lauramarginea Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 daca are careva nevoie de un set de suporti givi pt 1200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Nu am mai intalnit un om atat de ahtiat dupa motocicletele BMW. Toate au un inceput in viata, ma faci sa ma simt unic In schimb, io d-astia ca tine am mai vazut destui, nu ma mai surprinde nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Am observat ca sunt multe discutii de genul asta pe topicul de 1200 GS, inca de pe prima pagina. Mi se pare destul de amuzant si sunt convins ca exista niste explicatii destul de simple pentru treaba asta... Ca o paralela, pe Grupul posesorilor de TDM, in 800+ de pagini n-am intalnit pana acum atmosfera asta. Dar asta nu e un repros sau ceva, cat timp nu se duce rau pe aratura offtopicul parca ii da un farmec aparte topic-ului. Bafta si weekend placut pe unde plecati fiecare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 (editat) Cred ca daca vor scoate astia detergent BMW vei fi primul care-si va spala moto desigur BMW cu acel pretios detergent. Nu am avut sansa sa fiu primul, mi-a fost recomandat de alt ahtiat care dupa ce a incercat mai multe a ramas surprins de cat de bine spala asta de la BMW, fara sa fie si neaparat mai scump. Ca sa te linistesc, sunt multumit si de detergentul BMW de echipament, spala excelent, nu afecteaza proprietatile echipamentului; de asemenea spary-ul BMW pt. impregnare isi face treaba bine. Gata, te-ai linistit? Mai era un nene p-aici care tot comenta de chiliotii BMW, da, materialul este excelent (poza lui Ianachim n-are legatura cu mine, sunt prea ahtiat oricum), la fel si ciorapii, chiar de buna calitate si tocmai a aparut colectia noua. Evident scuze de off-topic. Nu stiu daca este evident; te-ai mai luat de aiurea mine pe topicul asta ca de ce laud ceva despre GS, culmea, pe topicul de GS!!! Si n-ai facut in final decat sa te faci de rahat cu limba romana, incercand sa ma corectezi pe mine, din cate-mi aduc aminte. Hai, vine weekend-ul, se anunta vreme frumoasa, lasa tastele si prostiile si fa si tu cativa km pe motocicleta ca-i pacat. Macar o tura pan' la Ruse... Ca o paralela, pe Grupul posesorilor de TDM, in 800+ de pagini n-am intalnit pana acum atmosfera asta. Pai, fara suparare, cine vrea TDM si-l cumpara, nu sta si baleste p-aici doar criticand. (ce-al dreacu' am fost) Dar ai avut un bun exemplu acum sa vezi de unde pleaca toate astea. vlad, bmw are sampon? vreau sa cumnpar si eu. De par sau pt. moto? Editat Aprilie 27, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 O femeie gonflabila marca BMW v-ar mai trebui ca sa aveti setul complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Bogdane, unde esti ? io mi-s langa..tine dai un semn ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 27, 2012 Autor Share Postat Aprilie 27, 2012 O femeie gonflabila marca BMW v-ar mai trebui ca sa aveti setul complet. bogdan man de cand ne.ai aratat pozele alea gay cu cardanele de bmw am renuntat la femei..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 si tu ianachime ? credeam ca doar eu .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Ok, merci. Si pe cele originale le mai tii pentru aspect, sau au in continuare rolul lor? da, le tin pe motor si acolo vor ramane - atat pentru rolul pe care-l au, cat si pentru aspect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 (editat) Daca am putea sterge din acest topic toate frustrarile unora , am avea doar de castigat,.. ..chiar nu ma intereseaza daca pe fantome le strang kilotii.. In rest,..sa ne bucuram de orice mombra calarim.. Editat Aprilie 27, 2012 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 27, 2012 Autor Share Postat Aprilie 27, 2012 Daca am putea sterge din acest topic toate frustrarile unora , am avea doar de castigat,.. ..chiar nu ma intereseaza daca pe fantome le strang kilotii.. In rest,..sa ne bucuram de orice mombra calarim.. CITESC IN GLASUL TAU UN ... pic de INVIDIE...!