ianachim Postat Septembrie 11, 2012 Autor Share Postat Septembrie 11, 2012 Eu am fost saptamana trecuta la service-ul BMW din Budapesta si nu pot sa spun ca m-a dat pe spate profesionalismul lor. Am o problema cu modulatorul de ABS, am fost la Bavaria pt diagnoza, l-au testat si mi-au zis ca modulatorul trebuie schimbat, acelasi lucru mi-au zis si ungurii, nu au incercat sa investigheze mai mult problema, doar au citit ce a afisat calculatorul (testerul). Am stat destul de mult de vorba cu seful de atelier, nu parea sa fie deosebit de profi, imi dadea impresia ca si ei aplica pur si simplu protocoalele prescrise de BMW, nimic mai mult. Nu sustin ca ar trebui sa aplice metode proprii, originale (doar sunt service de marca), dar ma asteptam sa fie experimentati, sa-mi spuna mai mult decat cei de la Bavaria, avand in vedere ca sunt mai vechi si la ei sunt mai multe motoare pe piata. Nu zic, probabil sunt mai experimentati decat baietii de aici, insa va intreb: ce experienta/expertiza este nevoie pt o revizie, unde se schimba consumabilele, plus eventual se sincronizeaza admisia?? Eu unul nu m-as duce decat eventual daca ar trebui efectuata o reparatie deosebita, mai dificila. A, si sa nu uit: acelasi test care la Bavaria a costat 100,-RON (sau max 120, nu-mi aduc exact aminte), la Budapesta costa echivalentul a 160,-RON REVIZIE ESTE DESTUL SI MULT SPUS...experienta/expertiza hai sa va imparatses EXPERIENTA BAVARIA bucuresti am dus un motor la ei pentru un buyback ...k 1200 r a fost constatat o problema la ambreiaj......gasea greu neutru si intra greu in treptele inferioare au verificat.o si au ajuns la concluzia ca trebuie schimbat ambreiajul ok spun schimba si vedem au gasit prima placa (din cele parca 6) cu probleme si ...SCHIMBATA tot chitul ca asa vine ....oooooo groaza de banet au mai scazut si pretul de achizitie la moto ....ca asa a aparut una mai ieftina pe mobile si cu ambreiajul schimbat ...cu scaderea de pret ....cumulate ...mi am bagat picioarele in el de buyback si am ramas cu acelasi 1200 in loc de 1300 achit mega suma pe ambreiaj ...cu discount facut ....de ce sa ma caca. pe mine si merg sa iau moto SA NU UIT PENTRU PRELUNGIREA DE GARANTIE IN ANUL 3 DE LA DATA CUMPARARI AM ACHITAT 500 EURO DAR AMBREIAJUL NU INTRA IN GARANTIE LA 16000 KM A TREBUIT SA L SCHIMB IAR PE GSA UL VECHI LA 65000 ERA UZURA ABIA LA JUMATE ma urc pornesc si dau sa plec din curte ies ajung pana la pod la baneasa...1 km ..si simt ca.mi falfaie ceva intre picioare pipai (ATENTIE ...nu am spus MA PIPAI!!!!!!! ) usor in timp ce stau la semafor si carena de la rezervor falfaia intr un mare hal ma intorc si le spun de problema aparuta vine cel de la receptie imi ia moto si o duce in spate/fata etc merg prin showroom si cand ies afara la baieti erau 3 oameni pe langa mecanicul tanar inca un TIP cu ecuson de bavaria si cel de la receptie piese din parter explic ce si cum ridic saua si o prima surpriza o buza rupta cel de la service trage un pic de prima semicarena care sta doar intr o bucsa de cauciu si surpriza doi....un surub lipsa explic ca ma dau cu acea moto cu 270 si clar ca nu puteam sa o aduc asa........ TIPUL cu ecuson bavaria si camasa alba... spune..... catre mecanicul cel tanar...HAI, PUNELE LA LOC SI SA PLECE , CA NOI NU AM UMBLAT ACOLO adica sa infiga semicarena aia peste cea cu surub lipsa ............................... in mom respectiv...am bubuit si l am intrebat... PRIETENE ESTI PROST??? la care el a ripostat...MA FACI PROST DA..i am raspuns cum e posibil sa spui sa plec cu ea in halul ala?????????????????????? CHIAR DACA NU UMBLASERA ...puteau spune noi asa am primit o...cu toate ca nu asa a ajuns acolo... mai stati 5 minute sa cautam un surub va costa ....lei/ron/euro dar nu imi spui in fata HAI PLEACA DE AICI CA NU NOI