Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

 

..... noaptea pe mine ma deranjeaza proiectoarele. Practic dubleaza cantitatea de lumina ce imi bate in ochi de la masina din fata (nu vorbesc de moto) si dupa un timp devine deranjant. .......

 

 

Absolut de acord. De ce credeti ca folosirea lor este interzisa in alte conditii decat ceata in majoritatea tarilor europene (daca nu cumva in toate)?

 

Si cand te gandesti ca proiectoarele de ceata au acelasi rol ca al stopurilor de ceata: sa devii mai vizibil cand e ceata. In nici un caz proiectoarele de ceata nu au fost concepute ca sa lumineze drumul mai bine, cu sau fara ceata.

 

 

Aici gresesti. Nu ti-ai pus intrebarea niciodata de ce proiectoarele de ceata sunt montate in bara, adica cat mai jos posibil? Pai fiindca ceata nu sta niciodata "lipita" de pamant, daca va uitati de obicei "pluteste" la ca. juma' de metru deasupra solului, astfel proiectoarele de ceata lumineaza sub stratul de ceata si astfel cu ele vezi mai bine carosabilul.

 

La moto insa nu sunt proiectoare de ceata ci proiectoare suplimentare, in principiu au fost gandite pt off-road, eu am mers cu ele noaptea in padure, pe drumuri forestiere serpuite si m-au ajutat f mult.

Dar le tin aprinse si pe drumurile intens circulate, unde riscul de a nu fi observat de ceilalti soferi este mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Absolut de acord. De ce credeti ca folosirea lor este interzisa in alte conditii decat ceata in majoritatea tarilor europene (daca nu cumva in toate)?

 

Nu-mi dau seama, tu ai adaugat randul asta? La ce tari europene te referi? Pe unde am fost eu, am vazut ca se merge destul cu proiectoarele aprinse fara sa fie ceata. Din fericire nu si cu stopurile...

 

Dar le tin aprinse si pe drumurile intens circulate, unde riscul de a nu fi observat de ceilalti soferi este mare.

 

 

Eu nu reusesc sa inteleg... care ar fi motivul sa le stingi candva? Ca nu cer de mancare... Dar sigur ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, eu am adaugat acel rand.

 

Ia tradu-ne Herr Vlad ce inseamna asta: :)

Der Einsatz von Nebelscheinwerfern laut Straßenverkehrsordnung (StVO) nur bei „erheblicher Sichtbehinderung durch Nebel, Schneefall oder Regen“ erlaubt ist.

 

Sursa: http://www.t-online.de/ratgeber/auto/fahrverhalten/id_51752450/nebelscheinwerfer-richtig-einsetzen-bussgeld-droht.html

 

Si asta a fost doar Germania, insa stiu sigur ca la fel este in Ungaria si mai mult ca sigur si in Austria.

 

 


Eu nu reusesc sa inteleg... care ar fi motivul sa le stingi candva? Ca nu cer de mancare... Dar sigur ajuta.

 

Sa stii ca "cer de mancare", deoarece adauga sarcina suplimentara alternatorului, care depune rezistenta mai mare si motorul il invarte mai greu = consum de carburant mai mare.

Acum evident ca nu creste cu 0,5 l/100 km, insa este posibil sa creasca cu 0,1 l/ 100 km.

Serios :)

Editat de Okesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu reusesc sa inteleg... care ar fi motivul sa le stingi candva? Ca nu cer de mancare... Dar sigur ajuta.

 

E simplu: a spus ca le tine aprinse atat in padure cat si pe drumurile intens circulate. Adica exact ce ai spus tu.

 

Eu am retineri in eficienta folosirii proiectoarelor (sau a fazei lungi) pe timp de noapte fara ceata. Atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia tradu-ne Herr Vlad ce inseamna asta: :)

Der Einsatz von Nebelscheinwerfern laut Straßenverkehrsordnung (StVO) nur bei „erheblicher Sichtbehinderung durch Nebel, Schneefall oder Regen“ erlaubt ist.

 

 

 

Sa stii ca "cer de mancare", deoarece adauga sarcina suplimentara alternatorului, care depune rezistenta mai mare si motorul il invarte mai greu = consum de carburant mai mare.

Acum evident ca nu creste cu 0,5 l/100 km, insa este posibil sa creasca cu 0,1 l/ 100 km.

Serios

 

N-am ce sa traduc, este evident. Am vazut insa ca n-are nimeni nicio greata p-aici (si in Germania) in sensul asta.

 

Dar la aia cu consumul nu pot comenta... pt 0,1L... doar nu esti frate cu Harea :)) pai as economisi 0,3L probabil fiind cu 10% mai atent la cateva acceleratii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia tradu-ne Herr Vlad ce inseamna asta: :)

Der Einsatz von Nebelscheinwerfern laut Straßenverkehrsordnung (StVO) nur bei „erheblicher Sichtbehinderung durch Nebel, Schneefall oder Regen“ erlaubt ist.

