laurmlau Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Nu.i bai. Doar atentie mare cu furcile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Salut, Are cineva o spita pentru roata spate de GS 2017 (nu stiu daca conteaza anul)? Am observat azi ca lipseste si vineri am o tura iar pe stoc nu o are nimeni. O dau la schimb pe cea noua cand vine. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 http://bmwfatalflaw.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Problema apare de la franatul violent, mai ales in teren accidentat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Pai aia e problema. Astea nu's mobre de franat cu ele. Sunt facute sa mergi fara oprire Mie imi pare destul de tzapana vaca. Dar cu siguranta or fi iesit unele din fabrica cu bube. A mai uitat neamtu sa stranga un surub, robotul de asamblare era nitel obosit etc Shit happens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 (editat) Daca s-ar da si romanii cum se dau strainezii cu ele, ai vedea si la noi problemele raportate p-afara. Iar cu prinderile superioare de la telescoape, taierea de costuri este cea care produce necazurile, sa iasa componentele cat mai ieftin. In plus, unghiul de la furca, diametrul tuburilor + grosimea lor si suprafata de prindere prea mica a capetelor... rezultate vizibile. In clip este prezentat impact cu motorul in stationare si cu roata virata, ia sa faca testul invers, motorul sa loveasca obstacolul/vehiculul. Editat Iunie 27, 2017 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 (editat) Servus, Voi dupa ce le reparati mai mergeti si cu ele? Intreb ca sa ma laud ca m-am dus pana la Nordkapp 7000km. Mi s-au ars ambele becuri si cel de faza scurta si cel de lunga si am facut o pana pe spate. Aaa, si s-au dus si placutele de frana de pe spate cand am trecut peste Trollstigen. Editat Iunie 27, 2017 de M a v e r i c k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 E cineva care a trecut de la 1150 gsa la 1200 gsa? Ma bate cumva gandul sa fac trecerea, dar inca nu sunt 100% convins. Ma uitasem spre un 1200 gsa 2010+. M-am apucat de citit tot topicul, dar e treaba nu gluma. Abia am trecut de pagina 105... Ceva slabiciuni la 2010+? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 E cineva care a trecut de la 1150 gsa la 1200 gsa? Ma bate cumva gandul sa fac trecerea, dar inca nu sunt 100% convins. Ma uitasem spre un 1200 gsa 2010+. M-am apucat de citit tot topicul, dar e treaba nu gluma. Abia am trecut de pagina 105... Ceva slabiciuni la 2010+? Exista la modelele 2013-2017 o problema : http://pemotoare.ro/bmw-r1200gs-vizat-de-o-campanie-tehnica-globala/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Da da. Stiu de problema asta. Imi place foarte mult noul gsa, dar nu prea am incredere in el. M-as limita la 2010-2013 (pana la lc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Un model foarte bun este cel 2008-2012, ma refer la GSA 1200 doar. Eu cel putin pe modelul asta as fi mers daca nu mi-as fi luat altceva de nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Se pare ca vor gasi o remediere a problemei: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 Cica PooRatech » Post actualizat in 28 Jun 2017 11:59Preluata de pe grupul Gs Facebook. Unii oameni nu-s sanatosi. :laugh: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 http://www.motorradonline.de/vermischtes/bmw-r-1200-gs-service-aktion-telelever.836856.html Se pare ca e o actiune rechemare in service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 http://www.motorradonline.de/vermischtes/bmw-r-1200-gs-service-aktion-telelever.836856.html Se pare ca e o actiune rechemare in service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iulie 1, 2017 Share Postat Iulie 1, 2017 http://www.motorradonline.de/vermischtes/bmw-r-1200-gs-service-aktion-telelever.836856.html Se pare ca e o actiune rechemare in service E doar pentru LC, se deprinde furca. Nu e recall, dar trebuie sa mergi cu mobra la dealer si daca fac verificari si exista un asemenea risc, iti monteaza niste mansoane metalice si intaresc prinderea furcii. » Post actualizat in 03 Jul 2017 09:56 Si daca nu o faci... arata cam asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 Salut, Am ceva piese de la BMW R1200GS 2012. 1. pompa frana - 400 lei 2. set amortizoare low suspension fara ESA - 1.200 lei 3. set cricuri low suspension - 300 lei 4. cablu acceleratie - 200 lei Toate piesele sunt in stare buna/foarte buna. Pentru Bucuresti si Ilfov pot sa le predau personal, pentru restul tarii prin curier cu plata ramburs. Poze aici: /index.php?