Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

hai nu te aprinde si tu aiurea

 

Nu m-am aprins deloc, intru pe forum cu placere, nu ca sa ma aprind :)

Si nici "conflictul" in cauza (V-Strom / GS) nu ma intereseaza pentru ca treburile sunt foarte clare, atat in privinta motocicletelor cat si a atitudinii (ce a scris Gabi mai sus este si perceptia mea iar felul in care ai reactionat a cam confirmat).

 

Am comentat insa pentru ca, apropos de cine se aprinde, nu mi-a placut limbajul din paranteza aia a ta (aici ar fi trebuit ca moderatorii sa ia atitudine). Si asta mai ales in conditiile in care s-a demonstrat ca rade ciob de oala sparta. :D Altfel, nu am nimic cu tine personal, probabil la fel as fi comentat si unui amic de-al meu.

Ca si colegu' Sorin, si eu am terminat aici subiectul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

... pune tu linkurile unde zic v-stromistii ca toate motoretele sunt de (cuvant urat) si numai v-stroamele sunt miezul universului.

:D - zic eu aici ca vstroamele sunt miezul univesrului (mai ales cel de 650).

in care s-a demonstrat ca rade ciob de oala sparta.

:D

nu, chiar nu rade ciob de oala sparta ...dar probabil ca dincolo ce se scrie aci sigur cine intelege - intelege. cine nu - nu.

 

stima la toti,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, chiar nu rade ciob de oala sparta ...dar probabil ca dincolo ce se scrie aci sigur cine intelege - intelege. cine nu - nu.

 

Cineva a facut pe altcineva agramat (si intr-un mod urat). Si s-a dovedit ca nici "cineva" nu da p-afara cu gramatica&co. D-aia am zis ca rade ciob de oala sparta. Nu stiu ce ai inteles tu dar pentru mine nu mai conteaza oricum. Ca de obicei, discutii lungi si fara rost, cand lucrurile sunt destul de clare. Si uite asa se ajunge la conflicte inutile.

-----------------------------------------------------------------------------

Sa revenim la vacile noastre, pun niste poze din weekend... macar suntem mai on-topic sper. :)

post-9546-0-75691500-1462784815_thumb.jpgpost-9546-0-71792000-1462784819_thumb.jpgpost-9546-0-35967000-1462784821_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cineva a facut pe altcineva agramat (si intr-un mod urat). Si s-a dovedit ca nici "cineva" nu da p-afara cu gramatica&co. D-aia am zis ca rade ciob de oala sparta. Nu stiu ce ai inteles tu dar pentru mine nu mai conteaza oricum. Ca de obicei, discutii lungi si fara rost, cand lucrurile sunt destul de clare. Si uite asa se ajunge la conflicte inutile.

cred ca daca recitim cu un pic de maturitate cateva posturi de la cei doi cineva ne putem da seama de multe chestii chiar si dincolo de corectitudinea gramaticala.

 

Sa revenim la vacile noastre, pun niste poze din weekend... macar suntem mai on-topic sper. :)

attachicon.gif20160507_105425.jpgattachicon.gif20160507_120657.jpgattachicon.gifimage-be1d6b9a4af6c70c6ac7930e2caa398035a7bf1e860c53768fab0ef240ea2842-V.jpg

faine pozele - si eu am tras o tura luunga pana in DK cu cateva zile pe acolo de la nord la sud si de la est la vest dar nu am poze.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesant.

PS - :D este reglat jocul la tacheti la tine? parca se aude un pic cam tare cand pornesti (sau ai microfonul pozitionat mai spre interior si capteaza tzacanitul de la injector?).

 

Am vrut sa zic ca pana azi am considerat ca priza 12V gen BMW/Micro este o prostie dar astazi am constatat ca este mult mai solid contactul si sta mult mai stabil conectorul intr-o priza micro (eu mi-am luat stecher pentru priza 12v Micro si cu 2 iesiri USB).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut sa zic ca pana azi am considerat ca priza 12V gen BMW/Micro este o prostie dar astazi am constatat ca este mult mai solid contactul si sta mult mai stabil conectorul intr-o priza micro (eu mi-am luat stecher pentru priza 12v Micro si cu 2 iesiri USB).

