Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

alooo bai ...

ati BOLANZIT....?

ICISA E VORBA DE BMW NU DE DEX...CA VA URC ACUM PE FLEX!!!

 

 

 

bogdan

te rog eu mult.....

 

lasa DEXul la altii si termina cutiile alea ...mai ales ca acum ....ai ....pana si ....BALAMALELE,,,,,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum astept pe pm sa vad cat de bogata si variata e colectia ta de injuraturi cu trimitere la origini ..si probabil pe forum vaicareli si spume la gura. [Pe care sper sa nu le mai vad odata adaugat la ignore]

pai tu ma faci ortac/miner cand eu vreau sa te ajut sa intelegi cum vine cardanul pe de o parte iar pe de alta parte te oftici cand iti raspund cu aceeasi moneda si te fac zdreanta...?!

 

macar acum ai inteles semantica frazei lui Bogdan sau tot insisti sa intelegi dpdv tehnic cum vine cardanul pe o parte?

 

ma retrag, o gramada de corporatisti aroganti si sclifositi pe aici de care rad si pe care ii iau la misto cu placere in mod normal, dar ce e mult strica.

cinste celor modesti si cu bun simt.

 

ortac o fi avut initial sensul de tovaras DAR se foloseste exclusiv pentru mineri. in contextul dat are exact sensul explicat de Bogdan ( incult.badaran.necizelat etc.) mai ales de la mineriade incoace. la fel ca atunci cand spui "taran" si evident nu vrei sa sugerezi un lucrator al pamantului harnic, destept si cu bun simt, dimpotriva.

 

Editat de Sergiu_KB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si asa cum stii si tu, la " voi" pretul e tinut sus megaartificial ( si sa vorbim doar de piata SH ca de nou ..chiar ca e aberatie ).

stiu ca putem discuta in contradictoriu tu fiind un veteran am bmw-ului, eu unul fan de japoneze si cu pareri bine definite in timp atat tehnic cat si uman, deci n-are rost :)

 

 

Pai hai, inainte sa ne definim parerile asa de bine si sa dam verdicte ca este aberatie etc, sa vorbim in cunostinta de cauza. De exemplu noul GS costa la baza fix cat CT, ST si Explorer. Fostul era intr-adevar ABERANT de scump, fiind la baza cu cateva sute de euro mai ieftin iar cu dotarile echivalente (ABS, ASC) cu imensa suma de cca 500 mai scump. :D

 

Dar hai sa vedem ce ne asteapta de exemplu la preferata ta Honda dupa cumparare si sa vedem unde sunt aberatiile. Si mi-a venit ideea sa caut preturile la accesorii dupa ce ieri vorbeam cu Ovideo care mi-a zis ca a cerut oferta de pret la CT accesorizata full (ma rog, ce inseamna full la Honda, ca nu se pune problema de tempomat, far cu LED, senozi de presiune sau ESA, astea sunt din alta era) si ca batea la 18.000 eur.

 

Deci, iata ce urmeaza dupa pretul de baza, (preturi in euro):

 

- set complet 3 cutii (top+sidecase): Honda 1780; BMW: Vario 1048 iar cele ADV de aluminiu 1258. (n caz ca nu se comanda set de trei, preturile individuale sunt exact duble fata de BMW Vario)

- geanta interioara case: Honda 99, BMW (vario si impermeabila) 85

- proiectoare LED: Honda: inclusiv cabluri, set montaj etc 729 dar obligatoriu cu acel cadru-decor (asazis-ul cadru de rezervor) care mai costa 318. Deci peste 1000 cu totul, altfel nu le poti avea. La BMW setul de proiectoare LED cu tot cu set montaj costa numai 469;

- cric central: Honda: 228, la BMW este standard inca de acum 20 ani de la 1100GS. Dar ca sa fiu corect, as echivala suma asta de exemplu cu computerul de bord si handguard care la GS sunt optionale.