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 (editat) Toate au un inceput in viata, ma faci sa ma simt unic In schimb, io d-astia ca tine am mai vazut destui, nu ma mai surprinde nimic. E adevarat, esti unic in felul tau, iar desconsiderarea fata de ceilalti vezi expresia "d-astia ca tine" e apanajul mediocritatii ca sa nu zic al prostiei. Drumuri bune sa ai! Nu stiu daca este evident; te-ai mai luat de aiurea mine pe topicul asta ca de ce laud ceva despre GS, culmea, pe topicul de GS!!! Si n-ai facut in final decat sa te faci de rahat cu limba romana, incercand sa ma corectezi pe mine, din cate-mi aduc aminte. Tii minte prost, iar de rahat esti numai tu! Hai, vine weekend-ul, se anunta vreme frumoasa, lasa tastele si prostiile si fa si tu cativa km pe motocicleta ca-i pacat. Macar o tura pan' la Ruse... Exact, esti foarte perspicac. Vai ce pacat ca numai unicul si nemaipomenitul sta la Vienna si se plimba numai prin locuri spalate. Esti penibil mon cher! Nu stiu care dintre noi o lalaie pe forumuri incercand sa explice la absolut toti cei care vorbesc despre BMW, cum stie el cel mai bine absolut totul. Sa nu cumva sa pierzi tu oportunitatea de a ne mai incanta cu potpuriul de informatii din vest. Dupa numarul de posturi pe care-l am cred ca pana si tu iti poti da seama printr-un efort destul de mare ca nu-mi petrec timpul pe aici. Insa e greu sa gandesti, mai ales cand te crezi ceea ce nu esti si nu vei fi vreodata si anume "unic". Bogdane, unde esti ? io mi-s langa..tine dai un semn ? Multumesc Alex, nu-l mai incape lumea pe "unicul" de la Vienna si daca ii aduci aminte cine e de fapt sar cainii din tufisuri sa latre putin. Daca am putea sterge din acest topic toate frustrarile unora , am avea doar de castigat,.. ..chiar nu ma intereseaza daca pe fantome le strang kilotii.. In rest,..sa ne bucuram de orice mombra calarim.. Ai inteles si tu chiar tot, mai bine taceai ca nu a vorbit nimeni cu tine. Cat despre frustrari e clar ca cei care nu au BMW, in acceptiunea ta sunt cum spuneai. Asta e, doar atata poti! Sa fii iubit! Editat Aprilie 28, 2012 de phantom21042003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 si ce daca e forum public? tre sa te bagi tu in seama? ai vazut ce scrie la titlu? daca ai ceva sa ne impartasesti despre modelul asta de la bmw fa-o, daca nu, te rog frumos sa-ti vezi de vanzarea ta. stim deja, `onda e the best. de ce cred unii ca-i ok sa te pisi pe pasiunea omului? ce treaba aveti voi ca unu sau altu e fan bmw? chiar nu pricep. vlad, bmw are sampon? vreau sa cumnpar si eu. PM please. Asa de exercitiu, uita-te in lista postarilor la Crostourer si ST si vezi cati din primii 10 sunt bmwisti practicanti fanatici. Cam 8-9 din 10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 bai este incredibil cati dintre voi nu au ce face cu viata lor..... as fi vrut sa aflu si eu cateva lucruri despre noua mea achizitie(am pierdut timpul citind acest topic), insa acest topic este o rusine in special pentru cei care nu au ce cauta pe-aici. imi ramane adv rider....din pacate. luati-va si voi un job sau o nevasta....dupa caz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 28, 2012 Admin Share Postat Aprilie 28, 2012 @xtrblack.. Ca idee, cam ce informatii ai avut nevoie si nu ti s-au dat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 (editat) @xtrblack.. Ca idee, cam ce informatii ai avut nevoie si nu ti s-au dat? am avut cateva lucruri marunte si nu ma plang neaparat de raspunsuri insa citesc numai ineptii si frustrari asteptand raspuns la intrebarile mele........ am obosit cautand raspunsuri la intrebarile neadresate inca zapand prin cele 320 de pagini. m-am resemnat si voi renunta sa mai postez.....ar fi util ca toti cei implicati aici sa ia exemplu de la v-stromaniaci.....motociclisti civilizati - si iata primul regret spre exemplu cum folositi ESA-ul si daca ati descoperit avantaje reale la utilizarea lui in diferite situatii