Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Poate ca la modelul pe care-l ai tu, lucrurile s-au schimbat.

 

Conform manualului meu de utilizare (modelul 2008) - pag. 66 si 67 - reglajul in timpul mersului se poate face doar pt. revenire (dumping) nu si pt. (pre)tensionarea arcului (spring preload): "Start the engine. You can not adjust spring preload while motrcycle is on the move".

 

Aurelian

 

Dar nu am zis ca le faci din mers. Tragi pe dreapta (pe stanga in cazul meu) si apesi un buton, selectezi ce vrei si gata. Eu am sub 85kg oricum :) .

 

Nu dureaza mai mult de 25 secunde toata operatiunea. Eu schimb rar setarile. Doar daca ies intr-o excursie si dau din greseala de drum nepavat. Cum zicem, pentru mine este folositor. Asta nu inseamna ca este si pentru altii. La fel si ABS / TC. Unii le detesta. E subiectiva treaba, tine de preferintele locale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

 

 

Daca te ajuta - si fara sa fiu subiectiv - iti pot spune de ce am ales eu GS-ul:

 

Aurelian

 

Iti multumesc, ma ajuta f mult parerea ta vizavi de algere, cu cat ma afund in scanarea categoriei cu atat imi reiese ca GS-ul ar fi cea mai potrivita alegere. Singurul impediment este pretul destul de ridicat si costul optionalelor. Astea impreuna m-au facut sa iau in calcul si 990-ul sau chiar SuperTenere-le abia lansat. CU KTM ai dreptate pana la ultima virgula :).

 

Legat de GS vs GS Adventure mai exista si alt motiv pentru care ai ales GS-ul? Te intreb asta pentru ca si eu inclin catre Adventure. Daca ar fi sa aleg in final GS Adventure va trebui sa ma indrept catre piata sh din Italia. Am acolo un amic care mi-ar cauta si rezerva motoreta urmand ca mai apoi sa sar imediat in avion si a doua zi sa o si cumpar daca e totul ok. Mi-ar placea sa fie nou dar se pare ca cei 17 mii si cateva sute de euro sunt prea multi pentru ce dispun eu acum. Am gasit deja pe site-urile italiene GSA 2007 - 2008 cu 20 - 25000 km "come nuovo" accesorizate si chiar cu cutiile originale pe la 11- 12000 euro. La banii astia raman in buget, chiar putin sub :P si imi mai raman si pt consumabile gume, ulei, placute de frana etc. cu tot cu drumul dus intors.

 

Imi place mai mult GSA pentru ca arata mai impunator decat GS-ul, si vine cumva "Offroad ready". are barele de protectie care se continua si pe carene in sus, rotile cu spite ma atrag mai mult chiar daca necesita intretinere ceva mai mare. Spre diferenta de Baiazid m-as "aventura" mai mult cu el pe forestiere prin munti. Nu imi dau seama inca daca raportul treptei 1 este inclus in standard sau intra la categoria optionale. Singura chestie care ma face sa ma intreb daca imi va fi ok GSA pe teren este greutatea care creste din cauza rezervorului si accesorilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc, ma ajuta f mult parerea ta vizavi de algere, cu cat ma afund in scanarea categoriei cu atat imi reiese ca GS-ul ar fi cea mai potrivita alegere. Singurul impediment este pretul destul de ridicat si costul optionalelor. Astea impreuna m-au facut sa iau in calcul si 990-ul sau chiar SuperTenere-le abia lansat. CU KTM ai dreptate pana la ultima virgula :) .

 

Legat de GS vs GS Adventure mai exista si alt motiv pentru care ai ales GS-ul? Te intreb asta pentru ca si eu inclin catre Adventure. Daca ar fi sa aleg in final GS Adventure va trebui sa ma indrept catre piata sh din Italia. Am acolo un amic care mi-ar cauta si rezerva motoreta urmand ca mai apoi sa sar imediat in avion si a doua zi sa o si cumpar daca e totul ok. Mi-ar placea sa fie nou dar se pare ca cei 17 mii si cateva sute de euro sunt prea multi pentru ce dispun eu acum. Am gasit deja pe site-urile italiene GSA 2007 - 2008 cu 20 - 25000 km "come nuovo" accesorizate si chiar cu cutiile originale pe la 11- 12000 euro. La banii astia raman in buget, chiar putin sub :P si imi mai raman si pt consumabile gume, ulei, placute de frana etc. cu tot cu drumul dus intors.

