Admin l.u.v Postat August 24, 2012 Admin Share Postat August 24, 2012 (editat) Wunderlich..Mecca BMW-istilor cu portofele groase http://www.wunderlich-bmw.com/shopart/8600230-2-2242/shop/Parts-pool/8/Autoswitch.htm PS:As vrea sa comand si eu unul, importatorul este din Bucuresti, cine mai doreste sa ne combinam , sa iasa transportul mai mic?? Editat August 24, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Sefii de marketing de la BMW, KTM si HD sunt facuti de aceeasi mama in vitro, avind in vedere ca modelele vandute sunt aproape chele si dupa cumparare fra, pardon..clientii sunt vrajiti sa bage adanc mina in buzunar, cumparand tot felul de ace, brice si carice, incepind cu busoane de ulei, zeci de protectii si parbrize la preturi astronomice! Pentru toate astea gandesc ca exista MasterCard Referitor la proiectoare, sunt pe piata unele 95% identice cu cele originale BMW, Hella Micro DE la pretul de 300 ron, echipate cu xenon sunt cu mult peste cele cu led originale. Sunt si unele bulgaresti, facute dupa Hella, identice, care costa 150 lei/perechea, eu le am pe LT de un an si jumatate si sunt extrem de multumit. Sigur, asta daca reusesti sa treci peste orgoliul deranjat de faptul ca nu sunt stantate BMW . De accord pt RO, dar de exemplu prin strainezia nu prea merge cu aftermarket uri neomologate. chiar si pt cele omologate tot trebe sa treci pe la inmatriculari sa ti le treaca in cartea vehiculului. Deci unele solutii pot fi usor de implementat in RO unde nu verifica nimeni nimic (ex la fost a mobra: proiectoare Hella, discuri frane FERODO trecute in carte,lampa LED pt numar omologata in DE rejectata in CH , etc.. ) In alta ordine de idei, dupa ce iese din garantie o sa trec pe xenon ca se pare ca eu merg mai mult noaptea decat ziua Wunderlich..Mecca BMW-istilor cu portofele groase http://www.wunderlich-bmw.com/shopart/8600230-2-2242/shop/Parts-pool/8/Autoswitch.htm PS:As vrea sa comand si eu unul, importatorul este din Bucuresti, cine mai doreste sa ne combinam , sa iasa transportul mai mic?? mai incearca si aici http://www.nippynormans.com/, uneori au chestii interesante si la preturi bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 (editat) Buna infirmatie...... A instalat cineva proiectoarele pe butonul de cancel al semnalelor? E o solutie interesanta. Daca da, m-ar interesa detalii. informatie....sorry - taste mici degete groase Si eu is interesat de asta Cum se poate face ca sa nu iti stinga proiectoarele cand iti stingi semnalizarea? exact, tii apasat mai mult de 2 sec....mai are suplimentar si un led care sa-ti indice starea proiectoarelor (stins/aprins) si o functie care le taie curentul la cateva sec. dupa ce scoti cheia din contact (daca cumva sunt aprinse) avea polonezu de la bmw camp - cel cu 1200 PS:As vrea sa comand si eu unul, importatorul este din Bucuresti, cine mai doreste sa ne combinam , sa iasa transportul mai mic?? ma bag si eu.....da nus daca asta este tot....sau tu le ai deja montate si vrei doar eliminarea butonului? nu m-as baga singur sa fac montajul....... http://www.autoswitch.com/as6b.php Editat August 24, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 24, 2012 Admin Share Postat August 24, 2012 Nu, eu am legat proiectoarele pe direct cu faza scurta, dar mi-as lua si un autoswitch, nu stii la ce foloseste la casa omului De montaj nu-i bai, am eu om meserias in Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 (editat) poate merge asta autoswitch super...da-mi si mie datele lui in pm si sa-mi spui cum facem cu comanda Editat August 24, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Am citit pe wunderlich acu mai multe despre ce face butonu ala magic. Eu ale mele mi le-am legat cu releu pe faza lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 24, 2012 Admin Share Postat August 24, 2012 (editat) http://www.wunderlich.de/Haendler/International/Romania/ Eu plec luni in concediu si ma intorc in jur de 05.09, daca nu este tarziu vorbim atunci. Daca vrei ii sun eu, am mai luat ceva de la ei si am datele in baza lor. Daca este ok lasa-mi nr.de tel si te sun dupa ce ma intorc. Editat August 24, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 