bogdan_harea Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 Revista Motorrad are obiceiul sa faca test de anduranta de 50.000km cu diferite modele de motociclete, sa constate cum se comporta din toate punctele de vedere, tehnic, fiabilitate, accesorii, anvelope etc. De anul trecut din iunie se afla in test un GS LC 2013 si se pare ca nu a fost lipsit de probleme. Tot intr-unul din numerele de anul trecut au facut un sondaj printre noii posesori; cca o treime dintre ei erau nemultumiti de noua achizitie iar cel mai des intalnite au fost reclamatiile legate de ambreiaj, schimbari zgomotoase ale cutiei de viteze, uzura prematura a placutelor de frana. In testul Motorrad, pana la cei 32.000km parcursi deja, si la motocicleta din test au fost confirmate probelemele reclamate de unii dintre utilizatori. Problema principala, cea a schimbatului vitezelor, a fost remediata definitiv din cate inteleg la revizia de 20.000km, ocazie cu care s-a inlocuit (gratuit) un "stift" de la ambreiaj, care a fost gresit proiectat/fabricat la primele loturi de motociclete. De asemenea, o conducta din sistemul hidraulic al ambreiajului a fost aerisita la 16k si 27k km. Busonul rezervorului a fost si el schimbat de doua ori (la 20k si 24k km), problema fiind rezolvata definitiv. Erau probleme de etanseitate. Apoi problema uzurii premature a placutelor de frana spate, prima data la numai 8k km; problema a fost a materialului slab din care au fost produse placutele ce au dotat primele loturi de GS. (desi normal nu fac parte din garantie, au fost schimbate pe banii BMW). Apoi insa le-au schimbat iar la 18k km; se pare ca ABS-ul integral (cand se apasa maneta) actioneaza destul de puternic si frana spate. Alte aspecte: consumul de ulei nu mai reprezinta un subiect de discutie ca la motorul racit cu aer/ulei. Saua si parbrizul standard isi fac treaba mai bine decat la generatia anterioara. Toba Akrapovic, pe langa un sunet deosebit (nu agresiv) si o mica reducere de greutate, influenteaza sensibil cuplul in turatii medii. Anvelopele Tourance Next fac o impresie foarte buna la toate capitolele (se remarca mai ales pe ud), in timp ce Michelin Anakee 3 dezamagesc prin lipsa de feedback, manevrabilitate redusa si zgomot la rulare. Raul asta de Vlad a inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 da mai aveti timp sa va si gustati plimbarea intre studiatul si folositul butoanelor de la bord? Eu am si tetris pe al meu. Mai bag niste linii cand ma plictisesc pe autostrada. Merge chiar fain din controlerul de pe ghidon. In alta ordine de idei, aveti idee de unde iau niste gresie ca cea de la Bavaria ? As lua 2-3 placi cu mine la urmatoarea plimbare, sa le trag o poza prin parbriz. Si acum sa vedem cum arata un om fericit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 Pe Valea Cascadelor gasesti cata gresie vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Noroc ca e unu, daltonist in ale motociclismului, plin de contradictii cu propria persoana, care vede viata doar prin prestigioasele lucrari in plexi si altele asemenea, care bantuie cu frenezie si disperare toate topicurile, intoxicand lumea cu aberatii de mucava fondate pe nimic.ca altfel m as plictisi sa citesc lucrurile serioase scrise de oameni de bun simt si caracter. (Daca il mai citesc mult o sa arunc Gs ul si o sa mi iau Z noroc ca Al de Sus imi spune altceva nelasandu ma prada ineptilor si ineptiilor. E doar parerea mea pe care va rog sa nu o luati in seama.Totu i relativ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Si acum sa vedem cum arata un om fericit saracu, inca nu stie ce napasta la lovit si ce il asteapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 (editat) Da. il asteapta ture minunate in Alpi cu sau fara Vlad, la ghidonul unei motociclete pe care majoritatea riderilor din Alpi le calaresc bucurandu se atat de moto cat si de peisaj. Vai de capul lor.....Cele mai proaste domnule..... Siii... Alooo ....Caponeeee..... Nu uita gresiaaaa..... Editat Ianuarie 30, 2014 de Dan Olaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 (editat) Noroc ca e unu, daltonist in ale motociclismului, plin de contradictii cu propria persoana, care vede viata doar prin prestigioasele lucrari in plexi si altele asemenea, care