Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Pentru cei care mergeti la service la Automobile Bavaria, vi se pare normal faptul ca nu ti se permite sa stai langa motocicleta cand se face revizia, in conditiile in care nu au macar un geam in spatele caruia sa stau sa vad ce se intampla? Inteleg ca singura varianta este sa intri cu cineva din firma, dar asa... 5 minute, eventual daca ai o intrebare pentru mecanic sau ceva.

 

De ce treaba asta? In Munchen service-ul e inconjurat de pereti de sticla, de sus pana jos. Nu e o chestie de neincredere in seriozitatea (buna intentie a) celor din service... pe de-o parte as vrea sa pot sa vorbesc cu mecanicul daca e ceva de zis si recunosc, nici nu stiu cata incredere as putea sa am in niste oameni despre care nu stiu nimic, in afara de faptul ca sunt angajati BMW. Si fiind angajati BMW in Romania, pe bune, cred ca toti stim ca asta nu reprezinta o garantie solida in ceea ce priveste competenta lor. Am prieteni care au plecat cu suruburi nestranse, saibe lipsa s.a... bun, se mai fac greseli, e ceva omenesc bla bla... io doar vreau sa stau acolo si sa casc ochii la ce se intampla. Ei stiu ca sunt multi clienti care vor chestia asta, asa ca de ce nu fac nimic in privinta asta?

 

Pareri?

 

 

Treaba asta cu lipsa unui contact vizual cu utilajul tau in timp ce se lucreaza la el se intampla si pe vremea cind AB aveau service-ul in Pipera. Cind i-am intrebat de ce trag usa si nu ma lasa sa vad ce fac la ea, mi-au raspuns ca in reclama aia : "noi mergem pe incredere aici domle" . :blink:

Nu am avut probleme PREA mari la servisare la A Bavaria, insa, daca s-ar putea, as prefera sa am contact vizual cu motocicleta si mecanicul pe perioda cit se lucreaza la ea. In cazul lor nu as mai merge pe incredere asa usor.

Toti de la A Bavaria se cred nemti si vor sa ii si credem... :baldy:

Poate daca s-ar trimite o scrisoare la BMW GERMANIA ?

OPC la noi in Romania ? Poate este vreo regula in privinta asta cu fereastra intre cam de asteptare si service...

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Treaba asta cu lipsa unui contact vizual cu utilajul tau in timp ce se lucreaza la el se intampla si pe vremea cind AB aveau service-ul in Pipera. Cind i-am intrebat de ce trag usa si nu ma lasa sa vad ce fac la ea, mi-au raspuns ca in reclama aia : "noi mergem pe incredere aici domle" . :blink:

Nu am avut probleme PREA mari la servisare la A Bavaria, insa, daca s-ar putea, as prefera sa am contact vizual cu motocicleta si mecanicul pe perioda cit se lucreaza la ea. In cazul lor nu as mai merge pe incredere asa usor.

Toti de la A Bavaria se cred nemti si vor sa ii si credem... :baldy:

Poate daca s-ar trimite o scrisoare la BMW GERMANIA ?

OPC la noi in Romania ? Poate este vreo regula in privinta asta cu fereastra intre cam de asteptare si service...

 

OPC n-are treaba in chestia asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba asta cu lipsa unui contact vizual cu utilajul tau in timp ce se lucreaza la el se intampla si pe vremea cind AB aveau service-ul in Pipera. Cind i-am intrebat de ce trag usa si nu ma lasa sa vad ce fac la ea, mi-au raspuns ca in reclama aia : "noi mergem pe incredere aici domle" . :blink:

Nu am avut probleme PREA mari la servisare la A Bavaria, insa, daca s-ar putea, as prefera sa am contact vizual cu motocicleta si mecanicul pe perioda cit se lucreaza la ea. In cazul lor nu as mai merge pe incredere asa usor.

Toti de la A Bavaria se cred nemti si vor sa ii si credem... :baldy:

Poate daca s-ar trimite o scrisoare la BMW GERMANIA ?

OPC la noi in Romania ? Poate este vreo regula in privinta asta cu fereastra intre cam de asteptare si service...

 

De la un prieten ce lucreaza in domeniul "servisarii" auto stiu ca la un momentdat se daduse sau urma sa se dea o lege care ii obliga pe cei din aceasta breasla sa asigure clientilor acces vizual asupra automobilului pe tot timpul cat aceasta este in service. Solutia era ceva cu camere video pe care prestatorii de astfel de servicii urmau sa fie obligati sa la monteze in unitatile de service.

