Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am retinut ideea, oricum pana acum totul este ok.Bafta la vanzarea motorului, probabil este cel pe care l-am vazut pe un site, cu amortizoare Wilbers.Asa mi-as cumpara si eu un Wilbers, macar pe spate, ca am citit ca sunt incomparabile cu cele stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va spusesem ca am si eu probleme cu discurile, erau ovalizate intr-adevar, desi nu sunt uzate deloc, am gasit in Germania discuri Brembo de fata cu 160 de euro/setul si placute de frana fata si spate Brembo ceramice, toate cu 72 de euro.Mersi pentru ajutor.

 

Poti sa divulgi sursa te rog, am cautat intens pt rt-ul meu si cele mai ieftine discuri brembo fata le-am gasit la 200 euro/set iar placutze carbon/ceramice deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

 

Un nou detinator de R1200 GS.

Am intrat in posesia atelajului joi( inca nu m-am hotarat la nume sau gen:)).

Productie oct-2006, 69000 Km, 6250 EUR. Fara ABS

Dupa cei aprox. 1000Km efectuati am ajuns la urmatoare concluzii:

  1. an MARE nevoie de un parbriz mai inalt. Drumul Piatra Neamt -Bucuresti m-a terminat. Capul imi sta exact in frontul de aer deviat de parbriz chiar daca acesta e ridicat la maxim. Ceva recomandari? (de precizat ca am 2m inaltine si saua as prefera sa o tin cat mai sus ca sa stau comfortabil cu picioarele)
  2. in urma cazaturii povestite aici vreau sa iau protectii pentru cilidri. Ma gandeam la ceva de genul asta. Din nou recomandari?
  3. tot in urma aceeasi cazaturi ma gandeam sa iau si niste tank bars ... ceva cam asa. Si din nou... recomandari?

As avea o nelamurire in legatura cu alarma deja montata de cei de la bmw. Cat de "reliable" e ? Ce e de capul ei? M-ar bate gandul sa pun altceva, eventual cu pager. Ce parere aveti?

 

Ca si o prima impresie .... e intimidanta :) Dupa ce am "reusit" sa fac in aceasta prima drumetie (prostii bineinteles) mi-am dat seama ca trebuie sa o iau usurel, mai ales ca e primul meu motor :). Insa incet, incet imi place din ce in ce mai mult.

 

Ca si ulei am pus Motul 20 w50 iar cauciucuri am niste Metzeler Tourance care le voi schimba sezonul urmator.

 

 

Si niste poze din drumetia in care s-a intamplat cazatura (traseul il gasiti in topicul respectiv)

post-68068-0-09282700-1345575157_thumb.jpgpost-68068-0-26667800-1345575202_thumb.jpgpost-68068-0-00624500-1345575252_thumb.jpgpost-68068-0-56406100-1345575314_thumb.jpgpost-68068-0-45735600-1345575372_thumb.jpgpost-68068-0-99356700-1345575425_thumb.jpgpost-68068-0-87298700-1345575491_thumb.jpg

 

 

Asfalt uscat

 

P.S. din lipsa de ocupatie cat asteptam sa vina atelajul din Italia am citit toate cele 360+pagini ale topicului :P

Editat de Mr.Sam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma ajuta si pe mine cineva? tb sa aflu cat ulei se pune in telescoapele de fata pt un bmw k 1200 rs.tb sa schimb si semeringurile.este din 1998.ms ast urgent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma ajuta si pe mine cineva? tb sa aflu cat ulei se pune in telescoapele de fata pt un bmw k 1200 rs.tb sa schimb si semeringurile.este din 1998.ms ast urgent.

ai mai multe sanse daca postezi aici /index.php?/topic/47068-grupul-posesorilor-de-bmw/page__st__4590

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un nou detinator de R1200 GS.

 

S-o stapanesti sanatos! Am vazut-o saptamana trecuta la Ploiesti si arata foarte bine. :ok:

 

Cu cateva pagini in urma s-a discutat parca despre protectiile de rezervor pe care eu insa nu le prea vad necesare (ma rog, asa la toate le poti gasi un motiv sa le ai); ca si la alte accesorii, Touratech si Wunderlich ar fi primele optiuni, eventual si SW-Motech.

Tot de la SW-M gasesti si protectiile de cilindri din poza ta insa eu as prefera protectiile care chiar acopera cilindrul, cum sunt cele de la Adventure.

