Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Probabil pentru cei 10 cp in plus.....acum sunt ceva oferte cu mult mai multi in plus.

 

 

Caii aia, multi in plus, sunt pe bani grei.

 

asa-i, snobismul, seria intarziata, publicitate (marketing), probabil si ceva imbunatatiri, daca tot o fac sa o fac... nu cumpar motoare in fiecare zi.

ma rog, cum pretul era nejustificat de mare, l-am ales p-asta de 1150.

 

acum ca a aparut asta nou... e posibil daca plec inapoi in canada sa iau unu acolo (d-ala fara apa, dar cu km putini pana-n 30k, tot din cauza snobismului si paranoii)

 

de ce anume vrei adv de dupa 2010.....??

nu vreau, vroaim. asta era dilema anului 2011.

cel de la bavaria era urias ca pret si km, iar in germania, preturi ce se aliniau pe la €11k.

p-asta am dat dupa negocieri €7.5k la 35,000km echipat

si ma gandesc ca nici p-asta nu-l luam daca reuseam sa inmatriculez la timp motocicleta din canada, fazerul.

pana la urma am reusit, dar la momentul cumpararii beemerului nu stiam si nu acceptam sa stau in romania fara motor.

dupa ce l-am inmatriculat, ce dracu sa fac cu 2? l-am tinut p-ala ca era boxer, racire aer/ulei si cardan

 

Sper ca-ti sunt de folos.

 

Sa-l folosesti sanatos!

sa inteleg ca manuale utilizator pe 1150 n-ai?

in engleza cel putin.

sau la schimb cu cel nemtesc (ca p-ala german il am)

 

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un material (interesant) despre ESA: http://www.mts1200.info/bmw_r1200gs/suspension/esa.htm

Pana la urma tot trebuie sa opresti si sa descarci caruta, sau sa o ridici pe cric pt a face reglajul. Acelasi lucru trebuie facut cand reglezi o suspensie clasica. "Se merita" ? Apropos siguranta nu are? sa se arda inaintea motorului. Si acum cu motorul ars schimbi numai motorul sau toata dracia. Si cam cat face dicstractia?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca inseamna mult mai mult decat sa sucesti tu de robinet.

 

Multi posesori de mobra printre care cu rusine ma numar si eu, nu isi stiu ajusta suspensiile. Suspensia e foarte importanta in felul in care manui motorul. Asa ca, daca sunt un simplu posesor si vreau sa ma bucur la maxim de facilitatile care le are mobra, las inginerii sa aleaga ce e mai bine pentru mine, apasand doar butonul. Ca acolo ai parca de ales intre confort, sport, single, cu pasager, si ce alte optiuni mai ai. Toate astea, constient fiind de faptul ca motorul trebuie descarcat inainte de a face reglajul, inconvenient la fel de grav ca si faptul ca trebuie calcat ambreiajul inainte de schimbarea treptei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad, cred ca se strica in momentul in care arcul se comprima, cand e de de-comprimat, nu cred ca are nimic ;)

 

Se simte clar atunci cand incerci sa strangi arcul si esti calare, fata de atunci cand esti langa ea si nu e incarcata.

 

Un alt lucru ma framanta pe mine - toate suspensiile se strica la un moment dat. Faptul ca motorul are ESA nu ajuta decat ca face automat setarea, in locul meu. Intrebarea mea e daca suspensiile astea, deloc ieftine, pot fi reparate. Ca daca dau atata ban in plus pe optiunea asta si dupa 100 de mii de km se strica, as vrea sa stiu daca le pot repara sau tre sa dau 2000 pe altele noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca, daca sunt un simplu posesor si vreau sa ma bucur la maxim de facilitatile care le are mobra, las inginerii sa aleaga ce e mai bine pentru mine, apasand doar butonul. Ca acolo ai parca de ales intre confort, sport, single, cu pasager, si ce alte optiuni mai ai. Toate astea, constient fiind de faptul ca motorul trebuie descarcat inainte de a face reglajul, inconvenient la fel de grav ca si faptul ca trebuie calcat ambreiajul inainte de schimbarea treptei :)

 

:goodposting:

 

Reglarea cea mai uzuala se face oricum fara probleme in timpul mersului (soft-normal-hard sau sport-normal-comfort).