de drum. sesizez un rontait la anumite turatii in capetele ambelor pistoane (ar trebui sa trec pe la service sau intradevar sunt zgomote normale in cazul boxerului?) cum rezolvati cloncanitul cuplajului cardanic atunci cand reduceti la mersul prin oras(aglomeratie) avand in vedere ambreajul cam on/off - eu unul am tendinta ca de fiecare data sa trag ambreajul si sa ajut ulterior prin accelerare usoara....dar devine obositor.... Editat Aprilie 28, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 am avut cateva lucruri marunte si nu ma plang neaparat de raspunsuri insa citesc numai ineptii si frustrari asteptand raspuns la intrebarile mele........ am obosit cautand raspunsuri la intrebarile neadresate inca zapand prin cele 320 de pagini. m-am resemnat si voi renunta sa mai postez.....ar fi util ca toti cei implicati aici sa ia exemplu de la v-stromaniaci.....motociclisti civilizati - si iata primul regret spre exemplu cum folositi ESA-ul si daca ati descoperit avantaje reale la utilizarea lui in diferite situatii de drum. sesizez un rontait la anumite turatii in capetele ambelor pistoane (ar trebui sa trec pe la service sau intradevar sunt zgomote normale in cazul boxerului?) cum rezolvati cloncanitul cuplajului cardanic atunci cand reduceti la mersul prin oras(aglomeratie) avand in vedere ambreajul cam on/off - eu unul am tendinta ca de fiecare data sa trag ambreajul si sa ajut ulterior prin accelerare usoara....dar devine obositor.... Cred ca-ti pierzi vremea pe aici daca astepti sfaturi legate de mici sau mari probleme sau particularitati ale lui Gs sau ale BMW-urilor in general. Astfel de discutii sunt tabu. Aici numai despre cat de minunat, avansat, plin de personalitate si caracter poate fi un BMW,sau de cat de minunat este echipamentul BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 am avut cateva lucruri marunte si nu ma plang neaparat de raspunsuri insa citesc numai ineptii si frustrari asteptand raspuns la intrebarile mele........ am obosit cautand raspunsuri la intrebarile neadresate inca zapand prin cele 320 de pagini. m-am resemnat si voi renunta sa mai postez.....ar fi util ca toti cei implicati aici sa ia exemplu de la v-stromaniaci.....motociclisti civilizati - si iata primul regret spre exemplu cum folositi ESA-ul si daca ati descoperit avantaje reale la utilizarea lui in diferite situatii de drum. sesizez un rontait la anumite turatii in capetele ambelor pistoane (ar trebui sa trec pe la service sau intradevar sunt zgomote normale in cazul boxerului?) cum rezolvati cloncanitul cuplajului cardanic atunci cand reduceti la mersul prin oras(aglomeratie) avand in vedere ambreajul cam on/off - eu unul am tendinta ca de fiecare data sa trag ambreajul si sa ajut ulterior prin accelerare usoara....dar devine obositor.... Nu stiu daca ar trebui sa trag concluzii dupa 3 iesiri cu mobra, dar dintr-o experienta extrem de limitata concluziile mele pana acum ar fi ca: - ESA te ajuta daca variezi stilul si conditiile de mers, in special prin setarile de pretensiune ale arcului (cele care trebuie sa le faci stand pe loc). Daca mergi si cu pasager si fara si pe sosea si pe off, atunci ar cam trebui umblat la setarea asta si nu stiu cum e la BMW-urile fara ESA, dar la mobra mea veche trebuia sa ma dau jos, sa scot cheile de sub sa si sa ma apuc sa umblu la amortizoare. Chestie care, evident, din comoditate, ajungeam sa nu o mai fac, cautand niste setari medii si doar ocazional, cand plecam la ture mai lungi, umblam la arcuri. Asa e mult mai simplu, insa pe partea cealalta probabil ca pierzi un pic la capitolul optiuni (sa faci reglajele fine asa cum vrei). A doua setare (damping-ul; cea pe care o poti face din mers), inca nu pot spune ca i-am prins gustul, pentru ca momentan nu mi s-a parut ca n-as putea merge cam pe oriunde pe Comfort / Soft; inca nu m-am dat dat tare pe curbe cu ea, dar pana acum diferenta intre cele 3 nu mi s-a parut mare la mersul mai sportiv. - Nu-mi