Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

... insa la cum stau lucrurile acum as alege HP2 Enduro :D

 

Cine stie, poate in viitor vom vedea iar un HP2 Enduro cu roata de 21" si niste kg bune in minus.

Pe cel precedent l-am condus atat pe strada cat si la un trainig enduro, mi-a placut foarte mult insa pt. felul meu de a merge, era prea enduro.

Avea insa doua mari probleme: prima era preul si a doua lipsa ABS-ului. A doua s-ar rezolva de la sine, avand in vedere ca din 2013 nu se mai produce niciun BMW fara ABS dar prima ma tem ca ar cam ramane...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intradevar singurul minus este lipsa ABS-ului, insa as fi dispus sa trec peste el. Cat despre bani nici GS-ul nu este ieftin (depinde unde te gasesti financiar si cat esti dispus sa dai din ei pentru acest hobby)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar singurul minus este lipsa ABS-ului, insa as fi dispus sa trec peste el. Cat despre bani nici GS-ul nu este ieftin (depinde unde te gasesti financiar si cat esti dispus sa dai din ei pentru acest hobby)

 

Ma rog, si diferenta aia de bani era intr-o masura justificata de faptul ca se livra cu inca un set de roti echipate cu anvelope de strada, inclusiv discuri, gata doar sa le schimbi intre ele.

 

pai... vinde-ti GS-ul si ia-ti HP daca asta te-ar face fericit! O viata avem... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

evident exista si dezavantaje venite din cloncanit la viteze mici at. cand reduci+gaz sau invers

Scuze, nu o fac din rautate, sau ca am boala pe GS, pus si simplu numai la GS cardanul se comporta asa. Am observat si eu. Mirarea mea la ST a fost cand cardanul s-a comportat ca si un lant bine reglat. Fara clancanit sau alte jocuri la plecare sau frana de motor, nici nou, nici dupa 40000km. Poate GS-ul nou, odata cu schimbarea din stanga-n dreapta sau viceversa ? au remediat si treaba asta. Altfel, desi mi-a placut grozav sa surubaresc la lanturi, nu-i gasesc niciun defect cardanului.

 

du-te pe advrider si mananca la rahat. o sa-ti dispara contu mai repede decat l-ai facut. acolo oamenii intra sa se ajute si sa-si impartaseasca impresii. daca se contrazic, o fac cu bun simt si diplomatie.

acolo toate mobrele servesc aceluiasi scop.

n-are rost sa zic cum e la noi...

Ai dreptate cu ADV-ul, dar acolo tarcurile sunt bine delimitate si nu prea se sare gardul.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, nu o fac din rautate, sau ca am boala pe GS, pus si simplu numai la GS cardanul se comporta asa. Am observat si eu. Mirarea mea la ST a fost cand cardanul s-a comportat ca si un lant bine reglat. Fara clancanit sau alte jocuri la plecare sau frana de motor, nici nou, nici dupa 40000km. Poate GS-ul nou, odata cu schimbarea din stanga-n dreapta sau viceversa ? au remediat si treaba asta. Altfel, desi mi-a placut grozav sa surubaresc la lanturi, nu-i gasesc niciun defect cardanului.

Cred ca are mare legatura si cu ambreajul uscat din care nu prea poti corecta mare lucru si mai mult nu este indicat sa incerci....eu unul il urasc.

Probabil au remediat si acest aspect avand in vedere ambreajul umed si ceva experienta din urma (nu pot sa cred ca cineva poate gasi cloncanitul ala atragator)

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi si ambreiajul uscat, nu zic nu. Mie mi-a placut. Mai moale si nu am simtit nimic neplacut sau special la el. Chestia cu lipsa clancului in cardan, din ce am citit, se datoreaza tipului de angrenaj conic. GS-ul are dantura conica cu dintii inclinati, angreneaza dinte cu dinte, ST-ul are angrenaj hipoid, permanent sunt trei dinti in angrenare, iar jocurile functionale,la acesta, sunt mult mai mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai ce sa-i faci, decat sa te obisnuiesti cu el asa cum e. Vezi bine multi BMW-isti vechi, nu reclama nimic visavis de cardan. S-au obisnuit cu el si probabil nici nu gandesc ca se poate si fara clanc.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clancanitul acela nu are nimic de-a face cu ambreiajul.

Este din cauza unui joc prea mare intre roata farfurie si pinionul de atac (sau cum dracu' se numesc ele) din grup, se poate sesiza usor daca ridici motorul pe cricul central si invarti roata spate inainte si inapoi.