Nu stiu ce s-a mai intamplat dar voi incerca sa aflu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Epic :laugh:

 

E chiar pompa :P Si apoi mai poate sa fie motorasele pas cu pas la 1200GS. La 1200GT 2003 2004 mai e un motoras, dar ala face mai mult un clack decat un bazait :)

 

De servofrana nu am mai pomenit. Bucura-te ca suna, mai rau e cand nu suna deloc :D

 

angryfire.gifculmea este ca inainte de revizia de 10.000km de la AB nu am sesizat fenomenul.....

inteleg ca vei fi prezent la BMW Camp....si esti cel mai in masura sa-mi dai un diagnostic pagubos biggrin.gif.....beer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care mergeti la service la Automobile Bavaria, vi se pare normal faptul ca nu ti se permite sa stai langa motocicleta cand se face revizia, in conditiile in care nu au macar un geam in spatele caruia sa stau sa vad ce se intampla? Inteleg ca singura varianta este sa intri cu cineva din firma, dar asa... 5 minute, eventual daca ai o intrebare pentru mecanic sau ceva.

 

De ce treaba asta? In Munchen service-ul e inconjurat de pereti de sticla, de sus pana jos. Nu e o chestie de neincredere in seriozitatea (buna intentie a) celor din service... pe de-o parte as vrea sa pot sa vorbesc cu mecanicul daca e ceva de zis si recunosc, nici nu stiu cata incredere as putea sa am in niste oameni despre care nu stiu nimic, in afara de faptul ca sunt angajati BMW. Si fiind angajati BMW in Romania, pe bune, cred ca toti stim ca asta nu reprezinta o garantie solida in ceea ce priveste competenta lor. Am prieteni care au plecat cu suruburi nestranse, saibe lipsa s.a... bun, se mai fac greseli, e ceva omenesc bla bla... io doar vreau sa stau acolo si sa casc ochii la ce se intampla. Ei stiu ca sunt multi clienti care vor chestia asta, asa ca de ce nu fac nimic in privinta asta?

 

Pareri?

 

 

Atat uleiul cat si filtrul sunt mai scumpe cu vreo 50% decat se pot lua de pe piata. E 75 de lei 1L. de ulei (preturile de mai sus nu includ TVA)... totusi! Deci nu vorbim de un "8,602 %"... Nu stiu daca la toate celelalte (piese, manopera etc) s-ar metine acest 50% peste un pret "mai normal" sa zicem, dar e clar ca preturile la AB sunt mari. Nu e de bani cat de principiu. Pana la urma, la banii astia si avand in vedere si chestia cu neintratul in service as prefera sa caut sa-i fac service-ul in afara. :disappointed:

 

Domnule, banuiesc ca ai si masina; spune-mi te rog, cand o duci sa-i faci revizia, stai langa ea / langa mecanic?

Sa nu-mi spui ca da, caci nu te cred!

 

La niciun service de marca - deci atentie, nu vorbesc de "Titi" SRL - nu se intampla lucrul acesta; in niciun caz la cu Volvo, Reanult, Hyundai.

Procedura este aceeasi la toti: masina iti este preluata, tu stai in zona de asteptare - te uiti la televizor, bei cafea, fumezi, te uiti pe reviste; cand e gata revizia / reparatia, platesti iar apoi o ridici!

Gresesc?

 

Recunosc ca pe mine unul m-ar deranja sa-mi stea cineva pe cap atunci cand fac / am ceva de facut - indiferent ce.

Daca nu-ti convin preturile si serviciile, de ce te mai duci acolo, si nu-ti faci singur servisarea? Te obliga cineva sa mergi la Bavaria?

Faptul ca ai garantie la lucrarile lor, nu-ti este de ajuns?

 

Cam cat ai vrea sa te coste reviziile la o motocicleta de 17.000 de euro?

Nu uita ca ti-ai ales o marca premium, iar la moto - atat piesele cat si consumabilele - in general sunt mai scumpe, in comparatie cu cele de la masini ...!

 

Tu / voi credeti la Honda / Yamaha KTM lucrurile stau altfel?

 

In vremurile actuale, importatorii traiesc din service, nu din vanzari - care sunt "vai mama lor"!

