ianachim Postat Septembrie 3, 2018 Autor Share Postat Septembrie 3, 2018 Anul asta cu gs ul am facut 6000. pentru mine sezonul gs ului este incheiat. il vinzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Septembrie 3, 2018 Share Postat Septembrie 3, 2018 Am studiat cu atentie graficele de pe diferitele modele de becuri Osram. Le gasiti la vedere in Dedeman. Concluzia mea, cu cat dau lumina mai alba-asta insemnand puternica..., cu atat tin mai putin. Si eu care ma intrebam ce mama naibii are masina de se ard becurile mereu in decembrie-ianuarie! Deci la un an. Si cat de greu ajung la soclul ala si pe ger... NightBreaker au tinut el mai putin-lumina puternica da! dar cat timp? E drept ca iarna e maxima diferenta de temperatura, pe deasupra si denivelarile drumului, gheata-scuturaturi-socuri. Deci solutia ramane xenonul! Apropos, motorul meu provine din Bucuresti, am montajul de 8ani in care am facut 27000km si functioneaza fara interventii peste toata perioada asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 3, 2018 Share Postat Septembrie 3, 2018 Osram Silverstar, al 3-lea sezon si ~20kkm pe moto, coafura rezista! Diferenta minima de luminozitate intre Silverstar si Night Breaker (am inlocuit candva la auto un SV ars cu NB pt ca era 31 decembrie si n-am gasit SV livrabil, am facut comparatia stg/dr). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Septembrie 3, 2018 Share Postat Septembrie 3, 2018 Scuzele mele! Am postat din greseala aici... » Post actualizat in 03 Sep 2018 19:11 Totusi completez, anual in ultimii 3 ani am schimbat la auto in ordine, Philips, N.Breaker, Silverstar... Tot iarna daucoltu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 3, 2018 Share Postat Septembrie 3, 2018 (editat) Da si tu report sa ne mute posturile, eu nu bunghesc cum de pe tel. E Ford sau Renault conserva? Ca pe astea le stiu killere de becuri, nu imi dau seama de ce. Silverstar am pus in ultimii 6 ani pe toate vehiculele mele fara Xe (oem), un singur bec a murit. Per total sunt f multumit, sambata am bagat ~80km cu mobra pe bezna. Editat Septembrie 3, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 4, 2018 Share Postat Septembrie 4, 2018 il vinzi?MahNu insa nu am mai avut timp de plimbări. Toată luna august am fost pe circuit cu R1 iar in oras scuterul face legea. Il scot la închiriat dacă sunt doritori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Septembrie 4, 2018 Share Postat Septembrie 4, 2018 Salutari .Caut un alternator pentru 1200 GS.din 2008. Stie cineva unul pe undeva ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Septembrie 6, 2018 Share Postat Septembrie 6, 2018 Salutare, Cunoasteti pe cineva care se ocupa cu restaurarea pompelor ABS? Ma refer in special la modelul 2004, cum am eu. Stiu doar ca este foarte costisitor pentru ca nu se mai produc... Mersi. Pe modulatorul meu de ABS l-au reparat astia: https://rhelectronics.de/ A costat in jur de 400 EUR si au dat 2 ani garantie, dar a si trebuit sa apelez din nou la ei in garantie. Dar al meu este model 2007, deci fara servo, iar problema la acest model este blocarea periilor de carbune in ghidaje, dupa care nu mai ating rotorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamcsi Postat Septembrie 10, 2018 Share Postat Septembrie 10, 2018 Daca este interesat cineva de un gps tom tom rider pt gs ,cu suport de incarcare si suport antifurt cu cheie de la wunderlich,in stare exceptionala de functionare,bluetooth,waterproof,se poate raspunde la telefon din gps sau se poate apela,si are o multime de setari,pret 160 eur tel 0744291621 » Post actualizat in 10 Sep 2018 16:02 Daca este interesat cineva de un gps tom tom rider pt gs ,cu suport de incarcare si suport antifurt cu cheie de la wunderlich,in stare exceptionala de functionare,bluetooth,waterproof,se poate raspunde la telefon din gps sau se poate apela,si are o multime de setari,pret 160 eur tel 0744291621 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Salut! Revin cu o noua intrebare, legata de baterie. In momentul in care pornesc motorul imi apare pentru vreo 2 secunde triunghi rosu + baterie in bord. Pe durata calatoriei, inclusiv cand opresc moto nu mai apare. Am un incarcator usb care monitorizeaza si voltajul. Cu contactul on am 12.5v si dupa ce pornesc moto imi arata 13.ceva de vreo doua ori, si valoare finala 14.1v. In manuam am gasit asta: " Battery charge current. The battery is no longer charging, generator fault. " Pentru mine nu e clar daca e vb de baterie sau altceva, din moment ce cu motorul pornit am 14.1v Pareri? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Salut, La mine face la fel de la inceput...scade tensiunea atunci cand dai la buton sub o valoare presetata (9v banuiesc) si de aia apare triunghi plus semn de baterie ...si logheaza o eroare. Eu nu am reusit sa o fac sa nu mai apara. Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Presupun ca asa fac toate, si la mine se sting imediat cum pornește motorul. Baterie BMW veche de 6 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Deci teoretic mobra e ok, doar bateria este "obosita" ? Si la mine dispare tot dupa ce a pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Nush daca fac toate...eu cand am intrebat mai demult nimeni nu a zis nimic...deci poate nu. Nu am reusit sa nu mai apara nici cu baterie de 240 curent de pornire, nici cu update de software, nici cu schimbat platoul de carbuni de la demaror...mai zicea un vasile ca poate e din cauza circuitului de masa subdimensionat dar nu mi.am mai batut capul sa mai adaug un cablu de masa...am lasat.o asa .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Cat dai la demaror sa pornesti motoreta, alternatorul nu are ''excitatie'', iar martorul se stinge cam in 2-3 secunde. Electrica de autoturism. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Cat dai la demaror sa pornesti motoreta, alternatorul nu are ''excitatie'', iar martorul se stinge cam in 2-3 secunde. Electrica de autoturism. Da, dar nu ar trebui sa logheze o eroare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 dar nu ar trebui sa logheze o eroare... Eroare pe display sau in diagnoza? Daca este doar pe display, timp de cateva secunde se sterge singura dupa self test, are aceeasi logica cu martorul de ABS. Daca apare in diagnoza ca eroare permanenta, e alta discutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 E fix aceeasi discutie. Eroare pe display si diagnoza. La pornire cat ai demaror activat - tensiunea scade (normal) sub 9 volti (nu imi amintesc valoarea exact dar o pot verifica live cu diagnoza). Logica softului BMW vede cei 9 v sub un prag predefinit si logheaza eroarea ca si cand bateria nu ar fi ok. Dar este...verificat si cu baterie li-ion, si bat cu bat noua cu 240 cca ...apoi si cu baterie de masina ...tot logheaza eroare la fiecare pornire. Am incercat sa gasesc unde este acel prag definit cu icom+ncs expert dar fara rezultat pana acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Ba baieti, ca sa citez un coleg, cate vreme martorul se stinge inseamna ca nu aveti nici o problema. Ganditi-va ca majoritatea motocicletelor nici macar nu au martor de incarcare si totusi oamenii merg cu ele si habar nu au daca incarca sau nu. Iar voi va faceti probleme pt un martor care se stinge dupa doua secunde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Mda ... nu ma mai explic ca e fara sens. Numai bine, Paul Ba baieti, ca sa citez un coleg, cate vreme martorul se stinge inseamna ca nu aveti nici o problema. Ganditi-va ca majoritatea motocicletelor nici macar nu au martor de incarcare si totusi oamenii merg cu ele si habar nu au daca incarca sau nu. Iar voi va faceti probleme pt un martor care se stinge dupa doua secunde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 E fix aceeasi discutie. Eroare pe display si diagnoza. La pornire cat ai demaror activat - tensiunea scade (normal) sub 9 volti (nu imi amintesc valoarea exact dar o pot verifica live cu diagnoza). Logica softului BMW vede cei 9 v sub un prag predefinit si logheaza eroarea ca si cand bateria nu ar fi ok. Dar este...verificat si cu baterie li-ion, si bat cu bat noua cu 240 cca ...apoi si cu baterie de masina ...tot logheaza eroare la fiecare pornire. Am incercat sa gasesc unde este acel prag definit cu icom+ncs expert dar fara rezultat pana acum... Cel mai probabil un fir/contact de masa oxidat, contact imperfect. La al meu (2004) nu a scazut sub 9,5-9,8 la pornire, verificat cu 4 baterii diferite, 3 de BMW si una de pe Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Cel mai probabil un fir/contact de masa oxidat, contact imperfect. La al meu (2004) nu a scazut sub 9,5-9,8 la pornire, verificat cu 4 baterii diferite, 3 de BMW si una de pe Yamaha. Salut, Verificat/spray contact/re-strans toate traseele de masa. Cu ce masurat tensiunea pe bat in momentul cat demaror activ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Cu un multimetru dedicat automotive, am mai incercat si cu multimetre generice, dar bateau campii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Cu un multimetru dedicat automotive, am mai incercat si cu multimetre generice, dar bateau campii. As fi fost curios cum arata tensiunea pe diagnoza in modul live sau pe un osciloscop ca sa pot exclude cauza de circuit de masa. Nu stiu daca cumva si la tine scade tensiunea sub prag pentru o fractiune de timp dar tu poate ai alt prag sau pur si simplu designul la circuitul de masa altfel gandit. Mai bat capul cand o mai fi timp sau cand mai prind vre-un coleg la diagnoza. Am uitat sa zic - la mine GS2008 si din amintiri doar la 2008/2009 si 2010/2012 sunt plangeri de eroarea fals discutata aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Ca tot e electr(on)ica de automobil, diagnoza de regula se deconecteaza cand e actionat electromotorul, tocmai datorita scaderii tensiunii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.