Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Revista Motorrad are obiceiul sa faca test de anduranta de 50.000km cu diferite modele de motociclete, sa constate cum se comporta din toate punctele de vedere, tehnic, fiabilitate, accesorii, anvelope etc.

De anul trecut din iunie se afla in test un GS LC 2013 si se pare ca nu a fost lipsit de probleme. Tot intr-unul din numerele de anul trecut au facut un sondaj printre noii posesori; cca o treime dintre ei erau nemultumiti de noua achizitie iar cel mai des intalnite au fost reclamatiile legate de ambreiaj, schimbari zgomotoase ale cutiei de viteze, uzura prematura a placutelor de frana.

 

In testul Motorrad, pana la cei 32.000km parcursi deja, si la motocicleta din test au fost confirmate probelemele reclamate de unii dintre utilizatori.

Problema principala, cea a schimbatului vitezelor, a fost remediata definitiv din cate inteleg la revizia de 20.000km, ocazie cu care s-a inlocuit (gratuit) un "stift" de la ambreiaj, care a fost gresit proiectat/fabricat la primele loturi de motociclete. De asemenea, o conducta din sistemul hidraulic al ambreiajului a fost aerisita la 16k si 27k km.

Busonul rezervorului a fost si el schimbat de doua ori (la 20k si 24k km), problema fiind rezolvata definitiv. Erau probleme de etanseitate.

Apoi problema uzurii premature a placutelor de frana spate, prima data la numai 8k km; problema a fost a materialului slab din care au fost produse placutele ce au dotat primele loturi de GS. (desi normal nu fac parte din garantie, au fost schimbate pe banii BMW). Apoi insa le-au schimbat iar la 18k km; se pare ca ABS-ul integral (cand se apasa maneta) actioneaza destul de puternic si frana spate.

 

Alte aspecte: consumul de ulei nu mai reprezinta un subiect de discutie ca la motorul racit cu aer/ulei.

Saua si parbrizul standard isi fac treaba mai bine decat la generatia anterioara. Toba Akrapovic, pe langa un sunet deosebit (nu agresiv) si o mica reducere de greutate, influenteaza sensibil cuplul in turatii medii. Anvelopele Tourance Next fac o impresie foarte buna la toate capitolele (se remarca mai ales pe ud), in timp ce Michelin Anakee 3 dezamagesc prin lipsa de feedback, manevrabilitate redusa si zgomot la rulare.

Raul asta de Vlad a inceput.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da mai aveti timp sa va si gustati plimbarea intre studiatul si folositul butoanelor de la bord? :P

Eu am si tetris pe al meu. Mai bag niste linii cand ma plictisesc pe autostrada. Merge chiar fain din controlerul de pe ghidon.

 

In alta ordine de idei, aveti idee de unde iau niste gresie ca cea de la Bavaria ? As lua 2-3 placi cu mine la urmatoarea plimbare, sa le trag o poza prin parbriz.

 

 

Si acum sa vedem cum arata un om fericit :)

post-40715-0-86921900-1391004830_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc ca e unu, daltonist in ale motociclismului, plin de contradictii cu propria persoana, care vede viata doar prin prestigioasele lucrari in plexi si altele asemenea, care bantuie cu frenezie si disperare toate topicurile, intoxicand lumea cu aberatii de mucava fondate pe nimic.ca altfel m as plictisi sa citesc lucrurile serioase scrise de oameni de bun simt si caracter. (Daca il mai citesc mult o sa arunc Gs ul si o sa mi iau Z noroc ca Al de Sus imi spune altceva nelasandu ma prada ineptilor si ineptiilor. E doar parerea mea pe care va rog sa nu o luati in seama.Totu i relativ)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. il asteapta ture minunate in Alpi cu sau fara Vlad, la ghidonul unei motociclete pe care majoritatea riderilor din Alpi le calaresc bucurandu se atat de moto cat si de peisaj. Vai de capul lor.....Cele mai proaste domnule..... Siii... Alooo ....Caponeeee..... Nu uita gresiaaaa.....