 

Personal sunt multumit de experienta ce Bavaria - am 3 moto luate de la ei - si sunt incantat de faptul ca pot acorda garantie extinsa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Yamaha si la K&Log si in Otopeni si la Suzuki la B&S am stat la fiecare revizie sau interventie langa mecanic. In doua situatii am lipsit 2 min sa-mi ridic factura de la receptie si am ramas fara placutele izolatoare de sub cele de frana sau am plecat cu un surub nestrans pana acasa unde l-am descoperit. Culmea este ca discutasem chiar despre acel surub cu mecanicul si m-a asigurat ca-l va verifica la final. Eu nu am incredere in nimeni, si daca nu sunt prezent la interventia la motor nu o las la service.

 

1341505716[/url]' post='3171335']

Personal sunt multumit de experienta ce Bavaria - am 3 moto luate de la ei - si sunt incantat de faptul ca pot acorda garantie extinsa!

 

Aureliana, fara suparare, ai avut mereu motoare noi si cand le-ai vandut tot noi erau. Normal ca la km putini si problemele sunt putine. Sa dea Domnul sa se fi rezolvat problemele de la AB si sa nu mai auzim de reclamatii. La BMW chiar merita garantia extinsa.beer.gif

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule, banuiesc ca ai si masina; spune-mi te rog, cand o duci sa-i faci revizia, stai langa ea / langa mecanic?

Sa nu-mi spui ca da, caci nu te cred!

La niciun service de marca - deci atentie, nu vorbesc de "Titi" SRL - nu se intampla lucrul acesta; in niciun caz la cu Volvo, Reanult, Hyundai.

Am fost atat cu masina mea cat si cu altele... adica am calcat de mai multe ori in diverse service-uri. Mai departe nu o sa ma refer decat la service-urile "mari", autorizate; cred ca toate au fost de reprezentanta chiar. De cele mai multe ori nici nu am cerut sa stau langa masina, insa niciodata nu mi s-a intamplat sa nu am contact vizual cu aceasta (prin acel geam). De doua ori am cerut sa merg langa masina (pentru ca vroiam sa il intreb ceva pe mecanic sau sa ii spun unde sunt consumabilele in portbagaj) si nu mi-a fost refuzat accesul si nici nu am fost poftit afara dupa.

 

Imi vine in minte o situatie cand unui cunoscut i s-a refuzat accesul intr-un service auto. Era un service de 2 lei si proprietarul masinii i-a atras atentia ageamiului de pseudomecanic ca a fortat farul cand l-a scos si astfel i-a rupt doua picioruse. Evident, domnul mecanic a simtit brusc ca nu mai poate sa-si faca treaba cum trebuie.

 

Prin asta nu as vrea sa las impresia ca in general se permite accesul in service-uri. Stiu ca oficial nu este permis din motive de siguranta de multe ori, insa mie pur si simplu nu mi s-a intamplat, atunci cand am vrut sa intru. De asemenea cand procedezi astfel, mi se pare de bun simt (deci nu reguli, nu norme UE... bun simt) sa-i pui omului un amarat de geam macar prin care sa poata vedea in mare unde i-a fost dusa masina si ce se intampla pe-acolo.

 

Recunosc ca pe mine unul m-ar deranja sa-mi stea cineva pe cap atunci cand fac / am ceva de facut - indiferent ce.

Asta asa e. Dar daca ar fi vrut s-ar fi gasit solutii. Iar la moto chiar ma indoiesc ca au zeci de mobre pe zi.

 

Daca nu-ti convin preturile si serviciile, de ce te mai duci acolo, si nu-ti faci singur servisarea? Te obliga cineva sa mergi la Bavaria?

Daca Bavaria ar fi un simplu service de cartier, nu m-ar deranja, dar atata timp cat e singurul service autorizat BMW din Romania, e normal sa ma deranjeze, din moment ce este evident ca as prefera sa merg la ei. Insa asta nu inseamna ca sunt dispus sa platesc oricat in contextul in care nici nu mi se par normale conditiile lor. Cu alte cuvinte, in momentul asta as merge la Bavaria daca as sti ca ma lasa sa stau langa mobra si sa vin cu consumabilele mele fara sa comenteze (atata timp cat corespund specificatiilor tehnice) si poate as fi foarte dispus sa achit chiar si mai mult pentru manopera decat cer in prezent atata timp cat stiu ca sunt oameni competenti si seriosi.