- manere incalzite: Honda (inclusiv set montaj etc) 341, la BMW doar 197

- alarma: la Honda 401, la BMW 209. Cu mentiunea ca la BMW, atat alarma cat si manerele incalzite sunt in lista de optiuni, nu de accesorii, si odata comandate sunt montate din fabrica, nu de un nene la ei in service la cerea clientului cum e la Honda. Asadar, nu este deloc exclus sa se mai adauge si pret de montaj pt Honda. In plus, pt manerele incalzite, toate cablajele la BMW sunt elegant integrate in ghidon, nu in halul in care se vad la Honda (am pus comentariile si pozele aferente pe topicul de Crosstourer in primavara).

 

Asdar, la un calcul in cazul adaugarii acestor accesorii (nu am luat in calcul cricul) iese o diferenta de cca 1600eur in favoarea BMW.

So... cine sunt aia aberanti cu preturile?

 

Asdar, conform listei de preturi incluzand si alte "detalii" neincluse mai sus cum ar fi parbriz putin mai mare, priza de 12v, cricul etc CT-ul sare de 18.000. Si asta cum am zis fara "rahaturi electronice" gen ESA, RDC.

 

Spor la trolat si batut campii in continuare "anti-bmwistilor". :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la Mosu, apoape tot ce trebuie sa stim despre subiect, cu bune si rele:

 

http://www.mts1200.info/bmw_r1200gs/suspension/esa.htm

Si o poza pt ca ati fost cuminti.

Alooooo MOSUUUUU

 

anul asta ai fost tare RAU

MI ai lasat motocicleta CHEALA

 

sper sa fii mai prompt la anul.......

 

inca astept cutiile.......

 

@ khk ule

... m ai convins ... tot BMW o sa mi iau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

 

Vlad, nu stiu de unde si cum ai luat preturile dar...

iti spun povestea xt-ului meu: am cautat cateva luni gs1200,1200gs adv, ktm990, xt1200 si ct. Am dat zeci de mail-uri si am primit cateva oferte. In ordine crescatoare de pret - xt 1200, ct, ktm 990 si la distanta destul de mare gs 1200 si adv. Xt-ul era mai ieftin datorita unui amic care a cumparat doua de la un dealer si asta urma sa fie al 3-lea, asa ca am primit un pret ce nu-l puteam refuza. Prin urmare aveam de ales intre xt1200 la 10400, ct la 12100, ktm 990 la 12990(-3% la plata cash),gs1200 la 15000 si bmw r1200gs adv la 16900.

Am stabilit cu toti acei dealeri randez vous si am plecat la cumparaturi fara sa stiu ce voi lua. Nu a fost prima data cand am plecat sa iau un model si am venit acasa cu altceva, respectiv am plecat sa iau bmw k1200r si am luat r1200gs.

La prima vizita am mers la Honda in Monchengladbach si am plecat mai rapid decat un TGV, nu-mi place Crosstourer-ul, e urat. Urmatoare vizita la Regensburg la Yamaha, vizita care a incheiat sesiunea de cumparaturi... Superba si ma astepta s-o incalec. Din ce am "prins" am primit o reducere de 12% fiind a N-a motocicleta cumparata de la acel dealer si al 3-lea XT de amicul meu.

De retinut ca nici una nu avea genti, tigai,revolvere sau bate de baseball incluse.

- xt varianta de baza, ct la fel, ktm 990 adv r, bmw r1200gs si adv cu esa si manere incalzite...- toate noi cu 0 km.

Pentru a evita discutile gen fara tva & co precizez ca preturile au fost pentru PF si chitanta a fost taiata de dealer pe numele meu. Dealtfel in cazul meu nemtii au facut exceptie de la regula corectitudinii si cand am ajuns la Dealer si am ajuns sa cumpar motocicleta mi-a spus ca actele vor fi gata peste cateva zile asa ca am plecat acasa cu motocicleta doar cu numere de toll,asig si chitanta... la care am asteptat acasa 25 de zile sa-mi vina actele de mi-au iesit peri albi... am zis ca am fost pacalit si am luat vreo furaciune.