bantuie cu frenezie si disperare toate topicurile, intoxicand lumea cu aberatii de mucava fondate pe nimic.ca altfel m as plictisi sa citesc lucrurile serioase scrise de oameni de bun simt si caracter. (Daca il mai citesc mult o sa arunc Gs ul si o sa mi iau Z noroc ca Al de Sus imi spune altceva nelasandu ma prada ineptilor si ineptiilor. E doar parerea mea pe care va rog sa nu o luati in seama.Totu i relativ) Parerea unuia care dialogheaza cu Sfantul Satelit nu va fi luata in seama niciodata.....Fa si tu ceva din plexi, sa vedem daca poti....Ca la dat din clanta,esti mare, dom'le! Editat Ianuarie 30, 2014 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 eu am facut ceva din teava rectangulara de aluminiu......se pune? (aveam si vreo 5x5 de plexi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 (editat) Salutare, de vreo 5 zile sunt proaspat posesor de 12GS. Pana dispare zapada din fata garajului, as vrea sa ii adaug un crash bar, nu ca as avea tendinta sa dau cu motocicletele de pamant, dar ca sa fiu eu mai linistit si sa il pot forta mai mult atunci cand nu este cazul Deci, vreo recomandare, eventual pe testate? Nu exclud nici variante "romanian made", daca arata cat de cat decent si isi fac treaba cum trebuie. Felicitari pt achizitie ! Cel mai bun raport calitate pret pare sa il aiba cel de la Touratech. Eu am cumparat din zgircenie un Puig (150e). In catalog avea pret de 109e dar cu transport, prin intermediul magazinului motorteam, am platit 150e. Ar mai fi sw-motech la ( 200e ) il gasesti in catalog Louis , ofera protectie mult mai buna decat Puig. Crashbar-ul de la Touratech protejaza foarte bine, merita banii 250e aprox, se poate comanda si la Automobile Bavaria. Editat Ianuarie 30, 2014 de Turist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 sa i zica cineva si lui Bogdan ca alea 4-5 vandute ....sunt mai multe stai linistit..... sunt ceva mai MULT vandute decat YAMAHA 1200....... Mai mult decat adevarat, fenomen desfasurat pe toate continentele, neluand in calcul piata (inexistenta) din RO.Dar si aici balanta este inclinata tot spre nemti ce tin mingiuta cu elastic iar motaneii niponi incearca sa o atinga macar ,ca de prins nu poate fi vorba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Eu am cumparat din zgircenie un Puig (150e). Salut. Ai avut ceva probleme cu Puig de spui asta ? Intreb pt ca sunt putin in dubii daca sa imi pun un crashbar superior, dar daca ar fi sa imi pun ma uitam la cele de la Puig. Nu am comparat preturile, dar ma incanta ca sunt ceva mai micute si mai discrete decat cele de la TT sau altii. DragosV, felicitari, sa il stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Ia un crashbar care sa iti permita sa schimbi uleiul, cureaua la alternator si sa reglezi supapele fara sa il dai jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Ia un crashbar care sa iti permita sa schimbi uleiul, cureaua la alternator si sa reglezi supapele fara sa il dai jos Da, asta este un aspect la care lumea nu se prea gandeste iar singurul care se incadreaza, daca nu ma insel, este cel original BMW. Daca faci service la reprezentanta, montatul si demontatul crashbar-ului poate costa pana la cateva zeci de euro. Un alt aspect pe care eu il vad important este materialul din care este facut si, sper sa nu gresesc, din inox sunt doar cele de la Touratech si BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 (editat) eu am facut ceva din teava rectangulara de aluminiu......se pune? (aveam si vreo 5x5 de plexi) Se pune intrebarea:nu era mai comoda teava rotunda? Editat Ianuarie 30, 2014 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Eu pe al meu am avut cel original si chiar si-a facut treaba!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 aaaaaa nu. ca nu aveam suporti pentru motoare. in schimb m-ar fi avantajat la aerodinamica. plus ca la cate gauri am dat in ele sa le usurez.......ma chinuiam la rotunda de imi iesea pe nas. si e posibil sa fie si mai rigida asta patrata, dar la asta nu-s sigur ca nu ma pricep f bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 31, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2014 pe asta la dat nevasta afara din casa....