 

In conditiile de fata da, am si varianta sa-mi fac singur service-ul, sa merg la altcineva sau sa-l fac in strainatate. Insa in acelasi timp consider ca am dreptul sa beneficiez de un service autorizat in conditii decente. Sunt convins ca in momentul in care Bavaria si-au asumat rolul de service BMW si-au asumat indirect si niste obligatii fata de clientii acestei marci.

 

Faptul ca ai garantie la lucrarile lor, nu-ti este de ajuns?

Nu! (Tu esti sigur ca iti este de ajuns?) Unul dintre motive e ca garantia e una, increderea e alta...

 

Cam cat ai vrea sa te coste reviziile la o motocicleta de 17.000 de euro?

Nu uita ca ti-ai ales o marca premium, iar la moto - atat piesele cat si consumabilele - in general sunt mai scumpe, in comparatie cu cele de la masini ...!

Premium deci. La motocicleta stiu de ce am platit mai mult. As vrea sa stiu si la service de ce platesc mai mult. Banuiesc ca nu platesc mai mult doar ca imi ridica bariera la intrare daca intru cu BMW (alt concept nesimtit, apropos)

 

Tu / voi credeti la Honda / Yamaha KTM lucrurile stau altfel?

Da, sunt sigur ca stau altfel lucrurile. Si cu tot cu lipsurile lor, in cele 3 service-uri Yamaha poti (puteai) sa stai langa mobra, in conditiile in care manopera era sigur mai ieftina. La Honda mai demult stiu ca puteai de asemenea sa stai in service.

 

Personal sunt multumit de experienta ce Bavaria - am 3 moto luate de la ei - si sunt incantat de faptul ca pot acorda garantie extinsa!

Sincer, chiar nu te-ar deranja un pic, ca dupa cati bani le-ai bagat in buzunare pana acum (si vorbesc de partea importatorului) sa iti serveasca o faza de-asta, ca "ne pare rau, nu puteti intra in service decat insotit si pentru cateva minute"?

 

Si probabil ca pe tine nu te intereseaza aspectul, dar gandeste-te ca sunt persoane care sunt mai implicate in partea tehnica si pentru care treaba asta ar insemna foarte mult. Lor ce le spui, sa-si bage picioarele in garantie si sa-si faca service-ul in alta parte? Si ce le spui celor care au plecat cu suruburi nestranse de-acolo?

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule, banuiesc ca ai si masina; spune-mi te rog, cand o duci sa-i faci revizia, stai langa ea / langa mecanic?

Sa nu-mi spui ca da, caci nu te cred!

 

La niciun service de marca - deci atentie, nu vorbesc de "Titi" SRL - nu se intampla lucrul acesta; in niciun caz la cu Volvo, Reanult, Hyundai.

Procedura este aceeasi la toti: masina iti este preluata, tu stai in zona de asteptare - te uiti la televizor, bei cafea, fumezi, te uiti pe reviste; cand e gata revizia / reparatia, platesti iar apoi o ridici!

Gresesc?

 

 

 

Aurelian, in afara de motocicleta am si un ford focus. La fiecare service FORD (reprezentanta si nu "Titi SRL") la care am fost, am avut contact vizual cu masina pe toata perioada executarii lucrarilor. Adica VEDEAM ce face mecanicul ala acolo. Nu am stat langa el desi mi-ar fi placut sa mai intreb una-alta. Dar fiecare service la care am fost cu masina avea o camera de asteptare care avea ferestre spre atelier. A Bavaria insa nu are. La A Bavaria: "noi mergem pe incredere domle"

Daca aveau fereastra sa ii vad ce fac la motocicleta, poate ca nu imi bagau filtrul de aer cu RANGA. Pentru ca mai apoi, sa il gasesc eu, rupt si vai de mama lui, dupa 2 luni de mers. Daca aveau o fereastra la camera de asteptare, le bateam in el si le aratam cum se monteaza filtrul de aer fara sa il rupa. :baldy: Chiar nu inteleg de ce atata secretomanie la A Bavaria in ce priveste lucrul la motociclete. Or lucra cu barosul si ranga la ele??

Sorry pentru exprimarea lipsita de tact si lipsa mea de modestie :D , dar pe viitor voi ajunge la A Bavaria numai pentru operatiuni care implica testerul BMW.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tester BMW mai exista in Bucuresti si la altii, in afara de Bavaria :)

Nu vreti sa vb aici de pb specifice 1200gs, iar despre pb generale BMW-Bavaria la /index.php?/topic/47068-grupul-posesorilor-de-bmw/page__st__4380 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Aureliane, pe topicul despre BMW unde am scris ceea ce am patit cu ei am si afirmat ca in momentul de fata la Bavaria merg in proportie covarsitoare doar posesorii de mobre noi, care sunt legati de garantie.

