Dan Cata Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 Acum 21 ore, Turist a spus: Din intamplare are cineva de vanzare suportul sub care stau agatate proiectoarele la 1200GS primul model ? Daca te referi la primul model de LC, am eu, nou sau SH Daca te referi la modelul 2004, unde is suporti de plastic, separati, nu am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 cred ca se refera la astia, care arata f bine, dar fiind OEM sunt o galagie de bani. Poate mai gasesti pe e-bay. Tin minte ca facusera si chinezii ceva de gen, insa nu le mai gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Februarie 9, 2020 Share Postat Februarie 9, 2020 Am 1200GS / 2006 Am 1200GS / 2006 O sa le montez pe crashbar, dar pozitia lor va fi rasturnat. Sper sa nu orbeasca pe cei care vin din sens opus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 12, 2020 Share Postat Februarie 12, 2020 La 08.02.2020 la 20:54, johnbv a spus: Doar GSA are suport de proiectoare OEM. Desi suna a un raspuns venit de la cineva sigur de sine, un fel de cunoscator... raspunsul este gresit. La 09.02.2020 la 16:07, Turist a spus: Credeam ca la gsa sant montate pe tankguard Nu, la GSA LC le-au prins direct pe tankguard, la cer racit pe aer am impresia ca sunt puse pe un suport (o bara de aluminiu) care cred ca se primde si aia cumva de tankguard. Aici nu sunt 100% ca nu am avut. La GS simplu au existat proiectoare si suporturile aferente incepand cu modelele facelift deci din 2008. Sunt cele separate din plastic precum cel din poza de mai sus. Cred insa ca se potrivesc doar cu proiectorul original. Dar oricum nu te ajuta daca ai 2006. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Februarie 13, 2020 Share Postat Februarie 13, 2020 Pai omul a scris clar GS 1200 primul model. La primul model nu sunt montate proiectoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat Februarie 13, 2020 Share Postat Februarie 13, 2020 Model 2004. Suporturile pentru proiectoare au fost sudate pe crash-bar. Nu am poze mai relevante acum, că Germanicus iernează la vreo 5 kilometri de mine, dar pot să fac mâine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Februarie 14, 2020 Share Postat Februarie 14, 2020 Daca avea crash-bar crezi ca nu gasea o solutie de fixare?. Omul cauta un simplu suport care din nefericire cei de la BMW nu l-au confectionat pentru modelul pe care-l detine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 14, 2020 Share Postat Februarie 14, 2020 Apropo de crash bars, mi-am vandut GS-ul si am ramas cu barele noi, nemontate in casa, poate intereseaza pe cineva: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat Februarie 14, 2020 Share Postat Februarie 14, 2020 La 10.02.2020 la 0:35, Turist a spus: Am 1200GS / 2006 Am 1200GS / 2006 O sa le montez pe crashbar, dar pozitia lor va fi rasturnat. Sper sa nu orbeasca pe cei care vin din sens opus. Acum 6 ore, johnbv a spus: Daca avea crash-bar crezi ca nu gasea o solutie de fixare?. Omul cauta un simplu suport care din nefericire cei de la BMW nu l-au confectionat pentru modelul pe care-l detine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Februarie 16, 2020 Share Postat Februarie 16, 2020 As monta si un crash-bar superior, dar prin asta se va ridica centrul de greutate al motocicletei. Asa ca, voi ramane cu proiectoarele montate pe crashbar-ul inferior, si vad cum lumineaza. Pana acum nu am avut timp sa ies la o tura noaptea, sa testez proiectoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Februarie 16, 2020 Share Postat Februarie 16, 2020 10 hours ago, Turist said: As monta si un crash-bar superior, dar prin asta se va ridica centrul de greutate al motocicletei. Crash bar-ul ala are maxim 1,5 kg cu tot cu suruburi si proiectoare pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Februarie 17, 2020 Share Postat Februarie 17, 2020 Acum 15 ore, Turist a spus: As monta si un crash-bar superior, dar prin asta se va ridica centrul de greutate al motocicletei. ASA E !!! Se ridica cu 0.0000001 mm ! Tu ce inaltime si greutate ai ? .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Februarie 19, 2020 Share Postat Februarie 19, 2020 Am 1,75m , 61kg. De aproape 8 ani detin GS-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Februarie 19, 2020 Share Postat Februarie 19, 2020 Fii serios cu ridicarea centrului de greutate si crashbarul. Si daca manaci mai copios ridici centrul de greutate cu mai mult decat il vei ridica cu crash barul. Asa ca puneti-l fara grija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 19, 2020 Share Postat Februarie 19, 2020 La 13.02.2020 la 17:07, johnbv a spus: Pai omul a scris clar GS 1200 primul model. La primul model nu sunt montate proiectoare. Inseamna ca depinde ce intelege fiecare prin "model", eu am inteles ca prima generatie (racit pe aer), tu ca inainte de facelift :D La 16.02.2020 la 22:18, DKW a spus: Crash bar-ul ala are maxim 1,5 kg cu tot cu suruburi si proiectoare pe el. Nu cred ca are doar atat, m-am uitat de curiozitate, Wunderlich nu da greutatea iar la TT ziceau ca