Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Adica reglarea electronica a suspensiei e briz-briz cu leduri pentru tine?

Cand KTM o va adopta am sa accept ca este singura solutie pt o suspensie perfecta. Deocamdata mi se pare prea complicata pt beneficiile aduse. Despre fiabilitate ce sa mai discutam. Nici nu au montat-o bine si deja probleme.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si nu am incercat sa epatez cu aceasta afirmatie .

 

Postarea mea era un pamflet adus postărilor anterioare, iar legat de acel verb ai dreptate, am greşit scrierea sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand KTM o va adopta am sa accept ca este singura solutie pt o suspensie perfecta. Deocamdata mi se pare prea complicata pt beneficiile aduse. Despre fiabilitate ce sa mai discutam. Nici nu au montat-o bine si deja probleme.

 

 

Deocamdata KTM-ul a inceput sa o ia pe "calea BMW" dpdv suspensii si anume au inceput sa fie mai slabe decat acum niste ani de zile. Vorbesc aici despre motocicletele de strada, 990/950 si 690 care nu mai au suspensiile de alta data. Sunt in continuare incomparabil mai bune decat orice alta suspensie de serie, dar aparent au inceput sa reduca din costuri [si sa mareasca profitul] exact la suspensii , urmand "reteta de succes a BMW" .

Asa ca nu m-ar mira sa ajunga si ei la "suspensie electronica" .

In alta ordine de idei din ceea ce stiu "suspensiile electronice" sunt foarte ok pt asfalt poate si pt forestierele bune adica exact tipurile de suprafete pt care este facut noul 1200 gs. KTM are o traditie in offroad, e in adn-ul lor, ceea ce este un motiv foarte bun sa nu treaca foarte curand la esa, intrucat clientul KTM vrea sa se dea si pe aratura cu vaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand KTM o va adopta am sa accept ca este singura solutie pt o suspensie perfecta. Deocamdata mi se pare prea complicata pt beneficiile aduse.

 

Am pomenit despre suspensia electronica pe topicul KTM 1190 inca de la prima pagina, valabila pt. varianta "fara R". Basca, am vazut ca scotocesti net-ul... Doar ca la ei se numeste EDS (electronic damping system). Asadar, inteleg ca tocmai ai acceptat ca este singura solutie pt. o suspensie prefecta. :D

Cat priveste ESA la BMW, ca si EDS la KTM, stii bine ca sunt optionale, nu esti obligat sa le ai.

Sambata am vazut ca erai destul de fascinat de noul GS iar daca vei face si un test, n-am niciun dubiu ca ti-l vei dori foarte tare. Un parbriz mai bun te descurci tu sa-i faci ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lista calitatilor este prea lunga pt a fi pomenita pe forum. Am spus, este un progres evident la elementele de baza, motor, cardan, cadru, distributia greutatii, far. Electronica ma lasa rece. Nu o vad totusi in Mongolia, Africa sau America de Sud decat insotita de doua jeepuri, unul cu mecanici si piese, celalat cu operatori si camere. Pt o fataiala in Europa, nu prea departe de reprezentanta BMW, este poate perfecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Electronica ma lasa rece. Nu o vad totusi in Mongolia, Africa sau America de Sud decat insotita de doua jeepuri, unul cu mecanici si piese, celalat cu operatori si camere. Pt o fataiala in Europa, nu prea departe de reprezentanta BMW, este poate perfecta.

 

he's ma man!

electronica iti confera confort si-ti fura din fiabilitate.

urasc electronica.

am ajuns la stadiul ca indiferent ca esti rocket sceintist sau veterinarian, la fel reactionezi cand motorul nu porneste. iei mobilul si suni reprezentanta, cu €5/min ca sa0ti traga cel mai probabil o minciuna de care stiu.

iar pe ceea ce nu sunt in control, urasc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lista calitatilor este prea lunga pt a fi pomenita pe forum. Am spus, este un progres evident la elementele de baza, motor, cardan, cadru, distributia greutatii, far. Electronica ma lasa rece. Nu o vad totusi in Mongolia, Africa sau America de Sud decat insotita de doua jeepuri, unul cu mecanici si piese, celalat cu operatori si camere. Pt o fataiala in Europa, nu prea departe de reprezentanta BMW, este poate perfecta.