AM STRICAT.O MAI AM GARANTIE PANA IN APRILIE 2013 DAR NU MAI CALC PE ACOLO NICI MORT MERG LA REPREZENTANTA PENTRU A IMI PASTRA PERIOADA DE GARANTIE SI M.AM LECUIT Partea de mentenanta o pot face si eu la 1200 Legat de modulator, nu pot sa iti zic nimic, nu am desfacut niciodata asa ceva si nici cei de la reprezentanta, asa ca si lor le e mai comod sa iti zica: ia frate altu de 1000 eur si noi ti-l schimbam si gata problema. dan man eu zic ca 2 sapt pe an sa vii la bucuresti facem rost de spatiu si faci un ban de ski in austria super linistit CURVELE SUNT DIN PARTEA CASEI ori incepi sa ne faci "prieteneala" cu niste ardelence sa motivam venitul pana la tine mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 ianachime, fara suparare, dar .unde ai trait pana acum ? pe bune, daca aveai 3 posturi si data " aderarii" sub o luna era de inteles. dar asa.. iti amintesti de ala de a plecat de la ei cu roata spate nestransa ? a avut bafta ca n a patit nimic s a intors la ei dupa 30 min si ..tot pe el l au scos vuinovat. asta era acum 3 - 4 ani .. din acel moment am uitat cuvant ' bavaria".. mor pe banii mei macar.. a..am la varadero 85.000 si ,,n am mblat la ambreias. etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Legat de modulator, nu pot sa iti zic nimic, nu am desfacut niciodata asa ceva si nici cei de la reprezentanta, asa ca si lor le e mai comod sa iti zica: ia frate altu de 1000 eur si noi ti-l schimbam si gata problema. Aici cred ca este o mare problema la service-urile de reprezentanta, pe care lumea nu prea o ia in calcul: ei sunt obligati sa ofere o garantie legala pt. ceea ce presteaza sau inlocuiesc. Daca tu desfaci o piesa si o repari, ii inlocuiesti un fir, o cureti etc etc si merge, bravo tie. Lasand la o parte aspectul financiar ca au tot interesul sa vanda, ei nu nu pot face acest lucru pt. ca nu-ti pot garanta ca acel lucru va mai functiona 2 ani sau cat trebuie sa-l garanteze si asta in parametrii normali. La fel am patit si eu cu turbina la masina, nu mai tragea, m-am dus la reprezentanta si mi-au zis ca ma costa 1500€; le-am zis ca pot doar s-o curete de calamina eventual iar ei au zis ok, dar e pacat sa-mi ia 5-600€ pe manopera si sa nu-mi poata garanta nimic, ca ei nu au mai facut asa ceva etc. Le-am inteles perfect punctul de vedere si mi-am rezolvat problema gratis in Ro la service-ul varului meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 sunt de acord cu ce ziceti aici. si eu m-am lecuit de bavaria. chestii simple, dar spun multe. lipsa de profesionalism, chiar si-n sales, faptul ca n-ai voie sa te uiti la ce-ti fac ei la motor... pan' la urma iti pui viata in mainile lor. ianachime, daca ajungi de budapesta... de ce sa nu maim faci cativa km pana-n austria? intreb si io Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 (editat) Cineva din intamplare a ramas cu crash bar stanga TT, evident dupa ce a lovit dreapta??? sau are nevoie de dreapta ca io am lovit stanga??? varianta inox silver Multam! Editat Septembrie 11, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Partea de mentenanta o pot face si eu la 1200 Legat de modulator, nu pot sa iti zic nimic, nu am desfacut niciodata asa ceva si nici cei de la reprezentanta, asa ca si lor le e mai comod sa iti zica: ia frate altu de 1000 eur si noi ti-l schimbam si gata problema. Nu ma asteptam sa desfaca modulatorul (care oficial nu se desface/repara), ci sa investigheze mai minutios problema, poate totusi nu trebuie schimbata o piesa de vreo 1.200 EUR + manopera. Ca un mesaj afisat de un tester pot sa citesc si eu , iar din banii dati pe cele 2 testari aproape puteam sa-mi cumpar un GS911 (sau cum ii zice). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Adica ti-o cerut 8 milioane pe diagnoza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Adica ti-o cerut 8 milioane pe diagnoza? Nu chiar, ma refer la faptul ca la cele 2 firme AB si BMW Budapesta am platit in total vreo 260 - 280 lei pt diagnoza. Nu este chiar pretul unui tester, a fost o parabola artistica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 12, 2012 Admin Share Postat Septembrie 12, 2012 O reprezentanta SCHIMBA piese, nu incearca sa le repare. Asta este politica firmei in primul rand, pe de alta parte nici nu-si permit sa improvizeze, atata timp cit acorda o garantie si nu sunt acoperiti, cum bine spunea cineva inainte. In al doilea rand, atata timp cit testerul de aici si din Ungaria confirma ca modulatorul trebuie schimbat nu stiu ce ai fi vrut sa-ti faca in plus cei de acolo? Sunt mecanici de reprezentanta, nu stau sa traga iepurele afara de urechi din joben! Orienteaza-te si cumpara-ti unul sh.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 ..... In al doilea rand, atata timp cit testerul de aici si din Ungaria confirma ca modulatorul trebuie schimbat nu stiu ce ai fi vrut sa-ti faca in plus cei de acolo? Sunt mecanici de reprezentanta, nu stau sa traga iepurele afara de urechi din joben! Orienteaza-te si cumpara-ti unul sh.. Testerul identifica problema ca fiind "Pump motor power supply failure", iar cauza lipsei alimentarii motorului electric din modulator poate fi externa sau interna. Din cate am aflat de pe forumuri, o cauza fercventa este blocarea periilor de carbune, si astfel motorul nu se alimenteaza. Problema este ca nu poti ajunge la perii, motorul fiind "capsulat" pe blocul pompei hidraulice. Btw., am cumparat deja un modulator SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 12, 2012 Admin Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Si eu m-am lovit de problema modulatorului ABS, am incercat sa-l remediez pe asta tot citind pe forumuri una/alta, pina la urma a crapat de tot si l-am schimbat cu unul SH pe care am dat 200 euro. Ideea este ca sunt special facute/capsulate in asa fel incat sa nu poti interveni altcumva sa le repari singur, ci sa fii legat intr-un fel sau altul de reprezentanta, ma refer la astea noi. Vremurile cind un Mercedes Cobra mergea peste 1.000.000 km fara repartii sunt apuse demult Editat Septembrie 12, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 13, 2012 Autor Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) "si iaca ajunsei" la revizia de 30000 km voala de vezi preturi doritorii de BMW ....LUATI AMINTE atentie pentru cei cardiaci....PRETURILE NU CONTIN TVA ADICA MAI PUNETI 400 RON LA TOTAL IN ACESTI BANI NU INTRA BALANSAREA CILINDRILOR SI NICI SOFTARE 2012 Editat Septembrie 13, 2012 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Painful. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 am sterS BMW din wishlist . la modelele mai vechi(carburatie) cu ceva cunostinte mecanice si scule nu e mai ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) am sterS BMW din wishlist . la modelele mai vechi(carburatie) cu ceva cunostinte mecanice si scule nu e mai ok? ca sa ia pe carburatie la boxer trabuia sa fie pana in 93-94 si 2 supape /cilindru. Modele mai vechi sunt dar pe injectie. Ah si ce a scris ianachim revizia acasa te costa asfel pt un model mai vechi(de ex R1100XX): saiba 2- buc 4 lei filtru ulei - 35 lei bujie - 40 lei/buc (maxim 2 buc) filtru aer - 50 lei aparatoare(nu stiu la ce se refera) - fie 15 lei siguranta - fie 5 lei/buc ulei grup 80W90 - 40 lei/ litri(iti ajunge 1 litru-0.8 in cutie si 0.20 in grup) simering( nu stu de la ce) asa ca fie 60 lei lichid frana DOT 4 - 1l -40 lei dar iiti ajunge si la 0.33 -12 lei ulei motor castrol 20w50 - 4 litri - 54 lei/litru -ulei castrol facut special pt BMW boxer . se poate pune in schmib orice ulei de motor de la masina care are calificarea API SG. Total:513 lei cu TVA manopera: 0 lei daca faci tu , la un mecanic aprox. 