De asemenea, reglarea arcului la semafor sau pe drum cand intru pe enduro stand totusi pe moto dar doar cu picioarele jos (si asta nu obligatoriu, ci preventiv) e floare la ureche.

Nu schimb la fiecare 5 minute reglajul cu/fara bagaj/pasager...

De asemenea, eu nu am auzit pe nimeni concret/cunoscut sa i se strice. Daca plec de la ideea asta, nu-mi mai cumpar nici macar motocicleta, nu mai zis de altele. Stiu insa ca toti posesorii se bucura si o apreciaza.

 

Asa ca spor la carcotit celor care nu au! ;)

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad, cred ca se strica in momentul in care arcul se comprima, cand e de de-comprimat, nu cred ca are nimic ;)

 

Se simte clar atunci cand incerci sa strangi arcul si esti calare, fata de atunci cand esti langa ea si nu e incarcata.

 

Un alt lucru ma framanta pe mine - toate suspensiile se strica la un moment dat. Faptul ca motorul are ESA nu ajuta decat ca face automat setarea, in locul meu. Intrebarea mea e daca suspensiile astea, deloc ieftine, pot fi reparate. Ca daca dau atata ban in plus pe optiunea asta si dupa 100 de mii de km se strica, as vrea sa stiu daca le pot repara sau tre sa dau 2000 pe altele noi.

 

 

2000 de euro nu este multde loc. In fapt un amortizor spate aftermarket, fara ESA, pentru motorul meu [ce-i drept fully ajustable adica preload rebound si 2 compresion] este peste 1000 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca inseamna mult mai mult decat sa sucesti tu de robinet.

 

Multi posesori de mobra printre care cu rusine ma numar si eu, nu isi stiu ajusta suspensiile. Suspensia e foarte importanta in felul in care manui motorul. Asa ca, daca sunt un simplu posesor si vreau sa ma bucur la maxim de facilitatile care le are mobra, las inginerii sa aleaga ce e mai bine pentru mine, apasand doar butonul. Ca acolo ai parca de ales intre confort, sport, single, cu pasager, si ce alte optiuni mai ai. Toate astea, constient fiind de faptul ca motorul trebuie descarcat inainte de a face reglajul, inconvenient la fel de grav ca si faptul ca trebuie calcat ambreiajul inainte de schimbarea treptei :)

Nu uita sa le transmiti inginerilor si greutatea ta pt ca reglajele sunt pt o persoana standard, iar daca nu te incadrezi cat de cat, kanci setare.

 

:goodposting:

 

Reglarea cea mai uzuala se face oricum fara probleme in timpul mersului (soft-normal-hard sau sport-normal-comfort).

De asemenea, reglarea arcului la semafor sau pe drum cand intru pe enduro stand totusi pe moto dar doar cu picioarele jos (si asta nu obligatoriu, ci preventiv) e floare la ureche.

Nu schimb la fiecare 5 minute reglajul cu/fara bagaj/pasager...

De asemenea, eu nu am auzit pe nimeni concret/cunoscut sa i se strice. Daca plec de la ideea asta, nu-mi mai cumpar nici macar motocicleta, nu mai zis de altele. Stiu insa ca toti posesorii se bucura si o apreciaza.

 

Asa ca spor la carcotit celor care nu au! ;)

Vlade nu o mai baga pe aia ca nu cunosti tu niciun caz. In fond cati posesori cunosti tu? 10-100 tot sunt prea putini ca sa faci o statistica relevanta. Daca s-a stricat macar una in conditii normale de exploatare, se pot strica multe. Marele noroc este ca nu discutam de avioane, unde daca se strica si numai una, se opreste productia pana se gaseste si remediaza defectul.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu uita sa le transmiti inginerilor si greutatea ta pt ca reglajele sunt pt o persoana standard, iar daca nu te incadrezi cat de cat, kanci setare.

 

Vlade nu o mai baga pe aia ca nu cunosti tu niciun caz. In fond cati posesori cunosti tu? 10-100 tot sunt prea putini ca sa faci o statistica relevanta. Daca s-a stricat macar una in conditii normale de exploatare, se pot strica multe. Marele noroc este ca nu discutam de avioane, unde daca se strica si numai una, se opreste productia pana se gaseste si remediaza defectul.