 

Cum nu cred c-o sa te dai prea curand pe drumurile Mongoliei, putem spune ca e mobra perfecta chiar si pentru tine. Asteptam sa ne arati poze cu noul tau GS, ca stim ca-ti place :D

 

 

:lool:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc pt un GS arata incredibil de bine. As fi preferat ca cilindrii aia paraleli sa fie indreptati in sus, sa se mai micsoreze gabaritul! Dar, golit de toata electronica inutila incepe sa tenteze. :transport-040: Astept testele si parerile calaretilor. Aureliane ce zici?



Astept pensia. Macar pe atas si tot ajung pe acolo.

Cum nu cred c-o sa te dai prea curand pe drumurile Mongoliei, putem spune ca e mobra perfecta chiar si pentru tine. Asteptam sa ne arati poze cu noul tau GS, ca stim ca-ti place :D

 

 

:lool:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar, golit de toata electronica inutila incepe sa tenteze.

 

Ai ramas la stadiul televizoarelor pe lampi cu telecomanda prin cablu si potentiometri. Vai de capu tau.

 

nu e vorba de lampi dane, e vorba de "a fi in control"

de a fi capabil de un "quick fix" si sa-i dai bataie mai departe.

 

dac-ar fi nevoie doar de 2 lampi si de 2-3 module electronice, nu-i bai, dar la modelele de azi poti avea cel mult un gs-911 cu tine + un laptop sau cel putin un smart-phone care sa-ti spuna de ce nu mai mere motoru', in nici un caz sa ti-l rezolve. nici un model din lume nu e testat suficient ca sa simuleze tot ce-ar putea apare, sau mai grav, e aruncat pe piata chiar daca se stie unde scartaie, dar e mult mai ieftin sa rezolve problema in garantie decat sa faca o modificare de design. ceea ce e trist. iar tu ca mutalau-consumator, pui botu'. chiar daca nu vrei sa pui tot n-ai de ales.

welcome in capitalism.

coming back la analogia mea initiala, nu cred ca un cayenne ar rezista la un camel trophy. dar te simti bine-n el, da bine pe bulevard si obosesti mai putin decat intr-un tractor cu leaf-springs.

ne certam degeaba. stiu ca nu pot castiga. noul gs, multistrada, cayenne, au aparut tocmai datoria pietei, si faptul ca nu au aparut si la celelalte e doar din cauza puterii financiare reduse.

 

o zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dan - " - like"

nenea asta e penibil deja. il stie careva? i-a murit pisica?

imi strica tot zenul cu comentariile lui.

poate-l vede un moderator si ia masuri. offtopic de fiecare data. fiecare post e o vendeta cu bogdan harea. nu cred ca intereseaza pe cineva pe forum ce au ei de impartit.

mai bine s-ar intalni la o cafea si-ar rezolva ce au ei de impartit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drive by wire au cam toate astea noi. Cu asta m-am obisnuit, mai ales ca unele vin cu tempomat electronic din fabrica. Eu nu am si l-am inlocuit cu unul mecanic home made. Nu impresioneaza asistenta, da-si face treaba.

Daca patesti ceva stai in poponeata pe bordura si plangi.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca patesti ceva stai in poponeata pe bordura si plangi.

 

Mai oameni buni (nu ma adresez doar lui Harea), sunteti incredibili cu frica asta de electronica. Se bat campii in draci, fie din plictiseala, fie doar ca nu avem noi INCA asa ceva, fie ca ne place sa fim off-topic cu frustrari anti capitalism si/sau marketing... dar:

- asta-i trendul, nu te poti opune, mai devreme sau mai taziu toti vor ajunge la asta; si eu de exemplu m-am opus cat am putut sa-mi iau un smartphone si in final ratiunea a invins, nu puteam fi orb sa nu vad avantajele, desi nu mi-l doream deloc;

