Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Acum 1 oră, johnbv a spus:

este un far led de 2018+....deci nu trebuie sa fie foarte vechi motorul ca sa constati ca ti-sau rupt clemele de fixare.

Oare onor bmw nu consideră asta un defect de fabricație?? Pe care sa-l remedieze în garanție zic, mai ales dacă e 2018+. Sau după ce plătești 1/2 de garsonieră pe motor mai poți decarta cât pe un loc de parcare să cumperi far led nou tot la 1 sau 2 ani? Bust My Wallet cum îi mai spune în popor. 

Cu seringi și chimicale îl distrugi sigur, mai multe șanse ai cu căldura. Cel puțin farurile auto așa se desfac. Nici mie nu mi-a ieșit, dar sunt destui care montează angel eyes și alte chestii și așa le desfac. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 oră, johnbv a spus:

Sa dezlipesti fata este stiinta,...

Feon. Daca ai vreun bosch din ala mai marfa de setezi si temperatura e si mai bine. Dai usor usor pe o portiune mai mare si dupa dezlipesti pe portiuni mici, iar dai cu feonul, iar dezlipesti. Ai 2 surubelnite de preferat cat mai late si un cutter. Cu una fortezi si aialalta o bagi sa tii un pic de tensiune si cu cutitul mai tai din loc in loc. Acum depinde si de lipici, unele au un cauciuc care doar se inmoaie si il fortezi cu surubelnita si dupa tai, altele au unul care se transforma aproape in lichid (mai rar). Nu e mare chestie.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge la farul asta...plangi langa el si nu-l desfaci. Nu se intampla nimic la cum si cu ce este lipit.Doar dizolvarea este o solutie dar nu cu substante care ataca plasticul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

La farurile OEM Bosch BMW E39 sunt 2 tipuri de adezivi, până în 2001 parcă au folosit un mastic care se desface ușor cu feohn, după aia au folosit o soluție care se pietrifică. La astea nu merge scoasă carcasa din spate decât prin tăiere cu flexul, apoi lipire și izolare cu mastic. Iese foarte bine, decât că mental știi că ai pus flexul și martelat carcasa.

Așa încât nu m-ar mira ca și la moto să fi folosit soluții diferite de lipire, ca în cazurile de mai sus. BMW au ținut să fie diferiți și aici, la japoneze și restul etanșarea se face cu mastic.

Oricum, indiferent de procedeu, se poate face 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, johnbv a spus:

Nu merge la farul asta...plangi langa el si nu-l desfaci. Nu se intampla nimic la cum si cu ce este lipit.Doar dizolvarea este o solutie dar nu cu substante care ataca plasticul

Sincer nu am desfacut asa ceva...ca nu am. Dar nu mi-a trecut far prin mana sa nu mearga desfacut cu putina caldura si ... munca de chinez batran :) Unul singur, nu mai tin minte ce rabla era, era pur si simplu cu o garnitura f mica in santul ala, in rest era topit (cred), ca tevile de plastic la instaltii, incalzite/pus ceva chimical pe ambele parti si dupa asamblate, ala a fost naspa. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, johnbv a spus:

Daca te tine si dupa prima groapa sau soc luat (fara voie), esti norocos , chiar ai scapat cu o simpla reclipsare. Deobicei dizlocarea ansamblului interior din far se produce cand clipsurile de pe bucsa de plastic se rup. Sunt 4 bucsi de plastic care sunt fixate pe placa de racire, fiecare bucsa are 3 cleme de fixare. Banuiesc ca din cauza caldurii ,clemele devin casante iar la un anumit moment din cauza unui soc se rup. Aceste bucsi la montaj se fixeaza dinspre sticla farului spre spate. Invers nu merg decat atunci cand lipsesc clemele de blocaj. Daca - tzunoi - gaseste topicul despre cum se dezasambleaza un far de LC mai trb sa gasim si bucsile aferente si atunci rezolvam problema. 

Ma declar norocos, am iesit zilelea astea cu el si onroad si offroad, am luat ceva gropi si inca sta. Doamne ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi plictisindu-ma pe lângă casa am zis sa vad cum se dau jos carenele laterale. On săpat, gasit informațiile, ma duc la motor sa le pun cap coada. Practic sunt 3 agatatoare/șuruburi pe fiecare parte - 2 pe exterior una pe interior. Numai ca mie imi lipseste una, cea de pe interior se pe care ma dreapta. Nu stiu daca asa a venit sau mi-au uitat-o cei de la service dar..pe unde gasesc asa ceva de cumpărat? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.05.2020 la 23:01, rebel1 a spus:

salutare,

Sea(Rider) joasa ptr bmw r 1200gsa (2007) are cineva de vanzare ?