Mai poate sa existe joc si in cutie, intre pinioane si ax, astfel jocul final se mareste.

Si la mine este asa, cand plec respectiv cand tai cazul si intru in frana de motor la viteze mici, dar pur si simplu il ignor, motorul are 65.000 km si nu am observat sa creasca clancanitul in intensitate.

Editat de Okesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jocul este functional, fara el nu se poate la acest tip de angrenaj. Este prezent si la motoarele noi si la cele uzate. Daca din greseala acel joc se anuleaza, grupul conic moare in foarte scurt timp.

 

dar pur si simplu il ignor,

Felicitari, ai devenit un BMW-ist veritabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topcase-ul plin cate clar la cca 10kg iar mutarea lui cu cca 30-40cm mai in fata nu cred ca este chiar egala cu zero, adica e vorba de fizica/mecanica. Ma rog...

 

Nu inteleg insa legatura intre ce am spus eu si toata povestea ta cu teama ta, ce anvelope ai folosit etc.

Eu ma referisem la tendinta de ridicare pe o roata la accelerari viguroase, cu atat mai mult cand este incarcata sau/si se urca o rampa.

Dar nu mai conteaza; important este ca pt cine gaseste avantajos, topcase-ul se poate monta si altfel.

De unde pot cumpara si eu un adaptor de topcase care se monteaza pe locul seii din spate, ca nu am vazut asa ceva de vanzare?Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde pot cumpara si eu un adaptor de topcase care se monteaza pe locul seii din spate, ca nu am vazut asa ceva de vanzare?Mersi

ce-ti trebuie mai exact? zici de placa topcase-ului sau ai placa si cauti o solutie s-o prinzi pe motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

De unde pot cumpara si eu un adaptor de topcase care se monteaza pe locul seii din spate, ca nu am vazut asa ceva de vanzare?Mersi

 

da mi un pm cu nr tau

iti dau eu unul ca model si daca l scoti facut la pret ok mai vreau si eu unul

 

da mi pm cu nr tau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si asa cum stii si tu, la " voi" pretul e tinut sus megaartificial ( si sa vorbim doar de piata SH ca de nou ..chiar ca e aberatie ).

eu constat ca punctul tau de referinta tinde catre 0(pornind de la -)....pai pretul de nou este "aberatie", pretul SH este "megaartificial", in concluzie tu vrei bmw dar nu ai bani si gasesti tot felul de justificari (si aici scuza-ma ca spun asa) aberante in cazul pretului.

Daca tu gasesti un chilipir(adica finalizezi tranzactia) nu putem decat sa ne bucuram pentru tine, insa exista vorba aia "daca ceva arata prea bine ca sa fie adevarat, atunci sigur nu este" Daca vei accepta pretul probabil vei gasi o mobra excelenta, in caz contrar vei cumpara ceea ce iti permiti (probabil la fel de bune dar nu GS/A)

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde pot cumpara si eu un adaptor de topcase care se monteaza pe locul seii din spate, ca nu am vazut asa ceva de vanzare?Mersi

 

 

Intreaba intai la Bavaria. Este vorba de adaptorul care iti permite sa prinzi suportul original de topcase in locul seii din spate.

http://www.teileineile.de/en/bmw-motorcycle-luggage/r1200gs/top-case-holder-sozius-seat-for-r1200gs?XTCsid=a203e8384e42fca31b054f15fa14acb5

 

 

 

cred ca la asta se refera:

 

 

 

Nu, linkurile pe care le-ai pus tu prezinta accesorii pe care poti fixa mai usor bagaje normale mai mari, gen rollbag, nu au legatura cu topcase, au rol de portbagaj.

Cum am spus mai sus, eu ma refeream la adaptorul cu care montezi topcase-ul vario pe locul din spate.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt inca hotarat la cauciucuri. Chiar nu se pot folosi Turancele pe plaja? Ca am o mica alergia la cramponate.

