bogdan_harea Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Insurubeaza robinetu. Suspensia se va intarii si automat va ramane mai inalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Caută manualul, reglajul unei suspensii bune, nu înseamnă doar preload. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei999 Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Am incercat asta cu robinetul , se intareste dar nu se ridica. Am sub arc niste reglaje si cred ca de acolo pot ridica. Oricum nu reusesc sa gasesc un manual pt suspensie ca sa pot studia problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Am aceeasi dilema ca si tine - am montat suspensiile in weekend si acum nu stiu cum sa le reglez. Partea buna e ca sunt in Cluj niste baieti care se pricep la asta. Am programare la ei miercuri dimineata, expres pentru a regla telescoapele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 O noua optiune de anvelope pt. cei care ies in off cu vacile mari: noile Conti TKC 70 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 (editat) Pare destul de interesant profilul. As zice ca ar fi un 65-70% onroad si 30-35 off. Sa vedem testele live ce or sa zica. Singura chestie care nu imi place si nu mi-a placut la mai multe gume, e banda continua de pe mijloc. E dubioasa pe ploaie, iarba etc. Tot simti cum joaca usor stanga dreapta mobra. Editat August 14, 2014 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxa Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Astazi am primit o parte din piese.Am dat cu ochiu si pe motorworks cum ziceam mai sus si am gasit ce am nevoie. Multumesc pt ajutor. In cazul in care aveti nevoie de piese pt motoare de constructie mai veche am gasit un site(poate voi stiti deja de el) bmwbayer.de de aici am achizitionat una dintre piesele lipsa. O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Singura chestie care nu imi place si nu mi-a placut la mai multe gume, e banda continua de pe mijloc. E dubioasa pe ploaie, iarba etc. Tot simti cum joaca usor stanga dreapta mobra. Cu un cutter se rezolva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Cu un cutter se rezolva cutter 20 lei, guma spate 120-150E. Mastercard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 (editat) cutter si le faci 50-50 din 60-40 haaa! exagereaza cu acel 60-40, insa merita incercate... » Post actualizat in 17 Aug 2014 10:06seamana izbitor de bine cu Michelin Sirac, aia spun ca sunt street si trail cu toate ca mie imi par mai de off-road decat TKC70 neavand acel profil continuu pe spate. Editat August 17, 2014 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 un filmulet de promovare f tare filmat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 (editat) cutter si le faci 50-50 din 60-40 haaa! Macar asa cred ca ar merita facute » Post actualizat in 21 Aug 2014 16:22 In alta ordine de idei, pana ma hotarasc daca chiar am nevoie de Nav 5, mi-am adaptat nitel un suport mai simplu de tel Aveam deja unul din acela gen husa si cu prindere pe ghidon, dar imi era lene sa il tot pun, plus ca nu il aveam in fata ochilor... Editat August 21, 2014 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 In curand trebuie sa ii fac revizia de 11000 km, ce reprezentanta imi recomandati sau,daca a facut deja cineva aceasta revizie, unde ati mers si daca sunteti multumiti de prestatia mecanicilor.Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 (editat) Eu personal pot sa-ti recomand Brasovul pentru ca numai acolo am facut si la RT si la GS. Robert (mecanicul lor) stie ce face si e informat. Bucurestiul pot sa ti-l recomand pentru amabilitatea celor de acolo - in conditiile in care venisem doar sa cumpar cutiile de aluminiu (si sa-mi seteze cheia motorului pe ele) si toti mecanicii erau prinsi cu revizia la RT-urile baietilor de la circulatie (foarte misto oamenii, mi-a placut de ei), au gasit timp si loc sa-mi schimbe si sa-mi echilibreze gumele pe care le-am luat tot de la ei; au inteles rugamamintea - nu sunt din Bucuresti, GS-ul era echipat cu "caramele", trebuia sa plec spre casa etc. later edit: acum vad ca ai LC - prietenii mei (cei doi) din Brasov acolo au facut reviziile (un GS si un GSA, ambele LC) si nu au avut nimic de obiectat. Editat August 25, 2014 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 In curand trebuie sa ii fac revizia de 11000 km, ce reprezentanta imi recomandati sau,daca a facut deja cineva aceasta revizie, unde ati mers si daca sunteti multumiti de prestatia mecanicilor.Mersi. Tocmai ce am facut-o si eu la Bucuresti. Nimic de reprosat. Ce ma mira e ca doar mi-au schimbat uleiul si filtrul si o sa revin pt placute frana spate pt ca nu erau pe stoc. Doar uleiul se schimba la 11000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 (editat) Mai trebuia lichidul de frana fata-spate si uleiul din grup. Asta daca nu cumva l-au schimbat la revizia de 1.000. Ma refer la ulei Editat August 26, 2014 de marcel bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Uleiul din grup a fost schimbat la 1000. Lichidul de frana nu a fost schimbat, o sa le atrag atentia cand ma duc pt placute. