KHK Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 (editat) - ce protectii ati mai pus pe mobre, eu am doar crash-barul, mai vreau niste protectii de cilindrii si o protectie de plexiglas de far de la touratech, altceva necesar mai este de pus? - saua este ok, dar pe mobra cealalta am luat una de la touratech si sunt mult peste cele originale la confort, ma bate gandul sa cumpar una, si-a mai luat cineva? - ce cauciucuri aveti, ca eu am luat-o cu anakee III si mi s-a dus spatele de vreo 2-3 ori, desi cu gs-ul celalalt nu am patit-o desi am tot anake III, asa ca urmatoarele vor fi alta marca. Personal, eu consider necesar doar crashbar si scutul enduro. Restul mi se par bani aruncati pe lucruri cu o utilitate discutabila, care nu fac decat sa mai puna cateva kg pe motocicleta (in ciuda eforturilor mari ale fabricantului de a scadea orice kg) si sa mai strice din design eventual. Vezi ca protectia de far, oficial, nu este permisa a fi utilizata pe drumurile publice. Si n-am dubii ca iti afecteaza lumina data de far. Daca o iei pt scopul ei normal, off-road, e altceva. La capitolul lucruri utile, eu consider chiar necesara si talpa extinsa de cric. De preferat tot de la Touratech pt. ca de pe la alte firme este prea inalta si nu se mai lasa asa mult motocicleta pe stanga. Insa fara ea mi-a fost greu de mai multe ori. La fostul GS am luat saua komfort de la TT dupa primul drum mai lung. La LC saua este ceva mai buna dar tot este loc de mai bine. Fiind multumit de precedenta de la TT, voi lua tot de la ei. Am inca niste dubii daca sa o iau pe cea anti-transpiratie (apreciez functia asta) sau normala, pt ca prima ramane mai mult timp uda si se sterge mai greu. Iar eu merg exclusiv in blugi. De anvelope s-a tot vorbit p-aici... se pare ca singura calitate la A3 este ca dureaza ceva mai mult; in rest, sunt zgomotoase iar ca aderenta, mai ales pe ploaie, sunt mediocre. Next se pare ca sunt este solutia cea mai buna, urmate de Dunlop Trailmax TR91 care sunt de vis dar tin ceva mai putin. Editat Iulie 31, 2014 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 (editat) Mersi baieti, am avut trailmax, foarte bune dar intr-adevar dureaza mai putin, am avut si tourance exp, cred ca atunci când o veni vremea incerc next. touratech-ul breatheble nu mi-a placut cum arata sincer, o fi mai buna, dar materialul ala pe care stai arata foarte aiurea. Merg saptamana viitoare pe la Nemtia si vad acolo ce si cum. Vreau sa vad ce e cu Sargentul asta ca nu stiu despre ele. Toate cele bune. Editat Iulie 31, 2014 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Vreau sa imi iau si protectiile de cilindri de la touratech pt iesirile offroad, dar momentan nu le au disponibile (asa for fun, am vrut sa le comand intro seara dar mi-a fost lene si am zis ca le comand a 2a zi. Si nu mai erau in stoc poate e un semn, sa te mai gandesti Ai vazut ca exista doua modele diferite? Cea direct pe cilindru sau cea care umple bucla de la crashbar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 o protectie de plexiglas de far de la touratech parerea mea; nu merita. ever. bani aruncati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 parerea mea; nu merita. ever. bani aruncati.Eu am primit-o in dotare la achizitia mobrei. Sta in cutie nedesfacuta. Nu-i vad rostul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Revista Motorrad are obiceiul sa faca test de anduranta de 50.000km cu diferite modele de motociclete, sa constate cum se comporta din toate punctele de vedere, tehnic, fiabilitate, accesorii, anvelope etc. Motocicleta de test a ajuns la 44.000km cand au facut cutia zob... asa cum s-a intamplat in urma cu cativa ani cu K1300GT, tot pe autostrada la viteza mare... In cazul de fata din cauza riscului ca ceva "aschii" sa ajunga si in motor, trebuie inlocuita atat cutia cat si motorul. Asadar... profitati de cei doi ani suplimentari de garantie pe care vi-i ofera Bavaria. http://www.motorradonline.de/dauertest/dauertest-bmw-r-1200-gs-getriebeschaden/559102 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 parerea mea; nu merita. ever. bani