Editat de Dan Olaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Noroc ca e unu, daltonist in ale motociclismului, plin de contradictii cu propria persoana, care vede viata doar prin prestigioasele lucrari in plexi si altele asemenea, care bantuie cu frenezie si disperare toate topicurile, intoxicand lumea cu aberatii de mucava fondate pe nimic.ca altfel m as plictisi sa citesc lucrurile serioase scrise de oameni de bun simt si caracter. (Daca il mai citesc mult o sa arunc Gs ul si o sa mi iau Z noroc ca Al de Sus imi spune altceva nelasandu ma prada ineptilor si ineptiilor. E doar parerea mea pe care va rog sa nu o luati in seama.Totu i relativ)

Parerea unuia care dialogheaza cu Sfantul Satelit nu va fi luata in seama niciodata.....Fa si tu ceva din plexi, sa vedem daca poti....Ca la dat din clanta,esti mare, dom'le! Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, de vreo 5 zile sunt proaspat posesor de 12GS. Pana dispare zapada din fata garajului, as vrea sa ii adaug un crash bar, nu ca as avea tendinta sa dau cu motocicletele de pamant, dar ca sa fiu eu mai linistit si sa il pot forta mai mult atunci cand nu este cazul :P

Deci, vreo recomandare, eventual pe testate? Nu exclud nici variante "romanian made", daca arata cat de cat decent si isi fac treaba cum trebuie.

 

 

Felicitari pt achizitie !

Cel mai bun raport calitate pret pare sa il aiba cel de la Touratech.

Eu am cumparat din zgircenie un Puig (150e). In catalog avea pret de 109e dar cu transport, prin intermediul magazinului motorteam, am platit 150e.

Ar mai fi sw-motech la ( 200e ) il gasesti in catalog Louis , ofera protectie mult mai buna decat Puig.

Crashbar-ul de la Touratech protejaza foarte bine, merita banii 250e aprox, se poate comanda si la Automobile Bavaria.

Editat de Turist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa i zica cineva si lui Bogdan ca alea 4-5 vandute ....sunt mai multe stai linistit..... sunt ceva mai MULT vandute decat YAMAHA 1200.......

Mai mult decat adevarat, fenomen desfasurat pe toate continentele, neluand in calcul piata (inexistenta) din RO.Dar si aici balanta este inclinata tot spre nemti ce tin mingiuta cu elastic iar motaneii niponi incearca sa o atinga macar ,ca de prins nu poate fi vorba....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cumparat din zgircenie un Puig (150e).

Salut. Ai avut ceva probleme cu Puig de spui asta ?

Intreb pt ca sunt putin in dubii daca sa imi pun un crashbar superior, dar daca ar fi sa imi pun ma uitam la cele de la Puig. Nu am comparat preturile, dar ma incanta ca sunt ceva mai micute si mai discrete decat cele de la TT sau altii.

 

DragosV, felicitari, sa il stapanesti sanatos :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia un crashbar care sa iti permita sa schimbi uleiul, cureaua la alternator si sa reglezi supapele fara sa il dai jos :)

Da, asta este un aspect la care lumea nu se prea gandeste iar singurul care se incadreaza, daca nu ma insel, este cel original BMW. Daca faci service la reprezentanta, montatul si demontatul crashbar-ului poate costa pana la cateva zeci de euro.

Un alt aspect pe care eu il vad important este materialul din care este facut si, sper sa nu gresesc, din inox sunt doar cele de la Touratech si BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

eu am facut ceva din teava rectangulara de aluminiu......se pune? (aveam si vreo 5x5 de plexi)

Se pune intrebarea:nu era mai comoda teava rotunda? Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaaaa nu. ca nu aveam suporti pentru motoare. in schimb m-ar fi avantajat la aerodinamica.

plus ca la cate gauri am dat in ele sa le usurez.......ma chinuiam la rotunda de imi iesea pe nas. si e posibil sa fie si mai rigida asta patrata, dar la asta nu-s sigur ca nu ma pricep f bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare pe remorca aia merge si ceva mai greu, cam cat un K1200? :tomato:

 

 

Sincer cred ca e prea scurta remorca pt un K1200.