greutatea ca pachet (referitor la livrare ma gandesc) are 4,98 kg. Doar 1,5 kg as zice ca sigur nu are cum, nu mai zic cu proiectoare care nu sunt tocmai usoare (cel putin cele originale). Oricat ar avea, este cert insa ca adauga greutate si costuri, ambele inutile dupa parerea mea. Sansele cand o dai jos sunt destul de mici sa o lovesti in zona aia. In realitate este mai mult look-ul de "adventure" care-i incanta pe pasionatii de protectii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Februarie 19, 2020 Share Postat Februarie 19, 2020 Da, la asta ma refeream, d.p.m.d.v. crashbar-ul superior, ii da un aspect mai agresiv motocicletei , iar in cazul unei trante pe asfalt, va amplifica cu greutatea sa forta trantei pe crashbar-ul inferior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat Februarie 19, 2020 Share Postat Februarie 19, 2020 Crashbar-ul superior, combinat cu proiectoare, te face mai VIZIBIL în trafic, dând motocicletei un aspect de locomotivă și atrăgând atenția șoferilor. Spun asta din experiență. Când mă dau cu CBR-ul sunt aproape invizibil, iar când sunt cu GS-ul, majoritatea șoferilor îmi fac loc. Chiar recomand cu putere să-și monteze cât mai mulți motocicliști proiectoare plasate cât mai vizibil, chiar ajută. Iar în cazul unei trânte pe asfalt, crashbar-ul inferior ar fi ultima problemă. Recomand din nou, cu putere, să eviți trântele pe asfalt. Am un set complet de crashbar-uri pentru GS și cântăresc maxim 3 kile. Practic sunt niște țevi goale îndoite și prinse între ele. Sunt eficiente când scapi fieru' pe-o parte, nu când te verși pe asfalt la 80 de kilometri pe oră. Dacă te dai pe dealuri și prin noroaie, proiectoarele montate prea jos n-au nici un farmec, trebuie să le tot ștergi din zece în zece minute. Așa că tot mai bine ar fi dacă le-ai monta pe crash-ul superior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 19, 2020 Share Postat Februarie 19, 2020 6kg are pachetul de la Wunderlich care contine barele superioare pentru R1200GS k25. Barele sunt Hepco & Becker. Cam 4-5 kg estimez fara ambalaj. Nu cred ca are sens sa ne facem griji referitor la centrul de greutate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 19, 2020 Share Postat Februarie 19, 2020 Acum 2 ore, pasquinel a spus: Chiar recomand cu putere să-și monteze cât mai mulți motocicliști proiectoare plasate cât mai vizibil, chiar ajută. O sa-mi pun si eu proiectoare pe nas, sa ma vezi cand te salut (vara trecuta la " Acasa in Bucovina") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat Februarie 19, 2020 Share Postat Februarie 19, 2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Februarie 20, 2020 Share Postat Februarie 20, 2020 15 hours ago, KHK said: Nu cred ca are doar atat, m-am uitat de curiozitate, Wunderlich nu da greutatea iar la TT ziceau ca greutatea ca pachet (referitor la livrare ma gandesc) are 4,98 kg. Doar 1,5 kg as zice ca sigur nu are cum, nu mai zic cu proiectoare care nu sunt tocmai usoare (cel putin cele originale). Crash bar-ul superior de pe pseudo GSA-ul meu are cam un kg, original BMW, e o teava goala care se prinde cu cu 2 bride sub cadrul de bord. 14 hours ago, Turist said: Da, la asta ma refeream, d.p.m.d.v. crashbar-ul superior, ii da un aspect mai agresiv motocicletei , iar in cazul unei trante pe asfalt, va amplifica cu greutatea sa forta trantei pe crashbar-ul inferior. Daca se amplifica atat de la un crash bar, cam cat se amplifica de la cutii laterale, sa nu mai zic de topcase sau un tank bag mare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Februarie 20, 2020 Share Postat Februarie 20, 2020 Treziti-va la REALITATE !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 9, 2020 Share Postat Martie 9, 2020 Salutare . Pe timpul iernii , cât mobra a stat la iernat , am făcut un retrofit . Am montat un quick shifter . Cred ca e cea mai buna investiție pe care am facut-o . Daca ar fi fost ceva la LC care nu îmi plăcea e felul in care schimba vitezele . Nu numai ca schimba bine dar schimba mai bine ca orice motocicleta cu care am mers pana acum . Ca și cost e undeva pe la 2000 lei . Sunet motorului ar fi ceva care as încerca sa îl schimb dar nu se poate . Noul 1250 are alt lanț și suna mai bine dar la 1200 a apărut alt ulei de la bmw : advantec parca . Ei zic ca ar schimba și sunetul motorului un pic dar eu sincer sa fiu încă nu îmi dau seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Martie 12, 2020 Share Postat Martie 12, 2020 (editat) Intrebare - ieri m-a prins un trafic de ala infiorator, aveam o cutie extinsa, nu ma puteam strecura si am cam stat in coloana. Temperatura..s-a dus in balarii - in sensul ca urcat pana la ultima liniuta de sub semn. Asa "face toate"? Si vara? Uleiurile sunt schimbate de ~2luni. Tractorul e R1200GS 2006. Editat Martie 12, 2020 de tzunoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Martie 12, 2020 Share Postat Martie 12, 2020 Posibil sa fie senzoru care citeste temperatura uleiului imbatranit. Uleiul din motor e 15w50 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.