 

Imi place mai mult GSA pentru ca arata mai impunator decat GS-ul, si vine cumva "Offroad ready". are barele de protectie care se continua si pe carene in sus, rotile cu spite ma atrag mai mult chiar daca necesita intretinere ceva mai mare. Spre diferenta de Baiazid m-as "aventura" mai mult cu el pe forestiere prin munti. Nu imi dau seama inca daca raportul treptei 1 este inclus in standard sau intra la categoria optionale. Singura chestie care ma face sa ma intreb daca imi va fi ok GSA pe teren este greutatea care creste din cauza rezervorului si accesorilor.

 

 

 

 

Eu nu am ales Adv.-ul - desi dupa cum am mai spus initial dadusem avansul pentru el - din urmatoarele motive:

 

1. la inaltimea mea (1,86) la Adv. calcam la limita cu ambele talpi pe pamint; la GS-ul simplu, situatia este alta - calc perfect cu ambele talpi, ba chiar am si "rezerva".

Atentie: asta in situatia in care am saua stock!

 

Dupa cum (cred ca) stii, in momentul in care dai comanda, poti opta pentru saua joasa, atit la GS cit si la GSA.

 

In aceeasi ordine de idei:

- la GS poti opta - dar contra cost - pt. roti cu spita.

- la GSA poti comanda cutia enduro - fara costuri suplimentare.

 

Initial cind am mers pe motorul lui Ian, m-a cam speriat putin greutatea GSA-ului - asta coroborata cu inaltimea seii.

In momentul in care pleaca de pe loc, GSA-ul se conduce - la fel ca si GS-ul - incredibil de usor.

 

Eu am vrut sa-mi iau GS(A) 1200 pentru ca este un model studiat in prealabil:

- dupa cum cred ca stii, fata de modelul anterior - GS 1150 - este cu 30 kg mai usor, are atit cuplu cit si putere mai mare.

- in plus vine cu ASC si ESA - abs avind majoritatea acum.

- ceea ce mi-a placut si-mi place foarte mult la acest model este faptul ca frina de mina actioneaza ambele roti! Citi dintre cei "cu pretentii" de la concurenta mai au asa ceva?

 

2. Greutatea mai mare sigur nu ma ajuta sa merg cu el pe nisip; ori acesta este unul din motivele pentru care l-am cumparat: sa merg cu el la Vadu! Si crede-ma, la drum pozitia de condus E SUPER!!!

 

Cu GS-ul in schimb - si culmea, cu caucuicurile de strada (Bridgestone Battle Wing) - si "cocosat" de bagaje, am mers la Vadu de nenumarate ori.

Este foarte adevarat ca au fost situatii in care l-am si impins - pe nisip desigur - DAR ... M-A DUS UNDE AM VRUT!

 

Ceea ce personal mie nu mi-a placut - si nici acum nu-mi place la GSA - sunt rotile cu spite; se curata mai greu - butucii in special!

De felul meu urasc mizeria in general si sa-mi vad motorul murdar in special; ca atare, experienta avuta anterior cu cele 4 motociclete cu spite si faptul ca GSA-ul vine doar cu roti spitate, au incliant decizia in favoarea GS-ului.

 

Am fost - si sunt in continuare - foarte incintat de rezervorul imens (33l) al Adventure-ului.

Pe de alta parte insa, la stilul meu de mers - max. 100 - 110km/h - un rezervor ma duce cam 400 km, ceea ce mi se pare mai mult decit rezonabil.

 

3. In 2008 cind l-am cumparat eu, decizia de a cumpara GSA-ul ma facea sa devin ... "complet descoperit" - adica nu mai aveam bani de accesorii.

Diferenta de pret intre cele doua, la aceeasi configuratie era de 1600 de euro, asa ca in final am luat GS-ul plus accesoriile pe care le vroiam si am mai ramas si cu bani.

 

Revenind la tine, eu vad problema in felul urmator:

 

1. este foarte important sa stii pt. ce iti iei motorul!

