Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Salutare.

 

Câți dintre voi ați schimbat V-stromul cu un GS1200?

Multumesc

Un drive test este cel mai edificator, daca vrei sa faci pasul asta. Am mers cu V-Strom (mai mult cu cel de 1000) si nu m-am impacat cu el, am ramas la GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frate-miu are 1200 gs. Am mers cu el si nu prea mă încântă .as lua GS doar sa avem la fel. Nu imi place la el cutia de viteze,(rupi treapta 1 in oraș),vibrațiile cilindrului drept si plasticul care nu prea arată a fi de calitate,imi place ca e puternic. La consum nu e mare diferență.nu stiu cum e vstromul de 1000 Dar asta de 650 e foarte maleabil.

Tata a mers cu amândouă , ii place BMW-ul dar preferă V-stromul. Mă mai gândesc ,i-am facut o ofertă proprietarului unui Gs din 2006 27000 km cu top box si panniere originale bmw. Daca accepta oferta mea iau si un Bmw si ma hotărăsc pe urma pe care o tin. Nu e chiar usor sa ma despart de Stroamă la doar 12000 de km 😥

Sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu rău. Dar starea estetică spune c-am tot despre o motocicletă.

Câți kilometrii face Stroama mea acum in casa?de un an jumate sta la mine sub prelată.Am stat acasa in concediu 3 saptamani in care am facut maxim 500 de km. Într-o țară în care plouă 8 luni pe an inca mai cred mobre cu 30000 de km. Si nu stiu de ce ti-se pare anormal. Ar fi 2500 km/sezon/an

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi place la el cutia de viteze,(rupi treapta 1 in oraș),vibrațiile cilindrului drept si plasticul care nu prea arată a fi de calitate

Nu neaparat, am mers destul cu GS-ul in oras si nu mi-a lasat impresia ca ar avea probleme, mai degraba latimea este o problema in trafic gen Bucuresti. Cat despre plastice, sunt de calitate, dar conteaza si cum au fost intretinute. Vibratia boxerului imi pare mai placuta decat cea a v twin-ului, de gustibus.

Legat de nr de km, un motor adus de afara are ca medie 10000 km per an, dar mai sunt si cazuri cu km putini, atunci cand motorul este folosi ocazional, fiind al 2-lea motor in garaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar usor sa ma despart de Stroamă la doar 12000 de km

Sanatate

Salut,

Eu zic ca mai e loc mult de distractie cu vstromul dupa doar 12000km ...

O sa vina si momentul bmw ... dar mai incolo.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oho, să știi! Nu m-am plictisit de vechitura mea nici după 33k km. Dar când sunt bani de fiare in loc de concedii, aia e.

» Post actualizat in 25 Aug 2018 20:38

Gata, nu mai zic nimic pe aici.

Linistit.

Nici afirmatia mea si nici cautarile lui Nedelcu nu au legatura cu banii.

 

Numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu voi fi excepție.

 

 

Nu, nu esti o exceptie. Stiu multi transalpisti sau vstromisti care sunt fani in continuare dupa zeci de km si nici nu ii bate gandul sa schimbe.

Evident - nu vad nici o problema,

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact. In loc sa bag bani in fiare, prefer să mă plimb, nu sa admir motorul in parcare, cum fac mulți. Ca să iau un motor bun, îmi trebuie minim 3000 euro (plus ce iau pe al meu). Bani de 3 concedii prin Europa. Ture scurte, maxim 4000 km. Și să o iau de la capăt cu investițiile, prefer să rămân cu un motor pe care îl cunosc. Amuzant e că, repet, după două sezoane, încă nu sunt plictisit de el. Da, arată anost, dar merge bine.

Poate că dacă aș avea bani de spart aș lua 1200, dar nu imi permit întreținerea lui. Îmi cunosc lungul nasului și posibilitățile financiare. Și, încă o dată, mă satisface motorul actual.

Deja m-am întins mult aici și cred că deranjez.

 

Vă salut cu respect!

Lucian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Cunoasteti pe cineva care se ocupa cu restaurarea pompelor ABS?

Ma refer in special la modelul 2004, cum am eu.

 

Stiu doar ca este foarte costisitor pentru ca nu se mai produc...

 

Mersi.