 

Parbrizul... marea si clasica problema; la Wunderlich de exemplu gasesti doua modele mari, mai vezi Givi vario si mai sunt si altele. Unii am ales insa parbrizul foarte jos si asa am scapat de tot de turbulente, chestie de gust.

 

Alarma, daca tot o ai pe cea originala, parca e pacat sa-i dai cu piciorul (ca optiune a costat vreo 240€). Reactioneaza la miscarea motocicletei sau incercarea de pornire cu alta cheie, o poti seta sa se armeze/dezarmeze automat la luarea/punerea contactului. Acuma nu stiu ce asteptari ai tu de la o alarma moto, cat de important e pagerul si daca merita sa umbli suplimentar la electronica motocicletei.

 

De ulei chiar nu mai are rost sa deschidem subiectul, a fost dezbatut de n ori pe toate topicurile de BMW si sunt n pareri. Pui ce specificatii recomanda fabricantul, cum este firesc, si gata.

 

Insa daca tot zici ca ai citit tot topicul, cam toate au fost deja dezbatute chiar de mai multe ori. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un nou detinator de R1200 GS.

 

Ca si incepator cred ca ai nevoie de multa atentie, indemanare si "toate tiglele pe casa"....e o mobra nervoasa si poate ffff mult, mult mai mult decat tine, ai mare grija.....altfel s-o stapanesti sanatos, bucuros si la cati mai multi km fara incidente.beer.gif

 

Fiind proaspat implicat in zona accesoriilor pot sa-ti spun ce m-a convins pe mine:

1. mi-am luat parbrizul de ADV si am 1,83, saua sus......nu este suficient, insa sunt la limita in sensul in care am doua pozitii acceptabile pentru drum lung(daca ridic mai sus am parte de turbulente) iar in oras pe minim.

In cazul tau cred ca V-stream sau Vario sunt o posibila solutie (doar din auzite).....probabil daca vorbesti cu Ianachim poate sa-ti dea un verdict in ceea ce priveste Desierto de la TT.

2.eu am ales varianta originala BMW posibila si in cazul tau (o gasesti pe holan.pl) - le-am montat astazi.....rolleyes.gif

3.eu avand partea de jos TT voi merge si la carene tot pe TT -

 

Alarma de la BMW mi-a facut astazi prima duda, in sensul ca nu s-a resetat cand am rotit cheia in contact si ulterior nici din buton......in cele din urma am resit dar nu stiu cum exact. Cu aceasta ocazie am constatat ca nu este foarte deranjanta goarna.....poate fi ignorata relativ usor....eu tin motorul in curte deci nu m-am gandit la inlocuire.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot in urma aceeasi cazaturi ma gandeam sa iau si niste tank bars ... Si din nou... recomandari?

 

Am uitat sa mentionez in postul de ieri: motocicleta mea a ajuns de doua ori pe jos si zgarieturi au existat doar la nivelul cilindrilor (crashbar si aparatoare) si discret la ghidon si oglinda; nimic in zona rezervorului.

 

Personal, gasesc mai util scutul de motor mare, care, pe langa ca este mai solid si ajunge pana spre roata spate, in plus protejeaza si galeriile. Chiar recent am lovit cu scutul la o denivelare mai adanca pe un drum accidentat in Slovenia si am zis merci ca am scutul ala, nu mai zic de pietre sarite etc.

 

Alarma de la BMW mi-a facut astazi prima duda, in sensul ca nu s-a resetat cand am rotit cheia in contact si ulterior nici din buton......in cele din urma am resit dar nu stiu cum exact. Cu aceasta ocazie am constatat ca nu este foarte deranjanta goarna.....poate fi ignorata relativ usor....eu tin motorul in curte deci nu m-am gandit la inlocuire.

 

Mi-a facut si mie o data figura dar cand am folosit pentru prima data cheia a doua.

 

Referitor la nivelul sirenei, o sa ma mai uit in carticica, parca se putea regla. (?)

Cand mi-a pornit ziua, fiind langa ea, si mie mi s-a parut ca nu suna prea tare. Dar, pot sa-ti spun ca o data, pe la 4 dimineata, cand cineva mi-a spart topcase-ul (probabil tentativa de furt, mi-a spart o bucatica de plastic langa incuietoare), a sunat alarma si, desi am niste "termopane" bune care izoleaza excelent, (motocicleta sta in fata blocului, eu locuiesc la etajul 5), ne-a trezit din somn alarma iar cand am iesit pe geam mai era un vecin deja iesit. :rolleyes: Asadar, ceva efect are... si poate daca nu suna, ramaneam de tot fara topcase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa mentionez in postul de ieri: motocicleta mea a ajuns de doua ori pe jos si zgarieturi au existat doar la nivelul cilindrilor (crashbar si aparatoare) si discret la ghidon si oglinda; nimic in zona rezervorului.