Este exact si situatia ta.

Cum ti-a spus si Bogdan mai sus, tu avand motocicleta noua este normal sa nu ai absolut nicio problema cu ei.

La tine treaba este simpla si o poate face cam oricine cu minime cunostinte de mecanica, ma refer la schimbul de consumabile, din 10 in 10.000 km.

Nici macar reglajul tachetilor si balansul injectiei nu ridica o foarte mare problema.

Prin urmare, fara suparare, tu si altii ca tine nu aveti de ce sa interveniti intr-o discutie despre acest subiect, avind in vedere ceea ce am spus mai sus!

Revenind..cam la orice service auto exista geam unde poti vedea ceea ce fac mecanicii acolo.

Nu as fi nici eu de acord ca un client sa sa vina cu consumabilele de acasa, prin asta referindu-ma la ulei si filtru si sa beneficieze de garantie, la cite surse de ulei exista si eu m-as feri ca de dracu.

Aici le dau dreptate, personal nu am stiinta ca ca s-ar intampla asa ceva in orice reprezentanta, de oriunde.

Raman celelalte probleme, si aici Bavaria nu are nicio scuza.

Realitatea este ca service-ul este varza, iar asta pleaca de la eterna problema a banilor, adica salarii insuficiente raportate la volumul de munca.

Cerc vicios, nu platim oamenii, ei se fac ca lucreaza, sunt slabi pregatiti pt.ca altii nu vin in loc din acelasi motiv..banii!

Stiu ce spun si asta o stiu pe surse din interior, nu dam nume..

Dealtfel este notoriu ca Tibi a plecat in Anglia(si)din acest motiv.

PS: NaeL..aici, ca si acolo este o arie dedicata tot BMW, discutia este binevenita si aici si acolo.

Daca ai vreo "problema specifica" de ridicat vis-a-vis de GS-ul tau pune-o pe tapet, sunt convins ca vei gasi raspunsuri la problema ta..printre problemele ridicate de jegul de service Bavaria!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu as fi nici eu de acord ca un client sa sa vina cu consumabilele de acasa, prin asta referindu-ma la ulei si filtru si sa beneficieze de garantie, la cite surse de ulei exista si eu m-as feri ca de dracu.

In mod normal nu ar trebui sa ajungem la astfel de situatii, dar multi oameni procedeaza asa pentru ca unele service-uri se intind la pret mai mult decat ar trebui. Si pe urma este din nou, o problema de principiu.

Din cunostintele mele, un service nu are voie sa anuleze garantia sau sa il oblige pe client sa foloseasca o anume marca de ulei sau sa cumpere uleiul doar de la ei. Este sigur ceva legat de protectia concurentei. Din acelasi motiv BMW are voie sa "recomande" Castrol de ex., dar nu are voie sa oblige clientul sa foloseasca o anumita marca.

 

Stiu ca multe service-uri trec la observatii cand nu iei uleiul de la ei ceva de genul "pe raspunderea clientului" sau "cu uleiul clientului". In caz ca e ceva si iese tambalau, miram-as ca service-ul sa aiba castig de cauza daca s-a folosit un ulei sau alte consumabile conforme cu manualul. Dar stiu caz concret cu un amic care a avut probleme cu motorul / consumul de ulei la o masina la care uleiul folosit la ultimele doua schimburi a fost adus de el. Cei de la reprezentanta nu s-au legat de treaba asta, desi s-a ajuns la schimbat componente din motor etc.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreti sa vb aici de pb specifice 1200gs, iar despre pb generale BMW-Bavaria la /index.php?/topic/47068-grupul-posesorilor-de-bmw/page__st__4380 ?

 

:10:

 

 

@ Linx - nu consider ca este necesar/normal sa-i sufli in ceafa mecanicului, nu vad o problema in faptul ca AB nu permite asta. Eu unul, aici in At, nu pot face asta nici la BMW nici la service-ul auto de reprezentanta. Nu este firesc sa poata intra oricine cand vrea in sala lor.