dau seama ce ar insemna acel rontait, dar motorul pare sa iti accentueze vibratiile spre 5000 de ture, vibratii care devin mai sonore si de o frecventa mai inalta. Fiind obisnuit cu un motor in 2 cilindrii paralel care dupa 3-4000 de ture se echilibreaza superb si nu mai simti nimic nici in rosu (8000 rpm), chestia asta mi-a atras atentia dar nu pot spune ca ma deranjeaza. Mai degraba mi-a dat de gandit ca atunci cand am cautat mobra, am intalnit 2 modele (din 7 testate), ambele 2010-2011 cu 10-12.000km, al caror motor se auzea mai metalic, mai "ascutit"... pe langa ele celelalte parca torceau la 2-3000 rpm. - Te referi la retrogradarea treptei si dat drumul la ambreiaj? Mie mi se pare destul de dozabil ambreiajul, poate ca e si o chestie de obisnuinta. Vezi unde e punctul de cuplare si regleaza maneta cum iti este mai bine (desigur, sa functioneze in paramentrii), pentru ca treaba asta (cursa ambreiajului) se intipareste destul de puternic in minte. Poate ca ii dai drumul prea repede in punctul de cuplaj... Cardanul este intr-adevar, cam lipsit de elasticitate fata de lant si motorul imens nu face decat sa accentueze treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 - Nu-mi dau seama ce ar insemna acel rontait, dar motorul pare sa iti accentueze vibratiile spre 5000 de ture, vibratii care devin mai sonore si de o frecventa mai inalta. Fiind obisnuit cu un motor in 2 cilindrii paralel care dupa 3-4000 de ture se echilibreaza superb si nu mai simti nimic nici in rosu (8000 rpm), chestia asta mi-a atras atentia dar nu pot spune ca ma deranjeaza. Mai degraba mi-a dat de gandit ca atunci cand am cautat mobra, am intalnit 2 modele (din 7 testate), ambele 2010-2011 cu 10-12.000km, al caror motor se auzea mai metalic, mai "ascutit"... pe langa ele celelalte parca torceau la 2-3000 rpm. Eu m-am dat vreo 3k anul asta cu un GS ( cred ) din 2008 la vreo 100k... n-am observat zgomote ciudate / crantanituri sau vibratii nasoale si imi place sa merg turat... un joc in cardan, da, dar nimic cu care sa nu te obisnuiesti si sa il "anticipezi", tinand cont ca avea 100k probabil e scuzabil. Nici un GS 2010 incaltat cu TKC nu mi s-a parut ca ar vibra. E drept ca motoreta de zi cu zi e mono la mine Totusi o chestie sunt curios daca o fi fost doar la mine... dupa o zi de mers imi amortea mana stanga de la incheietura in jos, in asa hal ca inchisul la geaca cu stanga sau stransul surubului de la GPS deveneau naspa rau... cam orice implica stransul pumnului sau prins ceva mai fin intre degete ( fara poante! ). Culmea, cu debreiatul n-aveam probleme, si nici un fel de simptoma pe mana dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 28, 2012 Autor Share Postat Aprilie 28, 2012 (editat) khk- ti am spus de multe ori ca pentu unii traseul buc-ruse este deja prea mult si complex iar tu vii aici cu basinile tale de alpi. ..... RUSINE .....DE 3 ori rusine..... revenind la problemele legate de gs uri din ce am apucat si eu sa ma dau pe mobra asta - problemele minore aparute .... zgomote in cardan..... pass .... ambreiaj ciudat .... pass .... frana brusca/puternica de motor.... DA ... insa harea zicea ca nu are frana de motor????? .... ca sa iti dai cel mai bine seama de ce nu iti e ok la mobra ta mergi si fa 50 km pe un model similar .... retrogradare treapta.... sa fi auzit zgomot prin alpi de la r lui duracell automat dupa ce o duci la 5000 ture si dai brusc in treapata inf sa faca urat ia schimba la 2000-2500 ..... ref la durerea in mana... stg dr uitati va ca, comenzile sa fie reglate in prelungirea bratului umaru. cotul. incheietura. varfil degetelor sa formeze o linie dreapta daca stai fortat in incheietura/'poanie' si mergi o zi te cam rupe esa .... foarte ok cand mergi variat pasager cu si fara off road sau on road la gsa ul vechi nu cred ca am modificat suspensia de 10 ori in 100000 km si nu avea esa pe cel nou in 20000 km nu am modif deloc si am cautat sa cumpar fara esa o tin reglata peste mediu