- de cate ori ati fost pe motor in Mongolia? dar in Africa sau in Siberia? sau intentionati anul asta? dar la anu'? Io cred ca 80% sunteti constienti ca sansele sa ajungeti acolo vreodata sunt minime (si de fapt 98% NU vor ajunge). Veti bantui in continuare prin Europa civilizata (cu mici iesiri catre Maroc sau spre Turcia si putin mai la est) si atat; si cel mai probabil, cine vrea sa faca o astfel de excursie, va evita o motocicleta cu atata electronica;

- tind sa bag mana in foc ca TOTI care in viitor vor ajunge sa aiba un motor cu suspensie electronica o vor aprecia din plin, pana atunci multi vor latra la luna ca e de rahat;

- din cati posesori de BMW cu ESA cunoasteti, la cati s-a stricat pana acum? Nu trebuie sa-mi raspundeti mie aici... ganditi-va voi...

- pana la urma, unele gadgeturi de genul asta pot fi evitate din start, poti sa comanzi 1200GS dar sa nu-ti iei nici ESA, nici tempomat, nici ASC, nici RDC... sau poti sa-ti iei din start cu totul alta motocicleta;

- am vazut ca s-a vorbit de Africa Twin sau alte motociclete mai vechi, vezi-Doamne mai simple si usor de reparat... insa din cate am mai citit, unii posesori pleaca la drum cu juma' de motocicleta dupa ei (cabluri, relee etc etc) si bineinteles sculele aferente si uite asa au ocupat si mai mult de jumate' din spatiul de bagaje; basca, nu toti stim sa reparam si nici macar nu ne intereseaza; daca va place asa, nu va opreste nimeni... dar ce legatura are cu topicul asta??

- sunt si vor fi in continuare si mai multi care bat lumea in lung si-n lat pe motoare cu electronica pe ele... si se intorc bine-merci. Wow, oare cum au reusit?? Bateti campii atat cu Long Way ca vai au avut escorta... da, ei au avut... dar restul?? :-L

- daca sunteti asa Gica-contra la orice este nou si tehnologizat, de ce cititi cu atata interes topicul acestei motociclete? Asa este motocicleta asta, cu multa electronica de rahat, asadar de ce reprezinta totusi atata interes si pierdeti timpul citind? Eu, de exemplu, nu intru pe topicul de Africa Twin, Transalp (sau oricare alta asemanatoare) pt ca stiu ca nu e in raza mea de interes, nu-mi satisface asteptarile;

- ESTE UN LUCRU CERT ca atunci cand comanzi / ai o astfel de optiune/gadget, te bucuri de avantajele ei din prima pana in ultima zi; faptul ca POATE o sa se strice vreodata si ca POATE sunt intr-un loc unde nu am asistenta, este deja o probabilitatea foarte mica;

- voi nu vreti/puteti accepta ca asta se cere, ca majoritatea posesorilor se plimba prin "lumea civilizata", ca lumea vrea si este dispusa sa plateasca pentru confort si siguranta in plus; ca de exemplu BMW iti ofera asistenta gratuita cinci ani de la achizitie (inclusiv la schimbarea proprietarului) care iti plateste transportul pana la service, cazarea si alte costuri ce ar avea legatura cu imobilizarea motocicletei, basca exista asigurari suplimentare care implica sume modice de multe ori. (da, din pacate in Ro se pare ca astea nu prea exista inca si asta este putin rusinos dar asta nu inseamna ca in restul Eropei, America etc, acolo unde sunt cele mai mari volume de vanzari, nu exista)

- va temeti atat de electronica... dar mi se pare muult mai probabil, de exemplu, sa dau cu roata intr-o groapa/denivelare/bordura/piatra si sa stramb janta, pa care foarte probabil nu o mai pot repara... nu tot imobilizat sunt?? nu ma costa vreo 900€ numai janta, basca pana o gasesc, pana mi-o aduc etc??