Aa, daca vreau eu sau vor ei sa-mi arate ceva punctual la motocicleta/masina ca avem o neintelegere, e altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:10:

 

 

Eu unul, aici in At, nu pot face asta nici la BMW nici la service-ul auto de reprezentanta. Nu este firesc sa poata intra oricine cand vrea in sala lor.

Vlad acolo este Austria si aici este Romanica...intra pe forumurile auto si o sa citesti povesti de groaza..oameni care s-au dus in service (reprezentanta)cu masini noi si care s-au trezit cu componente inlocuite (turbina, claxon etc.), suruburi lipsa..Degeaba incerci tu sa le iei apararea dar asta este nivelul..jupuiala pe fata de bani si bataie de joc..pe banii tai..iar Porsche Romania si AB sunt cei mai nesimtiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad acolo este Austria si aici este Romanica...

 

Eu am spus ce am spus in contextul in care cineva parca, in urma cu ceva posturi, a comparat cu "afara", ca acolo clar ai voie sa stai langa motor in service. In plus, daca reclami asta (ca nu poti sta langa moto in service) la BMW Germania, or sa rada si cu fundul.

 

Ca sa fie clar, nu tin partea AB. Din contra, sunt total de acord ca daca este adevarat tot ce se povesteste, este grav si cred ca singura solutie ar fi un protest serios de la mai multe persoane patite, catre Germania. Daca insa toti tac si platesc, nu se schimba nimic. Pe de alta parte, mai sunt cel putin doua aspecte:

- inteleg din discutii ca sunt si oameni (relativ) multumiti de AB, chiar discutam cu cativa acum ca suntem un grup in Alpi...

- romanul accepta foarte greu ca un service bun si performant inseamna si niste costuri pe masura, accepta greu preturile atat la piese/consumabile cat si la manopera, are impresia ca "daca suntem in Romania" totul trebuie sa fie foarte ieftin. (nu ma refer aici, bineinteles, la cazurile cand unele preturi au fost porceste mai mari ca afara)

 

Sustin insa ideea ca aceasta discutie nu-si are rostul pe acest topic, cu atat mai mult cu cat exista topic dedicat nemultumirilor la adresa AB.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1341523850[/url]' post='3171553']

:10:

 

 

@ Linx - nu consider ca este necesar/normal sa-i sufli in ceafa mecanicului, nu vad o problema in faptul ca AB nu permite asta. Eu unul, aici in At, nu pot face asta nici la BMW nici la service-ul auto de reprezentanta. Nu este firesc sa poata intra oricine cand vrea in sala lor.

Aa, daca vreau eu sau vor ei sa-mi arate ceva punctual la motocicleta/masina ca avem o neintelegere, e altceva.

 

Dar in Austria ai auzit de suruburi nestranse la etrier la iesirea din service sau piese lipsa aruncate la cos? Despre ce vorbim? Este in primul rand o problema de incredere, care odata pierduta asa ramane, mult timp. In fond,pe motor, la iesirea din service merge tot proprietarul, caci daca mecanicul ar face macar o tura de pista,de proba, ar fi sigur mai constiincios.Pt destidere!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Personal nu preturile lor ma deranjeaza, avand in vedere ca intretinerea si absolut toate repratiile mi le fac singur.

Ma gandesc cu groaza la cei cu mobre noi, care depind de ei dpdv al garantiei, Linx de exemplu..

Deranjante sunt celelalte lucruri pomenite mai sus..

Oricum, astea nu se intampla numai la noi, citesc si pe forumurile din SUA de exemplu, si acolo sunt multi berbeci prin reprezentantele BMW, prosti sunt peste tot..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu v-ati plictisit de acest subiect? :)

 

Vreau sa-i intreb pe cei care spun ca au plecat cu suruburi nestranse si etriere care statea sa cada: dar voi ce vreti sa spuneti, ca ati sta sa va uitati/verificati daca mecanicul strange fiecare surub?

Credeti ca se vede asta de la cativa metrii buni de la motor (printr-un geam)?

Sau voi chiar ati vrea "sa suflati in ceafa mecanicului"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu v-ati plictisit de acest subiect? :)

dar voi ce vreti sa spuneti, ca ati sta sa va uitati/verificati daca mecanicul strange fiecare surub?

Credeti ca se vede asta de la cativa metrii buni de la motor (printr-un geam)?

Sau voi chiar ati vrea "sa suflati in ceafa mecanicului"?

Prima intrebare = NU.