Oricum daca nu se poate muta puntea mai in spate, si pare ca nu se poate, nu ai nici o sansa. Forta maxima cu care are voie sa apese o remorca din asta pe carlig este de 50kg. Nu sunt permise forte negative si in cazul asta cred ca ar fi negativa forta.

Am impresia ca optimul este la 10kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc ca e unu, daltonist in ale motociclismului, plin de contradictii cu propria persoana, care vede viata doar prin prestigioasele lucrari in plexi si altele asemenea, care bantuie cu frenezie si disperare toate topicurile, intoxicand lumea cu aberatii de mucava fondate pe nimic.ca altfel m as plictisi sa citesc lucrurile serioase scrise de oameni de bun simt si caracter. (Daca il mai citesc mult o sa arunc Gs ul si o sa mi iau Z noroc ca Al de Sus imi spune altceva nelasandu ma prada ineptilor si ineptiilor. E doar parerea mea pe care va rog sa nu o luati in seama.Totu i relativ)

vezi, Al de Sus deja ti-a dat un semn. e de bine .succes cu Z ul si pune poze :-P

 

Mai mult decat adevarat, fenomen desfasurat pe toate continentele, neluand in calcul piata (inexistenta) din RO.Dar si aici balanta este inclinata tot spre nemti ce tin mingiuta cu elastic iar motaneii niponi incearca sa o atinga macar ,ca de prins nu poate fi vorba....

da, asa e, in Ro inca ma sunt oameni cu minte ( in cap ). dar se pare ca majoritatea .....e restul..

 

O

, numa' bun de pus in suportul original (blocabil cu cheia de contact) cu care vine GS-ul si de folosit cu ajutorul comenzilor de pe ghidon. ;)

cred ca e o gluma, nu ? asta e penibilitate de garmin rebranduit ? tastatura oha, ergonomie 0...

prespun ca e gratis sau primesti bani pentru chinul ala de interfata...

 

 

sorry dar am butonat ceva navigatii la viata mea..asta e culmea culmilor de nepractic.prespun ca pe partea de harti ca tot rahatul ala cu " mapsource" e...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi, Al de Sus deja ti-a dat un semn. e de bine .succes cu Z ul si pune poze :-P

 

da, asa e, in Ro inca ma sunt oameni cu minte ( in cap ). dar se pare ca majoritatea .....e restul..

 

cred ca e o gluma, nu ? asta e penibilitate de garmin rebranduit ? tastatura oha, ergonomie 0...

prespun ca e gratis sau primesti bani pentru chinul ala de interfata...

 

 

sorry dar am butonat ceva navigatii la viata mea..asta e culmea culmilor de nepractic.prespun ca pe partea de harti ca tot rahatul ala cu " mapsource" e...

Foxule ești în eroare totală.

Se pare că este printre cele mai bune handheld-uri făcute vreodată de Garmin.

Informația o am de la unu' care testeaza pt Garmin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sorry dar am butonat ceva navigatii la viata mea..asta e culmea culmilor de nepractic.prespun ca pe partea de harti ca tot rahatul ala cu " mapsource" e...

 

sorry de off topic dar… dude, stii cum esti? ca ala de se plange ca tastaturile's de caca ca au blocul numeric si sagetile in dreapta si el e stangaci… oi fi "butonat" multe (desi… sincer, fiind in oarecare bransa cand aud formularea "butonat" suna mai mult a apasat taste monkey style… prefer pe aia care "hack" in sensul vechi sau macar inteleg ce apasa) dar nu esti voce colectiva…. si oricum e ceva ce ti se ofera ca optional… don't like it don't take it.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu se poate muta puntea mai in spate, si pare ca nu se poate, nu ai nici o sansa. Forta maxima cu care are voie sa apese o remorca din asta pe carlig este de 50kg.

 

spate -> fatza, cred ca asta voiai sa transmiti.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de formularea poate nepotrivita.conform tendintelor acutuale ,ce este in filmuletule ala e horor.evident ca pe pentru fanii garmin e luna de pe cer.si ca sa nu discutam vorbe ma ofer la un test.cine are un asemnenea aparat si e in bucale sa ma contacteze si daca are dreptate..platesx eu berea.dacs nu..da el berea.si postam aici rezultatulm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...