/topic/747827-ceva-piese-bmw-r1200gs/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 E doar pentru LC, se deprinde furca. Nu e recall, dar trebuie sa mergi cu mobra la dealer si daca fac verificari si exista un asemenea risc, iti monteaza niste mansoane metalice si intaresc prinderea furcii.» Post actualizat in 03 Jul 2017 09:56Si daca nu o faci... arata cam asa Bmw este ca vinul," cu cat e mai vechi cu atat mai bun". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 Bmw este ca vinul," cu cat e mai vechi cu atat mai bun".Maaare vorba ai zis!Mi se pare incredibil sa nu fie recall si sa risti sa se rupa agregatul sub tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rideordye Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 Salut, Cumpăr un cardan de R 1200 GS Adventure 2008. Al meu mai avea puțin și mă lăsa pe drum. O zi buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 Salut, Cumpăr un cardan de R 1200 GS Adventure 2008. Al meu mai avea puțin și mă lăsa pe drum. O zi buna ! Am eu unul de GS 2008 cu 40k km in stare foarte buna la 800lei. Eu l-am inlocuit (din principiu) cu unul de la Emerald la care se poate face mentenanta - gresoare si dampere. daca te intereseaza - dai tu un semn. numai bine, paul » Post actualizat in 06 Jul 2017 07:38 Am eu unul de GS 2008 cu 40k km in stare foarte buna la 800lei. Eu l-am inlocuit (din principiu) cu unul de la Emerald la care se poate face mentenanta - gresoare si dampere. daca te intereseaza - dai tu un semn. numai bine, paul si de fapt mai am inca unul (35k km) tot in stare foarte buna pe care l-am luat eu de backup in trecut dar este fix in aceeasi stare. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 (editat) https://riders.drivemag.com/news/bmw-r1200gs-adventure-update-tft-dash-rallye-version Bord TFT din septembrie 2017 Cu functii GPS, tel, media etc integrate. Editat Iulie 6, 2017 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 (editat) Cu functii GPS, tel, media etc integrate. Inteleg ca functia GPS va fi una basic, doar cu sageti, fara harta, rute etc si ca un navigator tot va fi necesar. Suficienta insa pt cand mergi de colo-colo si nu mai aveai si navi la tine. Si mai ales nu mai trebuie sa ai ai navi pt conexiunea cu telefonul (stiu ca se putea si fara dar fara navi era mai nimic fara display si trebuia sa schimbi mereu conexiunile intre ele). Acum cu bordul nou va fi mult mai simplu. The arrow navigation in the form of turn-by-turn arrow directions directly in the TFT display and provides very precise turn indications including lane guiding. Last destinations or points of interest can also be called up directly using the TFT display. This basic navigation is especially interesting for motorcyclists who want to handle everyday riding or short trips comfortably without having to take any additional equipment along. For touring riders with higher demands, the BMW Motorrad Navigator is still recommended since it provides specifically optimised navigation for motorcyclists and features the respective planning and routing functions. The Navigator is also operated using the multi-controller. The operating focus can be simply transferred from the TFT display to the Navigator. Ce nu imi este prea clar este cum si ce se va conecta... adica, in prezent telefonul (si muzica) intra prin Navi, la bordul nou vei conecta casca la bord dar ce faci cu tot ce tine de navi (ghidare, atentionari radare si info trafic). Vom vedea... ------------------------------------------- Iata si Adventure Rallye. Oricum, in afara de noul bord cu conectivititate, proiectoare redesenate si emergency call (toate optionale, bineinteles) nu e mai nimic nou fata de GS-ul 2017. Editat Iulie 7, 2017 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 Macar e mai usor sau ajung incet incet la 400 kg ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 Macar e mai usor sau ajung incet incet la 400 kg ? Nu prea inteleg intrebarea... Tehnic nu s-a schimbat mare lucru deci nu vad motive concrete de crestere. Ca idee, GS este destul de usor la clasa lui cu cele 244 kg; iar varianta Adv cu cele cca 263 kg (cu plinurile facute) avand si 10 L de benzina in plus, si crashbar (motor + rezervor) si alte chestii in plus care mai atarna, nu mi se pare ca ar fi prea greu. Si na, cine nu vrea, nu trebuie sa ia matahala de Adv, este doar o varianta derivata din modelul de baza. Repet, sa nu uitam si clasa din care fac parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.