GSA-ul este mai greu de manevrat pe teren accidentat, LA VITEZE MICI DATORITA GREUTATII! MAI ALES IN SITUATIA IN CARE - ASA CUM SPUNEAM MAI DEVREM - NU CALCI CU AMBELE TALPI PE PAMINT.

Banuiesc ca stii diferenta de greutate dintre cele doua: 229kg vs. 256kg - gata de drum.

 

Faptul ca este "mai impunator" nu cred ca este neaparat un argument. Dupa parerea mea, o motocicleta trebuie sa fie functionala si sa-ti satisfaca nevoile.

Daca vrei sa vezi ceva "care da bine" ... iti iei un poster!

 

2. daca ulterior doresti sa-ti cumperi tot ce are GSA-ul in plus vis-a-vis de GS (rezervor, parbriz, scarite enduro, potectie de motor, portbagaj) te duce cu mult peste costul Adv.-ului.

Ceea ce nu poti avea in deloc la GS este suspensia - mai mica cu 2cm fata de GSA.

 

Dupa cum am spus mai dvreme, eu unul am iesit mult mai ieftin alegind GS-ul si echipindu-l cu:

 

-engine guard (hepko & becker)

-suport topcase si coburi (h & :blink:

-topcase si coburi Shad (50l respectiv 46l)

-enlarger cric lateral

-xenon pe ambele faze

-asa numitul "cruise control"

-si piesa de rezistenta dupa parerea mea: parbrizul de la ZTechnik; asta dupa ce am trecut prin experienta parbrzului stock care este de cacao si al celui Adventure - care nici el nu este mai stralucit dar care ofera o protectie mai buna decit primul.

 

Si apropos - si nu o spun in nume de lauda - nu cred ca cu echiparea asta arata rau. Mie unul - si asta e cel mai important -chiar imi place!

 

In final, asa cum am mai spus si in posturile anterioare: IA-TI CE-TI PLACE TIE SI NU CE SPUNE UNU' SAU ALTU'!

 

Vis-a-vis de optiunea cu Yamaha, modelul 2010: capacitate cilindrica mare, roti tubeless cu spita, cardan si genti laterale + top case, la un pret (nu cu mult) mai mic?!

 

Desigur ca vor sa-i "atinga" pe cei ce tintesc catre GS(A), dar:

 

-personal as pune in balanta traditia si fiabilitatea motorului boxer, as lua in calcul succesul de piata pe care-l are GS(A)-ul, costurile aferente service-ului - sa nu crezi ca piesele si service-ul pt. Yamaha or sa fie mai mici decit la BMW!

Verifica inainte in cit timp poti avea o piesa! Ai vreun feedback in acest sens?

 

-hai sa comparam putin coburii si topcase-ul oferite de Yamaha vs cei de la GSA, si vom intelege imediat diferenta de pret - asta asa ... "la scurt"!

 

-personal prefer radiatorul de ulei - si pozitionarea lui la GS(A) este super - celui de apa!

 

Nu spun asta cu rautate - departe de mine acest gind - insa de-a lungul timpului am invatat un lucru: CALITATEA COSTA!

M-as bucura sa stiu ca tot ce-am scris pina acum iti este de folos!

 

Bafta - stiu ca este greu sa iei o decizie!

 

 

Numai bine,

 

Aurelian

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- ceea ce mi-a placut si-mi place foarte mult la acest model este faptul ca frina de mina actioneaza ambele roti! Citi dintre cei "cu pretentii" de la concurenta mai au asa ceva?

Varadero are din 99 sistemul asta... da na, BMW a furat putin de la Honda :)

Si mai nou si Super Tenere are la fel...

Ce pot sa zic? Unii n-au decat BMW in cap si ochelari mari de cal...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Singura chestie care ma face sa ma intreb daca imi va fi ok GSA pe teren este greutatea care creste din cauza rezervorului si accesorilor.

 

W-e trecut am fost la intrunirea de la Garnic, traseul nostru trecand si pe ruta Sasca Montana - Garnic.

Traseu forestier, de soft enduro, virajat si pe alocuri cu zone cu pietre maricele in covorul drumului.

