ivanp Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 Pentru mine e OK, dar merg din cand in cand cu pasager si bagaje. Mi-ar fi placut sa apas un buton si sa schimb tarasenia... La un moment dat ma uitam pe la TT, aveau ei un kit aftremarket reglabil electronic, dar care costa insa cam cat o bucata de ficat... Ca de strans la mana pot sa-l reglez si pe al meu Mersi oricum pentru sfaturi, ganduri bune. Exact. Cand mergi singur - preload la jumatate iar cand mergi cu bagaj sau cu prietena - preload max. De banii respectivi vin eu si iti strang/desfac surubul acela. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 Exact. Cand mergi singur - preload la jumatate iar cand mergi cu bagaj sau cu prietena - preload max. De banii respectivi vin eu si iti strang/desfac surubul acela. stima, paul Acum te-ai angajat, ce sa-ti fac... Te astept cu berea rece cand vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 Khk la vinare cit avea lac ? Cu ti s-a parut in utilizare ? Ceva in afara de butoane sa stricat? De ca ai luat una noua? Bine inteles daca raspunsul e ca imi permit atunci te inteleg.si eventul ceva comparatii ca si fiabilitate fata de dohc se poate. Multumesc. Si ca ideie la asta mai noua la fel suna motorul ( urit) ? » Post actualizat in 16 Apr 2017 09:13 Ps. Pate fericit » Post actualizat in 16 Apr 2017 09:14 PASTE FERICIT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 salutare. de problema la noile GSA 2016 ce stiti? http://advrider.com/index.php?threads/both-inner-fork-tube-broken-at-first-day-of-ride-150-mille-of-use.1185036/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Pentru problema aia am facut protectiile astea - http://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/products/show/7354536 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 s-a mai discutat aici problema? stiu ca in 2013, dupa cum zice si pe advrider, au mai fost cateva motociclete cu acest issue. dar sa nu fi apucat ei sa faca un fix? jenibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Cam asa functioneaza Riding Modes acum: Misto tabelul, pentru a avea o privire de ansamblu. » Post actualizat in 18 Apr 2017 14:37 Khk la vinare cit avea lac ? Cu ti s-a parut in utilizare ? Ceva in afara de butoane sa stricat? De ca ai luat una noua? Bine inteles daca raspunsul e ca imi permit atunci te inteleg.si eventul ceva comparatii ca si fiabilitate fata de dohc se poate. Multumesc. Si ca ideie la asta mai noua la fel suna motorul ( urit) ? Daca inteleg bine prima intrebare, am facut cu fostul LC 32.00 km. In utilizare... super, cu destule imbuntatiri fata de fostul GS (dohc) si cu un mare minus: sistemul de semnalizare BMW inlocuit cu mizeria aia cu un singur buton. Si cutia de viteze care nu era tocmai reusita insa la asta nou vad ca s-a rezolvat. In rest, am mers cu el in toate conditiile si ma satisface total. Si pe curbe, si pe autostrada mers linistit cu bagaje la 180-200 km/h constant (si putin peste daca a fost cazul) si in off-road atat cat am avut nevoie, fara prea multa mila. De stricat, am avut parte de cateva dintre problemele clasice: placute spate duse repede (inlocuite la service de 10k gratuit), burduf cardan gaurit (garantie), capac lichid frana (garantie), buton computer bord (garantie) si regulator de tensiune (tot garantie). Si din cauza nemultumirilor legate de cutie mi-au pus la 20k si ambreiaj nou (gratuit, normal), ceea ce a dus la mici imbunatatiri in utilizare. Asadar, am avut ceva probleme dar din fericire toate acoprite de garantie sau schimbate gratuit. Avand in vedere ca am vandut-o vecinului meu, o sa vad cum se comporta si mai departe. De schimbat am schimbat-o din mai multe motive: au trecut cei trei ani cat dura finantarea la ea si cat imi propusesem s-o tin; ma simt mai linistit cand iau una care inca are garantie ; la km si vechimea ei, inca am luat bani buni pe ea. Si, foarte important in decizie, s-au tot strans imbunatatiri: ABS Pro, cutia de viteze, HSC (hill start control), designul etc. Si dupa 6 ani de rosu, am trecut cu drag la combinatia asta cu albastru de la Rallye care mi-a placut tare mult. Motorul in sine, intr-adevar, suna mai bine la cele racite cu aer insa din fericire toba (chiar si