 

stima,

paul

 

aproape ca devii fan bmw. ai grija. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aproape ca devii fan bmw. ai grija. :))

:))) jur ca nu am nici o sansa sa devin fan.

dar altfel e o mobra faina de care ma bucur mult la fiecare iesire (si cu bune si cu rele :P)

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au aparut stabilizatoare de ghidon facute de prietenii cu ochii mici, la pret de tot rasul. N-am idee daca se pune sus pe ghidon cumva sau se monteaza ca cel stock, jos pe furca.

http://www.ebay.com/itm/CNC-Steering-Damper-Stabilizer-Linear-For-BMW-R1200GS-R1200CL-20132016-14-15-/291761787898

 

Personal n-am simtit in nicio situatie nevoia unui amortizor. Poate de vreo 2 ori sa zicem, cand am trecut printr-un pietris din ala cu bolovani ceva mai mari, cand avea tendinta sa fuga ghidonul stanga-dreapta. In rest am mers in tot felul de conditii si viteze, am luat gropi din alea surpriza de zici ca ai rupt rotile etc, nu am avut nici tentative de voblaj.

 

O ieseala de GS-uri cand facem si noi ? :)

post-40715-0-08619800-1463054020_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au aparut stabilizatoare de ghidon facute de prietenii cu ochii mici, la pret de tot rasul. N-am idee daca se pune sus pe ghidon cumva sau se monteaza ca cel stock, jos pe furca.

http://www.ebay.com/itm/CNC-Steering-Damper-Stabilizer-Linear-For-BMW-R1200GS-R1200CL-20132016-14-15-/291761787898

 

Personal n-am simtit in nicio situatie nevoia unui amortizor. Poate de vreo 2 ori sa zicem, cand am trecut printr-un pietris din ala cu bolovani ceva mai mari, cand avea tendinta sa fuga ghidonul stanga-dreapta. In rest am mers in tot felul de conditii si viteze, am luat gropi din alea surpriza de zici ca ai rupt rotile etc, nu am avut nici tentative de voblaj.

 

O ieseala de GS-uri cand facem si noi ? :)

Pai uite aici... si nu sunt toate in poza. Si nici nu poti spune ca n-ai fost invitat ;)

 

post-9546-0-19719600-1463211999_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Îmi poate spune cineva ce costuri implica o astfel de motocicletă? Necesita o îngrijire mai specială? Ce implică schimburile?e adevărat ca mănâncă ulei și trebuie umblat la culbutori la un nr de kilometrii?care sunt minusurile motocicletei?sa zicem un model 2006. Mulțumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Îmi poate spune cineva ce costuri implica o astfel de motocicletă? Necesita o îngrijire mai specială? Ce implică schimburile?e adevărat ca mănâncă ulei și trebuie umblat la culbutori la un nr de kilometrii?care sunt minusurile motocicletei?sa zicem un model 2006. Mulțumesc

Salut,

 

Nu sunt costuri in plus fata de alte motociclete mai ales daca mentenatele sunt facute la timp.

eu - ulei 4l si filtru la 5-6k km desi manualul zice la 10k,

placute cand se termina, bujii la 40k, ulei cutie si cardan (1l) la 40k, curea alternator la 60k.

joc la supape ei zic la 10k km, lichid frana/pompa ambreiaj la 2 ani.

Jocul la supape este cu culbutori - cred ca este cel mai usor/rapid de reglat cu dezavantajul ca se deregleaza mai rapid decat cu tacheti/pastile(GS1200 2010+).

Daca nu ai 2 maini stangi totul se poate face in fata blocului.

Legat de consum ulei - unele consuma, altele nu. Depinde probabil si de modul de exploatare cat si de des schimbi uleiul (calitatea uleiului scade pe masura ce faci km).

Eu folosesc sintetic si cel putin in cei 5k km de pana acum nu a fost nevoie de completat si nivelul e tot acolo.

Recomandat la 2 ani sa dai jos cardanul si uns canelurile/verificat jocurile in cruci (daca se sesizeaza joc la crucile cardanice se pot inlocui eftin).