Unde sa inlocuiesc anvelopele in zona Buc.? mi-e teama de senzorii de presiune.....probabil daca le spun de existenta lor vor avea grija, dar nu strica sa va intreb. revin la intrebarea mea, poate gasesc un raspuns avand in vedere ca la jante spitate si cu senzor nu vrea sa se bage nici o vulcanizare...... Ceva sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 27, 2012 Autor Share Postat August 27, 2012 (editat) revin la intrebarea mea, poate gasesc un raspuns avand in vedere ca la jante spitate si cu senzor nu vrea sa se bage nici o vulcanizare...... Ceva sugestii? da mi pm cu nr tau sa te indrum de AUGUST Editat August 25, 2012 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 de AUGUST Ma bag si io la poza de (sfarsit de) septembrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 da mi pm cu nr tau sa te indrum de AUGUST super poza si mai ales super numarul de pe gs ma gandesc ca este dragostea anterioara KTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 ...Baraj Siriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Enduro-touring...........mai degraba SM touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 revin la intrebarea mea, poate gasesc un raspuns avand in vedere ca la jante spitate si cu senzor nu vrea sa se bage nici o vulcanizare...... Ceva sugestii? Salut, Daca vrei sa faci ambele roti in acelasi timp s-ar putea sa fie un pic mai complicat, pentru ca roata fata e de facut la o vulcanizare moto, iar cea spate la una auto; mai corect spus, roata fata nu se poate echilibra pe masina de echilibrat ptr moto (din cauza tipului prinderii) si invers. La vulcanizarile auto poti sa le dai tu roata jos, ca multora le e teama sa se bage si majoritatea nici nu au aprobare RAR pentru asa ceva. Altfel, daca vrei totul intr-un loc si nu vrei sa-ti murdaresti mainile, sunt cateva locuri, precum Autozone, unde pot rezolva ei totul. M-as feri de cei care vor sa echilibreze rotile moto (roata fata) cu sistemul acela adaptor tip "gheara" si nu stiu nici cat de ok este echilibrarea statica (manuala sau cu plumbi doar pe mijlocul rotii). Nu uita sa le precizezi de senzorii de presiune. N-ar trebui sa fie probleme daca omul care se ocupa nu e babuin si este atent. Iar cu rotile spitate se feresc crezand ca sunt tube-type. Daca le explici ca sunt fara camera si ca nu difera cu nimic de o janta normala n-o sa mai aiba retineri. Eu am facut roata spate la un Auto-Soft. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Salutare, Am intampinat prima problema cu atelajul si anume mi s-a blocat frana fata. SIMPTOME; Discurile sunt incinse ca naiba, la liber DEABIA pot sa o imping, maneta de frana este extrem de tare, as putea spune ca de 2-3 ori mai rigida decat in mod normal, si nu cred ca reusesc sa o strang cat puteam in mod normal in mers daca inchid gazul ma da in nas pusa pe cricul central si invartit roata fata= NU SE INVARTE Cand am plecat de acasa nu am observat chestia asta. Dupa vreo 2km am oprit si am observat ca o imping la liber extrem de greu. Dupa vreo 10 minute am plecat si am observat ca isi daduse drumul, iar la un semafor chiar puteam sa o imping la liber in mod normal. Insa dupa inca 1 km am oprit ca incepuse sa miroase placutele de cat se incinsesera.Am reusit sa ajunga cat de cat pana la munca, insa am lasat in urma un miros de placute incinse. Am vorbit cu un prieten si mi-a spus ca cel mai probabil este de la pistonase si ca ma sfatuieste sa desfac roata fata, sa vad cum strang placutele cand actionez frana , eventual sa dau pistoanele cu niste spray degripant. Ceva sfaturi? Multumesc, Mr.Sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Am intampinat prima problema cu atelajul si anume mi s-a blocat frana fata. Foarte posibil sa nu fie asta problema ta dar, apropos de asta, stiu ca s-au intamplat cazuri cand surubul de la protectia de mana dreapta se slabea, protectia pica "milimetric" in jos si bloca putin maneta de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Schimba lichidul de frana fata spate, in toate circuitele. Am vazut si eu o mobra care o cazut pe partea dreapta direct pe maneta de frana, de s-o