 

Apropos de setare, eu fiind un om "cu greutate", merg mereu cu setarea pilot+bagaj.

 

Nu conteaza cati cunosc eu, pt mine este relevant dpdv statistic. Nici p-aici pe froum nu am vazut sa se planga cineva.

Insa ma bucur de avantajele ei non-stop. Tu? Le porti de grija altora... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Apropos de setare, eu fiind un om "cu greutate", merg mereu cu setarea pilot+bagaj.

 

Nu conteaza cati cunosc eu, pt mine este relevant dpdv statistic. Nici p-aici pe froum nu am vazut sa se planga cineva.

Insa ma bucur de avantajele ei non-stop. Tu? Le porti de grija altora... :D

Nu e vorba de grija, ci de informare corecta, cu bune si rele. E ceva gresit in asta? E mai usor sa ascundem sub pres si sa ignoram minusurile? Si apropos de greutate, daca si nevasta era cu greutate si bagajele in consecinta, schimbai motorul? Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ce legatura are asta cu topicul de 1200 gs & adv?

 

 

Are cam tot la fel cum ai tu vreo legatura cu Bucurestiul ........de ce trebuia sa te bagi in seama fara nici un motiv ma depaseste crede-ma .

Sanatate .

 

Poate vroiam sa schimb o vb doua cu el si am incercat aici , acum poti dormi linistit .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei care-si mai incarca smartphone sau alte device-uri usb la moto, adaptor valabil atat pt priza moto cat si pt tip auto/bricheta:

 

http://www.motorradzubehoer-hornig.de/BMW-F-800-S-ST-und-GT/Zubehoer-Lackschutz/USB-Adapter-Motorradsteckdose.html



Are cam tot la fel cum ai tu vreo legatura cu Bucurestiul ........de ce trebuia sa te bagi in seama fara nici un motiv ma depaseste crede-ma .

Sanatate .

 

Poate vroiam sa schimb o vb doua cu el si am incercat aici , acum poti dormi linistit .

 

Si pe mine ma depaseste sa inteleg de ce, daca cauti pe unul cu F650GS, nu scrii pe topicul lor, logic sunt sanse mult mai mari sa-l gasesti acolo.

Ma bucur insa pt tine ca inteleg ca ti-ai implinit visul de a dobandi "buletin de capitala" ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cam tot la fel cum ai tu vreo legatura cu Bucurestiul ........de ce trebuia sa te bagi in seama fara nici un motiv ma depaseste crede-ma .

Sanatate .

 

Poate vroiam sa schimb o vb doua cu el si am incercat aici , acum poti dormi linistit .

e topicul posesorilor de 1200 gs & adv. nu zice nimic de bucuresti. ai impresia ca daca stai in bucuresti esti mare smecher, dar te amagesti. (pacat ca bunul simt nu vine la pachet cu buletinul de capitala).

ca ai vazut un f650 gs nu-i mare lucru, ca doar stai in bucuresti (ca-l cauti pe topicul posesorilor de 1200 e altceva :))).

stau in nordul tarii, dar vad si eu bmw-uri pe strazi, da nu ma apuc sa postez pe forum de fiecare data cand vad unul. (la tine nu-i rpima data cand vezi un bmw si dai fuga pe forum sa ne spui).

e un forum public si oricine poate sa posteze ce doreste, dar e o chestie de respect reciproc si bun simt sa fim ontopic. topicul asta ar trebui sa ajute viitorii posesori, dar sa te fereasca sfantu sa-ti trebuiasca vreo informatie si sa te apuci sa cauti ceva pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine mai procopsitule ca ai tu 1200 si el din buc are decat un amarat de 650 ..............

De ce nu va vedeti voi de treburile voastre chiar nu va inteleg sunteti chiar asa de nebagati in seama in viata de zi cu zi si va agatati de orce crede-ti voi ca nu este bine , pacat ...............ok am sa incerc sa evit pe cat posibil sa mai raspund la ciudateni de acest fel ...........o zi buna si nu te mai osteni sa raspunzi te rog .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...