aruncati. nu sunt de acord cu tine. pe drumurile noastre e plin de pietricele pe asfalt. am spart/fisurat cateva parbrize la masini (inclusiv un far pur si simplu gaurit cu pietricica inauntru). la cat costa farul motocicletei, e o investitie buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 (editat) nu sunt de acord cu tine. pe drumurile noastre e plin de pietricele pe asfalt. am spart/fisurat cateva parbrize la masini (inclusiv un far pur si simplu gaurit cu pietricica inauntru). la cat costa farul motocicletei, e o investitie buna. am zis "parerea mea". parbrizul are o suprafata de zeci / sute de ori mai mare decat farul de mobra - sansele sa fie nimerit de ceva sunt mult mai mari. farul de masina e mult mai jos decat farul de mobra - sansele ca ceva sa sara pana la inaltimea farului, din nou mult mai mari. inca n-am auzit pe la nici un cunoscut sa i se fi spart farul de la ceva de genul. si nici protectie de far ciobita n-am vazut pe vreo motoreta care avea. se poate intampla, da... dar protectia pe far in cele mai multe cazuri seamana cu purtat casca de santier pe strada ca poate scapa cineva de la un balcon un ghiveci Editat August 1, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 dar protectia pe far in cele mai multe cazuri seamana cu purtat casca de santier pe strada ca poate scapa cineva de la un balcon un ghiveci Corect! La fel si cu mai toate celelalte protectii dupa parerea mea. Daca stii ca pleci maine in Siberia si vrei sa minimalizezi orice risc, poate as mai intelege... » Post actualizat in 01 Aug 2014 08:58 pe drumurile noastre e plin de pietricele pe asfalt. Am mers enorm cu masina in Romania si o singura data mi-a sarit o pietricica in parbriz si mi-a facut un mic semn. Insa in Asutria am avut doua pietre mai serioase in nici doua saptamani si un far spart in Ungaria... Deci daca e sa fie, e oriunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 1, 2014 Admin Share Postat August 1, 2014 (editat) am zis "parerea mea". parbrizul are o suprafata de zeci / sute de ori mai mare decat farul de mobra - sansele sa fie nimerit de ceva sunt mult mai mari. farul de masina e mult mai jos decat farul de mobra - sansele ca ceva sa sara pana la inaltimea farului, din nou mult mai mari. inca n-am auzit pe la nici un cunoscut sa i se fi spart farul de la ceva de genul. Uite ca eu am patit-o si desi aveam aplicata o folie protectiva pe geamul de sticla tot mi l-a ciobit :-))) Stii cum este vorba aia, cind face dracu' pe-al dracu'..sunt convins ca daca nu aveam acea folie protectiva peste sticla la forta loviturii imi spargea geamul de tot.. Editat August 1, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 (editat) am zis "parerea mea". parbrizul are o suprafata de zeci / sute de ori mai mare decat farul de mobra - sansele sa fie nimerit de ceva sunt mult mai mari. farul de masina e mult mai jos decat farul de mobra - sansele ca ceva sa sara pana la inaltimea farului, din nou mult mai mari. inca n-am auzit pe la nici un cunoscut sa i se fi spart farul de la ceva de genul. si nici protectie de far ciobita n-am vazut pe vreo motoreta care avea. se poate intampla, da... dar protectia pe far in cele mai multe cazuri seamana cu purtat casca de santier pe strada ca poate scapa cineva de la un balcon un ghiveci depaseam un camion vara asta si mi-am luat o piatra fix in viziera. asta apropos de sansele de a lua o piatra fix in far. nu mai zic cat de tare m-am speriat. evident, mi-a ciobit viziera, dar noroc ca era inchisa... » Post actualizat in 01 Aug 2014 09:14 Daca stii ca pleci maine in Siberia si vrei sa minimalizezi orice risc, poate as mai intelege... » Post actualizat in 01 Aug 2014 08:58 depinde si de cat de curat e drumul. traim in romania totusi. si prin zona mea, e plin de nisip si pietricele din alea mici. plus ca dupa ploaie, sunt aluviuni pe sosea si tre sa casti bine ochii. Editat August 1, 2014 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 depaseam un camion vara asta si mi-am luat o piatra fix in viziera. nu mai zic cat de tare m-am speriat. evident, mi-a ciobit viziera, dar noroc ca era inchisa... pai vezi? Si la ce te-ar fi ajutat protectia de far? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 poate e un semn, sa te mai gandesti Ai vazut ca exista doua modele diferite? Cea direct pe cilindru sau cea care umple bucla de la crashbar... Dap. Pe cea gandita pt crashbarul bmw vroiam sa o iau Ceallta varianta mi se pare ca o au deja in stoc. Cel mai simpatic e ca o afiseaza cu disponibilitate "within 3 months". Nu ma oftic deloc ca n-am facut comanda in seara aia, neahhh parerea mea; nu merita. ever. bani aruncati. Farul led= 2000 si oleaca de euro si nu se poate schimba doar geamul la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Farul led= 2000 si oleaca de euro si nu se poate schimba doar geamul la el da-l in spanaci la 2000 si oleaca iei o mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Farul led= 2000 si oleaca de euro si nu se poate schimba doar geamul la el asta vroiam sa zic si eu. la mine, farul e aproape 300euro si tot mi se pare scump. protectia aia din policarbonat e 20 euro. nu merita riscu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 asta vroiam sa zic si eu. la mine, farul e aproape 300euro si tot mi se pare scump. protectia aia din policarbonat e 20 euro. nu merita riscu... mno, vazui ca vrei sa-ti iei enduro... crahbar pe el ?! sorry de poanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Eu am ales varianta plasa de sarma. Am mers cu un RT peste 200.000 km ,nu am luat nici o piatra.Iar RT-ul are farul de vreo 5 ori mai mare. Deci nu pentru protectie am ales-o.Pentru design. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Dupa patru ani consecutivi de "domnie", GS-ul a pierdut titlul de "Regina Alpilor" la cea de-a zecea editie a Alpen Masters, in detrimentul KTM-ului 1190 Adventure. Victoria KTM a fost la limta, bineinteles. Ce nu mi-e clar insa, de ce au pus Adventure in loc de GS-ul normal... pt ca BMW a pierdut din cauza gabaritului si din cauza feedback-ului si manevrabilitaii slabe pe care l-au oferit anvelopele Anakee 3, asa cum au declarat cei din "juriu".. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Pai eu am inteles de ce Ce nu mi-e clar insa, de ce au pus Adventure in loc de GS-ul normal... pt ca BMW a pierdut din cauza gabaritului si din cauza feedback-ului si manevrabilitaii slabe pe care l-au oferit anvelopele Anakee 3, asa cum au declarat cei din "juriu".. Eu am inteles de ce: S-a considerat ca e randul KTM-ului sa iasa primul de data asta... Vorba aceea: dai un ban dar stai in fata... La anul poate fi randul Kawa, Aprilia, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Pai eu am inteles de ce Eu am inteles de ce: S-a considerat ca e randul KTM-ului sa iasa primul de data asta... Vorba aceea: dai un ban dar stai in fata... La anul poate fi randul Kawa, Aprilia, etc... ai deschis cutia Pandorei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Pai eu am inteles de ce Eu am inteles de ce: S-a considerat ca e randul KTM-ului sa iasa primul de data asta... Vorba aceea: dai un ban dar stai in fata... La anul poate fi randul Kawa, Aprilia, etc... Kawa ???? Aprilia ??? Pai pe langa KTM, aia nici nu fac mobre. Mi se pare normal ca a castigat titlul, sunt cu cel putin 1 pas inaintea tuturor. BMW a ramas in urma, pt noi asta e foarte bine, sa puna mâna sa munceasca, ca au unde sa faca imbunatatiri. Daca cumva nu stiu, contra unei sume modice le pot asigura consultanta pe cateva modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 salut , am si eu o problema la un GS din 2008 , mai exact atunci cand merg si trag ambreajul sa o scot pe liber sau pur si simplu raman cu el tras fara sa accelerez , se opreste motorul . Ma puteti sfatui ce sa fac sa remediez problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Pare ceva legat de microswitch-ul de la maneta de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 te rog exemplifica ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 De exemplu ar mai putea fi megaswitchul de la cricul lateral. Dar nu ar avea legatura cu trasul ambreiajului. Dimpotriva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.