 

Mi s-ar parea mult mai firesc sa vina posesorii sa se planga, altfel nu ai cum sa percepi altceva decat multe frustari, preconceptii si celebrele vulpi care nu ajung la struguri, vazand insistenta unora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ma amuza in topicul asta este ca:

 

parca unii am avea magazin de bmw si altii de restu

parca ne chinuim sa tipam in gura mare ca a mea e mai buna si sa ne atragem clientii sau sa ne furam clientii

 

interesanta ar fi sa incercam sa vedem ce ne place sau ce nu ne place macar la nivel de TEST IN SHOWROOM pentru ca doar asta ne putem permite

 

ideiile scrise de unii parca din BURTA nu isi au rostul..... fie pozitive sau negative

 

eu unul nu am scris niciodata la alte marci doar "traducand" sau interpretand articole scrise de altii

 

dupa ce mergi si te urci pe motocicleta, o alergi la un test drive ma gandesc ca ar fi indicat sa TE DAI CU PAREREA.......



este greu sa l inveti/obisnuiesti/convingi pe un om care toata viata lui a schimbat becuri cu filament sa treaca la led

este tot o data greu sa l faci pe unul cu 1000 euro in buzunar sa cumpere o motocicleta de 20000

pentru el tot 2 roti are si tot acolo il duc ambele

 

DAR ...OMUL tinde spre mai mult, spre mai bine, spre mai confortabil

 

as taia acum semnalul GSM pentru 30 de minute..........toti am inebuni sau ne am panica......

 

sa va vad copii cand o sa invete sa mearga pe moto cu ABS cum vor reactiona dupa 4 ani daca ar disparea ABSul????????????????

 

NU TOT CEEA CE ESTE NOU NE TREBUIE SAU ESTE BUN....... insa ........trebuie sa ne obisnuim cu EL si sa l acceptam ca fiind IN PREZENTUL NOSTRU

 

din ce in ce mai mult la o motocicleta ..ca si la masini...... totul este un puzzle in constructie...IA FRATE CE CREZI CA AI NEVOIE .....restul de acareturi lasa le la fraieri dar nu le mai comenta ca nefiind bune sau nefolositoare

 

eu de ex am preferat sa iau moto fara ESA........ merg singur, drum 90% asfalt...etc DAR nu am spus niciodata ca NU E BUNA !!!!!!!!

 

amortizoarele .................sa fim seriosi............ cat de specialisti suntem sa le setam........ca scrie x sau y pe ele caca........

daca e sa se strice ...SE VOR STRICA

 

sa nu iau BMW sau sa nu iau YAMAHA ca nu stiu ce amortizor are din "stoc" ...e o mare prostie.........

 

pana la urma CINE VREA SA CUMPERE........ nu sta in marca amortizorului

 

SI BOGDAN........ASTA SE VEDE IN NR DE UNITATI ..."PE MODEL"...... VANDUTE IN LUME

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@KHK ai descris perfect " The law of difusion of inovation ! " ( http://en.wikipedia.org/wiki/Diffusion_of_innovations )

Persoanele care citesc acest topic ca si multe altele, imi place sa cred ca le citesc ca sa-si largeasca orizonturile, nu neaparat ca e ceva nou ci pentru ca e altceva. Ai putea si tu sa rasfoiesti topicurile Honda(Transalp, Afrika) si celalate , nu ca sa-ti satisfaca asteptarile ci ca sa cunosti mai multe. Nu te rezuma la ce stii pentru ca niciodata nu ai sa ajungi sa cunosti totul.

Discutiile sunt pentru a atinge un nivel al cunoasterii mult mai ridicate, nu cred ca ai dreptate cand faci referire la zicala "strugurii sunt acri" .

Prea zelosi sunt posesorii de BMW.

Si ca sa termin cu OFF topicul vreau sa spun ca din punct de vedere al design-ului nu mi se pare deloc atragatoare(Observ ca mai toti constructorii moto urmeaza trendul acesta, Beafy, masivve, SUV).

Tehnologic vorbind este o motocicleta deosebita, sunt curios daca acum cu racirea pe apa va avea consum de ulei asa ridicat(dar in normele date de manualul de utilizare, raportat la japoneze samd) datorita pozitionarii cilindrilor.

 

ps: electronicele functionaza cu fum, odata iesit fumul din ele nu mai functioneaza :)

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bune daca as avea tancul incaltat corespunzator [ crampoane ] azi / acum cand scriu aceste randuri ...... in loc de a scrie aceste nimicuri as fi dat jos cutiile si as fi dat o tura/ arat prin zapada pe aici prin parc [ Izvor ] asteptand sa vina eventuoal cu vreo ambulanta sa ma duca la Universitar [ sectia psihiatrie ] ca tot este aici la doi pasi si normal inainte o amenda pt ca le-am f---t spatiul verde ...................