Asa gandeam si eu si pana la urma am zis sa incerc un set de cramponate, ca de... cat de rau poa' sa fie? Pana la urma era mai mare regretul ca nu puteam sa ies de pe asfalt decat cu morcovu' (cand era risc de noroi). Cu siguranta pot spune ca ma asteptam sa fie mai rau, mai ales ca nici nu am pus TKC-uri, ci niste Karoo T f putin folosite. Rontaiala si zgomotul sunt insesizabile iar pe asfalt uscat cel putin si fara sa exagerezi merg foarte bine. Se lasa un pic mai repede pe viraje mobra, dand la inceput o senzatie de nesiguranta, dar e o chestie de adaptare, dupa doua trei zile de mers nici nu mai remarci treaba asta, te recalibrezi. Am mers si 140-150 km/h si sunt ok, doar ca la viteze mari se duc si mai repede. Astea sunt minusurile: se uzeaza rapid, nu poti sa mai fortezi(!) nota pe asfalt (adica peste 160 si chestii "de circuit") si inteleg ca trebuie sa fii maii atent pe ploaie. Altfel, poti sa mergi destul de zdravan si cu asa ceva, unii dau cu scaritele pe jos cu ele. Iar sentimentul pe care il ai stiind ca poti sa mergi pe oriunde, oricand cu o motocicleta care este destul de capabila pe off, mi se pare f misto. Daca insa mergi 99% pe asfalt si-ti place viteza, evident ca nu prea e rost cu ele.

 

De unde pot cumpara si eu un adaptor de topcase care se monteaza pe locul seii din spate, ca nu am vazut asa ceva de vanzare?Mersi

 

Daca intentionezi sa-i pui un topcase "normal" pe locul pasagerului, ai vazut si cum arata chestia asta? Vezi ca se gasesc poze... ideea e ca eu unul n-as face asa ceva din doua motive: o data pentru ca m-ar deranja cand sa ma urc / dau jos de pe mobra, eventual si cand stau daca imi vine prea in spate; si al doilea, ptr ca arata ca un coor! Absolut! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... poti sa mergi pe oriunde, oricand cu o motocicleta care este destul de capabila pe off...

 

Presupunand ca vorbesti on-topic despre motocicleta ta ;)

 

 

 

 

 

 

... ideea e ca eu unul n-as face asa ceva din doua motive: o data pentru ca m-ar deranja cand sa ma urc / dau jos de pe mobra, eventual si cand stau daca imi vine prea in spate; si al doilea, ptr ca arata ca un coor! Absolut! :)

 

 

 

Asta am zis si io de la inceput, nu mi-as pune pt. ca ma va incurca la urcat/coborat. Dar am vazut destui care se urca pe GS&co altfel decat clasic, "aruncand" piciorul inainte direct peste sa, pt. acestia nu ar fi o diferenta. Deranjant pt. spate nu cred ca vine, din poze pare ok si nici nu cred ca ar fi gandit-o sa deranjeze dar ca si spatar pt. unii poate fi un avantaj.

Ca arata ca un coor (un verdict cam grav as zice, mai ales unde poate fi vorba si de gusturi) ar putea fi adevarat dar asa multe accesorii arata in functie de persoana/gust ca un coor. Si eu gandesc asa despre multe accesorii dar am ezitat s-o zic asa direct :)

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, linkurile pe care le-ai pus tu prezinta accesorii pe care poti fixa mai usor bagaje normale mai mari, gen rollbag, nu au legatura cu topcase, au rol de portbagaj.

Cum am spus mai sus, eu ma refeream la adaptorul cu care montezi topcase-ul vario pe locul din spate.

Adică nu exista decât vario? Al doilea link oferă soluție pentru orice tip de topcase aftermarket.

De exemplu Givi, care după mine arată mai bine decât vario....

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Life is Joy :)

 

(atentie la info din dreapta jos a ecranului)

 

Highest unpaved mountain road in Europe.
During the Stella Alpina rally climb to top Col de Sommeiller on BMW R1200GS.
Sommeiller is in Italian Alps and total 3050 mtr. The unpaved road ends on 3009 mtr.
The road is the highlight of the Stella Alpina Rally witch is held every year.

 

Mai multe detalii aici: http://www.lifeisjoy.nl/Listmovies.php

 

Cu ocazia asta m-am convins (iar) ca un crashbar nu e suficient, aparatorile de cilindri din aluminiu nu strica :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Este clat, Wunderlich si Touratech se vor lansa si in productie "de masa" de-acum :rolleyes: ..

Un poxipol si o tabla indoita fac minuni in cazuri de-astea..pt.restul exista Mastercard

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este clat, Wunderlich si Touratech se vor lansa si in productie "de masa" de-acum :rolleyes: ..

Un poxipol si o tabla indoita fac minuni in cazuri de-astea..pt.restul exista Mastercard

 

 

 

 

 

M am tot uitat pe traseul facut si nu am vazut nici o "crapatura" sa bagi MASTERCARDUL....

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...