blocat roata. Avea si handguard dar degeaba. Omu o desfacut aerisitorul de la un etrier, o mai lasat lichidul sa iese si s-o deblocat roata. Apoi am desfacut pompa fata, am schimbat lichidu de frana, am pus tot la loc si o fost ok socoteala. In plus, ce as mai face eu la mobra ta, sa curat bine pistonasele si sa apas frana de cateva ori apoi sa le imping inapoi, ca sa fiu sigur ca culiseaza corect. Am avut etrier la care erau atat de intepenite pistonasele de abia s-or deblocat. Bine, asta era in alt episod, cand mergeam in toiu iernii cu mobra si s-o intepenit alea acolo din cauza de la sarea de pe drum sau cu ce curata astia de zapada. Alt lucru foarte important, cand schimbi placutele de frana sau asa, sa desfaci capacul de la borcanasul de umplere. Ce se intampla e ca daca ai prea mult lichid in el, si tu fortezi pistoanele inauntru ca sa poti baga placutele noi, lichidu ala de frana urca sus in borcanas si daca nu mai are unde, si tu tot fortezi/lastaresti cu levierul, il poate crapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 28, 2012 Autor Share Postat August 28, 2012 Schimba lichidul de frana fata spate, in toate circuitele. Am vazut si eu o mobra care o cazut pe partea dreapta direct pe maneta de frana, de s-o blocat roata. Avea si handguard dar degeaba. Omu o desfacut aerisitorul de la un etrier, o mai lasat lichidul sa iese si s-o deblocat roata. Apoi am desfacut pompa fata, am schimbat lichidu de frana, am pus tot la loc si o fost ok socoteala. In plus, ce as mai face eu la mobra ta, sa curat bine pistonasele si sa apas frana de cateva ori apoi sa le imping inapoi, ca sa fiu sigur ca culiseaza corect. Am avut etrier la care erau atat de intepenite pistonasele de abia s-or deblocat. Bine, asta era in alt episod, cand mergeam in toiu iernii cu mobra si s-o intepenit alea acolo din cauza de la sarea de pe drum sau cu ce curata astia de zapada. Alt lucru foarte important, cand schimbi placutele de frana sau asa, sa desfaci capacul de la borcanasul de umplere. Ce se intampla e ca daca ai prea mult lichid in el, si tu fortezi pistoanele inauntru ca sa poti baga placutele noi, lichidu ala de frana urca sus in borcanas si daca nu mai are unde, si tu tot fortezi/lastaresti cu levierul, il poate crapa sefu tot respectul si eu ce mai impingeam in pistonase ma futea nevasta in gura ca ii dispareu carligele de lemn din casa sa nu bag metal pe ele puneam carligul desfacut acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Pai poti pune linistit levieru intre placutele vechi ca nu se intampla nimic, numa trebuie avut grija la nivelu de sus de la rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cool man Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Are idee cineva daca se poate pune power chip la 1200 gs si daca face cineva chestia asta in romania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 30, 2012 Autor Share Postat August 30, 2012 Are idee cineva daca se poate pune power chip la 1200 gs si daca face cineva chestia asta in romania? ce face jucaria asta ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 ce face jucaria asta ??? cumva un fel de power comander ca la motociclete? pardon, am vrut sa scriu " japoneze"? eu zic sa incerci sa cipezi zarzareaua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Are idee cineva daca se poate pune power chip la 1200 gs si daca face cineva chestia asta in romania? Din cate am auzit, nu este recomandat; eu n-as face asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Nu cred ca poti face ceva ca sa o faci mai puternica, fara sa bagi bani seriosi in ea, sa pui alte pistoane mai usoare sau alte axe cu scame, dar o poti face sa traga mai altfel, relativ ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 31, 2012 Autor Share Postat August 31, 2012 Nu cred ca poti face ceva ca sa o faci mai puternica, fara sa bagi bani seriosi in ea, sa pui alte pistoane mai usoare sau alte axe cu scame, dar o poti face sa traga mai altfel, relativ ieftin ...ia zi sefu...cum...pierd garantia? o sa meraga mai bine de atat???? http://www.youtube.com/watch?v=0bmqWQ3BULo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.