Pe bune chiar as fi vrut sa vad ce pot eu si ce poate dihania in / pe zapada .

Vik.



Fac de o intrebare catre voi: aveti interese sa va alaturati intr-o saptamana de Alpi? Perioada este 20-28 iulie. Am rezervat camere intr-o pensiune, langa Bolzano: http://goo.gl/maps/Lv9b3, de unde iesim sa face ture (de o zi?) in Italia, Austria, poate Elvetia.

 

 

Sal .

 

Suna tentant chiar in acea perioada am concediu in acest an ......hai ca vb dar chiar este asa un barem de o sap pt raspuns ?

Vb aici sau pe Pm daca vrei .

Toate cele bune .

Vik .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta cu consumul de ulei iar este o poveste ..foarte povestita ca sa ce.........

 

un litru de ulei costa 40 -50- 80 ron

care nu l pui pe tot in cei 10000 km intre revizii

 

care este problema????????????

 

pana la urma la 10000 km pui o mie de euro gaz ce dracu mai conteaza inca 15 e" un litru de ulei.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

khk, de acord

ianahim, de asemenea.

 

ceea ce scrieti aici e in spirit comercial, rezultatul marketingului, a intrebarii pietii. si sunt de acord. este ceea ce vrea majoritatea. cayenne-ul.

o senzatie de off-road, de masina mare, si sportiva si supla si.. tot ce mai vrei si vine la pachet si cu prestanta

ceea ce nu-mi convine este ca mica parte trebuie sa se adapteze. n-are alta sansa.

e bine?, e rau?

who cares, e mersul viitorului. cuplarea din ce in ce mai dependenta la soceitate.

 

raoul, in 3,000km n-am adaugat nici 100mL de ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Persoanele care citesc acest topic ca si multe altele, imi place sa cred ca le citesc ca sa-si largeasca orizonturile, nu neaparat ca e ceva nou ci pentru ca e altceva. Ai putea si tu sa rasfoiesti topicurile Honda(Transalp, Afrika) si celalate , nu ca sa-ti satisfaca asteptarile ci ca sa cunosti mai multe. Nu te rezuma la ce stii pentru ca niciodata nu ai sa ajungi sa cunosti totul.

Discutiile sunt pentru a atinge un nivel al cunoasterii mult mai ridicate, nu cred ca ai dreptate cand faci referire la zicala "strugurii sunt acri" .

Prea zelosi sunt posesorii de BMW.

 

Am sa incep cu ultima afirmatie: zelos inseamna, conform dex-ului, perseverent, harnic... multumesc! ;)

 

Ca fapt divers, am vazut ca de foarte multe ori ca cei care nu sunt in general de partea BMW au tendinta de a duce discutia de la un subiect oarecare in directia pro/contra BMW, de unde incep sa apara si conflicte etc. Mi s-a intamplat asta sa vad asta de mai multe ori, de exemplu pe topicul Hondei NC700 unde cativa cu mintea foarte odihnita aruncau niste preturi "din avion" fara sa aiba habar, iar daca i.-am contrazis cu pretrurile oficiale si corecte, au ajuns la concluzia ca sunt fanatic BMW si totul s-a redus la asta. Acum era vorba in general de electronica, suspensii electronice, mersul cu ele in Mongolia etc. Fiind pe un topic BMW si mai ales BMW fiind etalonul actual in asa ceva, normal ca s-a pomenit si despre asta dar nu pro/contra BMW era ideea.