» Post actualizat in 03 Sep 2018 14:56

Am primit info de la service:

 

In cazul meu au schimbat ceva senzori si este ok.

 

Legat de restaurare, in Germania ar fi o firma care se ocupa dar costa in jur de 1000 eur. (WTF)

 

Alternativ as putea renunta la sistemul ABS si se paote face un circuit nou fara acesta.

 

Asta pentru cine mai are probleme de genul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am studiat cu atentie graficele de pe diferitele modele de becuri Osram. Le gasiti la vedere in Dedeman. Concluzia mea, cu cat dau lumina mai alba-asta insemnand puternica..., cu atat tin mai putin. Si eu care ma intrebam ce mama naibii are masina de se ard becurile mereu in decembrie-ianuarie! Deci la un an. Si cat de greu ajung la soclul ala si pe ger...

NightBreaker au tinut el mai putin-lumina puternica da! dar cat timp? E drept ca iarna e maxima diferenta de temperatura, pe deasupra si denivelarile drumului, gheata-scuturaturi-socuri.

Deci solutia ramane xenonul! Apropos, motorul meu provine din Bucuresti, am montajul de 8ani in care am facut 27000km si functioneaza fara interventii peste toata perioada asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Osram Silverstar, al 3-lea sezon si ~20kkm pe moto, coafura rezista! Diferenta minima de luminozitate intre Silverstar si Night Breaker (am inlocuit candva la auto un SV ars cu NB pt ca era 31 decembrie si n-am gasit SV livrabil, am facut comparatia stg/dr).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuzele mele! Am postat din greseala aici😌...

» Post actualizat in 03 Sep 2018 19:11

Totusi completez, anual in ultimii 3 ani am schimbat la auto in ordine, Philips, N.Breaker, Silverstar... Tot iarna dau😅coltu'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si tu report sa ne mute posturile, eu nu bunghesc cum de pe tel.

E Ford sau Renault conserva? Ca pe astea le stiu killere de becuri, nu imi dau seama de ce. Silverstar am pus in ultimii 6 ani pe toate vehiculele mele fara Xe (oem), un singur bec a murit. Per total sunt f multumit, sambata am bagat ~80km cu mobra pe bezna.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Cunoasteti pe cineva care se ocupa cu restaurarea pompelor ABS?

Ma refer in special la modelul 2004, cum am eu.

 

Stiu doar ca este foarte costisitor pentru ca nu se mai produc...

 

Mersi.

 

Pe modulatorul meu de ABS l-au reparat astia: https://rhelectronics.de/

A costat in jur de 400 EUR si au dat 2 ani garantie, dar a si trebuit sa apelez din nou la ei in garantie.

Dar al meu este model 2007, deci fara servo, iar problema la acest model este blocarea periilor de carbune in ghidaje, dupa care nu mai ating rotorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este interesat cineva de un gps tom tom rider pt gs ,cu suport de incarcare si suport antifurt cu cheie de la wunderlich,in stare exceptionala de functionare,bluetooth,waterproof,se poate raspunde la telefon din gps sau se poate apela,si are o multime de setari,pret 160 eur tel 0744291621

» Post actualizat in 10 Sep 2018 16:02

Daca este interesat cineva de un gps tom tom rider pt gs ,cu suport de incarcare si suport antifurt cu cheie de la wunderlich,in stare exceptionala de functionare,bluetooth,waterproof,se poate raspunde la telefon din gps sau se poate apela,si are o multime de setari,pret 160 eur tel 0744291621

post-70208-0-47659800-1536595219_thumb.jpg

post-70208-0-75903800-1536595243_thumb.jpg

post-70208-0-13001600-1536595265_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Revin cu o noua intrebare, legata de baterie.

 

In momentul in care pornesc motorul imi apare pentru vreo 2 secunde triunghi rosu + baterie in bord. Pe durata calatoriei, inclusiv cand opresc moto nu mai apare.

Am un incarcator usb care monitorizeaza si voltajul. Cu contactul on am 12.5v si dupa ce pornesc moto imi arata 13.ceva de vreo doua ori, si valoare finala 14.1v.

 

In manuam am gasit asta:

" Battery charge current. The battery is no longer charging, generator fault. "

Pentru mine nu e clar daca e vb de baterie sau altceva, din moment ce cu motorul pornit am 14.1v

 

Pareri?

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...