DKW Postat August 24, 2018 Share Postat August 24, 2018 Salutare. Câți dintre voi ați schimbat V-stromul cu un GS1200? Multumesc Un drive test este cel mai edificator, daca vrei sa faci pasul asta. Am mers cu V-Strom (mai mult cu cel de 1000) si nu m-am impacat cu el, am ramas la GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat August 25, 2018 Share Postat August 25, 2018 Frate-miu are 1200 gs. Am mers cu el si nu prea mă încântă .as lua GS doar sa avem la fel. Nu imi place la el cutia de viteze,(rupi treapta 1 in oraș),vibrațiile cilindrului drept si plasticul care nu prea arată a fi de calitate,imi place ca e puternic. La consum nu e mare diferență.nu stiu cum e vstromul de 1000 Dar asta de 650 e foarte maleabil. Tata a mers cu amândouă , ii place BMW-ul dar preferă V-stromul. Mă mai gândesc ,i-am facut o ofertă proprietarului unui Gs din 2006 27000 km cu top box si panniere originale bmw. Daca accepta oferta mea iau si un Bmw si ma hotărăsc pe urma pe care o tin. Nu e chiar usor sa ma despart de Stroamă la doar 12000 de km Sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 25, 2018 Share Postat August 25, 2018 Încă mai crezi povesti cu mobre de 30000 km?! In doi ani am făcut 33000 km fără să mă chinui deloc. Din 2006 crezi că are km ăia?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat August 25, 2018 Share Postat August 25, 2018 Nu vreau sa fiu rău. Dar starea estetică spune c-am tot despre o motocicletă. Câți kilometrii face Stroama mea acum in casa?de un an jumate sta la mine sub prelată.Am stat acasa in concediu 3 saptamani in care am facut maxim 500 de km. Într-o țară în care plouă 8 luni pe an inca mai cred mobre cu 30000 de km. Si nu stiu de ce ti-se pare anormal. Ar fi 2500 km/sezon/an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 25, 2018 Share Postat August 25, 2018 Nu imi place la el cutia de viteze,(rupi treapta 1 in oraș),vibrațiile cilindrului drept si plasticul care nu prea arată a fi de calitate Nu neaparat, am mers destul cu GS-ul in oras si nu mi-a lasat impresia ca ar avea probleme, mai degraba latimea este o problema in trafic gen Bucuresti. Cat despre plastice, sunt de calitate, dar conteaza si cum au fost intretinute. Vibratia boxerului imi pare mai placuta decat cea a v twin-ului, de gustibus. Legat de nr de km, un motor adus de afara are ca medie 10000 km per an, dar mai sunt si cazuri cu km putini, atunci cand motorul este folosi ocazional, fiind al 2-lea motor in garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 25, 2018 Share Postat August 25, 2018 Nu e chiar usor sa ma despart de Stroamă la doar 12000 de km Sanatate Salut, Eu zic ca mai e loc mult de distractie cu vstromul dupa doar 12000km ... O sa vina si momentul bmw ... dar mai incolo. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 25, 2018 Share Postat August 25, 2018 Oho, să știi! Nu m-am plictisit de vechitura mea nici după 33k km. Dar când sunt bani de fiare in loc de concedii, aia e. » Post actualizat in 25 Aug 2018 20:38 Gata, nu mai zic nimic pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 25, 2018 Share Postat August 25, 2018 Oho, să știi! Nu m-am plictisit de vechitura mea nici după 33k km. Dar când sunt bani de fiare in loc de concedii, aia e. » Post actualizat in 25 Aug 2018 20:38 Gata, nu mai zic nimic pe aici. Linistit. Nici afirmatia mea si nici cautarile lui Nedelcu nu au legatura cu banii. Numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat August 26, 2018 Share Postat August 26, 2018 Toti care au avut transalp,vstrom,varadero,africatwin la final au ajuns la BMW. Mai fac un drive test la vară la gs si vad atunci. Sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 26, 2018 Share Postat August 26, 2018 (editat) Eu voi fi excepție. Sunt curios câți ducatisti au trecut pe bavareze. Dacă ți s-a pus pata pe beamveu, ia-l și gata. Simplu, nu? Editat August 26, 2018 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 26, 2018 Share Postat August 26, 2018 Eu voi fi excepție. Pana cand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 26, 2018 Share Postat August 26, 2018 Eu voi fi excepție. Nu, nu esti o exceptie. Stiu multi transalpisti sau vstromisti care sunt fani in continuare dupa zeci de km si nici nu ii bate gandul sa schimbe. Evident - nu vad nici o problema, stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 26, 2018 Share Postat August 26, 2018 Exact. In loc sa bag bani in fiare, prefer să mă plimb, nu sa admir motorul in parcare, cum fac mulți. Ca să iau un motor bun, îmi trebuie minim 3000 euro (plus ce iau pe al meu). Bani de 3 concedii prin Europa. Ture scurte, maxim 4000 km. Și să o iau de la capăt cu investițiile, prefer să rămân cu un motor pe care îl cunosc. Amuzant e că, repet, după două sezoane, încă nu sunt plictisit de el. Da, arată anost, dar merge bine. Poate că dacă aș avea bani de spart aș lua 1200, dar nu imi permit întreținerea lui. Îmi cunosc lungul nasului și posibilitățile financiare. Și, încă o dată, mă satisface motorul actual. Deja m-am întins mult aici și cred că deranjez. Vă salut cu respect! Lucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Septembrie 3, 2018 Share Postat Septembrie 3, 2018 Salutare, Cunoasteti pe cineva care se ocupa cu restaurarea pompelor ABS? Ma refer in special la modelul 2004, cum am eu. Stiu doar ca este foarte