 

Vlad, am intervenit pentru ca tu promovezi BMW si ai denigrezi maxim pe ceilalti, incerci sa spui ca sunt comparabile la preturi dar ca bmw e mult mai dotat si capabil. GRESIT. Are ce-i drept mai multe dotari dar pretul, in cazul meu cu 50% mai mare, si faptul ca am avut patanii cu GS-ul si cu servisarea m-a facut sa aleg pragmatic respectiv XT1200.

Alde gura casca te vor crede pe cuvant dar cineva interesat sa cumpere se va informa, va da multe mail-uri si va cere oferte la mai multi dealeri. La Yamaha si Honda am primit si preturi mari dar trebuia sa fiu prost sa aleg cel mai mare pret. In schimb BMW e batut in cuie si de negociere semnificativa nu poate fi vorba.

Am avut r12gs si am xt12 si poi afirma ca gs-ul nu-i mai bun decat xt-ul. Ba mai mult, la xt am scapat de senzatia pe care o aveam cu gs -ca acum se strica, ca nu mai porneste... senzatie 'prinsa' evident din pataniile cu gs.

Pentru cei care se impiedica de lipsa ledurilor, a tempomatului sa mai stiu ce alte dotari le spun ca mie nu mi-au fost strict necesare in schimb cei 5000 euro in plus au contat foarte mult.

 

Ma scris foarte mult dar dupa cateva cani de tuica mi-a venit inspiratia :alcy:

 

Craciun Fericit !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in 2007 cand am vrut sa schimb dakarul pe ktm am ajuns la 1200 gsa

pe vremea aia yamaha honda triumph ducati nici nu visau la segmentul asta de piata

dupa ..ceva km ... parcursi in 3 ani am prins un mom in care am putut schimba

asta e in 2011 iar restul competitorilor nu se ridicau la nivelul gsa

asa ca am luat unul nou...tot gsa

dupa inca ..cativa km ..... parcursi april 2011- dec 2012 sincer as sta in cumpana sa fac o schimbare

 

ma uit in stg. ma uit in dr ....7 unitati yamaha 1200 si cam 35 gs si gsa in acelasi interval de timp vandute

 

si mi zic BA, CATi FRAIERI MULTUMITI SUNTEM

 

ASA CA FRAIERILOR CU BMW ....UN CRACIUN FERICIT!!!!!!!

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lma si tie :)

 

hai ca nu tac, pe bune acum, uita-te in "vest" ,. aia sunt indoctrinati ca si microbistii nostrii . canini pana la moarte.

 

e misto GSA-ul , n am ce zice dar ..

hai ca mi esti simpatic ,. nu te supar :)



 

Pai hai, inainte sa ne definim parerile asa de bine si sa dam verdicte ca este aberatie etc, sa vorbim in cunostinta de cauza. De exemplu noul GS costa la baza fix cat CT, ST si Explorer. Fostul era intr-adevar ABERANT de scump, fiind la baza cu cateva sute de euro mai ieftin iar cu dotarile echivalente (ABS, ASC) cu imensa suma de cca 500 mai scump. :D

 

Dar hai sa vedem ce ne asteapta de exemplu la preferata ta Honda dupa cumparare si sa vedem unde sunt aberatiile. Si mi-a venit ideea sa caut preturile la accesorii dupa ce ieri vorbeam cu Ovideo care mi-a zis ca a cerut oferta de pret la CT accesorizata full (ma rog, ce inseamna full la Honda, ca nu se pune problema de tempomat, far cu LED, senozi de presiune sau ESA, astea sunt din alta era) si ca batea la 18.000 eur.

 

Deci, iata ce urmeaza dupa pretul de baza, (preturi in euro):

 


Spor la trolat si batut campii in continuare "anti-bmwistilor". :)

 

 

 

 

Vlad, sa fie cu sanatate ,

se termina un an, hai sa ne bucuram de motoarele faine ( facute de aia care chair se pricepi :-) )

 

una peste alta e bine ca avem de unde alege, din toate clasele si marcile

 

pana si bmw daca se straduieste poate poate scoate o modra pt mine, dar inca n a scos o

 

 

traisca GTL1600 sau ce Titanic mai e pe acolo, misto mobra,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lma si tie :)

 

hai ca nu tac, pe bune acum, uita-te in "vest" ,. aia sunt indoctrinati ca si microbistii nostrii . canini pana la moarte.

