Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Admin

Salut, 

Nu repară nimeni în România așa ceva, cel puțin după știința mea. 

Erau ceva firme parca în Germania sau Olanda care o făceau, caută și tu pe google. 

Altă variantă ar fi un modul sh de pe Ebay sau motorworks.co.uk pe care îl schimbi într-un service. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 3 ore, Vitalie a spus:

Buna . Singt nou in Grup. Am nevoie de o informație. Am o motocicleta Bmw gs 1200 r 2008 cu probleme abs. Știe cineva unde pot sa repar sau să-l înlocuiască in Republica Moldova sau Romania si cit mar costa plăcerea?

Salut,

Stii cumva ce eroare logheaza?

La modelele de dinainte de 2008 era o problema cu carbunii care se blocau in suportul de alama. Nu stiu daca este aceeasi situatie.

Daca este o problema de mecanica interna valve - cum zicea si luv - trebuie o firma specializata.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, Vitalie a spus:

Buna . Singt nou in Grup. Am nevoie de o informație. Am o motocicleta Bmw gs 1200 r 2008 cu probleme abs. Știe cineva unde pot sa repar sau să-l înlocuiască in Republica Moldova sau Romania si cit mar costa plăcerea?

https://controlunits.co.uk/bmw-r1200gs-motorcycle-abs-dsc-pump-ecu/

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Upsss! aripa de fata este de la alta motocicleta. Acum ti-as recomanda sa verifici mai bine motocicleta. Pentru inceput  o pui pe cricul central si verifici vizual cum se aseaza/aliniaza tuburile furcii fata in ochelarul superior  2-Distanta intre terminatia jambei si ochelarul superior stg/dr trb sa fie aceeasi valoare.3-Si modul in care iese din furca axul rotii fata. Daca totul este perfect ar trebuii sa depui un efort minim apasand doar cu degetul pentru extractie. Daca pe furca fata totul este ok, eventualele probleme nu mai sunt atat de grave,dar trateaza cu responsabilitate ce vei constata. Eventual intreaba si vei primii raspuns aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mie mi s a parut ciudata culoarea aripii la interior, pare rosie... de altfel nici jantele nu sunt potrivite modelului, dar aici poate au fost inlocuite pentru varianta cu spite 😀, mai cunoasc eu un nebun

oricum ar fi, atentie la spite, modelul asta a avut probleme cu acoperirea/vopseaua, rezultand slabirea spitelor. Sunt multe filmulete pe youtube legat de cum sa le verifici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aripa fata e de fapt rosie, la fel cu partea de pe rezervor, doar ca a fost pusa folie gri peste.

Asta a fost discutata si cu vanzatorul in momentul achizitiei. Nu i-a placut rosu :D, el fiind al doilea proprietar, eu al treilea.

 

Voi verifica totusi ce ai mentionat @johnbv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci stai linistit.Daca motocicleta este colantata nu are rost sa te stresezi cu verificari decat pentru linistea ta daca consideri ca este necesar. Rotile cu spite sunt un avantaj. Uneori mai apar probleme dar pot fi centrate. Sa te bucuri de km ce-i vei face

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.11.2020 la 14:12, RedRat a spus:

Rotile spitate au fost optiune extra din salon. La fel a avut si oilheadul meu vechi din 2005

 

Cum adica "din salon"?

Sunt site-uri gen BMW VIN decoder unde poti verifica cum a iesit moto din fabrica, deci vezi si culoarea originala si daca a iesit cu spite.

Am insa niste retineri la roti, ar fi trebuit sa fie argintii, negre erau la Adv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 hours ago, KHK said:

 

Cum adica "din salon"?

Sunt site-uri gen BMW VIN decoder unde poti verifica cum a iesit moto din fabrica, deci vezi si culoarea originala si daca a iesit cu spite.

Am insa niste retineri la roti, ar fi trebuit sa fie argintii, negre erau la Adv.

 

Hmm am verificat acolo, si am asa (ultima optiune e spoked wheels):

Mi se pare ciudat totusi ca original era alb... 