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Eu am facut revizia de 1000 km la Oradea ca sa ma incadrez in cei aproximativ 1000 km, dar acum m-am uitat pe factura si am vazut ca uleiul din grup nu mi l-au schimbat (oare e grava problema, ca simptome nu are mobra ), deci nu mai merg la ei. O sa optez pentru Brasov pentru ca e relativ mai aproape de mine. Placutele imi parinca ok, dar mai am vreo 2000 pana la revizie. Cateva impresii dupa 9000 de km: Pana acum singura chestie pe care am avut-o, a fost ca mi-a dat in bord de vreo doua ori sa verific nivelul uleiului, am oprit-o, am verificat si vizual si uleiul era la nivel, dupa repornire mi-a dat si in bord ca oil level is ok. Cu anakee 3 cu care este incaltata mi-a fugit spatele de vreo cateva ori pe curbe, esa este extraordinara, frânele bune, farul cu led vede bine de tot, manevrabilitate excelenta, consumul mi se pare ca este mai mic decat la cel din 2005 pe care l-am avut inainte, navi 5 foarte fain si util. Ce ma enerveaza si nu ma pot obisnui defel cu ea, este semnalizarea si asta din cauza controlerului pentru navi, pentru mine cea de la modelul anterior era mirifica de-a dreptul, cu toate ca celelalte motoare pe care le-am avut de-a lungul anilor aveau tot semnalizare ca lc-ul.Si daca este ceva ce o diferentiaza de modelul anterior, indiferent cine ce zice de racirea asta si cu apa, este motorul care este extraordinar, nu ca cele de pe modelele dinainte nu ar fi nemaipomenit de bune.Eu am mai pus pe ea protectiile de la touratech care vin montate pe crash-bar, protectia de far aia de la bmw si saua touratech, chiar daca si cea oem este buna, asta de la tt e si mai buna, eu am avut si pe cea veche si nu m-am dus la ghici. Toate cele bune si sa mai avem parte de vreme buna. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Daca intereseaza pe cineva, am de vanzare suspensia oem fata spate WP de pe r1200gs 2004-2006, 150 euro, protectie touratech pentru furca fata 50 euro, navi tomtom 2, cu suport pentru moto, 125 euro neg. Le-am avut pe gs-ul meu din 2005. Toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Tocmai ce am facut-o si eu la Bucuresti. Nimic de reprosat. Ce ma mira e ca doar mi-au schimbat uleiul si filtrul si o sa revin pt placute frana spate pt ca nu erau pe stoc. Doar uleiul se schimba la 11000? Sincronizarea cilindrilor nu mai este necesara la LC? Habar nu am... credeam ca doar jocul de supape nu se mai face. Nu mi-am pus problema pana acum si nu am intrebat la service, eu nefacand inca service-ul de 11.000km... Faptul ca nu aveau placute spate pe stoc mi se pare cumva nesimt si lipsa de respect fata de clienti, avand in vedere ca la LC (mai ales 2013) este o problema bine cunoscuta. » Post actualizat in 27 Aug 2014 08:24 Mai trebuia lichidul de frana fata-spate si uleiul din grup. Asta daca nu cumva l-au schimbat la revizia de 1.000. Ma refer la ulei Lichidul de frana cred ca trebuie facut in cel mai bun caz la un an, nu neaparat in functie de nr. de km. Dar pana la urma poate ca nu strica... Referitor la ulei de grup... ma uitam acum pe facturile de service, atat la LC cat si la dohc, la service-ul de 1000km, la mine apare doar 0,2L ulei "de cutie". Abia la service-ul de 11.000 (la dohc) apare 1L ulei. Cat intra in grup/cutie? » Post actualizat in 27 Aug 2014 08:29 Ce ma enerveaza si nu ma pot obisnui defel cu ea, este semnalizarea si asta din cauza controlerului pentru navi, pentru mine cea de la modelul anterior era mirifica de-a dreptul, cu toate ca celelalte motoare pe care le-am avut de-a lungul anilor aveau tot semnalizare ca lc-ul. Welcome to the club! Sistemul anterior era genial (si) dupa parerea mea. » Post actualizat in 27 Aug 2014 08:33 Pana acum singura chestie pe care am avut-o, a fost ca mi-a dat in bord de vreo doua ori sa verific nivelul uleiului, am oprit-o, am verificat si vizual si uleiul era la nivel, dupa repornire mi-a dat si in bord ca oil level is ok. Mi-a facut si mie o data la fel. Am pus-o pe seama faptului ca tocmai coboram un pas, coborarea fiind destul de lunga si inclinata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Deci sa inteleg ca bevel gears se refera la grup?Ca in lista cu operatiile care se fac la 600 mile asa scrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Cat intra in grup/cutie? pai la LC nu mai ai ulei de cutie separat....e ala de la motor. la grup, parca 210 ml intra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Haha Deci se poate......sa se factureze 1L si in Austria,nu doar la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 pai la LC nu mai ai ulei de cutie separat....e ala de la motor. la grup, parca 210 ml intra. Corect... inseamna ca da, la service-ul de 1.000km mi-au schimbat in grup. (0,2L) » Post actualizat in 27 Aug 2014 14:41 Haha Deci se poate......sa se factureze 1L si in Austria,nu doar la noi N-ai fost atent... 1L era vorba la dohc (modelul precedent) La LC inca nu am facut service de 11.000km. Apropos... tie cat lichid de frana ti-au taxat? Ca anul trecut, comparand facturile de service cu Ianachim la dohc-uri, eu aveam 0,5L iar el 1L pe factura (daca imi aduc aminte corect). Si parca si la cutie/grup era ceva similar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Da,scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.