Eram 2 Tenere 3AJ (155 Kg + benzina), echipate a mea cu Metzeler Six Days Extreme si cealalta cu Metzeler Karoo + Karoo T.

Fiindca riscam sa ne prinda intunericul pe acolo am mers destul de intins pe portiunea asta.

Vreau sa zic, la o viteza la care nu ma asteptam ca un R1200Gs plin cu bagaje si un 1200GSA cu 2 persoane, ambele echipate cu gume de strada, sa se tina decent dupa noi.

Eu unul am ramas placut impresionat, mai ales ca vorbim de niste "betoniere" (cum le poreclisera chiar si stapanii :) ) si de riderii care nu aveau super experienta in off-road. Imi aduc insa aminte ca cel cu GSA-ul lauda electronica de pe Bmw, pentru faptul ca l-a scapat de multe situatii delicate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varadero are din 99 sistemul asta... da na, BMW a furat putin de la Honda :P

Si mai nou si Super Tenere are la fel...

Ce pot sa zic? Unii n-au decat BMW in cap si ochelari mari de cal...

Te-a pus necuratu sa fluieri in biserica :)

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varadero are din 99 sistemul asta... da na, BMW a furat putin de la Honda ;)

Si mai nou si Super Tenere are la fel...

Ce pot sa zic? Unii n-au decat BMW in cap si ochelari mari de cal...

 

 

 

Desi nu merita efortul, am sa-ti raspund totusi!

 

Daca erai un baiat istet - dupa cum imi dau seama ca vrei sa te consideri - ti-ai fi dat seama, sau ma rog ... ar fi trebuit sa-ti dai seama ca intrebarea mea facea referire directa la:

 

1. KTM 990, intrucit era una din optiunile luate in calcul de drsworld!

 

2. toate optionalele pe care le ofera GS(A)-ul - si nu doar la sistemul de frinare, cum se vede treaba ca ai inteles tu.

 

Asta este, de data asta n-a fost sa fie ...! Poate data viitoare cind te mai bagi in seama, iti vei folosi si intelectul si vei intelege mai bine - vorba celor de la Academia Cataventu : "cititorii nostri nu sunt ca ai lor"!

 

Oricum, iti multumesc pentru ca m-ai informat ca si noul ST are controlul tractiunii si sper sa nu fii dezamagit ca stiam de anul trecut!

 

Pe de alta parte, las-o mai moale cu ironia ca BMW-ul a furat de la Honda!

 

Nu de alta, da' stau si ma intreb oare cine a introdus primul controlul tractiunii pe o motocicleta: BMW sau Yamaha? sper ca esti istet si intelegi intrebarea, nu?!

 

Banuiesc ca daca s-ar fi putut, Yamaha ar fi pus si sistemele Paralever si Telelever pe ST, asa ca sa fie "clonarea" ct mai completa; doar ca .... sunt putin cam patentate de BMW!

Ups, iar daca - ipotetic vorbind -ST-ul le mai avea si pe acestea, si in plus ar fi dotat si cu ESA ... oare care ar fi fost pretul? Nu cumva peste cel al bmw-ului? Nu prea s-a mai intimplat asa ceva, nu?

 

Una peste alta, noul ST este abia un "bebelus". Cind o sa fie si el "major" si va ajunge sa fie vindut asa cum s-a vindut GS-ul ... mai vorbim! Si pe topicul dedicat lui!

 

In final o recomandare: daca mai ai vreo remarca la adrersa mea, fa-o te rog folosind opiunea "send a message".

Nu de alta, da' urasc sa vad ca "super membru" inseamna ... a te baga singur in seama / a vorbi neintrebat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' cine esti tu ca sa ai dreptul de a pune intrebari? Vad ca nu prea stii cu ce se mananca sistemele astea de franare si incurci distributia franarii (care e pur mecanica) cu tractiunea controlata electronic.

Si lasa aerele astea de posesor de superscula ca asta nu te face atat de destept incat sa ma controlezi tu la "intelect". O sa ma bag in seama de fiecare data cand cineva are aere d-astea de supercunoscator si emite pareri fara sa-si fi invatat bine lectia.