A doua =DA

A treia =NU (de aia stau chiar langa el, ii suflu in ceafa)

 

Ca sa revenim la subiect.

post-8769-0-42474400-1341573479_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima intrebare = NU.

A doua =DA

A treia =NU (de aia stau chiar langa el, ii suflu in ceafa)

 

Ca sa revenim la subiect.

 

Modelul actual franeaza de-ti scoate ochii din cap cu un singur deget vad ca i-au pus si frane radiale :o cum gasesc nemtii astia upgrade la orice :D probabil urmatorul model va avea 4 discuri pe fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer sper sa aiba parte de un far mai frumos desenat.....macar in genul asta...

cred ca sunt doar speculatii in ceea ce priveste poza

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1341580584[/url]' post='3172113']

Modelul actual franeaza de-ti scoate ochii din cap cu un singur deget vad ca i-au pus si frane radiale :o cum gasesc nemtii astia upgrade la orice :D probabil urmatorul model va avea 4 discuri pe fata

 

S-a mai discutat despre subiect. Radial este doar prinderea etrierilor in suport si nu influenteaza franarea in niciun fel.

Radial calipers / radial brakes.

Around 2003, motorbikes started to hit the showrooms with a new feature - radial brakes. The magazines and testers will all tell you that radial brakes make the bike stop quicker. Not true - they have nothing to do with stopping power and everything to do with the design of the front forks of the bike. More and more bikes are coming out with upside-down forks. ie. instead of the fat canister part of the fork being at the bottom of the assembly, it's at the top. This means that the fork pistons are now the part of the suspension with the wheel attached to them. It also means that it's impossible to put a stiffening fork brace down there now because the brace would need to move with the wheel, and the length of the fork pistons precludes that.

 

radialcalipers.jpgThe stiffness of the front end is now entirely dependent on the size of the front axle. Bigger axle = stiffer front end. A side-effect of this design was that traditionally-mounted brake calipers could cause a lot of vibration in the steering because of flex between the wheel (with the brake disc bolted to it), and the fork leg (with the caliper). The slight tolerance allowed by floating brake rotors couldn't compensate for the amount of flexing in the forks. To reduce the brake-induced fork vibration, the brake calipers were moved around the rotors slightly so that they fell into the front-rear alignment of the wheel axle. There's less lateral flex at that point, which means less or no vibration. The caliper mounts were changed too. Traditional calipers bolt on to the forks with bolts going through them at 90° to the face of the brake rotor. With radial calipers, the bolts are aligned parallel to the brake rotor - effectively also in the front-rear alignment of the wheel. This design is a trickle-down technology from superbike racing where a radial caliper mount allows the racing teams to use different diameters of brake rotor by simply adding spacers between the caliper and the mounting bracket.The image here shows the difference between traditional and radially mounted brake calipers.

 

 

 

Read more: http://www.carbibles...l#ixzz1zrhLTzz8 Material de studiu, totul despre frana pe intelesul tuturor.

 

1341594383[/url]' post='3172309']

sincer sper sa aiba parte de un far mai frumos desenat.....macar in genul asta...

cred ca sunt doar speculatii in ceea ce priveste poza

 

Cel mai important este ca noul far sa-si faca treaba, respectiv sa si lumineze drumul, nu numai sa arate frumos. Farul vechi era si urat si chior.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai important este ca noul far sa-si faca treaba, respectiv sa si lumineze drumul, nu numai sa arate frumos. Farul vechi era si urat si chior.

 

de ce? ca sa remarce si altii la fel ca tine despre precedentul cat de urat este?

Excelent ar fi sa arate si bine, sa-si faca si treaba....cu toate ca partea cu luminatul este mult mai complicata.

Eu unul nu stiu mobra s-o faca foarte bine numai in varianta de fabrica...nici macar v-stromul cu ditamai blocurile optice....

 

prin urmare macar sa fie frumos

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai intereseaza-te. Vstromul bate orice la capitolul lumini. Normal ca la niste faruri din fabrica bune cu xenon le faci si mai bune mai ales ca xenonul se poate pune usor pe ambele faze (H4= bixenon). GS-ul este cunoscut, chiar si printre fanatici, ca foarte slab noaptea, iar xenonul merge doar pe scurta.Cu farurile oricum este complicat! Un proaspat fost posesor de K 1600 , cel cu super faruri adaptive, spunea ca nu vede nimic pe ploaie, noaptea.crackup.gif

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...