spre hard in schimb la k este esa si o tot butonez in fct de drum daca merg in oras stau pe confort ies pe dn intru pe normal intru in zone de curbe unde ma manaca o pun pe sport Cred ca-ti pierzi vremea pe aici daca astepti sfaturi legate de mici sau mari probleme sau particularitati ale lui Gs sau ale BMW-urilor in general. Astfel de discutii sunt tabu. Aici numai despre cat de minunat, avansat, plin de personalitate si caracter poate fi un BMW,sau de cat de minunat este echipamentul BMW. bogdan ... uiti tot timpul ca posesorii de BMW si le au cumparat sa se de cu ele nu sa le IMBUNATATEASCA cel mult sa le protejeze ca un CASCO e peninil de costisitor si cel putin din pct meu de vedere..... un sfat AVIZAT il iei de la SERVICEsauTESTER nu de pe banca in herastrau tu stii ca eu EU apreciez meseriasul din tine insa asta nu inseamna ca trebuie sa te tot bagi in seama pe topicul pe BMW Eu atept in continuare o intrunire de 1200 tenere la care sa va puteti lua cazare in mai mult de 2 DUBLE Editat Aprilie 28, 2012 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 (editat) Total de acord cu tine, daca si posesorii de BMW nu s-ar baga in seama pe mai toate topicurile ca sa scoata in evidenta" suprematia absoluta" BMW si ieftineala celorlalte. In final asta agaseaza pe majoritatea si nu BMW-ul in sine.Legat de vanzari si BMW cu noul GS va simti din plin valul de noi venite. Pana acum a fost singur pe piata, de acum in colo va fi doar unul dintre multii furnizori de enduro-tourere mari. Editat Aprilie 28, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 28, 2012 Autor Share Postat Aprilie 28, 2012 Total de acord cu tine, daca si posesorii de BMW nu s-ar baga in seama pe mai toate topicurile ca sa scoata in evidenta" suprematia absoluta" BMW si ieftineala celorlalte. In final asta agaseaza pe majoritatea si nu BMW-ul in sine.Legat de vanzari si BMW cu noul GS va simti din plin valul de noi venite. Pana acum a fost singur pe piata, de acum in colo va fi doar unul dintre multii furnizori de enduro-tourere mari. pot pune pariu de acum ca pe urmatorii 2 ani vanzarile cumulate de la toate enduro tourere mari vor fi egale sau mai mici cu vanzarile BMW din aceasi gama GS si GSA si stii de ce.... pentru ca cine are de la 14000 euro in sus sa de pe o moto va lua BMW...ca e mai cu si ca re sigla aia mica si alb albastra cand preturile competitiei vor scadea atunci poate o sa vanda serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 (editat) pot pune pariu de acum ca pe urmatorii 2 ani vanzarile cumulate de la toate enduro tourere mari vor fi egale sau mai mici cu vanzarile BMW din aceasi gama GS si GSA si stii de ce.... pentru ca cine are de la 14000 euro in sus sa de pe o moto va lua BMW...ca e mai cu si ca re sigla aia mica si alb albastra cand preturile competitiei vor scadea atunci poate o sa vanda serios Cred ca realizezi ca nu detii adevarul universal, nu cred ca cine are mai mult de 14000 eur sa plateasca o moto isi va lua cu siguranta BMW. Eu sunt un bun exemplu. Iar acum sper sa nu apara vreun caine sa latre ca ma laud, nu e vorba d'asta. Eu cred ca majoritatea cumpara marca si nu ce este sub ea, asa ajunge premiant la vanzari BMW. Editat Aprilie 28, 2012 de phantom21042003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 28, 2012 Autor Share Postat Aprilie 28, 2012 Cred ca realizezi ca nu detii adevarul universal, nu cred ca cine are mai mult de 14000 eur sa plateasca o moto isi va lua cu siguranta BMW. Eu sunt un bun exemplu. Iar acum sper sa nu apara vreun caine sa latre ca ma laud, nu e vorba d'asta. Eu cred ca majoritatea cumpara marca si nu ce este sub ea, asa ajunge premiant la vanzari BMW. SERIOS?????? ce moto ai tu de 14000 euro+ tva?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 SERIOS?????? ce moto ai tu de 14000 euro+ tva?????? Da-ti seama singur ca vad ca cititul si pentru tine devine o actiunea prea grea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.