 

 

 

Daca erai un baiat istet - dupa cum imi dau seama ca vrei sa te consideri - ti-ai fi dat seama, sau ma rog ... ar fi trebuit sa-ti dai seama ca intrebarea mea facea referire directa la:

 

1. KTM 990, intrucit era una din optiunile luate in calcul de drsworld!

Citi dintre cei "cu pretentii" de la concurenta mai au asa ceva?
Si pluralul de ce l-ai folosit, doar ca sa-mi verifici mie perspicacitatea?

 

KTM-ul in cauza are multe defecte dar ca mobra e peste 1200 GS cu mult si n-are nevoie de multe gadgeturi d-astea. MAi conteaza si pilotul, daca isi cunoaste bine motociclete si stie sa-i dozeze franele. Asta nu pune 1200 GS in umbra cu nimic, dar nu exista "cel mai bun" la categoria asta de motociclete. Ca exista cel mai vandut, cel mai indragit, cel mai controversat, e clar... dar cel ce va alege, va alege subiectiv...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-as bucura sa stiu ca tot ce-am scris pina acum iti este de folos!

 

Bafta - stiu ca este greu sa iei o decizie!

 

 

Numai bine,

 

Aurelian

 

Da, e greu cu deciziile dar imi place la nebunie partea asta, cu scotocit netul, stresat toti prietenii cu intrebari -uneori idioate :laugh:, framantari inainte sa inchid ochii seara si nu in ultimul rand numaratul zilelelor pana aprobarea refinantarii ;).

 

Ce mi-ai scris imi este de un real ajutor, Chiar si cu minusurile enumerate de tine pentru Adventure, tot inspre el inclin. Am 185 cm inaltime si 81 kg, imi amintesc ca Nipru era un bosorog docil si ascultator pe teren la cele 230 kg. E o comparatie hilara, dar mai mult ca sigur cele 20 kg in plus ale GSA-ului il vor face - culmea! - mai usor decat tancul ucrainean.

 

Problema cu inaltimea scaunului se poate rezolva cu un scaun jos daca ma va deranja inaltimea, desi nu cred. Prefer inaltime mai mare pentru confort la drum lung. Probabil sunt satul de supersport cu genunchii la gura si acum tind sa exagerez cu inaltimea la sa.

 

Apropo de SuperTenere ca vad ca s-au incins putin spiritele, Yamaha consider a fi o marca cu renume si un adversar demn de luat in seama pentru BMW. Pentru a te putea razboi cu BMW-ul la clasa Adventure iti trebuie curaj si ceva spate. Sunt sigur ca Yamaha si-a facut lectiile cu SuperTenere. Tuturor le este clar ca pentru a intra dinnou pe piata lasata balta la inceputul anilor 90 e nevoie de un model cel putin lafel de bun ca GS-ul sau cumva sa speculeze punctele slabe ale neamtului. Cum ar fi un offroad cu calitati de nota 8 din cele 10 ale KTM-ului, si lipsa sufletului fierbinte/viu. Asta din urma am simtit-o eu calare pe Gs-ul de test. Din pacate nu pot sa detaliez, parea f electronic, totul confortabil la mana, pozitia ok totul ok, motorul puternic, etc, robocop... dar, nu se simtea ca gixerul meu :agree: care respira prin toti porii lui de piele galbena de japoneza si tot electronica cu milioane de senzori si calculatoare cu multe cabluri... Imi cer scuze daca am devenit subiectiv, stiu ca nu au nici o legatura clasele. Verbalizam doar o descoperire personala.

 

Asta nu ma va indrepta totusi spre Yamaha, e tentant noul Supertenere numai ca sunt atatea necunoscute acolo in mom asta incat ma indeparteaza. BMW-ul este cea mai buna solutie, este testat de multi, multi, inaintea mea, vanzarile o dovedesc. Voi alege calea batuta :D

Mesaj completat

W-e trecut am fost la intrunirea de la Garnic, traseul nostru trecand si pe ruta Sasca Montana - Garnic.

Traseu forestier, de soft enduro, virajat si pe alocuri cu zone cu pietre maricele in covorul drumului.

Eram 2 Tenere 3AJ (155 Kg + benzina), echipate a mea cu Metzeler Six Days Extreme si cealalta cu Metzeler Karoo + Karoo T.

