ivanp Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Salut, La mine face la fel de la inceput...scade tensiunea atunci cand dai la buton sub o valoare presetata (9v banuiesc) si de aia apare triunghi plus semn de baterie ...si logheaza o eroare. Eu nu am reusit sa o fac sa nu mai apara. Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Presupun ca asa fac toate, si la mine se sting imediat cum pornește motorul. Baterie BMW veche de 6 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Deci teoretic mobra e ok, doar bateria este "obosita" ? Si la mine dispare tot dupa ce a pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Nush daca fac toate...eu cand am intrebat mai demult nimeni nu a zis nimic...deci poate nu. Nu am reusit sa nu mai apara nici cu baterie de 240 curent de pornire, nici cu update de software, nici cu schimbat platoul de carbuni de la demaror...mai zicea un vasile ca poate e din cauza circuitului de masa subdimensionat dar nu mi.am mai batut capul sa mai adaug un cablu de masa...am lasat.o asa .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Cat dai la demaror sa pornesti motoreta, alternatorul nu are ''excitatie'', iar martorul se stinge cam in 2-3 secunde. Electrica de autoturism. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Cat dai la demaror sa pornesti motoreta, alternatorul nu are ''excitatie'', iar martorul se stinge cam in 2-3 secunde. Electrica de autoturism. Da, dar nu ar trebui sa logheze o eroare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 dar nu ar trebui sa logheze o eroare... Eroare pe display sau in diagnoza? Daca este doar pe display, timp de cateva secunde se sterge singura dupa self test, are aceeasi logica cu martorul de ABS. Daca apare in diagnoza ca eroare permanenta, e alta discutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 E fix aceeasi discutie. Eroare pe display si diagnoza. La pornire cat ai demaror activat - tensiunea scade (normal) sub 9 volti (nu imi amintesc valoarea exact dar o pot verifica live cu diagnoza). Logica softului BMW vede cei 9 v sub un prag predefinit si logheaza eroarea ca si cand bateria nu ar fi ok. Dar este...verificat si cu baterie li-ion, si bat cu bat noua cu 240 cca ...apoi si cu baterie de masina ...tot logheaza eroare la fiecare pornire. Am incercat sa gasesc unde este acel prag definit cu icom+ncs expert dar fara rezultat pana acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Ba baieti, ca sa citez un coleg, cate vreme martorul se stinge inseamna ca nu aveti nici o problema. Ganditi-va ca majoritatea motocicletelor nici macar nu au martor de incarcare si totusi oamenii merg cu ele si habar nu au daca incarca sau nu. Iar voi va faceti probleme pt un martor care se stinge dupa doua secunde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Mda ... nu ma mai explic ca e fara sens. Numai bine, Paul Ba baieti, ca sa citez un coleg, cate vreme martorul se stinge inseamna ca nu aveti nici o problema. Ganditi-va ca majoritatea motocicletelor nici macar nu au martor de incarcare si totusi oamenii merg cu ele si habar nu au daca incarca sau nu. Iar voi va faceti probleme pt un martor care se stinge dupa doua secunde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 E fix aceeasi discutie. Eroare pe display si diagnoza. La pornire cat ai demaror activat - tensiunea scade (normal) sub 9 volti (nu imi amintesc valoarea exact dar o pot verifica live cu diagnoza). Logica softului BMW vede cei 9 v sub un prag predefinit si logheaza eroarea ca si cand bateria nu ar fi ok. Dar este...verificat si cu baterie li-ion, si bat cu bat noua cu 240 cca ...apoi si cu baterie de masina ...tot logheaza eroare la fiecare pornire. Am incercat sa gasesc unde este acel prag definit cu icom+ncs expert dar fara rezultat pana acum... Cel mai probabil un fir/contact de masa oxidat, contact imperfect. La al meu (2004) nu a scazut sub 9,5-9,8 la pornire, verificat cu 4 baterii diferite, 3 de BMW si una de pe Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Cel mai probabil un fir/contact de masa oxidat, contact imperfect. La al meu (2004) nu a scazut sub 9,5-9,8 la pornire, verificat cu 4 baterii diferite, 3 de BMW si una de pe Yamaha. Salut, Verificat/spray contact/re-strans toate traseele de masa. Cu ce masurat tensiunea pe bat in momentul cat demaror activ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Cu un multimetru dedicat automotive, am mai incercat si cu multimetre generice, dar bateau campii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Cu un multimetru dedicat automotive, am mai incercat si cu multimetre generice, dar bateau campii. As fi fost curios cum arata tensiunea pe diagnoza in modul live sau pe un osciloscop ca sa pot exclude cauza de circuit de masa. Nu stiu daca cumva si la tine scade tensiunea sub prag pentru o fractiune de timp dar tu poate ai alt prag sau pur si simplu designul la circuitul de masa altfel gandit. Mai bat capul cand o mai fi timp sau cand mai prind vre-un coleg la diagnoza. Am uitat sa zic - la mine GS2008 si din amintiri doar la 2008/2009 si 2010/2012 sunt plangeri de eroarea fals discutata aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Ca tot e electr(on)ica de automobil, diagnoza de regula se deconecteaza cand e actionat electromotorul, tocmai datorita scaderii tensiunii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Ca tot e electr(on)ica de automobil, diagnoza de regula se deconecteaza cand e actionat electromotorul, tocmai datorita scaderii tensiunii. Salut, Nu stiu exact la ce faci referire dar gs911 nu se deconecteaza. Si nici ICOM. GS911 iti arata valorile continuu chiar si cand dai la demaror - cand ajung acasa o sa iau un print screen cu valorile exacte si tensiune si intervale de timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Fac referire la experienta mea cu diverse instrumente de diagnoza, de dealer sau pirat, dedicate sau multibrand. Cu cele de bmw dealer level nu am lucrat, posibil sa fie mai pricopsite, sau sa nu cada tensiunea atat de mult incat sa se deconecteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Fac referire la experienta mea cu diverse instrumente de diagnoza, de dealer sau pirat, dedicate sau multibrand. Cu cele de bmw dealer level nu am lucrat, posibil sa fie mai pricopsite, sau sa nu cada tensiunea atat de mult incat sa se deconecteze. Ok.Cele 2 amintite mai sus nu se deconecteaza cand dai la demaror. Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Septembrie 13, 2018 Share Postat Septembrie 13, 2018 Macar muzica e antrenanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Septembrie 14, 2018 Share Postat Septembrie 14, 2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Septembrie 14, 2018 Share Postat Septembrie 14, 2018 I'm all wet ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Septembrie 16, 2018 Share Postat Septembrie 16, 2018 Sfarsit de concert, printre ultimii cumparatori de bilete » Post actualizat in 16 Sep 2018 19:43 Sfarsit de concert, printre ultimii cumparatori de bilete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 A incercat cineva Metzeler Karoo Street ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 Macar muzica e antrenanta Era misto daca o faceau variabila complet, cum are Toyota. Dar si asa e bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 Am incercat Metzeler Karoo Street. Extrem de incantat de ele .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.