Na gut , sa incerc eu o mica traducere & adaptare: " accesoriul - proiectoare pentru ceatza - este permis a fi folosit ,conform regulamentului circulatiei rutiere , numai pentru conditii de vizibilitate scazuta prin ceatza , ninsoare sau ploaie "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat motorul cu 'farurile suplimentare' cu LED. Le-am reglat sa bata destul de jos, la vreo 10m in fata, iar dunga de lumina este foarte precisa (par a avea o parte ingrosata cu rol de lupa pe centru). Cred ca intr-un an le-am stins de vreo 2 ori, sa nu intepeneasca butonul... Cert este ca simt diferenta majora fata de motorul anterior in privinta vizibilitatii (in ochii altora). Daca pe vremuri (cu F-ul) mergeam des ziua cu faza lunga, am renuntat la acest obicei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am 2 dileme:

 

1. Stie cineva la ce foloseste portbagajul asta de sus?

 

2. Ref. la problema cu LightF, as vrea sa verific becurile din far, ca sa ajung la ele, trebuie sa dau parbriz/bord jos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ravishing

Azi am 2 dileme:

 

1. Stie cineva la ce foloseste portbagajul asta de sus?

 

2. Ref. la problema cu LightF, as vrea sa verific becurile din far, ca sa ajung la ele, trebuie sa dau parbriz/bord jos?

 

1. Portbagajul e pentru bagaje. De fapt e o prelungire ... sau asa imi pare din imagine.

2. Eu am dat jos parbrizul si am scos bordul din lacas pentru a schimba xenonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema 1 - rezolvata, l-am dat jos, era un cod pe el, google zice ca e placa pt montaj topcase:

The mounting plate (BMW Part No. 7160 7694181-02) for an R1200GS Adventure

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@cristibmw, nu trebuie sa dai jos parbrizul sa scoti becurile:))

Ai doua capace de plastic care se infileteaza jumatate de tura, desfaci si acolo ai becurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles...

 

Atunci... va trebui sa o schimbi... Is curios cat o sa iti ia la AB pentru asta.

 

 

[...] si neaparat sa ne spui cat te-a costat....

Salutare,

 

Azi am luat-o inapoi.

Nota de plata piese 99.72, manopera 193.31 FARA TVA

 

La piese am verificat si eu pe net si pretul mi se pare corect. Nu comentez pretul manoperei.

Colaborarea atat la telefon, cat si la locul faptei a fost ok, sunt multumit de ea.

Calitatea lucrarii, va spun maine cand ajung in Piatra Neamt, dupa ce verific daca mai curge sau nu.

 

 

Mr.Sam

Editat de Mr.Sam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, stie cineva de unde cumpar o toba akrapovic cu factura ?

 

De la Bavaria cel mai simplu cred, ca vine deja cu prinderile care trebuie. Pt. DOHC era in jur de 700-750€ din cate imi amintesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la Bavaria cel mai simplu cred, ca vine deja cu prinderile care trebuie. Pt. DOHC era in jur de 700-750€ din cate imi amintesc...

Cam asa... La DOHC nu prea merita !!! Parerea mea! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia originala are cateva kile bune in plus.

 

2,5kg diferenta, nu e totusi chiar asa mult. Iar la noul GS numai 1,2kg.

Daca as cumpara-o, ar fi in primul rand pt felul in care suna (nu cred in aberatia cu "loud pipes save lives"), eventual si pt ca se zice ca imbunatateste minimal si cuplul/curba, nu neaparat pt 1-2kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa o pun inapoi, ca am avut si tare suna bine. la viteza constanta nu se aude deloc in mers,

se aude doar cand o urechesti asa din scurt...

super pentru turing...

astea de generatie noua sunt si mai usoare , 2,5kg fata de 6,5kg originala.

 

nu mai conteza , e un moft. ca toata povestea de fapt !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2,5kg diferenta, nu e totusi chiar asa mult. Iar la noul GS numai 1,2kg.

Daca as cumpara-o, ar fi in primul rand pt felul in care suna (nu cred in aberatia cu "loud pipes save lives"), eventual si pt ca se zice ca imbunatateste minimal si cuplul/curba, nu neaparat pt 1-2kg.

6.5 kg vs 2.4 according with Akrapovic. Si suna oleaca mai strident. Peronal imi place mai mult zgomotul stoc la R12GS/A de cand au bagat clapeta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6.5 kg vs 2.4 according with Akrapovic. Si suna oleaca mai strident. Peronal imi place mai mult zgomotul stoc la R12GS/A de cand au bagat clapeta.

 

Pe site la BMW: "2.5kg lighter than standard version" (in cazul dohc cel putin)

Da, de cand cu clapeta intr-adevar Akrapovic devine si mai moft.

 

Insa la LC nu mai e chiar asa, chiar si cu clapeta, sunetul e ceva mai lesinat ca la DOHC. Oricum, nu cred ca voi ezita, inclusiv pt aspect, pe langa "more torque at low to midrange rpm".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...