Fiindca riscam sa ne prinda intunericul pe acolo am mers destul de intins pe portiunea asta.

Vreau sa zic, la o viteza la care nu ma asteptam ca un R1200Gs plin cu bagaje si un 1200GSA cu 2 persoane, ambele echipate cu gume de strada, sa se tina decent dupa noi.

Eu unul am ramas placut impresionat, mai ales ca vorbim de niste "betoniere" (cum le poreclisera chiar si stapanii :P ) si de riderii care nu aveau super experienta in off-road. Imi aduc insa aminte ca cel cu GSA-ul lauda electronica de pe Bmw, pentru faptul ca l-a scapat de multe situatii delicate.

 

Asta este motoreta pe care o caut. Turer excelent si un enduro mai mult decat decent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am incercat ambele variante GS si GSA.

 

Am ales GSA pentru:

 

1. roti spitate

2. rezervor mare (este extraordinar)

3. arata mai bine (ele sunt urate in general, dar parca gsa arata mai bine)

4. crash bars

 

Acum referitor la inaltimea seii:

 

Am montat un touratech low seat si nu am treaba cu nimic. Acum daca pun suspensia pe enduro mode, se ridica si ma afecteaza.

 

Acum dupa 10 luni de GSA, tot GSA as lua. Nu regret nimic.

 

Sa ne tii la curent Dragos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit . NU se compara cu V-Strom . Altra categogia, altra traba V-strom =dacia Gs = Ferrari

 

Drum uscat si sa folosest sanatos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Din ce perspectiva faci comparatia asta? Din punct de vedere al drumurilor pe care le intalnesti? Din punct de vedere al costurilor de exploatare?

Ai avea dreptate in ambele ipostaze, nu bagi Ferrari-ul pe unde bagi Dacia si nici nu te costa atat de mult sa ai o Dacie cu care sa-ti faci treaba. ;)

 

Revening la dilema Super Tenere vs 990 Adv vs GS (Adv) poti afla pareri pertinente ale posesorilor din lumea intreaga (dar preponderent din State) pe advrider.com. Baietii au o sectiune intreaga dedicata GS-ului, o alta 990-ului iar la sectiunea beasts e un topic despre Super Tenere si sunt cateva discutii aprinse pe marginea alegerii potrivite.

Din puctul meu de vedere, nu exista o alegere clara in momentul de fata, fiecare dintre modele vine cu avantaje dar si cu compromisuri. Ideala ar si o motocicleta cu nervozitatea si capbilitatile enduro a KTM-ului, finetea si confortul la drum lung al BMW-ului si fiabilitatea unei japoneze dar nu cred ca lucrul asta se va intampla foarte curand.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideala ar si o motocicleta cu nervozitatea si capbilitatile enduro a KTM-ului, finetea si confortul la drum lung al BMW-ului si fiabilitatea unei japoneze dar nu cred ca lucrul asta se va intampla foarte curand.

 

bine zis ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3. arata mai bine (ele sunt urate in general, dar parca gsa arata mai bine)

 

Am montat un touratech low seat si nu am treaba cu nimic.

 

Asta ziceam prin impunator, intr-o pleiada pro de mai devreme pentru GSA. Pare mai Mad Max, e mai agresiv. GS-ul e cam "subtire" la propriu.

 

Tu ce inaltime ai? Ultima oara cand ne-am vazut, sa tot fie ceva ani de atunci :agree: parca erai ceva mai scund decat mine.

 

 

Mesaj completat

Ideala ar si o motocicleta cu nervozitatea si capbilitatile enduro a KTM-ului, finetea si confortul la drum lung al BMW-ului si fiabilitatea unei japoneze

 

Ai uitat sa mentionezi sa aiba pretul unei comuniste, e f important aspectul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta ziceam prin impunator, intr-o pleiada pro de mai devreme pentru GSA. Pare mai Mad Max, e mai agresiv. GS-ul e cam "subtire" la propriu.

 

Tu ce inaltime ai? Ultima oara cand ne-am vazut, sa tot fie ceva ani de atunci :agree: parca erai ceva mai scund decat mine.

 

Sunt pitic man: 1.73m

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...