 

Vehicle Information
E series K50
Series R
Drive KAR
Power 92
Transmission MECH
Displacement 1.20
Type No Data
Engine A74
Doors No Data
Steering Array
Prod.date 2014-05-10
Type code 0A01
vin YEEHAHA
VIN YEEHAHA
Colour ALPINWEISS 3 ZIERL --/ (751)
Upholstery No Data
Market EUR
Model R1200GS (EUR)
I-Level(current) K001-15-07-510
I-Level(factory) K001-14-02-500
ASD No Data
Phone module N/A
KAFAS SYSTEM N/A
Last Updated November 11, 2020


Vehicle Options
S191A Dynamic ESA
S192A LED headlight
S202A Daytime running lights
S221A On-board computer Pro
S224A Driving modes Pro
S230A Comfort Package
S233A Touring package
S235A Dynamic package
S272A Preparation, navigation unit
S284A Owner's Handbook, Polish
S350A Exhaust system, chrome
S499A Lowering
S519A SA HTD HANDLES
S530A RDC
S538A Cruise control
S589A SA HANDGUARD
S590A Direction indicator LED white
S603A Alarm system
S650A ASC
S681A Case holder left/right
S771A SA CROSS-SPOKE WHEELS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca este o regula, insa eu nu am vazut modele cu roti spitate diferite la culoare fata de motor. E posibil sa ma insel. Se poate sa fie pe comanda motorul si sa fi cerut ca rotile spitate sa fie negre....

Editat de sivi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, sivi said:

Sa ne spui si noua unde, ca eu unul, inca nu am avut curaj

 

Sigur. Uite tipul asta mi-a rezolvat acum 2 ani jentile la GSul vechi, din 2005: https://www.facebook.com/centrowaniekol

 

Dupa centrare a fost nevoie de 5g respectiv 10g pentru echilibrare (un rezultat foarte bun pentru jenti de 15 ani vechime, asa mi s-a spus). Uite aici jentile vechi: https://bit.ly/2UrOWhV

 

Tipul are mult de lucru, vorbeste o engleza decenta (sau google translate), dar ideea e ca face treaba buna.

A trebuit sa ii trimit jentile fara gume pe costul meu (eu locuiesc in Polonia si nu a costat mult) iar manopera a fost... 350 PLN? daca tin bine minte. Asta e vreo 380 RON.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, eu știu că a fost o campanie la beheme pe roțile cu spițe, dacă găseau >7 (parcă) slabe la o roată schimbau janta, dar <7 refăceau strângerea și o centrau. Nu-mi spuneți că reprezentanța nu e în stare să facă așa ceva! 😱

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e impletirea standard de la bicicleta, cred ca de aia nu se baga oricine. La fabrica ma indoiesc ca le-ar face manual la cat e de lucru la ele... ai tot avea de impletit :D chiar si pentru o turma de chineji.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.11.2020 la 21:54, RedRat a spus:

Mi se pare ciudat totusi ca original era alb... 

 

In 2014 cand am luat primul LC voiam neaparat rosu si pentru ca m-am decis destul de tarziu si voiam sa plec intr-o tura de 1 mai, a trebuit sa pun presiune pe vanzator. I-am zis ca daca n-o am cu o saptamana inainte de 1 mai (ca sa apuce sa-mi schimbe porcariile de Anakee cu care venea din fabrica, sa-mi monteze accesoriile, sa fac si cca. 1000 km si primul service) n-o mai iau. Si pentru ca singura pe care o primeau in scurt timp conform configuratiei mele era alba, mi-au schimbat cele doua plastice albe cu altele rosii si am avut motocicleta rosie. Bineinteles ca atunci cand o cautam dupa VIN aparea alba, doar in talon am facut schimbarea. Deci, se mai intampla...

Dar cu rotile negre ceva nu se pupa.  Si, pana la urma, nu este important daca moto merge bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

23 hours ago, KHK said:

 

In 2014 cand am luat primul LC voiam neaparat rosu si pentru ca m-am decis destul de tarziu si voiam sa plec intr-o tura de 1 mai, a trebuit sa pun presiune pe vanzator. I-am zis ca daca n-o am cu o saptamana inainte de 1 mai (ca sa apuce sa-mi schimbe porcariile de Anakee cu care venea din fabrica, sa-mi monteze accesoriile, sa fac si cca. 1000 km si primul service) n-o mai iau. Si pentru ca singura pe care o primeau in scurt timp conform configuratiei mele era alba, mi-au schimbat cele doua plastice albe cu altele rosii si am avut motocicleta rosie. Bineinteles ca atunci cand o cautam dupa VIN aparea alba, doar in talon am facut schimbarea. Deci, se mai intampla...

Dar cu rotile negre ceva nu se pupa.  Si, pana la urma, nu este important daca moto merge bine.

 

M-ai linistit, mersi :D

RDCul functioneaza si nu am gasit spite slabite, dar ca precautie le voi centra (consider ca au prea multe greutati lipite, mai ales pe spate)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...