 

Personal, gasesc mai util scutul de motor mare, care, pe langa ca este mai solid si ajunge pana spre roata spate, in plus protejeaza si galeriile. Chiar recent am lovit cu scutul la o denivelare mai adanca pe un drum accidentat in Slovenia si am zis merci ca am scutul ala, nu mai zic de pietre sarite etc.

 

 

 

Mi-a facut si mie o data figura dar cand am folosit pentru prima data cheia a doua.

 

Referitor la nivelul sirenei, o sa ma mai uit in carticica, parca se putea regla. (?)

Cand mi-a pornit ziua, fiind langa ea, si mie mi s-a parut ca nu suna prea tare. Dar, pot sa-ti spun ca o data, pe la 4 dimineata, cand cineva mi-a spart topcase-ul (probabil tentativa de furt, mi-a spart o bucatica de plastic langa incuietoare), a sunat alarma si, desi am niste "termopane" bune care izoleaza excelent, (motocicleta sta in fata blocului, eu locuiesc la etajul 5), ne-a trezit din somn alarma iar cand am iesit pe geam mai era un vecin deja iesit. :rolleyes: Asadar, ceva efect are... si poate daca nu suna, ramaneam de tot fara topcase.

 

NICI WIEN NU MAI E CE A FOST......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Un nou detinator de R1200 GS.

 

 

 

Ce-a fost mai usor ai facut,ti-ai luat motor! :bounce:

 

acu vine partea mai grea,de care parbriz,de care protectie,de care sa,etc

 

daca-i intrat in hora asta,nu mai scapi!

 

Sa-l stapanesti sanatos! Bun pretu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde sa inlocuiesc anvelopele in zona Buc.? mi-e teama de senzorii de presiune.....probabil daca le spun de existenta lor vor avea grija, dar nu strica sa va intreb.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@khk & xtrlblack: Merci de sugestii. Ma uit. Ma documentez. O sa iau eu o decizie :))

 

@khk cred ca ai dreptate in privinta protectiilor de rezervor. La cazatura s-a zgariat putin crashbarul stanga si capacul de la cilindru... nici nu cred ca a ajuns ghidonul jos, s-a oprit in cutie si cilindru. Am sa ma uit la scut si cred ca o sa las protectiile de rezervor cand o sa imi iau si alt engine guard eventual cu ceva mai multe bare care imbraca motorul. In legatura cu reglarea alarmei: am citit riders manual si nu aparea nimic pe acolo. Prin ce carte gasesti informatiile astea?

 

@ianachim: am inteles ca ma poti ajuta cu niste impresii in legatura cu modelul de parbriz Desierto de la TT. Cat de mare e fata de cel stock? La mine in momentul de fata stau cu tot capul deasupra protectiei oferite de parbrizul curent.

 

@cnairda: Merci. Da' Varadero-ul ala de "mi l-ai luat de sub nas" unde e :P.

 

@ovideo: Merci. asta e ... daca am intrat in hora tre' sa joc nu? Daca nu am inrosit site-urile alea 2 cat tot am cautat :) insa pana la urma am reusit sa gasesc ceva bun :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@khk cred ca ai dreptate in privinta protectiilor de rezervor. La cazatura s-a zgariat putin crashbarul stanga si capacul de la cilindru... nici nu cred ca a ajuns ghidonul jos, s-a oprit in cutie si cilindru. Am sa ma uit la scut si cred ca o sa las protectiile de rezervor cand o sa imi iau si alt engine guard eventual cu ceva mai multe bare care imbraca motorul.

 

o cazatura cu crash bar similar cu al tau:http://www.advrider....ad.php?t=250386

probabil la zgariatura ar fi facut fata cele de la MachineArt dar lovitura(fiind lipite de capac) o prelua cu siguranta capacul cilindrului......

La scut pot sa-ti recomand sa iei varianta din catalogul BMW. Eu am luat SW-Motech fiind similar la design dar putin mai ieftin si avea gaurile date total aiurea (intr-o parte lovea evacuarea si in cealalta distanta pana la evacuare de 4,5cm)angryfire.gif

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto scutul,ai idee si cat costa?