 

e misto GSA-ul , n am ce zice dar ..

hai ca mi esti simpatic ,. nu te supar :)

ma..gurita.... stii tu ca cifrele ....sunt totul

asta e ....UNII STIU SA MINTA MAI BINE....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hi hi hi...

ma asteptam sa comenteze GRUPA MICA

 

Mic la stat .......

oricum apreciez ca ai scris cu majuscule . :rock: :cheers: .

 

 

BTW nici nu stii ce mica era sa ajunga grupa in cauza ... :blbl: dar stii tu cateodata " less is more".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Vlad, am intervenit pentru ca tu promovezi BMW si ai denigrezi maxim pe ceilalti, incerci sa spui ca sunt comparabile la preturi dar ca bmw e mult mai dotat si capabil. GRESIT. Are ce-i drept mai multe dotari dar pretul, in cazul meu cu 50% mai mare, si faptul ca am avut patanii cu GS-ul si cu servisarea m-a facut sa aleg pragmatic respectiv XT1200.

 

 

 

 

 

Gabi, tu ai dat exemple de preturi din Germania. Eu prefer sa folosesc ca reper tot preturi din Germania, din mai multe motive:

- in primul rand, am constatat ca sunt foarte foarte apropiate cu preturile oficiale de la dealerii din Ro;

- piata din Germania este una semnificativa, stabila si cu preturi, in mod normal, unitare la toti dealerii aceleiasi marci; in plus preturile imi par a fi intre cele mai mici la nivelul Europei, neexistand tot felul de taxe aditionale de lux, poluare etc. cum exista in unele tari;

- preturile motocicletelor, optionalelor si accesoriilor sunt transparente si usor de gasit, atat in cataloage, reviste cat si pe site-urile oficiale ale producatorilor.

Am specificat astea ca m-ai intrebat de unde iau eu preturile.

Si daca vrei uite si site-urile pt accesorii la CT si la GS dar atentie ca la CT, scrie mic in germana ca se comanda numai cu (…) si se vad acolo niste pretrui scrise mic care trebuisec adunate:

http://www.honda-crosstourer.de/zubehoer/ZubehoerCrosstourer.pdf

http://www.teileineile.de/

 

 

Acum, referitor la povestea ta cu preturile, vad foarte mult subiectivism (care duce catre irelevanta): in primul rand, tu spui ca nu apreciezi multe dintre dotarile optionale si spui ca pt tine pretul a fost cel mai important criteriu. Asta nu este nici pe departe valabil pt. toata lumea. Dar cel mai important, ai dat niste exemple personalizate:

- ai spus ca tu ai beneficiat de o reducere de 12% ajutat de un amic care este client fidel la dealerul respective, care a cumparat mai multe motociclete de acolo, lucru de care nu se poate bucura orice comparator normal, exact cum am si eu am reducerile mele permanente la BMW Viena;

- ai spus ca motocicleta ta a costat numai 10400eur; mi-a sunat tare ciudat dar in urma unei minime cautari pe net, am inteles imediat cum a fost posibil. Imi permit sa fac o rotunjire cu 5 eur si iata pretruile reale: ST nou mdelul la zi (acum inseamna deja model 2013) costa 14000, exact cum stiam si eu, exact cum costa si modelul 2012 in catalogul aparut la inceputului anului, iar modelele ramase pe stoc din 2011/2012 costa 11800, din care scazand 12% ajungem la cel 10400 pe care i-ai dat tu. Inteleg ca tu ai luat o motocicleta aflata pe stoc cu un an de fabricatie altul decat cel current la data cumpararii. (?) Bravo tie, dar asta este iarasi ceva subiectiv.