 

Referitor la largirea orizontului... nu te supara, dar daca intri de la Africana &co la GS 2013, normal ca orizontul se poate largi considerabil, sunt motociclete din cu totul alta era, multe lucruri noi. Cu ce oare as putea eu sa-mi largesc orizontul, vazand cum se repara/improvizeaza nu stiu ce piesa, cablu, carburator sau altceva care n-o sa mai vad pe motocicleta mea in vecii vecilor? Abia am timp sa citesc ceea ce ma interesaza, am tone de reviste pt touring pe care nu apuc sa le citesc... ca sa nu mai zic ca in viata exista si multe alte activitati interesante in afara de motociclism. Asta nu inseamna in niciun caz ca nu apreciez posesorii motocicletelor respective sau plimbarile lor, dar asta este cu totul altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa incep cu ultima afirmatie: zelos inseamna, conform dex-ului, perseverent, harnic... multumesc! ;)

 

Ca fapt divers, am vazut ca de foarte multe ori ca cei care nu sunt in general de partea BMW au tendinta de a duce discutia de la un subiect oarecare in directia pro/contra BMW, de unde incep sa apara si conflicte etc. Mi s-a intamplat asta sa vad asta de mai multe ori, de exemplu pe topicul Hondei NC700 unde cativa cu mintea foarte odihnita aruncau niste preturi "din avion" fara sa aiba habar, iar daca i.-am contrazis cu pretrurile oficiale si corecte, au ajuns la concluzia ca sunt fanatic BMW si totul s-a redus la asta. Acum era vorba in general de electronica, suspensii electronice, mersul cu ele in Mongolia etc. Fiind pe un topic BMW si mai ales BMW fiind etalonul actual in asa ceva, normal ca s-a pomenit si despre asta dar nu pro/contra BMW era ideea.

 

Referitor la largirea orizontului... nu te supara, dar daca intri de la Africana &co la GS 2013, normal ca orizontul se poate largi considerabil, sunt motociclete din cu totul alta era, multe lucruri noi. Cu ce oare as putea eu sa-mi largesc orizontul, vazand cum se repara/improvizeaza nu stiu ce piesa, cablu, carburator sau altceva care n-o sa mai vad pe motocicleta mea in vecii vecilor? Abia am timp sa citesc ceea ce ma interesaza, am tone de reviste pt touring pe care nu apuc sa le citesc... ca sa nu mai zic ca in viata exista si multe alte activitati interesante in afara de motociclism. Asta nu inseamna in niciun caz ca nu apreciez posesorii motocicletelor respective sau plimbarile lor, dar asta este cu totul altceva.

 

 

AROGANTULE....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceea ce scrieti aici e in spirit comercial, rezultatul marketingului, a intrebarii pietii. si sunt de acord. este ceea ce vrea majoritatea. cayenne-ul.

o senzatie de off-road, de masina mare, si sportiva si supla si.. tot ce mai vrei si vine la pachet si cu prestanta

ceea ce nu-mi convine este ca mica parte trebuie sa se adapteze. n-are alta sansa.

e bine?, e rau?

who cares, e mersul viitorului. cuplarea din ce in ce mai dependenta la soceitate.

 

Ai niste obsesii cu marketingul asta; ai uitat de data asta capitalismul. Ok, iti respect parerea dar esti off-topic.

Lumea in general (din fericire) evolueaza, apar chestii noi. Este exact ca si cum te-ai opune apei calde de la robinet, frigiderului etc etc.

Ai obsesie cu Cayenne-ul, poate cu suv-ul in general. Cine isi ia de exemplu un Rav4 sau Sportage si-l ia pt prestigiu? Nu cred, si-l ia pt partea practica in general. Nu vorbim de aspectul off-road ci de polivalenta, care este incontestabila. Cine insa vrea lux, isi ia Cayenne &co. Ce te aia pe tine grija? d-aia u dormi tu noaptea? La fel si la moto, fie ca e Tenere, GS, Transalp... iei polivalenta. Apoi incep diferentele intre ele... care-i problema? Ai de unde alege.

Tocmai tu, posesor de ADV vorbesti?? Iar acum critici ca e prea multa electronica... ia-ti frate una fara electronica, inca ai de ales, nu au fost toti in stare s-o ofere. Sau daca tot vrei BMW, ia-ti fara ESA si altele... deci posibilitatile de a alege sunt uriase.

Este alegerea fiecaruia. De fapt, ce crezi tu ca rezolvi tot repetand la infinit aceleasi sloganuri anti-tehnologie? Mie imi place, o apreciez... multi altii or sa cumpere, altii din pacate doar viseaza la ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...