 

Tot mai mult imi plac proiectoarele alea! Ma gandesc sa-i pun si niste proiectoare,astea arata f misto.

 

Legat de protectiile la cilindrii,eu nu vad rostul la protectiile astea de aluminiu care imbraca capacul de chiuloasa.

In primul rand sunt scumpe ( in jur de 180 euro) si apoi daca,cazi pe ele oricum trebuie schimbate,ca arata ca dracu belite asa.

Nu stiu de ce a renuntat Bmw la protectia gen H&b sau TT care mai are o bara si pe sub cilindru si care intradevar protejeaza cilindru atunci cand il pui pe-o parte.Aia o slefuiesti putin,o vopsesti ,si nici nu se mai vede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto scutul,ai idee si cat costa?

 

Am gasit acum factura, scutul 219€, protectiile de cilindri 190€, proiectoare LED inclusiv montaj 595€, crashbar 296€, protectiile de cadru 158€ (toate originale BMW)

 

Tot mai mult imi plac proiectoarele alea! Ma gandesc sa-i pun si niste proiectoare,astea arata f misto.

 

Cum arata si cum se vad este un aspect, dar important este ca esti mai bine vazut iar noaptea (mai ales in curbe) si in tuneluri e alta viata. In plus, fiind led, consumul este foarte mic (14w/far).

Montajul este ok, motocicleta este pregatita deja cu gaurile si pt. legaturile electrice, nu e nevoie de modificari. De asemenea butonul este exact ca cel de pe ADV, integrat cu celelalte comutatoare. Problema ramane pretul :( dar eu nu regret deloc banii dati.

Se pot monta doar la modelele incepand cu facelift-ul din 2008.

 

Legat de protectiile la cilindrii,eu nu vad rostul la protectiile astea de aluminiu care imbraca capacul de chiuloasa.

In primul rand sunt scumpe ( in jur de 180 euro) si apoi daca,cazi pe ele oricum trebuie schimbate,ca arata ca dracu belite asa.

Nu stiu de ce a renuntat Bmw la protectia gen H&b sau TT care mai are o bara si pe sub cilindru si care intradevar protejeaza cilindru atunci cand il pui pe-o parte.

 

Eu le vad rostul, avand in vedere cat costa capacul de chiulasa. Da, se vad urat daca sunt lovite dar poti merge mai departe. Daca spargi capacul, nu prea mai mergi... in plus, si capacul zgariat se vede tare urat. Iar daca faci comparatia la pret, o protectie costa 95€ (se vand si separat) iar capacul cred ca vreo 400.

Exista si varianta sa pui protectiile "mici" din plastic, sunt convins (din proprie experienta la fostul boxer) ca fac ceva treaba.

 

Nu inteleg ce vrei sa zici ca a renuntat BMW la protectia H&B, nu a existat niciodata in oferta BMW, crashbar-ul original e acelasi din 2004.

Personal, eu vreau cat mai putine bucati de bara pe motocicleta, d-aia nu agreez deloc nici protectia de rezervor (care nu prea isi are rostul daca nu ai rezervor mare ca la ADV), nici suportii pt gentile ADV, nici protectiile H&B. In plus, strict ca si parere personala, alea de la HB nu-mi plac deloc ca si culoare, prea arata a aluminiu.

Sincer, interesant mi se pare crsahbar-ul de la TT, imi place cum arata si imi da impresia ca la ala chiar nu mai ai nevoie de protectii de cilindri.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis la protectia "gen" H&B,adica aia cu inca o bucata de teava care protejeaza si partea de jos a cilindrului. Asta am vrut sa spun.

Au avut la un moment dat,am vazut eu intr-un catalog ,astfel de protectii. Semanau mai mult cu cele de la TT,intradevar.

 

Un capac de chiuloasa costa undeva pana in 600 lei cu tot cu TVA. Am schimbat eu si inca pe cel cu busonul de ulei care e mai scump.

Proiectoarele cu led costa aici 470 eur cu tot cu TVA,si mi-au spus ca le poti monta si singur.Alea normale,fara led,sunt in jur de 400,adica cu 70 de euro mai ieftine,nu stiu daca merita. Avantajele celor cu led sunt evidente,dar pe de alta parte sa stii ca mergand in fata ta si uitandu-ma in odlinda,vedeam un amestec de lumina led cu lumina de bec,nu acelasi lucru se vede la un Adv cu proiectoare normale,la care se vede un singur fel de lumina. Parca arata mai bine cu acelsi gen de lumina si farul si proiectoarele.