Sursa: http://www.yamaha-motor.eu/de/products/motorcycles/adventure/xt1200z-super-tenere.aspx

- Ai spus ca ai gasit GS-ul la 15000eur care avea ESA si manere incalzite; ei bine, fde-a lungul timpului am citit zeci de anunturi de vanzare cu GS si niciodata nu am vazut GS cu ESA fara sa aiba si pachetul Touring (in care ESA este inclus) si pachetul Safety (ABS, ASC si RDC). Deci tu ai povestit despre un GS full-option, care real avea un pret de baza de 13300eur la care s-au mai adaugat dotari de cel putin 2600eur. Pai… unde este obiectivitatea comparatiei??

 

Legat de pataniile tale cu fostul GS… in primul rand, eu am laudat BMW intotdeauna pt tot ce ofera, prin prisma multor facori, dar nciodata nu m-am batut cu pumnii in piept cu fiabilitatea BMW, in ciuda faptului ca in 70.000km pe BMWuri (doar ultimul fiind luat de nou) nu am avut nicio problema. Din cate stiu, problemele tale au insemnat de doua ori stricarea aceluiaisi releu (da, in dum, nasol ce-i drept) dar acel model de releu, asa cum sit u ai zis, in final a fost o problema recunoscuta de BMW si remediata. Din pacate tu deja ti-ai pierdut increderea, te pot intelege…

Apoi, cand compari GS-ul cu ST nu uita ca ST este un model relative nou, aparut in 2010. GS-ul tau era fabricat parca inainte de 2007, adica neschimbat de la aparitia din 2004, iar de atunci au mai fost schimbari pe la frane, cutie, motor, suspensii. Dar sa zicem ca asta nu conteaza asa mult…

 

Legat de “denigrare”… ce-ti veni sa-mi spui asta tocmai acum?? Ca am postat niste preturi la accesoriile Honda prin comparative cu cele de la BMW? Ce este rau sau mai bine zis este ceva subiectiv in asta? Si ai vazut macar ca nu am postat asa aiurea ci ca raspuns la o afirmatie total nefondata a altui user? Si, asa cum am zis, in urma faptului ca cineva mi-a zis ca a fost uimit de pretul final la care ajunge CT-ul; si sunt date certe, documentate, nu aruncate aiurea cum fac o gramada de terminati pe forumul asta, care habar n-au dar se arunca sa faca afirmatii.

Tu de exemplu tocmai ai afirmat mai sus ca CT e urat; eu unul sunt de accord cu tine dar asta este deja o afirmatie subiectiva, nu o poti sustine cu cifre sau date concrete.

Sau poate m-ai vazut “denigrand” cu alte ocazii cand am pus poze cu diverse “fineturi” de la CT sau ST? Da, am comentat de felul in care aratau firele la CT, la ST am mentionat de reglarea cu surubelnita a parbrizului, de lipsa indicatorului de treapta, de bordul si fata “neterminata” care nu-mi plac… am exagerat cu ceva? Eu am cumva un regim special si nu am voie sa emit pareri, gusturi?

Crede-ma ca daca nu erau atatia mancatori de cacao care mereu sugereaza (sau spun chiar pe fata) cat de rahat sunt motocicletele BMW, cat de prosti sunt posesorii ca au dat multi bani, ca au pus botu’ la marketing etc. nu m-as fi bagat sa fac asa afirmatii, au fost doar pe post de raspuns. Excat ca si postul meu de mai sus cu preturile la optionalele CT.

Daca vrei sa vezi denigrare, uita-te numai pe topicul asta si vezi zeci de posturi ale colegului tau posesor de ST, Harea, in care, desi nevand mai nimic concret de spus, nu face decat sa improaste cu cat mai mult rahat. Insa ma opresc aici…

 

In octombrie am facut un test cu ST-ul; a fost doar o ora dar cred ca am apucat sa “gust” cate ceva, atat in ceva aglomeratie urbana, pe “judetene”, ceva dealuri, curbe si in final vreo 30km de autostrada, mers inclusiv si cu peste 200km/h. Indiferent ca subiectiv sau nu, am fost destul de dezamagit, cu atat mai mult cu cat o lauda unii. Dar, dupa cum ai vazut, nu am facut deloc caz pe tema asta. Asa cum am vazut, sunt destui care emit imediat pareri “avizate” dupa o simpla urcare pe o motocicleta la un amic sau la un salon, sau unii mai norocosi dupa un test de 15min pe DN de la Bavaria. Eu am preferat sa ma abtin in a-mi exprima parerile, tocmai ca stiam ca este cel mai probabil ca tu sau Harea, cam singurii posesori ST activi pe forum, s-o luati personal si sa creez discutii. Am mentionat la un moment dat, intr-un context, ca nu mi-a placut ca am simtit clar diferenta de temperatura intre aerul aruncat catre picioare si bineinteles ca Harea a negat imediat vehement…