 

Salut

Cred ca merge si de GS. eu pe gs 2010 am normala de gsa si e mai inalta decat cea normala de gs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.05.2020 la 12:30, Razvan G a spus:

Facem schimb daca ai o sa normală, iti dau eu una joasa

Nu facem ! Pt mine este exact ce trebuie .  Eu ti-am dat doar o idee/sfat !

,,, sau o poti reface !

Editat de shpixy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

Dacian, PLOIESTI , MotoVis !

Pe bune face si reface sei colosale!

 

Asfafalt uscat tuturor, caaa , VINEEEEE !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Exista un magazin online sau fizic unde pot comanda niste maruntisuri specifice pentru BMW? Switch-ul de la maneta de ambreiaj si un surubel de pe la semi-carenele laterale - cel de pe interior, dreapta fata. Ar fi si reprezentantele..dar mi-e ca platesc dublu - cel putin...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.05.2020 la 23:01, rebel1 a spus:

salutare,

Sea(Rider) joasa ptr bmw r 1200gsa (2007) are cineva de vanzare ?

 

Și Touratech fabrică șei pt mobrele astea. Sunt 3 marimi: joase, normale si inalte. Eu am una inalta si una normală de vanzare , varianta DriRide

http://www.touratech-usa.com/Store/3495/PN-045-591DR/Touratech-DriRide-Breathable-Sport-Seats-BMW-R1200GS-ADV-2013-on-Water-Cooled

 

Depinde de inăltimea pe care o ai...

Suna-ma 0754789987

 

 

 

Va salut !

vin si eu cu o problemă:

vreau sa cumpar cizme de enduro-cross dar am o problemă cu gambele care sunt groase si din ce am probat nu mi se potriveste nimic( Touratech, Alpinestar Tech10, TCX infinity)

  Stie cineva daca este vreun brand care fabrica asa ceva? Sau poate sa iau ceva din gama asta, varianta scurta si ce anume?( am avut in trecut Alpinstar Tech 2 dar nu se mai gasesc)...

 

Mersic!

Editat de bill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.05.2020 la 10:46, bill a spus:

 

vreau sa cumpar cizme de enduro-cross dar am o problemă cu gambele care sunt groase si din ce am probat nu mi se potriveste nimic( Touratech, Alpinestar Tech10, TCX infinity)

Mersic!

Incearca si TCX X- Dessert , mi se par foarte largi pe gambe si se pot regla mult. Mie imi intra genuncherele (protectiile de tibie) si pantalonii cu mesada in ele, dar nah, nu am gambele tale ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

speriat de serviceul BMW care imi spunea acum 2k de km ca placutele fata nu mai duc decat 3-4k de km, am zis sa cumpar si schimb.

Cumparat placute brembo sinter, ca aparent acestea sunt OEM. Scot originalele si constat ca mai au suficient material pe ele, insa ce ma mira este ca astea noi au o tesitura serioasa la capete, tesitura pe care nu o inteleg decat ca strategie de marketing si prosteala a clientilor. Alea originale avand inca suficient material, e clar ca nu au avut/au aceasta tesitura.

IMG_20200525_182511_resized_20200525_063809261.thumb.jpg.b69237922d11bbe25d86bad2d42d422c.jpg

Intrebarea este, care e faza cu tesiturile? intrucat dupa capul meu = suprafata mai mica de frecare (franare mai proasta) + durata de viata mai mica (mai putin material)....atat de rau au ajuns sa ne prosteasca sau nu inteleg eu minunea noii tehnologii din aceste placute?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ne prosteste nimeni, imi dau si eu cu parerea.

Cu cat uzezi placutele mai mult, cu atat suprafata de frecare e mai mare. Poate ca, cu timpul, dupa multe cicluri de incalizre/racire, placutele is cu 0.004 secunde mai ineficiente. Si cum suprafata creste, ineficienta e compensata prin suprafata maritã, astfel ca, de-a lungul vietii placutelor, tu ai o experienta a frânarii constanta, cum te-ai astepta sa fie, nu!?

 

Sau, "A chamfer is an angled cut on the friction puck's leading and trailing edges. Chamfers can control how the edge of the pad interacts with the rotors and can help prevent noise. Chamfers do this by making sure the largest possible edge of the pad makes contact with the rotor"

 

https://www.brakeandfrontend.com/brake-pad-chamfers-slots-shapes-controlling-brake-noise/

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...