Parere personala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis la protectia "gen" H&B,adica aia cu inca o bucata de teava care protejeaza si partea de jos a cilindrului. Asta am vrut sa spun.

Au avut la un moment dat,am vazut eu intr-un catalog ,astfel de protectii. Semanau mai mult cu cele de la TT,intradevar.

 

Da, si eu m-am exprimat gresit, insa cum am spus, original BMW nu au fost la GS altele decat cel pe care-l stii; ce spui tu, dar cu bara aia mica pozitionata ceva mai sus exista pt R1200R (Duracell are asa).

 

Un capac de chiuloasa costa undeva pana in 600 lei cu tot cu TVA.

 

Evident, nu te contrazic, dar mi se pare ciudat 600ron, eu stiam clar mai mult. O sa intreb si aici.

 

Parca arata mai bine cu acelsi gen de lumina si farul si proiectoarele.

Parere personala.

 

Si eu zic ca se vedeau mai frumos de aceeasi culoare dar am senzatia ca find culori diferite ai sansa sa fii mai repede observat. Oricum, nu am de ales, asa ca raman asa "mai colorat" :D Si imi place ca la motocicletele nostre, fiind si stopurile si semnalizarile cu led nu mai ai grija becurilor. ;)

Protectoarele mai au avantajul ca de exemplu o data cand mi s-a ars becul (faza de intalnire) si era pe inserat, pana la prima benzinarie, si-au facut treaba in loc de far.

La ADV din cate am inteles nu se monteaza prioectoarele cu LED, nu stiu de ce.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Sefii de marketing de la BMW, KTM si HD sunt facuti de aceeasi mama in vitro, avind in vedere ca modelele vandute sunt aproape chele si dupa cumparare fra, pardon..clientii sunt vrajiti sa bage adanc mina in buzunar, cumparand tot felul de ace, brice si carice, incepind cu busoane de ulei, zeci de protectii si parbrize la preturi astronomice!

Pentru toate astea gandesc ca exista MasterCard :wink:

Referitor la proiectoare, sunt pe piata unele 95% identice cu cele originale BMW, Hella Micro DE la pretul de 300 ron, echipate cu xenon sunt cu mult peste cele cu led originale.

Sunt si unele bulgaresti, facute dupa Hella, identice, care costa 150 lei/perechea, eu le am pe LT de un an si jumatate si sunt extrem de multumit.

Sigur, asta daca reusesti sa treci peste orgoliul deranjat de faptul ca nu sunt stantate BMW :haha: .

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sefii de marketing de la BMW, KTM si HD sunt facuti de aceeasi mama in vitro, avind in vedere ca modelele vandute sunt aproape chele si dupa cumparare fra, pardon..clientii sunt vrajiti sa bage adanc mina in buzunar, cumparand tot felul de ace, brice si carice, incepind cu busoane de ulei, zeci de protectii si parbrize la preturi astronomice!

Pentru toate astea gandesc ca exista MasterCard :wink:

Referitor la proiectoare, sunt pe piata unele 95% identice cu cele originale BMW, Hella Micro DE la pretul de 300 ron, echipate cu xenon sunt cu mult peste cele cu led originale.

Sunt si unele bulgaresti, facute dupa Hella, identice, care costa 150 lei/perechea, eu le am pe LT de un an si jumatate si sunt extrem de multumit.

Sigur, asta daca reusesti sa treci peste orgoliul deranjat de faptul ca nu sunt stantate BMW :haha: .

Buna infirmatie...... A instalat cineva proiectoarele pe butonul de cancel al semnalelor? E o solutie interesanta. Daca da, m-ar interesa detalii.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa divulgi sursa te rog, am cautat intens pt rt-ul meu si cele mai ieftine discuri brembo fata le-am gasit la 200 euro/set iar placutze carbon/ceramice deloc.

Le-am luat de la un tip din Germania care are atelier de reparatii moto si sigur are reduceri de preturi.Te-as ajuta dar nu mai ajung curand acolo, el vorbeste doar germana si nu am cum sa discut cu el, am reusit prin intermediul altei persoane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna infirmatie...... A instalat cineva proiectoarele pe butonul de cancel al semnalelor? E o solutie interesanta. Daca da, m-ar interesa detalii.

Si eu is interesat de asta :) Cum se poate face ca sa nu iti stinga proiectoarele cand iti stingi semnalizarea? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...