100 lei Editat Septembrie 13, 2012 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 am sterS BMW din wishlist . la modelele mai vechi(carburatie) cu ceva cunostinte mecanice si scule nu e mai ok? Pai si la R12GS/A poti sa faci lejer revizia acasa. Mai ales daca nu e DOHC unde o sa ai ceva de lucru la ajustat supape. Ideea este ca unii vor sa faca acasa,altii nu, altii nu pot. Depinde de portofel, bunavointa, timp liber etc. Cat crezi ca te costa o revizie la o mobra intretinuta de dealer oricare ar fi ea? Mai bine mergi la garaje independente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) Pai si la R12GS/A poti sa faci lejer revizia acasa. Mai ales daca nu e DOHC unde o sa ai ceva de lucru la ajustat supape. Ideea este ca unii vor sa faca acasa,altii nu, altii nu pot. Depinde de portofel, bunavointa, timp liber etc. Cat crezi ca te costa o revizie la o mobra intretinuta de dealer oricare ar fi ea? Mai bine mergi la garaje independente. Eu cate revizii am facut la japoneze pot sa zic ca nu este cu nimic mai ieftin decat la BMW si aici iau in calcul doar consumabile/piese. Iar manopera zic ca e la fel de hororistic si la service-ul Honda sau Yamaha ca si la BMW. Editat Septembrie 13, 2012 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Iar manopera zic ca e la fel de hororistic si la service-ul Honda sau Yamaha ca si la BMW. Sau Suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 "si iaca ajunsei" la revizia de 30000 km voala de vezi preturi atentie pentru cei cardiaci....PRETURILE NU CONTIN TVA ADICA MAI PUNETI 400 RON LA TOTAL IN ACESTI BANI NU INTRA BALANSAREA CILINDRILOR SI NICI SOFTARE 2012 (nota: voi exprima si eu numai preturi fara TVA, sa fie echivalent) La piese nu am ce comenta, sunt pereturile ca si aici, cele mai scumpe pe lista ta sunt uleiurile dar asta-i pretul. Singurul reper care imi atrage atentia este lichidul de frana, atata costa 1L; la mine au pus doar 0,5L iar la tine 1L?? Legat de manopera, diferenta intre 10k si 30k cred ca ar fi schimbarea bujiilor si a uleiului din grupul cardanic. La mine pe factura apare doar 1L ulei cutie (schimbat doar in cutie) iar la tine 2L; nu ma pricep dar probabil ca diferenta de 1L e pt. cardan? Pt. ca nu inteleg ce a costat asa mult la manopera ta, uite detaliat la mine: - BMW Serice 40€ - schimb ulei + filtru 32€ - schimbat lichid frana 56€ - reglat joc supape 32€ - schimbat ulei cutie 8€ Total: 168 € (la pret manopera 100€/ora fara TVA) La mine mai apare sincronizare 24€ dar tu ai zis ca la tine n-au facut-o... (??) Asdar, ce naiba ti-au facut de 190€? Ce manopera implica oare diferenta de schimbat uleiul la cardan? Cat au ei ora de manopera de costa cam cat aici?? Sau lucreaza mai lent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) Eu cate revizii am facut la japoneze pot sa zic ca nu este cu nimic mai ieftin decat la BMW si aici iau in calcul doar consumabile/piese. Iar manopera zic ca e la fel de hororistic si la service-ul Honda sau Yamaha ca si la BMW. discutabil, pe manopera de o revizie de la BMW desfaci motorul complet la altii ( comparabili dar alte marci, nu vorbesc de coltul strazii )... Editat Septembrie 13, 2012 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 la honda bucuresti e 100 lei ora de manopera (inclusiv tva). la bavaria care-i scoru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 eu nu inteleg cum BMW este scump, te costa mult intretinerea si servicul si deasupra nu e nici fiabil de ce dracu mai cumpara lumea. pe cand la aceeasi pret poti cumpara o janopneza care nu se strica niciodata, servicul este ieftin la fel si piesele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) eu nu inteleg cum BMW este