect. asta ca sa ma justific de ce am ales motorul pe care-l am acum. si vestea buna e ca aseara am gasit ca il pot lua cu mine inapoi in canada. asa ca poate-i fac un cadou cu xenon.. sa vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 NU INSEAMNA CA AM BANI DACA CALARESC UN BMW..... ce dracu o fi in mintea unora Nu te mira. Tot din ciclul asta, era unu' pe aici care spunea ca cei care-si cumpara monocilindre de fapt nu au bani de bi sau multicilindre. Daca stai sa-i asculti pe toti te apuca durerea de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 farul isi merita banii si asta e viitorul ce dracu vreti sa facem sa punem licurici????? abs si asc egal siguranta care nu si o doreste?????? aerodinamica imbunatatita clar fata de vechiul gs unde te cam sufla vantul...... pentru inceput ..... probleme cele mai mari raman la ....... fiabilitate si service.... Cu ce nu pot sa ma obisnuiesc este electronica bagata in suspensii pt moto. La o limizina, sau supercar merge, dar pe o motocicleta mi se pare excesiv. Probabil am sa accept, cand KTM, lider incontestabil al suspensiilor pe motoare de serie, le va introduce. Farul nou al noului GS este intradevar de exceptie, dar am inteles ca nu exista ca optiune separata, ci doar intr-un pachet mai gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Cu ce nu pot sa ma obisnuiesc este ..... Bogdan, benveul a fost si este un deschizator de drumuri in ceea ce priveste tehnologia de varf bagata in motociclete. Obisnuieste-te! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 25, 2013 Autor Share Postat Martie 25, 2013 am o tampenie in cap. vroiam o motocicleta fara racire pe apa si fara lant si sa fie buna pe teren greu. altfel un gs de 800 era numai buna. asta a fost motivul pentru care am dat exemplul cu cayenn-ul si cu defenderul ala de baza. mi-ar fi placut un gs1200dupa 2009 dar era mult prea scump. 1150-ul mi-a dat compromisul perfect. asta ca sa ma justific de ce am ales motorul pe care-l am acum. si vestea buna e ca aseara am gasit ca il pot lua cu mine inapoi in canada. asa ca poate-i fac un cadou cu xenon.. sa vedem de ce iti doreai fara racire pe apa???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Bogdan, benveul a fost si este un deschizator de drumuri in ceea ce priveste tehnologia de varf bagata in motociclete. Obisnuieste-te! Textul asta il aud mereu, dar nu ma convins. Ce tehnologie de varf daca le-a trebuit 90 ani sa treaca boxerul pe apa. Vorbim de lucruri seriose nu de brizbrizuri cu multe leduri colorate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Adica reglarea electronica a suspensiei e briz-briz cu leduri pentru tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 de ce iti doreai fara racire pe apa???? 1 un sistem mai putin 2 tampenia din capu' meu 3 traditional Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Fac de o intrebare catre voi: aveti interese sa va alaturati intr-o saptamana de Alpi? Perioada este 20-28 iulie. Am rezervat camere intr-o pensiune, langa Bolzano: http://goo.gl/maps/Lv9b3, de unde iesim sa face ture (de o zi?) in Italia, Austria, poate Elvetia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 (editat) Adica reglarea electronica a suspensiei e briz-briz cu leduri pentru tine? Cand KTM o va adopta am sa accept ca este singura solutie pt o suspensie perfecta. Deocamdata mi se pare prea complicata pt beneficiile aduse. Despre fiabilitate ce sa mai discutam. Nici nu au montat-o bine si deja probleme. Editat Martie 25, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Si nu am incercat sa epatez cu aceasta afirmatie . Postarea mea era un pamflet adus postărilor anterioare, iar legat de acel verb ai dreptate, am greşit scrierea sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Cand KTM o va adopta am sa accept ca este singura solutie pt o suspensie perfecta. Deocamdata mi se pare prea complicata pt beneficiile aduse. Despre fiabilitate ce sa mai discutam. Nici nu au montat-o bine si deja probleme. Deocamdata KTM-ul a inceput sa