La 2006 daca ai servo ABS - trebuie sa ai un pic mai multa atentie la lichidul de frana ca ar fi mai sensibile la depunerile ce apar in lichid.

Am mai scris eu cateva randuri aici cu ce ar mai fi de verificat (/index.php?/topic/201200-bmw-r1200-gsadv/?p=4164400) ... poate mai adauga si alti posesori.

Eu tocmai am facut 5000km cu al meu si comandat uleiul si filtrul.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

de ieri sunt si eu posesor de 1200gs prima generatie. Astazi am facut 100 km pe la mine prin zona, cativa offroad. Sunt foarte incantat de motor, este superb.

 

attachicon.gifWhatsApp-Image-20160515.jpg

Frumos ! O sa iti placa din ce in ce mai mult... ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Îmi poate spune cineva ce costuri implica o astfel de motocicletă? Necesita o îngrijire mai specială? Ce implică schimburile?e adevărat ca mănâncă ulei și trebuie umblat la culbutori la un nr de kilometrii?care sunt minusurile motocicletei?sa zicem un model 2006. Mulțumesc

 

 

Eu am modelul din 2006, cu ABS. Pana acum nu am gasit minusuri altele decat ca a trebuit sa-mi cumpar chei dinamometrice, inca un set de torxuri si o sa-mi trebuiasca o cheie e bujii cu peretii subtiri, lol. Personal cred ca cel mai mare avantaj al mobrei este confortul, pur si simplu mergi toata ziua iar seara nu esti obosit. Aaaa, si ca nu trebuie sa ungi lantul tot timpul, si asta il trec la avantaje mari :)

 

In rest... ce-a zis Paul.

 

Cu mentiunea ca eu chiar am doua maini stangi dar chiar si asa tot am reusit sa fac singur toate schimburile: ulei in motor, ulei in cutie, ulei in transmisie, filtre, verificat jocul cardanului, uns cu vaselina cu molibten, verificat jocurile la supape (nu am reglat nimic, era in grafic, ultimul service facut la BMW acum 7000km), inlocuit cureaua de alternator, lichidul de frana si doar doua bujii pentru ca cheile mele de bujii nu intra in locasul ala de jos ca sunt prea groase...iar cheia speciala de bujii am dat-o cand am vandut transalpul... Ma rog, toata treaba mi-a luat vreo 4 ore in conditile in care a fost pentru prima data cand am facut-o, nu e cu nimic mai special decat orice alt motor, ba as aprecia ca e chiar mai usor de accesat datorita pozitionarii orizontale.

Referitor la consumul de ulei a mea nu manca deloc dar pana acum a avut BMW 20w-50. Acum, la ultimul schimb i-am pus Motul 7100,15w-50 sintetic, inca nu ma pot pronunta pentru ca nu am facut decat vreo 200km de la schimb. ,

 

Drumuri bune,

M

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce luati la voi ca trusa de reparatii in caz de pană,caci sprayul cu spuma am inteles ca e bun numai in caz de pori la cauciuc si nu sunt prea eficiente

Eu la ultima pana de putin timp facuta cu cauciuc nou - vazut ca scade presiunea pe bord (traiasca senzorii de presiune), oprit si scos sarma apoi am insurubat un holsurub (ce il avem din noroc cu mine) pana acasa (200km).

De atunci am cu mine in topcase in ture un holsurub (3mm diametru, cap plat si 2 cm lungime) si un kit de pana (genul astuia; http://www.sierrabmwonline.com/product_info.php/bmw-tire-repair-kit-bmw-r1150gs-71112332083-p-450) si pompa de mana (care ar putea fi inlocuita cu un minicompresor dar mi-e cam lene).

PS - abia astept sa fie disponibil toolboxul de la touratech sa tin kitul permanent pe mobra ca parca vad ca la urmatorul eveniment o sa fiu cu el uitat acasa.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce luati la voi ca trusa de reparatii in caz de pană,caci sprayul cu spuma am inteles ca e bun numai in caz de pori la cauciuc si nu sunt prea eficiente

Eu am asa ceva:

http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/2325

Din fericire nu l-am folosit niciodata. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...