costisitor pentru ca nu se mai produc... Mersi. » Post actualizat in 03 Sep 2018 14:56Am primit info de la service: In cazul meu au schimbat ceva senzori si este ok. Legat de restaurare, in Germania ar fi o firma care se ocupa dar costa in jur de 1000 eur. (WTF) Alternativ as putea renunta la sistemul ABS si se paote face un circuit nou fara acesta. Asta pentru cine mai are probleme de genul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 3, 2018 Share Postat Septembrie 3, 2018 Încă mai crezi povesti cu mobre de 30000 km?! In doi ani am făcut 33000 km fără să mă chinui deloc. Din 2006 crezi că are km ăia?! Anul asta cu gs ul am facut 6000. pentru mine sezonul gs ului este incheiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 3, 2018 Autor Share Postat Septembrie 3, 2018 Anul asta cu gs ul am facut 6000. pentru mine sezonul gs ului este incheiat. il vinzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Septembrie 3, 2018 Share Postat Septembrie 3, 2018 Am studiat cu atentie graficele de pe diferitele modele de becuri Osram. Le gasiti la vedere in Dedeman. Concluzia mea, cu cat dau lumina mai alba-asta insemnand puternica..., cu atat tin mai putin. Si eu care ma intrebam ce mama naibii are masina de se ard becurile mereu in decembrie-ianuarie! Deci la un an. Si cat de greu ajung la soclul ala si pe ger... NightBreaker au tinut el mai putin-lumina puternica da! dar cat timp? E drept ca iarna e maxima diferenta de temperatura, pe deasupra si denivelarile drumului, gheata-scuturaturi-socuri. Deci solutia ramane xenonul! Apropos, motorul meu provine din Bucuresti, am montajul de 8ani in care am facut 27000km si functioneaza fara interventii peste toata perioada asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 3, 2018 Share Postat Septembrie 3, 2018 Osram Silverstar, al 3-lea sezon si ~20kkm pe moto, coafura rezista! Diferenta minima de luminozitate intre Silverstar si Night Breaker (am inlocuit candva la auto un SV ars cu NB pt ca era 31 decembrie si n-am gasit SV livrabil, am facut comparatia stg/dr). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Septembrie 3, 2018 Share Postat Septembrie 3, 2018 Scuzele mele! Am postat din greseala aici... » Post actualizat in 03 Sep 2018 19:11 Totusi completez, anual in ultimii 3 ani am schimbat la auto in ordine, Philips, N.Breaker, Silverstar... Tot iarna daucoltu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 3, 2018 Share Postat Septembrie 3, 2018 (editat) Da si tu report sa ne mute posturile, eu nu bunghesc cum de pe tel. E Ford sau Renault conserva? Ca pe astea le stiu killere de becuri, nu imi dau seama de ce. Silverstar am pus in ultimii 6 ani pe toate vehiculele mele fara Xe (oem), un singur bec a murit. Per total sunt f multumit, sambata am bagat ~80km cu mobra pe bezna. Editat Septembrie 3, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 4, 2018 Share Postat Septembrie 4, 2018 il vinzi?MahNu insa nu am mai avut timp de plimbări. Toată luna august am fost pe circuit cu R1 iar in oras scuterul face legea. Il scot la închiriat dacă sunt doritori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Septembrie 4, 2018 Share Postat Septembrie 4, 2018 Salutari .Caut un alternator pentru 1200 GS.din 2008. Stie cineva unul pe undeva ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Septembrie 6, 2018 Share Postat Septembrie 6, 2018 Salutare, Cunoasteti pe cineva care se ocupa cu restaurarea pompelor ABS? Ma refer in special la modelul 2004, cum am eu. Stiu doar ca este foarte costisitor pentru ca nu se mai produc... Mersi. Pe modulatorul meu de ABS l-au reparat astia: https://rhelectronics.de/ A costat in jur de 400 EUR si au dat 2 ani garantie, dar a si trebuit sa apelez din nou la ei in garantie. Dar al meu este model 2007, deci fara servo, iar problema la acest model este blocarea periilor de carbune in ghidaje, dupa care nu mai ating rotorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamcsi Postat Septembrie 10, 2018 Share Postat Septembrie 10, 2018 Daca este interesat cineva de un gps tom tom rider pt gs ,cu suport de incarcare si suport antifurt cu cheie de la wunderlich,in stare exceptionala de functionare,bluetooth,waterproof,se poate raspunde la telefon din gps sau se poate apela,si are o multime de setari,pret 160 eur tel 0744291621 » Post actualizat in 10 Sep 2018 16:02 Daca este interesat cineva de un gps tom tom rider pt gs ,cu suport de incarcare si suport antifurt cu cheie de la wunderlich,in stare exceptionala de functionare,bluetooth,waterproof,se poate raspunde la telefon din gps sau se poate apela,si are o multime de setari,pret 160 eur tel 0744291621 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Salut! Revin cu o noua intrebare, legata de baterie. In momentul in care pornesc motorul imi apare pentru vreo 2 secunde triunghi rosu + baterie in bord. Pe durata calatoriei, inclusiv cand opresc moto nu mai apare. Am un incarcator usb care monitorizeaza si voltajul. Cu contactul on am 12.5v si dupa ce pornesc moto imi arata 13.ceva de vreo doua ori, si valoare finala 14.1v. In manuam am gasit asta: " Battery charge current. The battery is no longer charging, generator fault. " Pentru mine nu e clar daca e vb de baterie sau altceva, din moment ce cu motorul pornit am 14.1v Pareri? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.