standard) in combinatie cu clapeta suna foarte bine si nu prea se simte diferenta. Simt insa diferenta acum ca nu am inca montat Akrapovic si dupa trei ani cu Akrapovic, imi lipseste clar si abia astept sa mi-o monteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 (editat) La imbunatatiri la modelul 2017 pot adauga si manerele incalzite care acum chiar isi fac treaba bine. La fostul 2013 abia le simteam cu manusi de vara pe treapta 2. Nu stiu daca dupa 2013 a fost remediata aceasta problema. P.S. - la LC-ul 2013 in 30 mii de km nu am avut nicio problema. Editat Aprilie 18, 2017 de glucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Ce a fost cu ,cutia ? E ceva general ? Sau primele modele ? Sa maingrijorez ? A mea e inmatriculate in 2016 ? Nici eu nu suport semnalizatorul asa ca m-am hotarit sa nu il folosesc!!!! La mine e sifurca simpla iar la inceput am fost destul de reticient fata de lc dar incep usor usor sa ii descopar calitatile . Ce nu ii prea place e sunetul motorului in sine dar il acopera cu succes acrapoviciu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 22, 2017 Share Postat Aprilie 22, 2017 (editat) Salut, Revin la subiectul cu cureaua de alternator - Conti 4PK611 Elast nu este ok - "scartaie" la pornirea la rece. In conditiile in care OEM am Conti 4PK 582 (lungime 582mm), motivul nepotrivirii este in poza atasata - 4pk611 elast are 592mm si 4pk592 elast are 582mm deci codul bun era 4pk592 elast. (sau 4pk582 insa asta cred ca pune mai multa tensiune pe rulmentii alternatorului). numai bine, paul Continental / Contitech Part #: 4PK611ELAST Length: 592 mm Application: BMW R Oilhead 4-valve, Hexhead Make/Model: BMW : R850, R1100, R1150, R1200 Model Years: 1996-2010 Manufacturer #: 12 31 7 681 841 EME Part# Belt-4PK592841 Continental / Contitech Part #: 4PK592ELAST Length: 582mm Application: BMW R Series Hexhead Make/Model: BMW : R900, R1200 Model Years: 2005-2011 Manufacturer #: 12 31 7 690 571 Superseded by (12 31 8 528 385) EME Part# Belt-4PK582571 Poti pune linistit 611... Editat Aprilie 22, 2017 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 uite aici: https://www.amazon.de/gp/product/B00K3KWE8S/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 Un click nu ai dat si tu pe linkul ala de l-am pus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Un click nu ai dat si tu pe linkul ala de l-am pus... am dat am dat ... dar dupa ce comandasem! poate data viitoare esti si tu un pic mai rapid ... numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Revin la subiectul cu cureaua de alternator - Conti 4PK611 Elast nu este ok - "scartaie" la pornirea la rece. La un dealer BMW era mult mai scumpa? Ma gandesc ca atunci cand comanzi la ei macar nu ar trebui sa ai stres ca nu e ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 La un dealer BMW era mult mai scumpa? Ma gandesc ca atunci cand comanzi la ei macar nu ar trebui sa ai stres ca nu e ce trebuie. Salut, Motivul pentru care nu am mers la dealer nu a fost diferenta de bani. Probabil e mai greu de inteles. Ca informatie la dealer era 160 lei parca, la magazine online auto - 32 de lei aprox. Dar cum ziceam - mie imi place sa descopar detalii. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Ca informatie la dealer era 160 lei parca, la magazine online auto - 32 de lei aprox. In cazul asta nu am ce comenta. Adica pentru unul ca tine care stie si ii place sa faca singur, are sens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian 08 Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Buna seara! Sunt proaspat posesor de BMW 1200 GS/2007/78500km. Trebuie sa fac schimbul de ulei si mi s-a propus un aditiv PROLOG. Voi ce ma sfatuiti? Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 cu ce te ajuta aditivul ? Nu e suficient un 15W50 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Si eu zic la fel, decat sa pui aditiv mai bine schimbi uleiul mai des. Eu personal il schimb anual sau pe la 5-6000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Trebuie sa fac schimbul de ulei si mi s-a propus un aditiv PROLOG. Voi ce ma sfatuiti? Cine ti-a propus? Nu stiu de ce mereu se ajunge la discutii pe tema uleiului... pui ce recomanda producatorul (ca norme/tip) si il schimbi la max 10.000 km sau un an, cum zice acolo. Daca nu crezi producatorul, de ce l-ai crede mai mult pe Gigel de pe forum?? Foarte important este sa verifici constant nivelul si sa ai la tine sa completezi daca este cazul. Ia in calcul cca. 1L la 10.000 km. Daca din cauza unei conjuncturi (sa zicem ca pleci intr-o tura mai lunga) il schimbi la 11-12.000 km nu e nicio problema, important este sa nu-l lasi sa scada sub minim, sa ai mereu nivelul bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Ce a fost cu ,cutia ? E ceva general ? Sau primele modele ? Sa maingrijorez ? Nu neaparat o problema cat faptul ca lucra mai "badaranesc". Harley style asa, clunk clunk clunk » Post actualizat in 12 May 2017 14:27Facut azi revizia. Mi-au schimbat uleiul cu ceva "experimental". O diferenta semnificativa la cum lucreaza cutia. Mult mai smooth decat pana acum. Inca e zgomotoasa uneori in treptele 1-3 (dar mai putin), dar schimbarea este mult mai finuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 (editat) Salut, Poate are nevoie cineva vreodata - cardanul de la EI (Emerald Island Co Taiwan). Are cruci cu gresoare si sigurante - se pot unge/inlocui crucile extrem de usor(nu mai este nevoie de echilibrare dinamica). numai bine, paul Editat Aprilie 28, 2017 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Aprilie 29, 2017 Share Postat Aprilie 29, 2017 Paul, ai un link? Azi mi-am făcut curaj și am schimbat uleiul la motor, cutie și grup, lichidul de frână în tot circuitul de frânare si ambele burdufuri la articulația spate. Cu ocazia asta am gresat tot ce se poate gresa acolo. Motocicleta efectiv merge altfel și nici servo nu mai miaună atât de enervant. Mai am de înlocuit cureaua alternatorului, bujiile și un reglaj al supapelor și e gata de înconjurul lumii PS: vorbim despre un GS cu 158.000 la bord :B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 29, 2017 Share Postat Aprilie 29, 2017 Paul, ai un link? Azi mi-am făcut curaj și am schimbat uleiul la motor, cutie și grup, lichidul de frână în tot circuitul de frânare si ambele burdufuri la articulația spate. Cu ocazia asta am gresat tot ce se poate gresa acolo. Motocicleta efectiv merge altfel și nici servo nu mai miaună atât de enervant. Mai am de înlocuit cureaua alternatorului, bujiile și un reglaj al supapelor și e gata de înconjurul lumii PS: vorbim despre un GS cu 158.000 la bord :B Salut, Bravo - sper sa ajung si eu macar acolo cu nr de km ... la bascula singura grija e la strans pinul din stanga - 20 nm, slabit si apoi 7 nm ca sa nu puna presiune laterala pe rulment. La mine cel din stanga se misca ciudat dar il aveam "pe stoc" si i-am schimbat pe amandoi. Cu extractorul inertial de rulmenti ies in 2 secunde . Link pentru cardan: http://www.beemershop.com/Merchant5/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=TRA00012A In Europa ajung prin http://www.bmwboxertoko.nl. Nu il au pe site (ei se ocupa mai mult de bmw airhead) dar importa saptamanal de la Emerald, 575eu+32transport. Numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 (editat) Salut, Bravo - sper sa ajung si eu macar acolo cu nr de km ... la bascula singura grija e la strans pinul din stanga - 20 nm, slabit si apoi 7 nm ca sa nu puna presiune laterala pe rulment. La mine cel din stanga se misca ciudat dar il aveam "pe stoc" si i-am schimbat pe amandoi. Cu extractorul inertial de rulmenti ies in 2 secunde . Link pentru cardan: http://www.beemershop.com/Merchant5/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=TRA00012A In Europa ajung prin http://www.bmwboxertoko.nl. Nu il au pe site (ei se ocupa mai mult de bmw airhead) dar importa saptamanal de la Emerald, 575eu+32transport. Numai bine, paul Salut! Sa inteleg ca l'ai schimbat pe al tau? Later edit: acum am vazut pe tru ce modele e. Editat Mai 7, 2017 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 Salut! Sa inteleg ca l'ai schimbat pe al tau? Salut, Da, l-am schimbat. Era ok cel vechi insa cum ziceam - chiar imi place motorul si vreau sa il tin multi km. Mi-a placut idea de mentenanta in curtea proprie - glisoare si cruci cu sigurante foarte usor de inlocuit. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.