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 pe asta la dat nevasta afara din casa....... Oare pe remorca aia merge si ceva mai greu, cam cat un K1200? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Oare pe remorca aia merge si ceva mai greu, cam cat un K1200? Sincer cred ca e prea scurta remorca pt un K1200. Oricum daca nu se poate muta puntea mai in spate, si pare ca nu se poate, nu ai nici o sansa. Forta maxima cu care are voie sa apese o remorca din asta pe carlig este de 50kg. Nu sunt permise forte negative si in cazul asta cred ca ar fi negativa forta. Am impresia ca optimul este la 10kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Noroc ca e unu, daltonist in ale motociclismului, plin de contradictii cu propria persoana, care vede viata doar prin prestigioasele lucrari in plexi si altele asemenea, care bantuie cu frenezie si disperare toate topicurile, intoxicand lumea cu aberatii de mucava fondate pe nimic.ca altfel m as plictisi sa citesc lucrurile serioase scrise de oameni de bun simt si caracter. (Daca il mai citesc mult o sa arunc Gs ul si o sa mi iau Z noroc ca Al de Sus imi spune altceva nelasandu ma prada ineptilor si ineptiilor. E doar parerea mea pe care va rog sa nu o luati in seama.Totu i relativ) vezi, Al de Sus deja ti-a dat un semn. e de bine .succes cu Z ul si pune poze :-P Mai mult decat adevarat, fenomen desfasurat pe toate continentele, neluand in calcul piata (inexistenta) din RO.Dar si aici balanta este inclinata tot spre nemti ce tin mingiuta cu elastic iar motaneii niponi incearca sa o atinga macar ,ca de prins nu poate fi vorba.... da, asa e, in Ro inca ma sunt oameni cu minte ( in cap ). dar se pare ca majoritatea .....e restul.. O , numa' bun de pus in suportul original (blocabil cu cheia de contact) cu care vine GS-ul si de folosit cu ajutorul comenzilor de pe ghidon. cred ca e o gluma, nu ? asta e penibilitate de garmin rebranduit ? tastatura oha, ergonomie 0... prespun ca e gratis sau primesti bani pentru chinul ala de interfata... sorry dar am butonat ceva navigatii la viata mea..asta e culmea culmilor de nepractic.prespun ca pe partea de harti ca tot rahatul ala cu " mapsource" e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 vezi, Al de Sus deja ti-a dat un semn. e de bine .succes cu Z ul si pune poze :-P da, asa e, in Ro inca ma sunt oameni cu minte ( in cap ). dar se pare ca majoritatea .....e restul.. cred ca e o gluma, nu ? asta e penibilitate de garmin rebranduit ? tastatura oha, ergonomie 0... prespun ca e gratis sau primesti bani pentru chinul ala de interfata... sorry dar am butonat ceva navigatii la viata mea..asta e culmea culmilor de nepractic.prespun ca pe partea de harti ca tot rahatul ala cu " mapsource" e... Foxule ești în eroare totală. Se pare că este printre cele mai bune handheld-uri făcute vreodată de Garmin. Informația o am de la unu' care testeaza pt Garmin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 sorry dar am butonat ceva navigatii la viata mea..asta e culmea culmilor de nepractic.prespun ca pe partea de harti ca tot rahatul ala cu " mapsource" e... sorry de off topic dar… dude, stii cum esti? ca ala de se plange ca tastaturile's de caca ca au blocul numeric si sagetile in dreapta si el e stangaci… oi fi "butonat" multe (desi… sincer, fiind in oarecare bransa cand aud formularea "butonat" suna mai mult a apasat taste monkey style… prefer pe aia care "hack" in sensul vechi sau macar inteleg ce apasa) dar nu esti voce colectiva…. si oricum e ceva ce ti se ofera ca optional… don't like it don't take it. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 (editat) daca nu se poate muta puntea mai in spate, si pare ca nu se poate, nu ai nici o sansa. Forta maxima cu care are voie sa apese o remorca din asta pe carlig este de 50kg. spate -> fatza, cred ca asta voiai sa transmiti. Editat Ianuarie 31, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Scuze de formularea poate nepotrivita.conform tendintelor acutuale ,ce este in filmuletule ala e horor.evident ca pe pentru fanii garmin e luna de pe cer.si ca sa nu discutam vorbe ma ofer la un test.cine are un asemnenea aparat si e in bucale sa ma contacteze si daca are dreptate..platesx eu berea.dacs nu..da el berea.si postam aici rezultatulm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.