o ia pe "calea BMW" dpdv suspensii si anume au inceput sa fie mai slabe decat acum niste ani de zile. Vorbesc aici despre motocicletele de strada, 990/950 si 690 care nu mai au suspensiile de alta data. Sunt in continuare incomparabil mai bune decat orice alta suspensie de serie, dar aparent au inceput sa reduca din costuri [si sa mareasca profitul] exact la suspensii , urmand "reteta de succes a BMW" . Asa ca nu m-ar mira sa ajunga si ei la "suspensie electronica" . In alta ordine de idei din ceea ce stiu "suspensiile electronice" sunt foarte ok pt asfalt poate si pt forestierele bune adica exact tipurile de suprafete pt care este facut noul 1200 gs. KTM are o traditie in offroad, e in adn-ul lor, ceea ce este un motiv foarte bun sa nu treaca foarte curand la esa, intrucat clientul KTM vrea sa se dea si pe aratura cu vaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Cand KTM o va adopta am sa accept ca este singura solutie pt o suspensie perfecta. Deocamdata mi se pare prea complicata pt beneficiile aduse. Am pomenit despre suspensia electronica pe topicul KTM 1190 inca de la prima pagina, valabila pt. varianta "fara R". Basca, am vazut ca scotocesti net-ul... Doar ca la ei se numeste EDS (electronic damping system). Asadar, inteleg ca tocmai ai acceptat ca este singura solutie pt. o suspensie prefecta. Cat priveste ESA la BMW, ca si EDS la KTM, stii bine ca sunt optionale, nu esti obligat sa le ai. Sambata am vazut ca erai destul de fascinat de noul GS iar daca vei face si un test, n-am niciun dubiu ca ti-l vei dori foarte tare. Un parbriz mai bun te descurci tu sa-i faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Lista calitatilor este prea lunga pt a fi pomenita pe forum. Am spus, este un progres evident la elementele de baza, motor, cardan, cadru, distributia greutatii, far. Electronica ma lasa rece. Nu o vad totusi in Mongolia, Africa sau America de Sud decat insotita de doua jeepuri, unul cu mecanici si piese, celalat cu operatori si camere. Pt o fataiala in Europa, nu prea departe de reprezentanta BMW, este poate perfecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Electronica ma lasa rece. Nu o vad totusi in Mongolia, Africa sau America de Sud decat insotita de doua jeepuri, unul cu mecanici si piese, celalat cu operatori si camere. Pt o fataiala in Europa, nu prea departe de reprezentanta BMW, este poate perfecta. he's ma man! electronica iti confera confort si-ti fura din fiabilitate. urasc electronica. am ajuns la stadiul ca indiferent ca esti rocket sceintist sau veterinarian, la fel reactionezi cand motorul nu porneste. iei mobilul si suni reprezentanta, cu €5/min ca sa0ti traga cel mai probabil o minciuna de care stiu. iar pe ceea ce nu sunt in control, urasc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Lista calitatilor este prea lunga pt a fi pomenita pe forum. Am spus, este un progres evident la elementele de baza, motor, cardan, cadru, distributia greutatii, far. Electronica ma lasa rece. Nu o vad totusi in Mongolia, Africa sau America de Sud decat insotita de doua jeepuri, unul cu mecanici si piese, celalat cu operatori si camere. Pt o fataiala in Europa, nu prea departe de reprezentanta BMW, este poate perfecta. Cum nu cred c-o sa te dai prea curand pe drumurile Mongoliei, putem spune ca e mobra perfecta chiar si pentru tine. Asteptam sa ne arati poze cu noul tau GS, ca stim ca-ti place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 (editat) Recunosc pt un GS arata incredibil de bine. As fi preferat ca cilindrii aia paraleli sa fie indreptati in sus, sa se mai micsoreze gabaritul! Dar, golit de toata electronica inutila incepe sa tenteze. Astept testele si parerile calaretilor. Aureliane ce zici? Astept pensia. Macar pe atas si tot ajung pe acolo. Cum nu cred c-o sa te dai prea curand pe drumurile Mongoliei, putem spune ca e mobra perfecta chiar si pentru tine. Asteptam sa ne arati poze cu noul tau GS, ca stim ca-ti place Editat Martie 26, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.