scump, te costa mult intretinerea si servicul si deasupra nu e nici fiabil de ce dracu mai cumpara lumea. pe cand la aceeasi pret poti cumpara o janopneza care nu se strica niciodata, servicul este ieftin la fel si piesele. Putini romani stiu ce e aia TOURING(nu ma refer la Bucuresti-Cluj), o parte din ei de aceea cumpara BMW, sau cei care fac MULTI km/an. Celalta latura este reprezentata de nea FANE si GIGI camataru' care are niste bani vrea o motocicleta, si ce poate sa gaseasca mai rasarit asea.......BAMVE nu? Jumatate sunt parventiti care vrea sa vada si hochiii lui un BAMVE( vede Kawasaki zice ca nu e buna, crede ca e facuta in China ) jumatate chiar au nevoie de calitatile (pacat de fiabilitate) unui BMW adevarat. Este o opinie subiectiva si personala. Cum era si inca este o vorba. Neamtu e neamt domneeeee ......... n-ai ce zice. Asa si in RO BAMVE e BMW asta e.......... incet incet o sa se reprofileze cumparatorii dupa ce o sa isi dea seama de nesimtirea unor service-uri si de calitatea inferioara a unui BMW NOU............... Pana atunci NEAMTUL E NEAMT DOMNEEEEE! Recunosc ca si eu m-am pacalit datorita falsei idei ca NEAMTUL E NEAMT. Am ales BMW 50% datorita pozitiei excelente pentru mine si 50% datorita renumelui, am zis ............ ba la cat costa n-are cum sa se strice usor................. ehhhh P*LA. O Yamaha de 7000euro pe care am avut-o a fost NET SUPERIOARA(incontestabil) la capitolul fiabilitate fata de boxer. In 35.000km am schimbat doar consumabile. Editat Septembrie 13, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) Am ales BMW 50% datorita pozitiei excelente pentru mine si 50% datorita renumelui Parca ziceai ca ai primit-o cadou. discutabil, pe manopera de o revizie de la BMW desfaci motorul complet la altii ( comparabili dar alte marci, nu vorbesc de coltul strazii )... Am extraordinar de mari dubii. Manopera are pret fix. De obicei aici este cam 80 eur/ora la BMW, cam 85 eur/ora Yamaha etc. Sa zicem rotund 80 eur/ora. Daca pe firma scrie DEALER autorizat, sau unic bla-bla ai pus-o! PS: la fel si la masini. Cu diferenta ca aici indiferent ca mergi la dilar sau la un garaj independent ora de lucru are cam acelasi scor. D-aia merg la marocani sau turci si stau langa ei cand umbla la agregat. Pretul mare NU MERITA, e absolut nejustificatbil prin prisma consumatorului. Evident ca dilarul/garajul vrea sa scoata din parleala, asta e capitalismul, insa io nu pun botul la vrajeala lor. Editat Septembrie 13, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Am ales BMW 50% datorita pozitiei excelente pentru mine si 50% datorita renumelui, am zis ............ ba la cat costa n-are cum sa se strice usor.... Nu inteleg ce vrei sa spui... adica, de exemplu, un Ferrari mai scump de 10 ori dcat un Golf, crezi ca are sanse de 10 ori mai mici sa se strice? Nu m-ar mira chiar sa fie invers (ma rog, nu de 10 ori, dar invers). Dar asta ai inteles tu din pretul BMW? Eu cred ca te-ai inselat. Eu cand am dat un purcoi de bani pe un BMW i-am dat pt. toate proprietatile motocicletei, pt. tot pachetul ce mi se ofera (posibilitate de teste, service, etc), pt multitudinea de dotari posibile, pt ca nu trebuie sa scot surubelnita sa reglez saua sau parbrizul ca la altii, pt finisarile de calitate, pt inovatii, pt ca am ESA etc. Dar in niciun caz nu m-am gandit ca am cumparat o motocicleta aproape indestructibila. S-au dus vremurile lui R100/1100 sau vremea lui Golf 2, Mercedes Cobra etc. Dar eu sunt constient de asta. Daca dupa gustul meu BMW este CONSIDERABIL MAI BUN decat o alta motocicleta concurenta sunt alti factori (enumerati mai sus), mare parte pe care deja i-ai apreciat si laudat si tu. Nu fiabilitatea! Desi pana acum nu m-a lasat niciunul in drum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.