 

Hai ca si eu am scris o poveste…

 

Sarbatori fericite si tie! Si poate ne revedem candva prin plimbarile noastre sa stam la o bere :friends:

 

 

Vlad, sa fie cu sanatate ,

se termina un an, hai sa ne bucuram de motoarele faine ( facute de aia care chair se pricepi :-) )

 

 

 

 

A naibii e pielea aia pe tine, nici macar cu cifre in fata n-ai recunoaste cand gresesti cu preconceptiile tale... :D

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunteti nebuni

in general mai cumperi un lucru ca iti si palce cum arata

este acea ..dragoste la prima vedere"

 

nu cred ca un posibil cumparator atras de unul dintre modele va opta pentru celalalt doar ca 2 -3 accesorii sunt mai ieftine

 

mai cred ca un procent mare de influenta o au si prietenii/mediul in alegelea unui marci

 

de ex eu unul nu mi as cumpara mercedes nici mort, bmw un singur model insa audi as cam avea de unde alege

 

apropo nu am avut niciodata o asemenea masina si nici macar nu am condus asa ceva

 

deci

 

comentariile foarte exacte asupra pretului la centima sunt deplasate

mai bine te uiti la : exista dealer local, unde este cel mai apropiat dealer, cat dureaza sa fac rost de piese de schimb, cate modele vandute sunt pe piata, cati oameni gasesc sa se priceapa/mecanici la modelul respectiv, cate accesorii aftermarket sunt pe piata

 

restul sunt povesti

 

comparatiile de genul cardanul meu e mai avansat decat cardanul tau, sau a mea consuma cu 0,3. mai putin decat a ta, sau a mea baga aer cald pe stanga,

 

uite un dezavantaj major de care ma lovesc acum

 

cadrul de prindere a bagajelor facut ergonomic din fabrica ma obliga sa gasesc cutii taiate pt partea stanga

si asta ma face sa atarn la o biata sudura in aluminiu ..........

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"comentariile foarte exacte asupra pretului la centima sunt deplasate"

 

Deplasate...?!

Nicicum! eu unul mai degraba le gasesc ca fiind ARGUMENTATE si chiar binevenite!

 

Omul si-a expus punctul de vedere in mod civilizat si - mai mult - in sprijinul celor afirmate a adus arugmente.

Ca asta convine - sau nu - unora sau altora ... asta e!

 

In cele mai multe cazuri, pe acest forum se bat campii la greu; ca atare, un astfel de raspuns nu poate fi decat apreciat!

Ba mai mult, este chiar folositor celor nehotarati - se intelege, in privinta achizitiei.

 

"mai bine te uiti la : exista dealer local, unde este cel mai apropiat dealer, cat dureaza sa fac rost de piese de schimb, cate modele vandute sunt pe piata, cati oameni gasesc sa se priceapa/mecanici la modelul respectiv, cate accesorii aftermarket sunt pe piata"

 

Corect!

Chiar vroiam sa adaug aceste aspecte ca o completare la cele spuse de Vlad.

 

Ba mai mult, eu as mai adauga un aspect foarte important: pretul pieselor de schimb!

Din cate stiu, toate produsele care nu sunt fabricate in EU, sunt supuse unor taxe vamale de 30.5%.

 

 

 

 

 


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Preturile sunt asemanatoare si la la japoneze si la BMW, nu e mare deosebire.

In rest, cea mai buna motocicleta este aia care o are fiecare..am un vecin care sta calare numai pe GS500 si nu si-ar lua alta, pentru altul viroaga este suprema..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...